abaleo έγραψε: |
Στη διαδικασία θα εμφανιστούν πολλά μικροπροβλήματα, όπως αυτό εδώ για αρχή: Το αυτόκινητο διαθέτει μηχανικό γκάζι. Μία διάταξη ηλεκτρόγκαζου θα μας έδινε πολλές περισσότερες δυνατότητες ελέγχου. Και η ερώτηση είανια η εξής: Έχετε υπ' όψιν σας κάποια τέτοια μετατροπή; Πιστεύετε θα είναι εφικτή; |
abaleo έγραψε: |
η αναφερθείσα διπλωματική "βαίνει καλώς" επιτέλους!
μια γρήγορη ερώτηση ήθελα να σας κάνω: Για να κάνουμε δοκιμές έχουμε σηκώσει τους πίσω τροχούς του οχήματος, εκέι πάει η κίνηση, για να λειτουργήσουμε τον ηλεκτροκινητήρα χωρίς φορτίο. Όταν αυτοί είναι στον αέρα, γυρνάει μόνο ο ένας (λόγω ελεύθερου διαφορικού υποθέτω?). Οι στροφές που κάνει ο ένας τροχός είναι οι διπλάσιες από αυτές που θα κάνανε και οι δύο τροχοί στον δρόμο, με δεδομένες στροφές του άξονα μετάδοσης κίνησης? Όταν γυρίσουμε τον ακινητο τροχό με το χέρι, τοτε απ' ότι φαινεται μειώνονται οι στροφές του τροχού που έχει κίνηση. Ισχύουν αυτά που λέω ή λέω μπαρούφες? thanks to sinanai για τις υποδείξεις του περί ανέλκυσης άκαμπτων αξόνων!! |