PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Αγορά 207 rc

gianic - Σαβ 10 Νοέ 2007, 19:55:43
Θέμα δημοσίευσης: Αγορά 207 rc
Mερικοι το λενε καταρα , αλλοι ευλογια, αλλοι απωθημενο. Τα πισωγυρισματα σου αφηνουν μια παραξενη αισθηση.

Εχω το mx5 nb 1.8 , ειχα το 206 cc 1.6 και τωρα ζαχαρωνω το 207 rc. Καμια σχεση μεταξυ τους. Το γνωριζω αλλα παντα ημουν λατρης της τουρμπινας.

Ετυχε κατι και πρεπει να αγορασω καινουριο αυτοκινητο.

-Το corsa opc το θεωρω καβουρια.
-Το cooper s ειναι 3.000ε πανω απ το budget.
-To astra 1.6Τ με ξενιζει που υπαρχει το opc με τα 240.
-Το νεο mx-5 ειναι "αργο" και νομιζω οτι ξεπερασα την μανια των καμπριο.
-Οχι ομως της πισω κινησης !

Οποιαδηποτε αποψη και γνωμη πανω σ αυτην την αγορα ευπροσδεκτη.
Το budget ειναι στα 23-24Κ και προυποθετει αγορα καινουριου αυτοκινητου.
drdino - Σαβ 10 Νοέ 2007, 21:46:31
Θέμα δημοσίευσης:
Στο budget που αναφέρεις, το 207 rc είναι όντως μια καλή λύση.
U142093 - Σαβ 10 Νοέ 2007, 23:07:10
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως τελικα δεν έχεις καταλήξει στο τι ψάχνεις στο αυτοκίνητο που θέλεις να αγοράσεις.
Γίνε πιο συγκεκριμένος για να μπορέσουμε να σου δώσουμε τη γνώμη μας.
gianic - Κυρ 11 Νοέ 2007, 01:06:27
Θέμα δημοσίευσης:
U142093 έγραψε:
Μήπως τελικα δεν έχεις καταλήξει στο τι ψάχνεις στο αυτοκίνητο που θέλεις να αγοράσεις.
Γίνε πιο συγκεκριμένος για να μπορέσουμε να σου δώσουμε τη γνώμη μας.


Ψαχνω κατι σπορ με οτι μπορει να σημαινει αυτο. Ειτε ειναι mx5 ειτε 207 rc .
Aν και λογω εμπειριας με miata, πιστευω οτι η σπορ αισθηση που σου παρεχει ενα μιατα ακομα και ενα 1.6 ειναι ασυγκριτη μπροστα στο rc και το καθε μπροστοκινητο "hot hatch". Για μενα ιδανικο αυτοκινητο θα ταν ενα rx8 turbo με "λογικη" καταναλωση. Αναγκαστικα λοιπον σ αυτη την κατηγορια τιμης παιζουν λιγα αυτοκινητα. Το καθενα με τα υπερ και τα κατα του .

Και η απορια μου ειναι η εξης: Hot hatch με καλες επιδοσεις χωρους ανεση κλπ ή ενα αυθεντικο πισωκινητο αλλα "αργο" . Η μονη σχεση σ αυτα τα δυο ειναι η τιμη. Οι χωροι δεν μ ενδιαφερουν, το πορτ μπαγκαζ δεν μ ενδιαφερει. Μ ενδιαφερει η αισθηση. Αλλα και η ροπακλα του 1.6Τ ειναι τρομερη αισθηση !!!

Στο ενα λειπει η overall sport αισθηση και στο αλλο το γκαζι. Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα... αλλα οταν το budget ειναι "περιορισμενο" πρεπει να διαλεξεις και ας εχεις βρεθει αναμεσα σε δυο διαφορετικες φιλοσοφιες.
Αυτα τα ολιγα.
kanelj - Κυρ 11 Νοέ 2007, 07:24:14
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν πας να ξαναδεις απο κοντα το Corsa?!
Σε καμια αντιπροσωπια εννοω...
Ισως να αλλαξεις γνωμη!
StorM_GmA - Κυρ 11 Νοέ 2007, 11:47:16
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ στην θέση σου 207RC θα έπαιρνα... τα opel έχουν ψώφιο γκάζι και είναι
εντελώς ξενέρωτα (κατα την γνώμη μου πάντα) αυτοκίνητα...οπότε, θα
έχεις θυσιάσει την πίσω κίνηση, την σπορ αίσθηση κτλ για το γκάζι που δεν
θα υπάρχει! (τουλάχιστον στον βαθμό που νομίζεις). Όπως είπε και ο kanelj
πήγαινε να τα δεις και απο κοντά...αν έχεις κανέναν γνωστό με opel πες του
να σου το δώσει μια βόλτα γιατι στα τεστ drive δεν σε αφήνουν να τα πατήσεις
και πολύ οπότε δεν θα καταλάβεις το νεύρο του...

διάβασε και αυτό το topic
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11293
να δεις την γνώμη ενός παιδιού με astra 1.6T και τις εμπειρίες του με αυτό!
U142093 - Κυρ 11 Νοέ 2007, 11:57:15
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
U142093 έγραψε:
Μήπως τελικα δεν έχεις καταλήξει στο τι ψάχνεις στο αυτοκίνητο που θέλεις να αγοράσεις.
Γίνε πιο συγκεκριμένος για να μπορέσουμε να σου δώσουμε τη γνώμη μας.


Ψαχνω κατι σπορ με οτι μπορει να σημαινει αυτο. Ειτε ειναι mx5 ειτε 207 rc .
Aν και λογω εμπειριας με miata, πιστευω οτι η σπορ αισθηση που σου παρεχει ενα μιατα ακομα και ενα 1.6 ειναι ασυγκριτη μπροστα στο rc και το καθε μπροστοκινητο "hot hatch". Για μενα ιδανικο αυτοκινητο θα ταν ενα rx8 turbo με "λογικη" καταναλωση. Αναγκαστικα λοιπον σ αυτη την κατηγορια τιμης παιζουν λιγα αυτοκινητα. Το καθενα με τα υπερ και τα κατα του .

Και η απορια μου ειναι η εξης: Hot hatch με καλες επιδοσεις χωρους ανεση κλπ ή ενα αυθεντικο πισωκινητο αλλα "αργο" . Η μονη σχεση σ αυτα τα δυο ειναι η τιμη. Οι χωροι δεν μ ενδιαφερουν, το πορτ μπαγκαζ δεν μ ενδιαφερει. Μ ενδιαφερει η αισθηση. Αλλα και η ροπακλα του 1.6Τ ειναι τρομερη αισθηση !!!

Στο ενα λειπει η overall sport αισθηση και στο αλλο το γκαζι. Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα... αλλα οταν το budget ειναι "περιορισμενο" πρεπει να διαλεξεις και ας εχεις βρεθει αναμεσα σε δυο διαφορετικες φιλοσοφιες.
Αυτα τα ολιγα.


Αυτό που θέλεις αλλά με τα χρήματα που μπορείς να διαθέσεις δυστυχώς δεν μπορείς να το αποκτήσεις.
Για να πάρεις πισωκούνα γρήγορη και ασφαλή δυστυχώς δεν φτάνουν.
Σίγουρα με ένα καυτό χατζμπαγκ θα έχεις τα γκάζια που θέλεις αλλά μήπως αναπολείς κάθε στιγμή τα όμορφα κουπέ που έχεις στο μυαλό σου!!!
Για το 207RC θα μπορώ να σου δώσω περισσότερες πληροφορίες μέσα στην βδομάδα γιατί Θεού θέλοντας το παραλαμβάνω αύριο.
Μία γνώμη για τα αυτοκίνητα που είχες παραθέσει στην αρχή μπορώ να σου πω τα εξής:
Για τα κουπέ λόγω του ύψους μου 2m μού προκαλούν μια αντιπάθεια αλλά και γενικά δεν με εξιτάρουν ιδιαίτερα, τα μόνα που θα ήθελα να αποκτήσω αλλά είναι απαγορευτικά τα νούμερά τους για μας τους κοινούς θνητούς είναι καμιά Πόρσε ή Φερράρι κτλ όλα τα άλλα για μένα είναι φτηνές απομιμήσεις για fancy Αμερικανάκια (μην παρεξηγείς τα λόγια μου).
Για τα Οπελ η γνώμη μου πάντα είναι αρνητική.
Για το Mini Cooper S πάρα πολλά τα λεφτά ρε φίλε για πρώτο αυτοκίνητο παρά τα θετικά σχόλια που έχει πάρει νομίζω ότι είναι αμάξι για γκόμενες που τους το έχει αγοράσει ο μπαμπάς ή για μεγαλογιατρούς που θέλουν να κάνουν το κομμάτι τους στα πιπινάκια.
Μια καλή επιλογή αν δεν σε ενδιαφέρουν οι πίσω θέσεις και με προϋπόθεση ότι είσαι κάτω του 1,85 είναι το 207cc με τα 150 άλογα τούρμπο που με κλειστή την οροφή έχει και μεγάλο πορτ μπαγκάζ.
Θα σου πω γιατί επέλεξα το 207rc για αγορά:
1ον Γιατί είναι Peugeot (Ας ευλογήσουμε και τα γένια μας)
2ον Γιατί είναι ένα αμάξι που τα έχει όλα στον εξοπλισμό του και έτσι δεν χρειάζεται να ψάχνομαι για aftrer sail λύσεις καθίσματα φιμε τζάμια ζάντες κτλ που αν όλοι μας αναλογιστούμε τι λεφτά έχουμε ξοδέψει θα διαπιστώσουμε ότι το νούμερο είναι υπερβολικό.
3ον Γιατί είναι 1600cc που σημαίνει γενικά λιγότερα έξοδα ασφάλειας, τελών κυκλοφορίας, και το βασικότερο πιο εύκολη μεταπώληση από κάθε δίλιτρο (εκ προσωπικής πείρας).
4ον Είναι τούρμπο και κάθε αύξηση ιπποδύναμης είναι πιο εύκολη και πιο οικονομική.
Πάντως μια βόλτα στο club κάποια Πέμπτη και ανταλλάσοντας απόψεις με τα παιδιά ακούγοντας το <<μακρύ>> του καθενός ίσως σε κάνει να αποκρυσταλλώσεις τις σκέψεις σου καλύτερα.
grpap - Κυρ 11 Νοέ 2007, 13:39:50
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνω για ολα σε σχεση με το 207rc με μονη σημειωση τα εξης:λογω του μεγαλου βαρους του οι επιδοσεις δεν προκειται να ειναι αναλογες σε αισθηση και αριθμους απο οσο μαρτυρουν οι 175 ιπποι του μοτερ του.Για τον ιδιο λογο και το στριψιμο του.Θα μου πεις εσυ δεν θα το επαιρνες;Φυσικα και θα το επαιρνα! Very happy Αλλα θα πρεπει να εχουμε υπ'οψιν μας και τα παραπανω αλλα και το οτι το αυτοκινητο ειναι ακομα στην αρχη της εξελιξης του και οτι θα βελτιωθει πολυ στο μελλον οπως εγινε και με το 206.
Καλοταξιδα παιδια!Μεγειες!
U142093 - Κυρ 11 Νοέ 2007, 18:14:39
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
Συμφωνω για ολα σε σχεση με το 207rc με μονη σημειωση τα εξης:λογω του μεγαλου βαρους του οι επιδοσεις δεν προκειται να ειναι αναλογες σε αισθηση και αριθμους απο οσο μαρτυρουν οι 175 ιπποι του μοτερ του.Για τον ιδιο λογο και το στριψιμο του.Θα μου πεις εσυ δεν θα το επαιρνες;Φυσικα και θα το επαιρνα! Very happy Αλλα θα πρεπει να εχουμε υπ'οψιν μας και τα παραπανω αλλα και το οτι το αυτοκινητο ειναι ακομα στην αρχη της εξελιξης του και οτι θα βελτιωθει πολυ στο μελλον οπως εγινε και με το 206.
Καλοταξιδα παιδια!Μεγειες!


Εργοστασιακά δεν νομίζω ότι θα υστερεί από τα 206rc 306gti 106rally μιλάμε για 175 ίππους με 24,5 κιλά ροπή και 26,5 με το overboost ονομαστικά είναι το γρηγορότερο από όλα τα παραπάνω τι άλλο μπορούμε να ζητήσουμε.
Όπως είναι φυσικό ακολουθεί τις συνταγές των καιρών, παθητική ασφάλεια οικονομία, ρύπους, εξοπλισμό, δεν μπορεί να μείνει πίσω για κάποιους ρομαντικούς της αγωνιστικής οδήγησης, πρέπει να ακολουθήσει το marketing.
Βασικά νομίζω ότι το αμάξι είναι σεταρισμένο καλά από κει και πέρα είναι στα χέρια του καθενός να κάνει τις υπερβάσεις του.
Ίσως και να αρχίζω να γερνάω αλλά για κάθε αλλαγή σε κινητήρα ανάρτηση κτλ αρχίζει μια διαρκή αναζήτηση στο τι φταίει κάθε φορά και κάτι δεν μας αρέσει μια χτυπάει το ένα μια δεν δουλεύει καλά το άλλο και τελικά το αυτοκίνητο γίνεται ένας κουμπαράς που δεν γεμίζει ποτέ και λες και έχει έναν τρύπιο πάτο και τα λεφτά μας εξαφανίζονται.
Θα σου πω το εξής όταν αγόρασα το 106Rally την μεγαλύτερη οδήγική απόλαυση μου την έδωσε όταν ήταν μαμά όταν άρχισα τα σκαλίσματα όλο και κάτι μου έφταιγε.
Δεν θέλω να λέω μεγάλες κουβέντες γιατί όπως λέει ο σοφός λαός μας (μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη κουβέντα μην λες) στο RC δεν πρόκειται να αλλάξω τίποτα εκτός βεβαία από Κανά πρόγραμμα αλλά ούτε εξατμίσεις αναρτήσεις άξονες πιστόνια εκεντροφόρους τούρμπο κορονοπήνια χτένια αν είναι να πληρώσω όλα αυτά καλυτέρα να πάω να πάρω Κανά EVO X.
grpap - Κυρ 11 Νοέ 2007, 19:15:42
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδη το ραλλυ ηταν ετοιμο απο μαμα και ηταν πολυ πιο δυσκολο να δεις βελτιωση σε κατι χωρις πολυ ψαξιμο.Στο 206 ηταν αναποδα.Τρομερες δυνατοτητες αλλα καταστραμμενες για λογους μαρκετινγκ-ρυπανσης-κοστους.Για το τελευταιο αρκει να πουμε οτι το κορωνοπηνιο που εχουν τα 16βαλβιδα 14αρια και 16αρια ειναι το ιδιο με των διλιτρων αλλα ειναι προφανες οτι ειναι πολυ μακρυ και δεν τους ταιριαζει.
Προσωπικα για τους παραπανω λογους δεν εχω μετανιωσει στιγμη για τα χρηματα που εδωσα να βελτιωσω το 206 μου και που θα δωσω ακομα.Επομενη αλλαγη μου το κορωνοπηνιο και ειμαι σιγουρος οτι θα παθω πλακα με την βελτιωση.Πηρα ηδη μια ιδεα οδηγωντας το 206 του Τασου το οποιο εχει σημειωτεον και προβλημα.


ΥΓ Η παρουσιαση του 207 ραλλυ με την αναρτηση-ζαντες-προγραμμα ειναι πολυ ελπιδοφορα.
gianic - Κυρ 11 Νοέ 2007, 19:18:20
Θέμα δημοσίευσης:
Πραγματικα ειμαι απιστευτα μπερδεμενος. Για να ειμαι ειλικρινης ποτε δεν ημουν γιατι υπηρχε η επιλογη του μεταχειρισμενου οποτε μπορουσα να κανω "το ονειρο μου πραγματικοτητα". Τωρα τα πραγματα εχοιυν στενεψει και εχουν στενεψει και οι επιλογες .

Τα φθηνα κουπε φιλε U142093 καθε αλλο παρα φθηνες απομιμησεις super car ειναι ! Eχεις οδηγησει ενα rx8 ; Nαι συμφωνω , εξωτερικα ειναι σαν κακο χρονο να χει. Ομως ειναι αμαξι με τρελο setup αναρτησης και καθαρα sport προσανατολισμο. Στριβει σαν διαολος και επιταχυνει "αγωνιαρικα".

Το 207 cc το θεωρω φλουφλικο. Ημουν κατοχος 206 cc για τρια ολοκληρα χρονια και οταν οδηγησα το miata νομιζα οτι οδηγουσα τενεκε τοσο καιρο.

Το cooper μπορει να το χουν γκομενιτσο-φλωροι παρ ολ αυτα το αυτοκινητο ειναι πραγματικο καρτ. Οποιος εχει γευτει την αισθηση που σου αφηνει η αναρτηση και το τιμονι θα καταλαβει.

Το αμαξι δεν ειναι το 1ο μου ειναι το 3ο με οτι αυτο μπορει να σημαινει.

Το corsa δεν με κλικαρει καθολου ρε γα**το. Παρ ολη την δυναμη του δεν μου κανει αισθηση. Εχω ακουσει εκπληκτικα λογια για αυτο το αυτοκινητο απλα εμενα δεν μου αρεσει. Οχι γιατι ειναι οπελ ! προς θεου! Απλα με χαλαει η πολυ funky εμφανιση του.

Αυτο που σκεφτομαι επισης ειναι το astra 1.6T με την πανοραμικη οροφη.Δεν ειναι καμπριο αλλα εχεις τον ουρανο απο πανω σου χωρις να σε χτυπαει ο αερας ! Συμφωνω οτι δεν ειναι PUG! Τα εκτιμαω τα pug. Eιχα pug.Ξερω τι σημαινει να χεις αυτοκινητο PSA (κι απ'την καλη κι απ'την αναποδη!)

Αληθεια το RC εχει επιλογη για ηλεκτρικη οροφη ;


(Υπ οψιν αν ειχα την δυνατοτητα μεταχειρισμενου θα οδηγουσα s2000 αυτη τη στιγμη)
U142093 - Κυρ 11 Νοέ 2007, 20:31:22
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
Πραγματικα ειμαι απιστευτα μπερδεμενος. Για να ειμαι ειλικρινης ποτε δεν ημουν γιατι υπηρχε η επιλογη του μεταχειρισμενου οποτε μπορουσα να κανω "το ονειρο μου πραγματικοτητα". Τωρα τα πραγματα εχοιυν στενεψει και εχουν στενεψει και οι επιλογες .

Τα φθηνα κουπε φιλε U142093 καθε αλλο παρα φθηνες απομιμησεις super car ειναι ! Eχεις οδηγησει ενα rx8 ; Nαι συμφωνω , εξωτερικα ειναι σαν κακο χρονο να χει. Ομως ειναι αμαξι με τρελο setup αναρτησης και καθαρα sport προσανατολισμο. Στριβει σαν διαολος και επιταχυνει "αγωνιαρικα".

Το 207 cc το θεωρω φλουφλικο. Ημουν κατοχος 206 cc για τρια ολοκληρα χρονια και οταν οδηγησα το miata νομιζα οτι οδηγουσα τενεκε τοσο καιρο.

Το cooper μπορει να το χουν γκομενιτσο-φλωροι παρ ολ αυτα το αυτοκινητο ειναι πραγματικο καρτ. Οποιος εχει γευτει την αισθηση που σου αφηνει η αναρτηση και το τιμονι θα καταλαβει.

Το αμαξι δεν ειναι το 1ο μου ειναι το 3ο με οτι αυτο μπορει να σημαινει.

Το corsa δεν με κλικαρει καθολου ρε γα**το. Παρ ολη την δυναμη του δεν μου κανει αισθηση. Εχω ακουσει εκπληκτικα λογια για αυτο το αυτοκινητο απλα εμενα δεν μου αρεσει. Οχι γιατι ειναι οπελ ! προς θεου! Απλα με χαλαει η πολυ funky εμφανιση του.

Αυτο που σκεφτομαι επισης ειναι το astra 1.6T με την πανοραμικη οροφη.Δεν ειναι καμπριο αλλα εχεις τον ουρανο απο πανω σου χωρις να σε χτυπαει ο αερας ! Συμφωνω οτι δεν ειναι PUG! Τα εκτιμαω τα pug. Eιχα pug.Ξερω τι σημαινει να χεις αυτοκινητο PSA (κι απ'την καλη κι απ'την αναποδη!)

Αληθεια το RC εχει επιλογη για ηλεκτρικη οροφη ;


(Υπ οψιν αν ειχα την δυνατοτητα μεταχειρισμενου θα οδηγουσα s2000 αυτη τη στιγμη)


gianic έγραψε:
]Πραγματικα ειμαι απιστευτα μπερδεμενος. Για να ειμαι ειλικρινης ποτε δεν ημουν γιατι υπηρχε η επιλογη του μεταχειρισμενου οποτε μπορουσα να κανω "το ονειρο μου πραγματικοτητα". Τωρα τα πραγματα εχοιυν στενεψει και εχουν στενεψει και οι επιλογες ]

[Μπορείς να μας πείς αυτούς τους λόγους.]

[Τα φθηνα κουπε φιλε U142093 καθε αλλο παρα φθηνες απομιμησεις super car ειναι ! Eχεις οδηγησει ενα rx8 ; Nαι συμφωνω , εξωτερικα ειναι σαν κακο χρονο να χει. Ομως ειναι αμαξι με τρελο setup αναρτησης και καθαρα sport προσανατολισμο. Στριβει σαν διαολος και επιταχυνει "αγωνιαρικα".]

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα,όπως ανέφερα και πιο πάνω δέν μου αρέσουν, απλά είναι προσωπική μου άποψη αυτό δέν πάει να πεί οτι είναι καί ορθό.

[Το 207 cc το θεωρω φλουφλικο. Ημουν κατοχος 206 cc για τρια ολοκληρα χρονια και οταν οδηγησα το miata νομιζα οτι οδηγουσα τενεκε τοσο καιρο.

Το 206 είναι διαφορετικό εντελώς απο το 207 αλλά δέν είναι στα πλάνα σου καί οπότε δέν υπάρχει θέμα.

[μπορει να το χουν γκομενιτσο-φλωροι παρ ολ αυτα το αυτοκινητο ειναι πραγματικο καρτ. Οποιος εχει γευτει την αισθηση που σου αφηνει η αναρτηση και το τιμονι θα καταλαβει.]

Μπορεί να είναι και έτσι απλώς βλέπω υπερβολική την τιμή του αν έσενα σου κάνει από χώρους και από ότι άλλο θες πάρτο και μήν σκέφτεσε την τιμή του.

[Αληθεια το RC εχει επιλογη για ηλεκτρικη οροφη ; ]

Είμαι 90% σίγουρος ότι μπορείς να το παραγγείλεις με sunroof με πανοραμική είναι σίγουρα ναί


Τελικά ίσως πρέπει να δείς την πραγματικότητα, δεν ξέρω τους λόγους που σε περιορίζουν στην επιλογη σου αλλά όπως καταλαβαίνω υπάρχει διάσταση μεταξύ των θέλω σου και των μπορώ σου αυτά πρέπει να ξεκαθαρίσεις πρώτα και ίσως βρείς την λύση.
gianic - Κυρ 11 Νοέ 2007, 20:47:58
Θέμα δημοσίευσης:
Θελω Rx8 Turbo με 300 αλογα. Πραγματικα οτι πιο ιδανικο για μενα αυτη τη στιγμη.

Προσγειωνοντας ομως τον εαυτο μου στην πραγματικοτητα του καινουριου αυτοκινητου το 207 ειναι πιο κοντα στις οικονομικες μου δυνατοτητες και τις γκαζοφονιαδηκες ορεξεις Wink
pmetsis - Κυρ 11 Νοέ 2007, 21:11:14
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:


Αληθεια το RC εχει επιλογη για ηλεκτρικη οροφη ;



Όχι. Εκτός αν κάνεις ειδική παραγγελία (+3 μήνες) και πάλι δε νομίζω ότι μπαίνει.
gianic - Κυρ 11 Νοέ 2007, 21:15:38
Θέμα δημοσίευσης:
pmetsis έγραψε:
gianic έγραψε:


Αληθεια το RC εχει επιλογη για ηλεκτρικη οροφη ;



Όχι. Εκτός αν κάνεις ειδική παραγγελία (+3 μήνες) και πάλι δε νομίζω ότι μπαίνει.


μαλ***α!

Ουτε καν την πανοραμικη ;
U142093 - Κυρ 11 Νοέ 2007, 21:40:06
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
Θελω Rx8 Turbo με 300 αλογα. Πραγματικα οτι πιο ιδανικο για μενα αυτη τη στιγμη.

Προσγειωνοντας ομως τον εαυτο μου στην πραγματικοτητα του καινουριου αυτοκινητου το 207 ειναι πιο κοντα στις οικονομικες μου δυνατοτητες και τις γκαζοφονιαδηκες ορεξεις Wink


Και εγώ θέλω evo X με 280hp αλλά δεν μπορώ γιατί πρέπει να ξεπουληθώ και να κάνω και άλλα ανήθικα πραγματά και δυστυχώς πονάει η μέση μου.
gianic - Κυρ 11 Νοέ 2007, 21:43:01
Θέμα δημοσίευσης:
U142093 έγραψε:
gianic έγραψε:
Θελω Rx8 Turbo με 300 αλογα. Πραγματικα οτι πιο ιδανικο για μενα αυτη τη στιγμη.

Προσγειωνοντας ομως τον εαυτο μου στην πραγματικοτητα του καινουριου αυτοκινητου το 207 ειναι πιο κοντα στις οικονομικες μου δυνατοτητες και τις γκαζοφονιαδηκες ορεξεις Wink


Και εγώ θέλω evo X με 280hp αλλά δεν μπορώ γιατί πρέπει να ξεπουληθώ και να κάνω και άλλα ανήθικα πραγματά και δυστυχώς πονάει η μέση μου.


Ελα δεν ειναι το ιδιο. Το rx8 ειναι μακραν πιο προσιτο με τιμες που ξεκινανε με κατι λιγοτερο απο 25.000ε (απο γνωστο παραεισαγωγεα)
gianic - Κυρ 11 Νοέ 2007, 21:45:16
Θέμα δημοσίευσης:
U142093 έγραψε:
Τελικά ίσως πρέπει να δείς την πραγματικότητα, δεν ξέρω τους λόγους που σε περιορίζουν στην επιλογη σου αλλά όπως καταλαβαίνω υπάρχει διάσταση μεταξύ των θέλω σου και των μπορώ σου αυτά πρέπει να ξεκαθαρίσεις πρώτα και ίσως βρείς την λύση.


Η "αγορα" θα γινει μεσω leasing κατι το οποιο δεν παρεχεται σε μεταχειρισμενα.
U142093 - Κυρ 11 Νοέ 2007, 21:49:32
Θέμα δημοσίευσης:
gianic έγραψε:
U142093 έγραψε:
gianic έγραψε:
Θελω Rx8 Turbo με 300 αλογα. Πραγματικα οτι πιο ιδανικο για μενα αυτη τη στιγμη.

Προσγειωνοντας ομως τον εαυτο μου στην πραγματικοτητα του καινουριου αυτοκινητου το 207 ειναι πιο κοντα στις οικονομικες μου δυνατοτητες και τις γκαζοφονιαδηκες ορεξεις Wink


Και εγώ θέλω evo X με 280hp αλλά δεν μπορώ γιατί πρέπει να ξεπουληθώ και να κάνω και άλλα ανήθικα πραγματά και δυστυχώς πονάει η μέση μου.


Ελα δεν ειναι το ιδιο. Το rx8 ειναι μακραν πιο προσιτο με τιμες που ξεκινανε με κατι λιγοτερο απο 25.000ε (απο γνωστο παραεισαγωγεα)


Τέτοια αμάξια μόνο κούτα θα τα έπαιρνα γιατί καταλαβαίνεις ότι οι που***νες στήν οδό φυλής είναι λιγότερο σχισμένες.
MEMsound - Κυρ 11 Νοέ 2007, 21:57:15
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
Επειδη το ραλλυ ηταν ετοιμο απο μαμα και ηταν πολυ πιο δυσκολο να δεις βελτιωση σε κατι χωρις πολυ ψαξιμο.Στο 206 ηταν αναποδα.Τρομερες δυνατοτητες αλλα καταστραμμενες για λογους μαρκετινγκ-ρυπανσης-κοστους.Για το τελευταιο αρκει να πουμε οτι το κορωνοπηνιο που εχουν τα 16βαλβιδα 14αρια και 16αρια ειναι το ιδιο με των διλιτρων αλλα ειναι προφανες οτι ειναι πολυ μακρυ και δεν τους ταιριαζει.
Προσωπικα για τους παραπανω λογους δεν εχω μετανιωσει στιγμη για τα χρηματα που εδωσα να βελτιωσω το 206 μου και που θα δωσω ακομα.Επομενη αλλαγη μου το κορωνοπηνιο και ειμαι σιγουρος οτι θα παθω πλακα με την βελτιωση.Πηρα ηδη μια ιδεα οδηγωντας το 206 του Τασου το οποιο εχει σημειωτεον και προβλημα.


ΥΓ Η παρουσιαση του 207 ραλλυ με την αναρτηση-ζαντες-προγραμμα ειναι πολυ ελπιδοφορα.


μην μπερδευεις το 106 ραλλυε με το 1,6 206.
το 106 ραλλυε ηταν το κορυφαίο 106 (και η πλούσια εκδοση του ηταν το 106 γτι)
το 206 1,6 δεν ηταν+ειναι το κορυφαίο 206.
το κορυφαίο 206 ειναι το 206 RC.
Αν το οδηγήσης θα καταλάβεις ότι το εργοστασιακό 206 1,6 (ούτε καν το 2λιτρο Gti 206) δεν έχει καμία μα καμία σχέση με το 206 rc...
ούτε σε στρίψιμο, ούτε σε στησιμο, ούτε σε επιδόσεις, ουτε σε εξοπλισμό ούτε ούτε ούτε κλπ κλπ...

επίσης το συγκρίνετει τιμές 106 ραλλυε/γτι με 206 1,6 ή και με 206 rc δεν έχει νόημα γιατί άλλο μέγεθος, άλλη ασ΄φαλεια, άλλος εξοπλισμός κλπ κλπ κλπ

μην συγκρίνεται ανόμια πράγματα γιατί καταλήγετε σε περίεργα συμπεράσματα που καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα εκτός και αν ο μόνος τομέας συγκρισης είναι το γκάζι και η οδηγική απόλαυση οπότε πάω πάσσο...



στο πρόκειμενο τώρα

@gianic

τα πισωκίνητα ειναι γενιοκώς ΑΛΛΗ ΦΑΣΗ!
ιδιως κιόλας αν ειναι και καμπριο
ομιαα ειναι κυριολεκτικα παιχνιδομηχανή ακόμα και το 3γενιάς 1,8 που δεν ειναι δυνατό ...
αλλά αν σε ενδιαφέρουν και οι επιδόσεις το 1,8 δεν σου κάνει για κανένα λόγο.
θα σου ελεγα το 2λιτο μιατα το οποίο (για εμένα) εχει μια χαρα επιδόσεις (οκ δεν βάζει φωτια στην ασφαλτο αλλά κινείται αξιοπρεπέστατα) και εχει και μπλοκέ και 6άρι και και και ... αλλά εχει και 30000+ ε... οπότε ξεφευγει από το μπατζετ των ~24000 που θες.

το νέο ΜΙΝΙ το βρησκω απλά πανακριβο.
οκ εχει σουπερ ντουπερ πλαίσιο στρίβει με ρυθμούς καρτ κλπ κλπ αλλά υπερβολές για τα λεφτα του... που για πλάκα με 1~2 εξτρα φτάνουν τα 30000...

το κορσα οκ εχει γκαζι, εχει και εμφάνιση σαν γενική γραμμη (=μιλάω για το απλό το 1,4 που εμένα μου αρέσει περισσότερο από το απλό 207 1,4, αλλά το OPC ειναι λίγο κραβγαλαίο και υπερβολικο...)
επίσης κρίνοντας από όσα σχόλια έχω ακούσει για τα περισσότερο οπελ ακόμα και για το αστρα OPC από αισθηση και οδηγική απόλαυση πάσχουν...
Το αστρα 1,6 εγω δεν θα το σκεφτόμουν ούτε καν... για πάρα πολλούς λόγους...

επίσης δεν θα σκεφτόμουν για κανένο λόγο αλλαγή ενός μιατα για ενα 207 cc 1,6 T... αλλό το ένα άλλο το άλλο...


προσωπικά θεωρώ ότι στα χρηματα που θες να κινηθείς και με τις προυποθέσεις που εθεσες στο 1ο και 2ο ποστ σου το 207 RC ειναι μονόδρομος.

και αν θες να βλέπεις και λίγο ουρανο να το κάνεις παραγγελία και ας ερθει όποτε θέλει.
στο χρώμα που θες και με την οροφη (συμβατική ηλιοροφή) που γουστάρεις)
(ούτως η άλλος καλό ειναι να μηξν το πάρεις Νοέμβριο/Δεκέμβριο αλλά από το νέο έτος οπότε να οι 3 μήνες)
gianic - Κυρ 11 Νοέ 2007, 22:03:05
Θέμα δημοσίευσης:
U142093 έγραψε:
gianic έγραψε:
U142093 έγραψε:
gianic έγραψε:
Θελω Rx8 Turbo με 300 αλογα. Πραγματικα οτι πιο ιδανικο για μενα αυτη τη στιγμη.


Και εγώ θέλω evo X με 280hp αλλά δεν μπορώ γιατί πρέπει να ξεπουληθώ και να κάνω και άλλα ανήθικα πραγματά και δυστυχώς πονάει η μέση μου.


Ελα δεν ειναι το ιδιο. Το rx8 ειναι μακραν πιο προσιτο με τιμες που ξεκινανε με κατι λιγοτερο απο 25.000ε (απο γνωστο παραεισαγωγεα)


Τέτοια αμάξια μόνο κούτα θα τα έπαιρνα γιατί καταλαβαίνεις ότι οι που***νες στήν οδό φυλής είναι λιγότερο σχισμένες.


Για κουτα μιλαω
U142093 - Κυρ 11 Νοέ 2007, 22:08:31
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως αν θές 207rc υπάρχουν ελάχιστα διαθέσιμα και μόνο στο Grey Shark, αλλιώς θα περιμένεις πάνω απο τρείς μήνες.
gianic - Κυρ 11 Νοέ 2007, 22:12:42
Θέμα δημοσίευσης:
Μανθο εισαι μεγαλη ******** (χαριτολογωντας) Very happy

Μαυρο ή Ασπρο με πανοραμικη. ΟΚ. Πειστηκα. Αναμονη ;3 μηνες ; ******** ! εχω την Miatara μου Wink

Kατι αλλο που μ ενδιαφερει ειναι το cruise control. Παιζει πατεντα με την Bsi οπως στο 206;

edit by vinman
Θα παρακαλούσα να προσέχουμε λίγο της εκφράσεις μας

U142093 - Κυρ 11 Νοέ 2007, 22:26:06
Θέμα δημοσίευσης:
Τι εννοείς με αυτό, ενδιαφερόμενος βλέπεις...
gianic - Κυρ 11 Νοέ 2007, 22:39:36
Θέμα δημοσίευσης:
Στα multiplex (pssssss) επαιζε ενεργοποιηση μεσα απο το διαγνωστικο και αγοραζες μονο το controller γυρω στα 50-60 ευρω.
volvos - Κυρ 11 Νοέ 2007, 22:42:40
Θέμα δημοσίευσης:
το 207 rc δεν εχει στανταρ το κρουζ?

61ευρω εχει το χειριστηριο Laughing
και παιζει τελεια στο δικο μουυυυ
U142093 - Κυρ 11 Νοέ 2007, 22:49:29
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
το 207 rc δεν εχει στανταρ το κρουζ?

61ευρω εχει το χειριστηριο Laughing
και παιζει τελεια στο δικο μουυυυ


Στα αριστερα του τιμονιου εχει το κρουζ κοντρολ και τον περιοριστη ταχυτητας και νομιζω οτι ειναι στανταρτ αυριο θα σου το πω 100% αλλα ετσι ειναι.
pmetsis - Δευ 12 Νοέ 2007, 00:02:28
Θέμα δημοσίευσης:
U142093 έγραψε:
volvos έγραψε:
το 207 rc δεν εχει στανταρ το κρουζ?

61ευρω εχει το χειριστηριο Laughing
και παιζει τελεια στο δικο μουυυυ


Στα αριστερα του τιμονιου εχει το κρουζ κοντρολ και τον περιοριστη ταχυτητας και νομιζω οτι ειναι στανταρτ αυριο θα σου το πω 100% αλλα ετσι ειναι.


Είναι στάνταρτ. Για ηλιοροφή ρώτα γιατί όταν πήρα το δικό μου μου είπαν ότι δεν μπαίνει. Βέβαια σε άλλο φόρουμ μου έδειξαν ένα γαλλικό RC με ηλιοροφή...
gianic - Δευ 12 Νοέ 2007, 02:17:11
Θέμα δημοσίευσης:
Απ'τα λιγα που εψαξα ηλιοροφη πανοραμικη βγαινει με το Gt .

Μακαρι να βγαινει και με Rc. Χαλαλι η αναμουνη!
grpap - Δευ 12 Νοέ 2007, 08:25:42
Θέμα δημοσίευσης:
Που εκανα συγκριση σε 106-206 Μανθο;Το μονο που ειπα είναι ότι το 106 ραλλυ ηταν ετοιμο από μαμα ενώ το 206 1.6 μπασταρδεμενο από μαμα.Δεν συγκρινα ουτε επιδοσεις,ουτε στριψιμο,ουτε τιποτα.
Ουτε και παιζουν στον ιδιο τομεα από οδηγικη απολαυση γιατι το ένα είναι «ωμο» και το άλλο «μαγειρεμενο»…….Silly
Το jet lag απο Κορινθο φταιειειειειειειειει..........Laughing
nikos68 - Δευ 12 Νοέ 2007, 09:32:56
Θέμα δημοσίευσης:
Παλικάρια κι όλη τη μέρα να φάμε γράφοντας για το RC δε φτάνει.Το αμάξι μόνο καφέ δεν ψήνει, αν και αν μετά από μισή ώρα διαδρομής ανοίξεις το καπό μπορείς και καφέ να ψήσεις πάνω στην τουρμπίνα του.Δεν έχω κάνει πολλά χλμ. ακόμα αλλά αυτό που μπορώ να πω είναι ότι η αίσθηση του τραβήγματος στις επιταχύνσεις είναι το κάτι άλλο.Αδιάφορο σε αφήνουν και τα auto cruise και τα auto a/c και όλες οι πολυτέλειες που πρεσβεύουν τα νέα δεδομένα για τα αυτοκίνητα.Ακόμα και η έκτη που λένε ότι του λείπει δεν του λείπει καθόλου γιατί με 300 δεν μπορείς να πας πουθενά στην Ελλάδα.Τι έχεις ενεργοποιημένο το ESP τι δεν το έχεις το ίδιο του κάνει.Η Γαλλογερμανίδα συμπεριφέρεται άψογα σε όλες τις συνθήκες.Άσε που σε λίγο καιρό με τη χαρτογράφηση του RC Z θα πάμε για 220 άλογα και το αμάξι δε θα έχει στοιχίσει πάνω από 24000 ευρώ.Οπότε μην πελαγοδρομούμε...θες τα γκάζια τα έχεις με αξιοπρέπεια...δεν τα θες το πας νορμάλ κι έληξε το θέμα...
MEMsound - Δευ 12 Νοέ 2007, 09:41:30
Θέμα δημοσίευσης:
grpap έγραψε:
Που εκανα συγκριση σε 106-206 Μανθο;Το μονο που ειπα είναι ότι το 106 ραλλυ ηταν ετοιμο από μαμα ενώ το 206 1.6 μπασταρδεμενο από μαμα.Δεν συγκρινα ουτε επιδοσεις,ουτε στριψιμο,ουτε τιποτα.
Ουτε και παιζουν στον ιδιο τομεα από οδηγικη απολαυση γιατι το ένα είναι «ωμο» και το άλλο «μαγειρεμενο»…….Silly
Το jet lag απο Κορινθο φταιειειειειειειειει..........Laughing


μα ειναι προφανές
γιατί το 206 1,6 (μαμά) ειναι το αντίστοιχο του 106 1,4 "ας πούμε"...
το βάρος του 206 (σε σχέση με του 106) δεν του επιτρέπει με τον 1,6 κινητήρα (μαμά) αλλά και με την μαμά ανάρτηση να κινηθεί σαν το 106ραλλυε.
το πρόβλημα είναι ότι στην Ελλάδα εχουμε (δυστυχώς) μάθει να κατηγοριοποιούμε βάση κιβικών (εν μέρη λόγικό λόγω μέχρι πρότινως φορολογίας αλλά και λόγω τελών κυκλοφορίας) και όχι βάση μεγέθους ή επιδόσεων...

πρέπει να οδηγήσεις ενα μαμά 206 RC για να καταλάβεις τι εννοώ. Wink Wink

grpap - Δευ 12 Νοέ 2007, 10:06:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ξαναλεω,που ειδες ότι εκανα συγκριση;Να σου πω εγω,δεν εκανα.Καλα όλα αυτά που λες αλλα ορε,δεν εκανα συγκριση.Γιατι πολύ απλα δεν μπορουν να συγκριθουν.

ΥΓ. Όταν ηταν να αγορασω το δικο μου οδηγησα και ένα rc που χρησιμοποιουσε τοτε ο αντιπροσωπος.Κοπαναω ακομα το κεφαλι μου στον τοιχο που δεν πηρα το rc αλλα αφησα και με επηρεασε ενας πανιβλακας συναδελφος.
MEMsound - Δευ 12 Νοέ 2007, 10:20:38
Θέμα δημοσίευσης:
μα και μόνο όταν αναφέρεις το 106 και λες οτι το 206 1,6... δεν ειναι το ένα... και δεν είναι το άλλο εμέσως πλην σαφώς το συγκρίνεις...
δεν είναι σαν το 106 γιατί απλά δεν φτιάχτηκε για να ειναι.
μην παίζουμε με τις λεξεις δεν έχει νόημα... Wink
και το 106 1,4 εχει τρομερές διαφορές από το 106 ραλλυε...
όπως και το 206 1,6 σε σχέση με το 206 rc...
και πάει λέγοντας...
και το 207 1,6 με τα 120+ (να μην μιλήσω για το 110αρι) αν συγκρίνεις ακόμα και με το 207 gt (ούτε καν το rallye που ειναι πιο ελαφρύ... καλά για το 207 rc δεν το συζητώ καν) θα δεις οτι οι διαφορές είναι χαώδεις.. Wink

(μιλάω πάντα για μαμα)


anyway ξεφευγουμε από το θέμα του τόπικ που ειναι το 207 rc...
κοντός ψαλμός αλληλουια λένε...
μάλλον μόνο ενα τεστ νταιβ θα μας λύσει όλες τις απορίες (αν και με τον πωλητή διπλα να σε κράζει δεν βγάζεις σωστό συμπέρασμα) για το αν αξίζει η όχι... αν και προσωπικά και έχοντας δει ότι όπου η peugeot θέλει κάτι τα καταφέρνει μια χαρά... θεωρώ οτι θα ειναι σουπερ... Wink Wink
volvos - Δευ 12 Νοέ 2007, 11:00:21
Θέμα δημοσίευσης:
εξαρταται το πωλητη Laughing Laughing
MEMsound - Δευ 12 Νοέ 2007, 11:05:01
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
σωστό και αυτό
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
volvos - Δευ 12 Νοέ 2007, 16:15:32
Θέμα δημοσίευσης:
απο 4τ φορουμ
τα βαρη μινι-207 που μετρησαν στο περιοδικο με ζυγαρια.
τελικα ειχε δικιο ο σταυρος. το rc ειναι κατω απο 1300

Krusenstern έγραψε:
nidosan έγραψε:
Krusenstern έγραψε:
Nikos997 έγραψε:
ratanplan έγραψε:
Ρε παιδια μπορει καποιος να βαλει βαρος απο 207 RC και απο μινι κουπερ ες?

Cooper S: 1130kg (κενό)
207 RC: 1250+

Αύριο θα βρω και τα νούμερα από τη ζυγαριά των 4Τ.

Thumbs Up Smile


Λοιπόν, 1216 το Κούπερ S, 1281 το RC. Το ζύγισμα γίνεται χωρίς οδηγό, αλλά με όλα τα υγρά του αυτοκινήτου (λάδια, πλυστικά, καύσιμα) στο φουλ. Και τα δύο είχαν υπερπλήρη εξοπλισμό από όσο θυμάμαι. Ηλιοροφές, δέρματα, θερμαινόμενα, Navi και Xenon το Κούπερ, αυτόματους καθαριστήρες/φώτα, συναγερμούς κλπ.

pathfinder - Δευ 12 Νοέ 2007, 18:02:58
Θέμα δημοσίευσης:
Επιτέλους μετά από σχεδόν 5 μήνες αναμονή την Παρασκευή το απόγευμα παρέλαβα το 207 RC χρώματος γρι shark.

Πρώτες εντυπώσεις: απλά το αυτοκίνητο με έχει αφήσει άφωνο.
Την σύγκριση θα την κάνω με το 106 GTi του οποίου ευτυχισμένος κάτοχος ήμουν εδώ και πέντε χρόνια και 160,000 + χλμ. Το αναφέρω αυτό γιατί νομίζω έχει την σημασία του.

Όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση αυτό είναι υποκειμενικό αν δεν μου άρεσε δεν θα το αγόραζα. Μέσα τώρα τα καθίσματα είναι κορυφαία και δεν αναφέρομαι μόνο στην άριστη πλευρική στήριξη αλλά και στην συνολική τους άνεση και το πόσο ρυθμίζονται. Είμαι 1.83 με μακριά πόδια και δεν δυσκολεύτηκα να βρω την σωστή θέση οδήγησης. Επίσης η ποιότητα υλικών καμία σχέση με 106.

Στην ουσία τώρα: κινητήρας και στρίψιμο. Η ροπή του είναι απίστευτη τουλάχιστον μέχρι τις 4000 στρ. για πιο ψηλά υπομονή μέχρι να το στρώσω. Εκεί που το βλέπεις πραγματικά δεν είναι στην εκκίνηση από στάση αλλά στις ρεπρίζ. Εδικά με 3η 4η δίνει ρέστα. Στο 106 έπρεπε να είσαι 4500 + στρ. για να κινηθείς σβέλτα, εδώ από τα 1500 δεν το μαζεύεις Laughing

Σε στροφές τώρα σε διαδρομή που έχω κάνει άπειρες φορές με το 106. Στις ανοιχτές στροφές με το 207 μπαίνεις χαλαρά με περισσότερα και δεν ιδρώνεις . Ακόμα όμως και σε κλειστά κομμάτια που σίγουρα είναι το βασίλειο του 106 δεν μπορώ να πω ότι το 207 δεν τα πάει καλά. Σίγουρα λόγο διαφορετικού όγκου και μετατρόχιου θέλει λίγο διαφορετική τοποθέτηση στο πως μπαίνεις στις στροφές σε σχέση με το 106. Γενικά σου εμπνέει περισσότερη σιγουριά, και χωρίς να το καταλάβεις κινείσαι πολύ πιο γρήγορα χωρίς να το καταλαβαίνεις. Το ESP αν και πλήρες απερνεργοποιήσημο αν δεν κινείσαι με πολεμικούς ρυθμούς δεν ενοχλεί καθόλου.

Η ανάρτηση αν και σκληρή λόγο των καθισμάτων δεν σε ενοχλεί, άλλωστε πιο σκληρό από το 106 με τα bilstein δεν είναι σε καμία περίπτωση (προς μεγάλη χαρά της γυναίκας μου Very happy

Στα - είναι οι περιορισμένοι χώροι πίσω (αλλά εμένα δεν με ενοχλεί αυτό!).

Γενικά το αυτοκίνητο είναι 10 χρόνια μπροστά από το 106 και φαίνεται παντού και μην με παρεξηγείτε με μεγάλη δυσκολία αποχωρίστηκα το αγαπημένο μου 106 αλλά πιστεύω ότι η επιλογή του 207 RC με δικαίωσε 100%. Τα πράγματα εξελίσσονται και όσο καλό και να ήταν το 106 δεν με χαλάνε ούτε τα 5 αστέρια, ούτε οι ανέσεις του 207 και σίγουρα δεν με χαλάνε τα 175 αλόγα και τα 24 -26 kgr ροπής!
Περισσότερες εντυπώσεις μόλις ακολουθήσουν και άλλα χιλιόμετρα ... Very happy
drdino - Δευ 12 Νοέ 2007, 18:33:24
Θέμα δημοσίευσης:
Άντε ωραία, καλά χιλιόμετρα και καλόστριφτο! Cool
giannis27 - Τρι 27 Νοέ 2007, 21:49:56
Θέμα δημοσίευσης:
παιδες ποσο εχουν τα σερβις του rc?αναλωσιμα φρενα,λαδια,φιλτρα,τακακια,δισκοι!
καλα για υμαντες δεν πιστευω να εχει πιασει κανενας τοσα χλμ ωστε να εχει κανει το μεγαλο σερβις οποτε δεν ρωταω!
Road_Runner - Τρι 27 Νοέ 2007, 22:22:24
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:

καλα για υμαντες δεν πιστευω να εχει πιασει κανενας τοσα χλμ ωστε να εχει κανει το μεγαλο σερβις οποτε δεν ρωταω!


Δεν εχει ιμαντες... Rolling eyes Rolling eyes
giannis27 - Τετ 28 Νοέ 2007, 19:58:59
Θέμα δημοσίευσης:
Road_Runner έγραψε:
giannis27 έγραψε:

καλα για υμαντες δεν πιστευω να εχει πιασει κανενας τοσα χλμ ωστε να εχει κανει το μεγαλο σερβις οποτε δεν ρωταω!


Δεν εχει ιμαντες... Rolling eyes Rolling eyes




τι Shocked Shocked
ειναι με καδενα? Exclamation
η καδενα απο οσο ξερω δεν θελει αλαγη ποτε!η μηπως κανω λαθος?
fynos - Τετ 28 Νοέ 2007, 23:54:03
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.feline207.net/site/images/moteurs_207/ep6dt.jpg
206xs - Παρ 30 Νοέ 2007, 16:12:11
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως εγώ αν έψαχνα αμάξι με γκάζι μέχρι 24000 και μου άρεσε η πίσω κίνηση που λέει ο φίλος θα έπαιρνα RX8. Το μικρό καινούργιο εκεί έχει.
papadakn - Παρ 30 Νοέ 2007, 20:36:50
Θέμα δημοσίευσης:
206xs έγραψε:
Πάντως εγώ αν έψαχνα αμάξι με γκάζι μέχρι 24000 και μου άρεσε η πίσω κίνηση που λέει ο φίλος θα έπαιρνα RX8. Το μικρό καινούργιο εκεί έχει.


Απλά 6 μήνες θα τρελαινόσουν όταν η κατανάλωση δεν θα έπεφτε κάτω απο 15-16 lt/100km ακόμη και με ρυθμούς αργής βόλτας. Ξέρω πολλές περιπτώσεις που την πάτησαν με αυτό το -καταπληκτικό κατά τα άλλα- αυτοκίνητο. Πάντως για 2ο αυτοκίνητο και εγώ θα το προτιμούσα από πολλά μπροστοκίνητα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr