inmatrixout έγραψε: |
Τα προβλήματα που με απασχολούν σήμερα είναι τα εξής: 1) Υπάρχει διαρροή υγρού από το σασμάν (ξεκίνησε πέρισυ τα Χριστούγεννα, σταμάτησε την άνοιξη προφανώς λόγω ζέστης και ξανάρχισε τώρα). Να αρχίσω να ανησυχώ; Στο συνεργείο μου είπαν ότι είναι η φλάτζα του σασμάν και να το αφήσω έτσι μέχρι να αδειάσει το υγρό και να κάνει θόρυβο.... ![]() |
inmatrixout έγραψε: |
2) Τα πίσω πλαστικά ξαναξεκολήσαν... δεν μπορώ να
τα έχω έτσι ούτε πρόκειται να τα αλλάξω, πως μπορώ να τα κολήσω? |
inmatrixout έγραψε: |
3) Οι βάσεις των αμορτισέρ πίσω χτυπάνε πάλι, κάθε χειμώνα τα ίδια... τι να κάνω? |
inmatrixout έγραψε: |
4) Σκοπεύω να αλλάξω λάστιχα, το αμάξι φοράει τα άθλια για μένα Kleber 195 65/15. Σκεύτομαι να βάλω 60άρι προφίλ για πιο καλή αίσθηση στις στροφές και κλείνω προς PremiumContact 2... τι λέτε? |
inmatrixout έγραψε: |
Ευχαριστώ |
drdino έγραψε: |
Χάνεις από την τσιμούχα του σασμάν δηλαδή; Θα πας να την αλλάξεις, αν αδειάσει το σασμάν από βαλβολίνη πας για πολλά ευρώ. Για πόση διαρροή μιλάμε; |
drdino έγραψε: |
Δεν κατάλαβα ακριβώς ποιό πλαστικό εννοείς. Θα μπορούσες να με βοηθήσεις λίγο; |
Giannis307 έγραψε: |
Τα πλαστικα το κανουν αυτο μαλλον λογο συστολης οποτε δες αμα μπορεις να τα ξελασκαρεις απο καπου μπροσατ η πισω ωστε να μην "τεντωνουν" με την συστολη.... |
Παράθεση: |
Περι σασμαν μην ακους τι σου λενε τραβα φτιαχτο γιατι αμα ειναι να κατεβασεις μοτερ για να αλλαξεις ολο το σασμαν τοτε δεν εχει αξια...Παντως αμα μπεις σε τετοια διαδικασια σου προτεινω να δωσεις ενα 50αρικο παραπανω και να αλλαξεις και τις βασεις με πιο ενισχυμενες... |
Παράθεση: |
Α... και καλως ορισες! |