kanelj έγραψε: |
Γιατι βρε παιδακια δεν ψαχνετε λιγο το Forum?!
Εχει γραφτει εκατονταδες φορες.... Κοιτα τους αισθητηρες σου και το μοτερακι του ρελαντι....Κανε ενα check και πες μας αν ειναι ενταξει! |
EFTAPSIXOS έγραψε: |
Εσεις καλα τα λετε και το εψαξα το forum αλλα οταν πηγαινεις μεσα σε ενα μηνα σε 2 συνεργεια και ενα ηλεκτρολογο και σου λενε οτι να ναι ξαναρωτας.....Ετσι δεν ειναι??Αλλωστε δεν εχω ιδεα απο μηχανολογικα...Ντροπη ειναι??Προσπαθω να μαθω ομως... ![]() Οταν λες αισθητηρες??? Και ο εγκεφαλος δεν εχει καταγραψει τιποτα..Μου ειπε ενας απ αυτουε τους αχρηστους που πηγα οτι τα παλια πεζο 206 (οπως το δικο μου) σπανια κρατανε βλαβες....ΙΣΧΥΕΙ??? |
EFTAPSIXOS έγραψε: |
Αν και μενω Θεσσαλονικη...thanks..Θα το ψαξω γιατι εχει παρα γινει με τους αχρηστους που στη τελικη μονο προβλημα σου δημιουργουν... |
drdino έγραψε: |
Αυτό τώρα για καλό το είπες; ![]() ![]() |
drdino έγραψε: |
Υποθέτω πως εννοείς ότι οι σχετικοί είναι στην λάιον θεσσαλονίκης, σωστά; |
drdino έγραψε: |
Aπό άτομα που καταφέρανε να βάλουν φίλτρο βενζίνης ανάποδα, από άτομα που μου λέγανε ότι ο διακόπτης της μονάδας των φλας δεν επανερχόταν επειδή είχε ρυθμιστεί λάθος η ευαισθησία στην bsi και ως επισκευή μου είπανε ότι την ρυθμίσανε με το διαγνωστικό, από άτομα που είναι κακόπιστα και θεωρούν ότι εγώ είμαι ο μ@λάκας που έχω πάει 7-8 φορές για αλλαγή ζουάν και την 9η μου λένε ότι είναι η ιδέα μου και το αμάξι δεν έχει τίποτα (λες και δεν έχω δουλειά εγώ και πηγαίνω για εκδρομή σε αυτούς), ΔΕΝ μπορώ να περιμένω ότι θα κάτσουν να ασχοληθούν σοβαρά με κάτι τέτοιο. Φυσικά αυτό αποτελεί προσωπική μου άποψη και βασίζεται στις δικές μου εμπειρίες. Φυσικά και δεν προτρέπω τον φίλο μας να επισκεφτεί τον μαστρομήτσο της γειτονιάς του, αλλά κάλλιστα μπορεί να επισκεφθεί άλλα εξουσιοδοτημένα (ο Στόικος είναι κλάσεις ανώτερος πιστεύω) ή και εξειδικευμένα.
Σόρρυ για το πάπλωμα... ![]() |
drdino έγραψε: |
To πρόβλημα ξέρεις ποιό είναι; Ότι τα περισσότερα παιδιά εκεί πέρα είναι καινούριοι (=άρα χαμηλότερος μισθός) και όπως και να έχει μαθαίνουν στο αμάξι σου. Το φανοποιείο τους είναι εξαιρετικό όμως. Ο αρχιμηχανικός είναι πολύ καλός επίσης, αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν ασχολείται με όλα τα αμάξια. Το τραγικότερο από όλα δε ήταν η τοποθέτηση του φίλτρου βενζίνης ανάποδα (που ανάθεμά με, έχει κατεύθυνση ροής με βέλη, πώς στο καλό τα κατάφεραν), με συνέπεια στις μεσαίες-ψηλές στροφές να έχει ατροφίες το μοτέρ και όταν χρειάστηκε η δύναμη να μείνουμε ξεκρέμαστοι στο αντίθετο. |
kanelj έγραψε: |
1oν ξεφευγετε απο το θεμα!
και 2ον γιατι πρεπει ολα να τα περιπλεκετε?! Ας παει ο ανθρωπος να δει το μοτερακι ρελαντι και αισθητηρες και μετα βλεπουμε! Μεχρι και οτι θα του καει ο εγκεφαλος του ειπαμε,επειδη πεφτουν οι στροφες! Δεν ειναι το 1ο Peugeot που υπαρχει με αυτο το προβληματακι! Τοσα χρονια για τα ιδια προβληματα γραφουμε! (επειδη δεν ηθελε να το γραψει αλλος,το εγραψα εγω! ![]() |
EFTAPSIXOS έγραψε: |
Καλα που μου το ειπες...Φανταζεσαι να παθω καμια πλακα με τον εγκεφαλο??Απο που το ξερεις??την εχεις παθει??Αυτο συμβαινει μονο με τους συγκεκριμενο πολλαπλασιαστη?? |
krostand_21 έγραψε: |
Παιδιά το rallye μου κάνει σχεδόν τα ίδια κόλπα.. Το πρόβλημα το είχα και πριν 2 χρόνια και τελικά δεν έκανε καλή επαφή ο πολλαπλασιαστής ή κάτι τέτοιο. Πριν μια βδομάδα ξανάρχισε τα ίδια με τη διαφορά οτι μέχρι τις 3000 μουλαρώνει και καμιά φορά σβήνει, ενώ ακούω και πολλά σκασίματα σα να είναι μπουκωμένη η εξάτμιση. Άλλαξα αισθητήρα λ, όμως το πρόβλημα παραμένει. Μήπως να πάω για καθαρισμό τα μπεκ;
Υ.Γ. Παίζει να είναι και κανα καλώδιο που να μην κάνει επαφή πάλι και να τρελαθώ..! |