PSClub - Hellas

Ελαστικά και Τροχοί - 207 - Πιέσεις Ελαστικών σε 207 RC

U142093 - Δευ 12 Νοέ 2007, 22:27:21
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Πιέσεις Ελαστικών σε 207 RC
Παιδες σημερα παρελαβα το εργαλειο, αλλαξα τα λαστιχα και εβαλα Yokohama Parada, ο κατασκευαστηε συστηνει πιεση 38 μπροστα και 38 πισω ακολουθησα τις οδηγιες του αλλα μου φαινεται λιγο σαν μπαλονι.
Ακουω τις συμβουλες σας.
drdino - Τρι 13 Νοέ 2007, 00:26:02
Θέμα δημοσίευσης:
Τι λάστιχα είχε από το εργοστάσιο;
MEMsound - Τρι 13 Νοέ 2007, 01:50:19
Θέμα δημοσίευσης:
το παραντα αν δεν κάνω λάθος εχει σκληρα πλαινά...
βαλε λιγότερο
πχ 34/34 και δοκιμασε Wink
argonaftis - Τρι 13 Νοέ 2007, 09:45:07
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
το παραντα αν δεν κάνω λάθος εχει σκληρα πλαινά...
βαλε λιγότερο
πχ 34/34 και δοκιμασε Wink


Με 34 εμένα μου χτυπούσε για χαμηλή πίεση. Ο μηχανικός μου πρότεινε 38 το οποίο μου φάνηκε υπερβολικό αλλά τελικά αυτή είναι η πίεση που θέλει
MEMsound - Τρι 13 Νοέ 2007, 09:59:10
Θέμα δημοσίευσης:
ενδιαφέρον κι αυτό
αλλά άλλα τα μαγουλα του παραντα (και "άλλο" λάστιχο γενικά....) και άλλα τα μαγουλα των εργοστασιακών του 207 rc Wink
U142093 - Τρι 13 Νοέ 2007, 21:26:52
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Τι λάστιχα είχε από το εργοστάσιο;


Bringestone Potentza E50 205/45/17 και τα Υοκοηαμα τα εβαλα ιδια διασταση
Ο κατασκευαστης προτεινει και για τα μπροστα και για τα πισω 26λιβρες νομιζω οτι ειναι 36,5.
Παντως μου φαινεται παραξενο να βαλω ιδια πιεση και μπρος και πισω.
Miltellas - Τετ 14 Νοέ 2007, 15:38:48
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικές οι υψηλές πιέσεις, για βαρύ (και σπορ) αυτοκίνητο με μικρής χωρητικότητας αεροθαλάμους.

Συνδυασμοί:
36.5ε 36.5π
37.5ε 36.5π
38.5ε 36.5π
38ε 38π
38.5ε 37π

Το τελευταίο μου αρέσει περισσότερο αλλά πρακτικά το πιο ταιριαστό μόνος σου θα το βρεις. Γενικά, εάν ο κώλος είναι ενοχλητικά νεύρικος-ευαίσθητος στο όριο τότε βοηθάει να κατεβάσεις 1-2psi τις πιέσεις πίσω. Αν δεν έχεις τέτοιο φαινόμενο με 38ε 38π τότε είσαι ασφαλής.

Όλα τα 205/45/17 είναι σκληροπρόφιλα πάνω-κάτω. Υπάρχουν και πιο σκληροπρόφιλα από τα Parada. Αλλά δεν παίζει μόνο το προφίλ ρόλο. Όλος ο σκελετός συμμετέχει στο κράτημα εκτός της γόμας (συν και η σχεδίαση του πέλματος). Το αμάξι σου δεν το ξέρουμε, εσύ θα μας πεις τί του πάει και σε ποιά λάστιχα (αλλά και σε τί διαστάσεων ζάντες - offset, διάμετρος, φάρδος).
Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά και από την στιγμή που έχεις δεδομένα λάστιχα και ζάντες σου μένει να παίξεις μόνο με τις πιέσεις που είναι καθοριστικής σημασίας. Λάθος πιέσεις σε σωστά λάστιχα ίσον κακό κράτημα. Σωστές πιέσεις σε λάθος λάστιχα ίσον καλό κράτημα. Σωστές πιέσεις σε σωστά λάστιχα ίσον βέλτιστο κράτημα.
volvos - Τετ 21 Νοέ 2007, 20:21:00
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207RC - Πιέσεις Ελαστικών
U142093 έγραψε:
Παιδες σημερα παρελαβα το εργαλειο, αλλαξα τα λαστιχα και εβαλα Yokohama Parada, ο κατασκευαστηε συστηνει πιεση 38 μπροστα και 38 πισω ακολουθησα τις οδηγιες του αλλα μου φαινεται λιγο σαν μπαλονι.
Ακουω τις συμβουλες σας.


για βαλε μια και 40 μπροστα... Cool
και ασε να λενε...
ισως κοπαναει αλλα πιστευω οτι θα κραταει καλυτερα η μουρη...
Miltellas - Τετ 21 Νοέ 2007, 20:51:07
Θέμα δημοσίευσης:
Παίζει κι αυτό. Είναι βαρύ το όχημα. Αλλά επιβάλλεται να δοκιμάσει πρώτα με την εργοστασιακή πρόταση.
volvos - Τετ 21 Νοέ 2007, 21:04:09
Θέμα δημοσίευσης:
παντως αυτο που λεγαμε με Mikerr Που εχει καποια σχεση με το αντικειμενο Laughing ειναι οτι πλεον ΟΛΟΙ οι κατασκευαστες δουλευουν αυτου του ειδους τα λαστιχα με που υψηλες πιεσεις...
πανε ανεπιστρεπτι οι εποχες του 32-30 ή 30-28 που λεγανε τυφλοσουρτι....

εγω εδω και λιγο καιρο δουλευω σταθερα το 39 εμπρος σε 195-50 και περα απο ενα ελαχιστο γλυστρημα σε γλιτσα το πρωι (και εαν...)
το αμαξι ειναι κορυφη! βεβαια βοηθα η σκληρη αναρτηση που απαιτει ακαμπτο σκελετο αλλα απο οτι λενε και το 207rc ειναι ψιλοκουτσουρο
manosm3 - Τετ 08 Σεπ 2010, 13:00:18
Θέμα δημοσίευσης:
Πφφφ... μου 'χει σπασει τα νευρα αυτο της πιεσης. Βαζω 36 μπρος - πισω στα εργοστασιακα λαστιχα και καθε 3-4 βδομαδες χτυπαει για χαμηλη πιεση.
Οταν το παρελαβα απο αντιπροσωπεια ειχε 43 παντου Shocked
p206Mike - Τετ 08 Σεπ 2010, 13:20:31
Θέμα δημοσίευσης:
στο 38,5 αντε 39 μπροστά παίζω εγώ και 38 πίσω..και δεν φαίνονται ούτε αντιδρούν σα μπαλόνια,


Ζήτημα μια φορά στο χρόνο που το χω να χρειάστηκαν λίγο συμπλήρωμα,
Πάντως το 36 μου φαντάζει λίγο.... Rolling eyes για τ αμάξια μας....
manosm3 - Τετ 08 Σεπ 2010, 13:29:48
Θέμα δημοσίευσης:
Το τραγικο της υποθεσης ειναι οτι βαρανε με τη σειρα. Τη μια μερα ο μπροστα δεξιος, την επομενη ο πισω δεξιος, μετα ο πισω αριστερος και την τεταρτη ο μπροστα αριστερος. Hunter
franch_power - Πεμ 09 Σεπ 2010, 01:42:47
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδία στην πράξη κ στον δρόμο φαίνονται όλα και εγώ βάζω σύμφωνα με τις πιέσεις του κατασκευαστή 38 μπροστά 38 πίσω αλλά απ'ότι παρατηρώ κ στην πράξη δουλεύουν πολύ καλά με αυτές τις πιέσεις,αλλά το θέμα κράτημα κ απόδοση ίσως να έχει να κάνει με πολλές έννοιες (πέλμα ελαστικού,θερμοκρασία ελαστικού,κατάσταση φθοράς ελαστικού κτλπ) Smile
SocratiS RCoura - Παρ 17 Δεκ 2010, 05:01:04
Θέμα δημοσίευσης:
manosm3 έγραψε:
Το τραγικο της υποθεσης ειναι οτι βαρανε με τη σειρα. Τη μια μερα ο μπροστα δεξιος, την επομενη ο πισω δεξιος, μετα ο πισω αριστερος και την τεταρτη ο μπροστα αριστερος. Hunter



ασε φιλε τα ιδια προβληματα εχω και εγω..!!πρωτα απ ολα δεν υπαρχουν σωστοι μετρητεσ για να κανεισ τη δουλεια σου με αποτελεσμα να βαζεισ λαθοσ πιεση και μετα να μην εχεισ ουτε σωστο αυτοκινητο και να χαλασ και τα λαστιχα σου!!! Crying or Very sad
MEMsound - Παρ 17 Δεκ 2010, 15:05:57
Θέμα δημοσίευσης:
αγοραστε ενα δικο σας μετρητη και τσεκαρετε πιεσεις με αυτον παντα

ακομα και λαθος να δειχνει , αν μη τη αλλο θα εχετε παντα την ιδια αποκλιση απο την πραγματικη τιμη

επισης (οταν μας ενδιαφερει η ακριβεια) πιεσεις τσεκαρουμε και ρυθμιζουμε παντα φουσκωνοντας παραπανω και αφαιροντας μετα μεχρι να ερθει και που θελουμε
SocratiS RCoura - Σαβ 18 Δεκ 2010, 00:10:26
Θέμα δημοσίευσης:
οι γνωστεσ τακτικεσ που ακολουθουμε ολοι!!! Razz
οσο για αγορα μετρητη εχεισ δικιο....και πολυ σωστα να μη δειχνει τουλαχιστον θα ξερεισ οτι εχεισ παντα τν πιεση που εχεισ δοκιμασει και σου κανει!!! Thumbs Up
xalkiadakhs 207gt - Σαβ 18 Δεκ 2010, 16:37:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ερωτηση προς γνωστες του θεματος....(αν και δεν εχω rc αλλα gt)
Πριν απο καποιο μηνα εβαλα αλλη διασταση ελαστικων,215-45,στην πορτα ο κατασκευαστης λεει 2,5 bar για τα 205-45 ομως.. που οπως εχουμε αναλυσει παλιοτερα ειναι 36 λιμπρες εαν δεν απατωμαι ωραια?παντα το ειχα λιγακι παραπανω 37 η και 38 καμμια φορα!
εγω τωρα που αλλαξα διασταση ποια ας το πουμε ειναι σωστη αναλογια παντα για μαμα πιεση ασχετα οτι εγω θα συμπληρωσω κατι παραπανω....
Το λεω διοτι εβαλα 38 και μου φαινετε οτι θελουν και αλλο αερα τα λαστιχα χωρις βεβαια να εχω μπορεσει να το διασταυρωσω ακομα λογω πιεσης εργασιας....thnks!!!!
Jim207GT - Δευ 20 Δεκ 2010, 10:53:47
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να σου πώ το θέμα πίεση ελαστικών είναι και σε μεγάλο βαθμό και προσωπικό οδηγικό στυλ, πού το νοιώθεις καλήτερο και εσύ.(Εννοείτε στην γρήγορη οδήγηση και μην ακούω μα κοπανάει στις λακούβες ελεος....αμα είσαι πολη ρίξε πιέσεις να μην κοπανιέσαι.) Προσωπικά σε κανένα σπορ/γρηγορο κτλ πολιτικό δεν το βολεύτικα κάτω από 39-40 εμπρος και 36-38 πίσω.

Όσο για την αλαγή στην διάσταση του προφίλ η εμπείρια λέει το ακριβώς αντίθετο....μικρότεροι αεροθάλαμοι θέλουν μεγαλύτερη πίεση, αλλά και αυτό είναι σχετικό και έχουν να κάνουν με μεγάλες διαφορές και όχι ενός νούμερου μόνο. π.χ ένα 45αρι με ένα 60αρι προφιλ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr