alekoukos106 έγραψε: |
κι εγω θελω ενα hallmeter για να ξερω τι γινεται στο μοτερ με τα μιγματα...τωρα σε τι θα καταληξω...αγνωστο!παντως το ψηφιακο ειναι πολυ καλυτερο γιατι βλεπεις και την αναλογια...αλλα πολλα τα λεφτα ![]() |
salex έγραψε: |
Δεν έχει νόημα να ψάχνετε για το καλύτερο halmeter παιδιά. Γιατί βασίζεται σε narrowband αισθητήρα λάμβδα. Δηλαδή όσο καλό και να είναι το όργανο, ο αισθητήρας δεν θα έχει ευκρίνεια, οπότε τζάμπα τα λεφτά.
Οι wideband κοστίζουν γιατί εκτός από το οργανάκι που μπαίνει στο ταμπλώ, έχουν και δικό τους αισθητήρα - ο οποίος με τη σειρά του κοστίζει αρκετά, για αυτό το συνολικό κόστος είναι μεγάλο. Καμία σχέση σε αποτελέσματα όμως. Ο σωστός λάμβδα είναι εργαλείο. Αξίζει τον κόπο να τα σκάσεις μόνο για ένα αυτοκίνητο; Έτσι κι αλλιώς τα δικά μας ατμοσφαιρικά δύσκολα σπάνε. |
AlienHack έγραψε: |
Ερωτηση. έστω οτι παιρνω ενα απλό halmeter. Το κοτσάρω στην κολώνα ή οπου τελοσπαντον θελω. απο πίσω αυτό τή καλώδιο βγάζει και που το συνδέω αυτο? στον λ? |
RoadRunner122 έγραψε: |
Όλα καλά μέχρι εδώ. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι ο εγκέφαλός μας δέχεται μιά τάση 0-1V από τον λ την οποία λαμβάνει υπόψη του για να καθορίσει μίγματα. Σωστά? Εάν λοιπόν συνδέσουμε έναν wideband που έχει έξοδο σήματος 0-4V ο εγκέφαλος λογικά θα τρελλαθεί (για να μην πω ότι μπορεί να την ακούσει κι όλας). ![]() |