PSClub - Hellas

Κινητήρας - ZX με rallye καπακι και πολλαπλη

Alexis_7 - Κυρ 28 Οκτ 2007, 14:27:49
Θέμα δημοσίευσης: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη
Γεια σας παιδια!
Εχω ενα citroen zx 1.4 8v monopoint. Εχω αγορασει καπακι και πολλαπλη εισαγωγης απο rallye 1.3. Ξερω οτι το rallye ειναι multypoint. Ετσι πηρα εγκεφαλο IP 40 και πλεξουδα απο zx. Θελω να σας ρωτησω: Με τα πραγματα που εχω αγορασει θα δουλέψει η μηχανη με το καπακι και την πολλαπλη του rallye? Η κιτρινη φισα στην πεταλουδα του rallye που πρεπει να κουμπωσει για να παιρνει σημα? Υπαρχει πιθανοτητα να μην δουλεψει τιποτα, αλλα εχω δει πολλα xsara1-306 με ατη την πολλαπλη...θα δουλεψει πιο καλα αν εβαζα τον εγκεφαλο του rallye?


Ευχαριστς πολυ για οποια σας απαντηση...
Pughell - Δευ 29 Οκτ 2007, 08:49:01
Θέμα δημοσίευσης:
Το να το βαλεις μπρος ειναι σχετικα ευκολο.
Το δυσκολο θα ειναι να...μην σπασει! Sad
Εκει που θα αποδιδει ο εκκεντροφορος και η εισαγωγη,τα πιστονια και οι μπιελες σου θα τα "βλεπουν ολα",οποτε καταλαβαινεις τι σημαινει αυτο.
Η κιτρινη φισα ειναι ο αισθητηρας γωνιας πεταλουδας αν θυμαμαι καλα.
Θα το δω το μεσημερι και θα σου πω. Wink
Alexis_7 - Δευ 29 Οκτ 2007, 18:06:18
Θέμα δημοσίευσης: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη
Το βηματικο μοτερ ενοεις. Αν μπορεις κ εχεις βεβαια καποιο σχεδιαγραμμα με την συνδεσμολογια της πλεξουδας σ παρακαλω στειλ'τη μου. Α κατι αλλο: κςτω απο την μπεκιερα ειναι ο ρυθμιστης πιεσης βενζινης, εχει μια υποδοχη για σωληνακι, που παει αυτο?
Pughell - Τρι 30 Οκτ 2007, 08:56:46
Θέμα δημοσίευσης:
Σχεδια δυστυχως δεν εχω... Sad
Οσο για τα σωληνακια,η μπεκιερα εχει δυο.Ενα που ειναι παροχη και ενα που ειναι επιστρεφομενα.
Μηπως εννοεις καποιο αλλο; Question
Alexis_7 - Τρι 30 Οκτ 2007, 18:14:33
Θέμα δημοσίευσης: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη
Οχι-οχι.... Κατω απο την μπεκιερα ειναι ο ρυθμιστησ πιεσης βενζινης εκει εχει μια υποδοχη για σωληνακι, που οδηφγει αυτο το σωληνακι?
Pughell - Τετ 31 Οκτ 2007, 08:42:47
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν καταλαβα ποιο λες,θα το ξανακοιταξω μπας και καταλαβω. Sad
Alexis_7 - Σαβ 03 Νοέ 2007, 16:05:31
Θέμα δημοσίευσης: ZXοραλο!
Μολις εβαλα μπροστα το zx μου με καπακι και πολλαπλη εισαγωγης απο rallye 1.3. Αν θελεται βαζω και φωτογραφιες...
fynos - Σαβ 03 Νοέ 2007, 18:11:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι για βάλε λίνκ να καμαρώσουμε !
Alexis_7 - Κυρ 04 Νοέ 2007, 11:03:10
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Ψυκτης λαδιου σε 106 1.3 rallye
Παιδια κατα ποσο ειναι σημαντικος ο ψυκτης λαδιου που εχουν τα rallye 1,3 8v? Βοηθαει στην επαγωγη θερμοτητας? Αν ναι, κατα ποσους βαθμους Κελσιου περιπου?
salex - Κυρ 04 Νοέ 2007, 13:12:50
Θέμα δημοσίευσης: Re: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη
Alexis_7 έγραψε:
Οχι-οχι.... Κατω απο την μπεκιερα ειναι ο ρυθμιστησ πιεσης βενζινης εκει εχει μια υποδοχη για σωληνακι, που οδηφγει αυτο το σωληνακι?


Μήπως εννοείς το σωληνάκι που πηγαίνει στο ρυθμιστή πίεσης και ξεκινά από την πολλαπλή εισαγωγής; Κάπου πρέπει να έχει η πολλαπλή μαστό για να το συνδέσεις, το πολύ πολύ βάλε κανένα σύνδεσμο ταφ με την υποπίεση του σερβό των φρένων.
106 T16 - Κυρ 04 Νοέ 2007, 20:54:37
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα,κοιτα ειναι πολυ σημαντικο γιατι εχει δυο ρολους:
1)κραταει σταθερη την θερμοκρασια του λαδιου γυρω στους 90 βαθμους
ψυχωντας το με το νερο της μηχανης.
2)βοηθαει να ανεβει γρηγορα η θερμοκρασια λαδιου μιας και το υγρο του ψυγειου ζεσταινεται πιο γρηγορα απο το λαδι,φερνοντας ετσι πιο γρηγορα τον κινητηρα στην σωστη θερμοκρασια λειτουργιας του μειονοντας τις τριβες του.
kane - Κυρ 04 Νοέ 2007, 21:44:38
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν επειδή το σκέφτομαι και εγω μιας και το λαδι δουλευει υπερωριες.Τοποθετούμε το ψυγείο αν θέλουμε με θερμοστάτη η οχι.Προφανως τοποθετουμε τοσο λαδι περισσότερο οσο ειναι η χωρήτικότητα του ψυγειου με τις σωληνώσεις του,σωστα?
Με την πίεση λαδιού ομως σε ολο το κύκλωμα τι γίνεται? εχουμε καποιο πρόβλημα?
106 T16 - Κυρ 04 Νοέ 2007, 22:54:07
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα με την πιεση λαδιου δεν εχεις κανενα προβλημα.Το ψυγειο λαδιου επειδη εσυ εννοεις για ξεχωριστο ψυγειο γεμιζει μια φορα οποτε δεν υπαρχει κανενα προβλημα μιας και το φιλτρο λαδιου εχει ανεπιστροφη βαλβιδα και δεν αφηνει το λαδι να γυρισει πισω.Βεβαια παντα μιλαμε για λογικες αποστασεις .Αν το βαλεις πχ. πολυ ψηλα και στο πορτ μπαγκαζ ειναι σιγουρο οτι θα υπαρχει πτωση πιεσης. Exclamation
kane - Κυρ 04 Νοέ 2007, 23:21:12
Θέμα δημοσίευσης:
Απλά κατι δε μου κάθεται καλα.Λογω του οτι αυξάνεις την διαδρομη στο κυκλωμα μιας και παρεμβαλεις σωληνωσεις και ψυγειο + το περισσότερο λάδι,μου φαίνεται λογικό να πεφτει η πίεση.
Το γνωρίζεις απο τοποθέτηση προσωπικα? δηλ το μετρησες και δεν επεσε καθολου η πίεση ή το λες "θεωρητικα"?
106 T16 - Δευ 05 Νοέ 2007, 01:30:09
Θέμα δημοσίευσης:
Το γνωριζω πιστευω αρκετα καλα.Αν σου πω που να κοιταξεις θα θεωρηθει διαφημιση ομως.Δες το www...
Pughell - Δευ 05 Νοέ 2007, 09:40:21
Θέμα δημοσίευσης:
Πτωση υπαρχει απλα ειναι σε συγκεκριμενο φασμα... Wink
Εξαρταται βεβαια και απο το μεγεθος του ψυγειου. Confused

Συγκεκριμενα παντως ο εναλλακτης θερμοκρασιας που εχουν τα "γρηγορα" 106 απο το εργοστασιο,δεν κανει και φοβερη δουλεια.
Ειναι η κατασκευη του τετοια που η ροη του νερου σε αυτον δεν ειναι μεγαλη και γρηγορη με αποτελεσμα το νερο γυρω απο το φιλτρο λαδιου να μην ανανεωνεται αρκετα γρηγορα ωστε να προσφερει ουσιαστικα. Sad
Alexis_7 - Τρι 06 Νοέ 2007, 00:26:34
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Ψυκτης λαδιου σε 106 1.3 rallye
Εγω ρωταω ρε παιδια διοτι εβαλα πολλαπλη εισαγωγησ και καπακι απο rallye 1,3 και η θερμοκρασια φτανει στους 96 κελσιου. Παραξενευομαι διοτι το rallye εχει 5,8 λιτρα κυκλωματος ψυξης, ενω το zx εχει 6.5, ενω φορας τον ιδιο θερμοστατη και βαλβιδα βεντιλατερ με το ralley 1,3... Ενω τωρα που εχει ψυχρα κατι παει και γινεται... Το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ τι θα κανω??? Γι αυτο ρωταω αν θα γινει δουλεια αμα βαλω τον ψυκτη λαδιου του rallye 1,3...?
106 T16 - Τρι 06 Νοέ 2007, 00:59:10
Θέμα δημοσίευσης:
Η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα σου ειναι σωστή.Ο θερμοστάτης σου ανοίγει στους 89 βαθμους.Στους 98-100 παίρνει το βεντιλατέρ σου.Δεν βλέπω λόγω ανησυχίας.92-98 βαθμοί λειτουργίας είναι φυσιολογικότατο.
Φαντασου οτι το 207 GT στους 105 βαθμούς δίνει ο εγκέφαλος εντολη στο βεντιλατέρ.Ασε που ο θερμοστατης ελεγχεται από τον εγκέφαλο και όταν πας χαλαρα ρυθμιζει την θερμοκρασία στους 102-104 βαθμούς Shocked για περισσότερη οικονομία στο καύσιμο Exclamation Με το να βάλεις το ψυγείο λαδιου θα του κάνεις καλό είπαμε διότι τωρα το λάδι δεν ψύχεται ιδιαίτερα Wink
Alexis_7 - Τετ 07 Νοέ 2007, 22:19:05
Θέμα δημοσίευσης: Πλεξουδα κ εγκεφαλος απο rallye 1.3 8v
Εχω βαλει στο zx μου καπακι και πολλαπλη εισαγωγης απο rallye 1,3 8v. Εχω εγκεφαλο ip.40 marelli και την πλεξουδα του zx. Το αμαξιθ δεν κραταει καθολου ρελαντι και η καταναλωση εχει αυξηθει απιστευτα πολυ. Οσο για το ρελαντι δεν ειναι το μοτερ του ρελαντι διοτι εβαλα και καινουργιο και δεν κραταγε ξανα καθου σταθερο ρελαντι. Θα πρεπει να βαλω τον εγκεφαλο του rallye στην πλεξουδα μου (θα δουλεψει?) ή πρεπει να βαλω και την πλεξουδα του rallye? Ταιριαζει στο αμαχι μου? Θα πεσει η υπερβολικη καταναλωση?


Ευχαριστω πολυ
Pughell - Πεμ 08 Νοέ 2007, 08:47:07
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου εχεις ηδη εγκεφαλο και πλεξουδα που "παιζουν" με Marelli,βρες εναν 8Ρ40(1300R) και κουμπωσε τον. Wink
Η καταναλωση ειναι λογικο και αναμενομενο φαινομενο καθως οι χαρτες ψεκασμου εχουν "τσιτωσει" προκειμενου να καλυψουν τα καυσιμα αλλα το αβανς δεν εχει αναλογη χαρτογραφηση για να τα καλυψει,για αυτο και καιει τα κερατα του.
WilDuck - Πεμ 08 Νοέ 2007, 11:46:53
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Συγκεκριμενα παντως ο εναλλακτης θερμοκρασιας που εχουν τα "γρηγορα" 106 απο το εργοστασιο,δεν κανει και φοβερη δουλεια.


Δυστυχώς, έτσι είναι.

Από την άλλη, για να μη βρίσκουμε μόνο στραβά, έχεις δει ποτέ πόσο ανεβαίνει η θερμοκρασία λαδιού χωρίς αυτό το μαραφέτι?
Εγώ, πάντως, όχι.
Αλλά, καθαρά για λόγους περιέργειας, θα ήθελα να το δω.

Ίσως, τελικά, να βοηθάει... Rolling eyes
Pughell - Πεμ 08 Νοέ 2007, 12:04:43
Θέμα δημοσίευσης:
Λες να μην ξερω; Rolling eyes
Αφου ειχα και το εβγαλα.
Να σου πω την αληθεια ουσιαστικη διαφορα δεν ειδα ρε... Sad
Περισσοτερα καταλαβα με την αλλαγη καιρου Laughing παρα με αυτο. Confused
Steve - Πεμ 08 Νοέ 2007, 23:24:05
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν βάζει τον ET3J4 μου λέω γω τώρα με το Quaife μέσα έτοιμο σε 16/65? Rolling eyes
Alexis_7 - Παρ 09 Νοέ 2007, 00:18:23
Θέμα δημοσίευσης: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη
Φιλοι Νικο και Στελιο, συζηταγα χτες με τον μηχανικο μου και μου ελεγε οτι ενας πελατης του ειχε καταργισει τον ψυκτη λαδιου και μεσα σε ενα χρονο εκανε κρακ ο κορμος
drdino - Παρ 09 Νοέ 2007, 00:22:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ε καλά, δεν είναι σίγουρο ότι συνδέονται τα δύο περιστατικά. Ο κόρμος πώς έσπασε; Μπιέλα;
Pughell - Παρ 09 Νοέ 2007, 09:06:31
Θέμα δημοσίευσης: Re: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη
Alexis_7 έγραψε:
Φιλοι Νικο και Στελιο, συζηταγα χτες με τον μηχανικο μου και μου ελεγε οτι ενας πελατης του ειχε καταργισει τον ψυκτη λαδιου και μεσα σε ενα χρονο εκανε κρακ ο κορμος

Καλα...Και εγω ξερω αυτοκινητα που μιζαρισαν το πρωι για να πανε στην δουλεια τους και τα καρφωσαν ολα... Laughing

Μην ακουτε βλακειες. Rolling eyes
Εγω ειμαι ετσι εδω και παρα πολυ καιρο.Συνεπειες δεν υπαρχουν ή τουλαχιστον δεν ειναι εμφανης με το ματι.
Παρεπιπτωντος για να σπασει κορμος,το λαδι δεν εχει καμια απολυτως σχεση.
Αυτο που σου ειπε μηχανολογικα δεν στεκει για τον εξης απλο λογο.
Για να σπασει ο κορμος,πρεπει η πιεση στους θαλαμους να ειναι τοσο μεγαλη(νιτρο,turbo,κλπ) ή εναλλακτικα να βγει καμια μπιελα απο το πλαι.

Αν παλι εννοουσε σε αλουμινενιο μοτερ,πες στον βλακα οτι πρωτα θα ραγιζε το μαντεμενιο χιτωνιο που εχει μεσα,μετα θα εβγαινε η μπιελα απεξω και μετα θα εκανε ζημια στον κορμο...

Εχει γεμισει ο κοσμος ασχετους που ανοιξαν συνεργεια και λενε οτι μαλ***α τους κατεβει. Mad
Alexis_7 - Παρ 09 Νοέ 2007, 21:49:55
Θέμα δημοσίευσης: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη
Οχι-οχι Στελιο ηξερα και το ατομο απο το συνεργειο... Ειχε καταργησει τον ψυκτη λαδιου (για οικονομικους λογους) και ειχε πει πως η θερμοκρασια ανεβηκε πιο πολυ σε σχεση με παλιοτερα και εικανε κρακ το μπλοκ του μαλιστα ειδα τον κορμο και επαθα την πλακα μου... Γι αυτο σκευτομαι να βαλω τον ψυκτη λαδιου του rallye 1.3 αμεσα....
Alexis_7 - Παρ 09 Νοέ 2007, 21:51:51
Θέμα δημοσίευσης: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη
Στελιο σε τι θερμοκρασια δουλευες οταν ειχες τον ψυκτη?
106 T16 - Παρ 09 Νοέ 2007, 23:11:09
Θέμα δημοσίευσης:
Γνώμη μου πάντως είναι να το βάλεις το ψυγειάκι.Μόνο καλό θα κάνει παρά κακό.Είναι καλό το λάδι να έχει μία σταθερή θερμοκρασία. Wink
Alexis_7 - Σαβ 10 Νοέ 2007, 20:09:58
Θέμα δημοσίευσης: ZX με rallye καπακι και πολλαπλη
Σιγουρα... Δεν μιλαω για το ψυγειο. Για το ψυκτη λαδιου που εχουν τα 1,3 8v μιλαω... Μονο κακο δεν θα κανω αν το βαλω
Pughell - Δευ 12 Νοέ 2007, 08:41:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ξαναλεω!
Κορμος απο θερμοκρασια λαδιου δεν ραγιζει.
Στα αλουμινενια μοτερ(1300) δεν υφισταται καν κορμος αφου τα χιτωνια ειναι εμβαπτιζομενα μεσα στο μπλοκ και γυρω τους περναει νερο.
Αν παλι μιλαμε για μαντεμενιο κορμο,παλι δεν υπαρχει περιπτωση να κανει ρηγμα απο θερμοκρασια λαδιου καθως πρωτα θα "σφιξουν" τα κουζινετα του στροφαλου και μετα θα κολλησει το μοτερ οποτε αν οι στροφες ειναι αυξημενες θα κοψει καποια μπιελα και μετα θα σπασει τον κορμο,αλλα οχι με ρηγμα αλλα με ολοκληρη τρυπα.

Ρωτηστε καποιον συνειδητοποιημενο μηχανικο και θα δειτε τι θα σας πει.

Απο εκει και περα,για να σας φυγουν και οι αποριες,αν οντως υπηρχε προβλημα,οσα μοτερ δουλευουν με πολυ συμπιεση,θα "τηγανιζαν" το λαδι στο πρωτο μισαωρο.
Ισχυει κατι τετοιο; Whistling

Ενδεικτικα,το μοτερ μου εχει συμπιεση περιπου στο 11 και οι μεταβολες στην θερμοκρασια λαδιου δεν ηταν καν εμφανεις(ή πολυ μικρες που δεν φαινονται με το ματι).
Το μονο το οποιο παρατηρησα παντως κατα τους κρυους μηνες,ειναι οτι το λαδι ζεσταινεται πιο αργα χωρις τον εναλλακτη οταν το μοτερ ειναι κρυο.
Απο εκει και περα διακυμανσεις αισθητες με το ματι,δεν παρατηρησα.
Η θερμοκρασια ειναι περιπου στην μεση και λιγο πιο πανω(στο ταξιδι) και ανεβαινουν μεχρι και την τελευταια ασπρη γραμμη στο σκισιμο στο βουνο ή στο μποτιλιαρισμα το καλοκαιρι.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr