PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - Μετατροπή 106 1,4 8ν Quicksilver σε 1,6 16ν

Συμμαχος - Δευ 08 Οκτ 2007, 11:45:41
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Μετατροπή 106 1,4 8ν Quicksilver σε 1,6 16ν
Καλησπέρα,θα ήθελα να τα φώτα σας σε ορισμένες απορίες που έχω,και δεν μπόρεσα να τις βρώ συγκεντρωμένες καπου μέσα στο site.

1)Που μπορώ να βρω μηχανικό που να είναι αξιόπιστος και να μπορει να μου κάνει σωστή μετατροπη απο 1,4 74hp σε 1,6 16v 120hp.Να αναλάβει τα πάντα δηλαδή,μηχανή ακρά κ.τ.λ
2)Περίπου το κόστος απο μια τέτοια μετατροπή
3)Αν υπάρχουν κάποια προβλήματα που θα αντιμετωπίσω(δηλαδή τι πρέπει να προσέξω)
4)Για ολα τα υπολοιπά που ήθελα να ρωτήσω βρήκα απαντήσεις,εκτός απο το αν αξιζει να εχεις ατμοσφαιρικα αλογά η τουρμπάτα.

Ευχαριστω
Υ.Γ.Αν υπαρχει καπου αλλου αυτο το θέμα παρακαλώ δώστε μου το link
Pughell - Δευ 08 Οκτ 2007, 12:49:43
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα! Smile
Φιλικη συμβουλη... Sad
Πουλα το και παρε κατευθειαν ενα γνησιο 16v.
Τα χρηματα που θα δωσεις μαζι με την αξια του αυτοκινητου σου θα ξεπερασουν το κοστος αγορας ενος γνησιου οποτε δεν νομιζω οτι αξιζει τον κοπο... Sad

Ενδεικτικα,πληρης μετατροπη με μοτερ,σασμαν,ηλεκτρικα,ακρα και πισω αξονα κατω απο 2500-3000Ε αποκλειεται να σου κοστισει... Confused
Συμμαχος - Δευ 08 Οκτ 2007, 13:06:40
Θέμα δημοσίευσης:
Aν διαβασείς στο νέα μέλη θα δείς οτι το αυτοκίνητο το πήρα για να το φτίαξω ειναι γραμμένη η πορεία του Very happy Very happy .Ευχαριστώ παντως Στελιο(εχω διαβάσει πολλα ωραία αρθρα σου) Wink Wink
Lef205 - Τρι 09 Οκτ 2007, 00:42:25
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα και καλως ηρθες!

Καταρχας καλοριζικο το 106ακι σου και να σου πω πως κατα τη γνωμη μου το χρωμα που το πηρες ειναι ισως το πιο ομορφο σε 106 μετα το μπορντω.
Αφου λοιπον σκοπευεις να κανεις τη μετατροπη, στειλε πμ στον "πεζοκολαση" να σου πει οδηγιες για να φτιαξεις ενα μοτερ πολυ διαφορετικο απο τα υπολοιπα.
Ξερει αυτος. Wink

Τελος κανονισε την Πεμπτη να ερθεις απο τη λεσχη να σε γνωρισουμε απο κοντα!
Συμμαχος - Τρι 09 Οκτ 2007, 08:13:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ πολυ lef.Το ειχα στο μυαλό μου να περάσω την πέμπτη απο την λέσχη...Γιατι σίγουρα θα μου λυθούν αρκετές απορίες. Smile
Pughell - Τρι 09 Οκτ 2007, 08:27:10
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλα και με αλλα παιδια,παντως να ξερεις οτι ειναι αρκετα "επιπονη"(για την τσεπη) διαδικασια και εκτος αυτου θελει να εισαι ηδη προετοιμασμενος για αρκετα πραγματα απο πριν για να μην σε κοροιδεψουν,πραγμα που εχει τυχει πολλες φορες οταν προκειται για τετοιου ειδους βελτιωση. Sad
Συμμαχος - Τρι 09 Οκτ 2007, 10:08:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβώς αυτός ειναι και ο λόγος που προχώρησα τώρα στην αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου,ήθελα να περάσουν καποιά χρόνια δοκιμών,πανω στο αυτοκίνητο αλλα και στους μηχανικούς..Ειμαι της άποψης, και το εχω κάνει πολλές φορές στη ζωή, μου,οτι η απόλαυση που πέρνεις απο το να φτίαχνεις κάτι δικό σου απο το μηδέν,ειναι μοναδική.Οπως είπα εχω και ενα golf v gti,αλλα καιει λάδια ο fsi Very happy ,οπότε τη να φτιάξεις εκει πέρα Rolling eyes .Πρεπει να έχεις ενα σωστά στημμένο αυτοκίνητο και παράλληλα δοκιμασμένο στους ελληνικούς δρόμους για να αρχίσεις να πετάς χρήμα..
Pughell - Τρι 09 Οκτ 2007, 10:48:13
Θέμα δημοσίευσης:
Να ξερεις παντως οτι ξεκινας ηδη με μια "κιτρινη καρτα" απο τα "αποδυτηρια" καθως το γεγονος οτι ειναι τριφυσο(2002 δηλαδη) κανει τα πραγματα αισθητα πιο ακριβα... Sad

Εκτος και αν το "μαρουλι" δεν ειναι θεμα οποτε... Laughing
Συμμαχος - Τρι 09 Οκτ 2007, 11:09:38
Θέμα δημοσίευσης:
Το μαρούλι γενικα μου φέρνει καούρες στο στομάχι,εκτός αν είναι καλά πλυμένο.. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Οποτε πρεπει να μου το σερβιρουν σωστα.. Twisted evil

Περα απο την πλάκα, γιατί θεωρεις το τριφυσο χειρότερο?πέρα απο αυτα που αναλυέτε στο forum και πιστεψέμε τα εχω διαβάσει όλα.. Very happy

Πιστέυω οτι πέρνει πιο ευκολα μετατροπες(αν κανω λάθος διορθωσεμε)

ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΠΕΤΡΑ Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Bad talk Whip
Pughell - Τρι 09 Οκτ 2007, 11:27:17
Θέμα δημοσίευσης:
Το τριφυσο γενικα ειναι πολυ πιο ευαισθητο σε χαζοπροβληματα,αναμμενα λαμπακια και λοιπες παπαριεςςς.
Απο την αλλη βεβαια παει καλυτερα,ειναι ελαφρως πιο οικονομικο και ο εγκεφαλος του ειναι αλλου σε σχεση με τον μονοφυσο.

Απο εκει και περα ομως ολα εχουν το κοστος τους και το τριφυσο ειναι σιγουρα πιο ακριβο και στην αγορα τροπετου αλλα και στην μετατροπη καθως θελει αρκετη εως πολυ δουλεια στα ηλεκτρολογικα. Confused
Για περισσοτερα θα ρωτησεις τον Θωμα(Rastaviper) ο οποιος εβαλε τριφυσο μοτερ στο 1600 8v του.
Βεβαια εκεινος το πηρε και σε καλη τιμη αλλα ασχετα με αυτο πιστευω οτι το κοστος εργασιας θα ειναι πανω-κατω το ιδιο.

Εσυ βεβαια υπολογιζεις και πολυ πραγμα ακομα καθως θελεις ημιαξονια,σασμαν,αξονα,πιθανον ψαλιδια,κλπ... Sad

Πχ αν ειχες μονοφυσο 14αρι του 97-99 και μιλουσαμε μονο για τα μηχανικα(μοτερ-ηλεκτρικα) τοτε με 1500Ε,αντε 1800Ε θα το ειχες ετοιμο.
Με το τριφυσο θελεις και ηλεκτρολογο,κλπ... Confused
Συμμαχος - Τρι 09 Οκτ 2007, 11:36:35
Θέμα δημοσίευσης:
Στο αυτοκινητο αυτο θα πεσει ενα οριο 5000€ και 4000€ που το πηρα συνολο 9000€,(με 9200 περνω ετοιμο του 2002-3)αλλα θα εχω κανει αυτο που γουσταρο. Μου αρεσει πολυ και μόνο που ασχολεισαι μαζι μου και μου δίνει πληροφορίες. Η μετατροπή θα γίνει,αλλα θα το ψάξω παρα πολυ πριν,για τους λόγους που αναφέρεις.
Pughell - Τρι 09 Οκτ 2007, 11:38:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν αξιζει ρε... Sad
Πολλα ειναι τα χρηματα που θες να δωσεις.
Πουλα το,βαλε τα επιπλεον και παρε ενα γνησιο να εισαι ησυχος.
Η μετατροπη,οτι και να την κανεις,παλι μετατροπη θα ειναι με οσα κατα μπορει να την συνοδευουν... Crying or Very sad
Συμμαχος - Τρι 09 Οκτ 2007, 11:44:21
Θέμα δημοσίευσης:
ουφ Warning παει η μπαλα... Laughing Laughing

κοιτα ειμαι ακρετα ξεροκέφαλος θα ελεγα..οποτε θα γινει,το θέμα μου ειναι ποιος ειναι ο καλύτερος,και σιγουρα μετά απο τοσα χρονια και τόσο ψαξιμο πανω στο αυτοκίνητο,θα υπάρχει καποιος που να αξίζει..με 12000 περνω αυτο http://www.car.gr/ads/cars/one.php?id=91931 οποτε εχεις δικιο... Very happy Laughing Laughing Laughing [/url]
Sidobre - Τρι 09 Οκτ 2007, 11:49:06
Θέμα δημοσίευσης:
To τρίφυσο που λές ρε Στέλιο είναι άκυρο. Ανάλογα τί μοτέρ θα βάλει θα καθορίσει και την πλεξούδα. Αν θα βρει τρίφυσο (λιγότερα χλμ) ή αν θα βρει μονόφυσο (περισσότερα χλμ).

Πάντως η προσωπική μου γνώμη συνάδει με του Στέλιου. Είναι προτιμότερο να βρείς κάτι έτοιμο. Αν όμως επιμένεις (και είναι απόλυτα σεβαστό αυτό), είναι προτιμότερο να έχεις υπομονή για να βρείς ένα ολόκληρο τροπέτο από το οποίο θα πάρεις πολλά περισσότερα πράγματα απ'ότι φαντάζεσαι (εκτός της λαμαρίνας δηλ.), ώστε να μην πληρώνεις ανταλλακτικά πιο ακριβά μεμωνομένα.
Pughell - Τρι 09 Οκτ 2007, 11:50:06
Θέμα δημοσίευσης:
Με 12000Ε επισης παιρνεις αυτο
http://www.car.gr/ads/cars/one.php?id=67721
που ειναι και γνησιο και σε πολυ καλη κατασταση. Wink

Κοινως think again!!! Laughing
Εγω εδωσα πανω απο 11.000Ε για το 13αρι μου και πιστεψε με,το εχω ΣΚΥΛΟΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ!!!!!!!! Sad
Συμμαχος - Τρι 09 Οκτ 2007, 11:53:08
Θέμα δημοσίευσης:
Ειχα μια corolla toy 99 την α111 συνολο μετατροπης 9000€ 2 τουμπες,εχω και σημαδι Laughing Laughing .Αν αυτο δεν θεωρητε πεταμα..αλλα η αρρωστια δεν σταματαει με τιποτα Twisted evil Twisted evil
Συμμαχος - Τρι 09 Οκτ 2007, 11:56:23
Θέμα δημοσίευσης:
Προεδρε την πεμπτη μετα τις 20:00,θα ειστε στο στεκι? για να περασω να τα πουμε λιγακι απο κοντα...Ευχαριστω Γιαννης
Sidobre - Τρι 09 Οκτ 2007, 11:59:59
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικά θα είμαι και εγώ. Οι υπόλοιποι σίγουρα.
Pughell - Τρι 09 Οκτ 2007, 12:43:44
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
To τρίφυσο που λές ρε Στέλιο είναι άκυρο. Ανάλογα τί μοτέρ θα βάλει θα καθορίσει και την πλεξούδα. Αν θα βρει τρίφυσο (λιγότερα χλμ) ή αν θα βρει μονόφυσο (περισσότερα χλμ)...

Γιατι ειναι ακυρο ρε boss; Sad
Δεν διαφωνω οτι πιθανοτατα θα εχει λιγοτερα χιλιομετρα Smile απλα θα ειναι το ιδιο σκισμενο,θα κοστισει και περισσοτερα και θα εχει και τα ηλεκτρικα χαζοπροβληματα των τριφυσων... Confused
Sidobre - Τρι 09 Οκτ 2007, 12:46:17
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Να ξερεις παντως οτι ξεκινας ηδη με μια "κιτρινη καρτα" απο τα "αποδυτηρια" καθως το γεγονος οτι ειναι τριφυσο(2002 δηλαδη) κανει τα πραγματα αισθητα πιο ακριβα... Sad



Eκεί πάει το άκυρο! Οτι μοτερ θα βάλει, τέτοια θα είναι και η πλεξούδα. Χώρια που γίνεται και τρίφυσο μοτέρ με μονόφυση πλεξούδα! Razz
Pughell - Τρι 09 Οκτ 2007, 12:56:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν με καταλαβες... Confused
Για να το κανεις μονοφυσο θελεις εκτος απο μονοφυση πλεξουδα και ηλεκτρολογο καθως δεν κουμπωνει ακριβως. Wink
Εκτος και αν καταφερει να βρει μια συγκεκριμενη πλεξουδα απο μοντελο παραγωγης του 2000 που πρεπει να κανεις ταμα στην Τηνο... Laughing

Για να το κανεις τριφυσο εκει τα πραγματα ειναι πιο απλα αν και παλι μαλλον θα χρειαστει ηλεκτρολογος καθως η φυσα του 1400 με το 16v δεν ειναι ιδια αν θυμαμαι καλα. Confused
Συμμαχος - Τρι 09 Οκτ 2007, 13:09:47
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή το προβλημα εντοπίζετε στο θέμα του ηλεκτρολόγου?Σε ολα τα αλλα κινητηρας,ακρα,αναρτηση δεν υπαρχει καποιο συγκεκριμενο προβλημα?οι βασεις μηχανης ας πουμε καθονται κουτι η πρεπει να γινει και εκει θεμα.Επισης,απο θεμα εγκεφαλου,θα πρεπει να παρω καινουργιο για να ειμαι σιγουρος η να κανω μια αναβαθμισουλα σε αυτον που θα μπει επανω??και τι προβλήματα μπορει να αντιμετωπίσω εκει.Τα λεω αυτα γιατι ηδη εχω προβληματιστη με το θέμα 3φυσο κ.τ.λ.

Το σιγουρο ειναι οτι το project θα προχωρήσει,αρα θελω τις γνωσεις σας,για αρχη τουλαχιστον,και για να μην πληρωνω παπατζηλικια,που εχω πληρωσει αρκετα με to corolla αλλα και με το mini(εκει να δεις)
Pughell - Τρι 09 Οκτ 2007, 13:51:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ο μονοφυσος εγκεφαλος ειναι πολυ φτηνος,300Ε περιπου,για να τον παρεις καινουργιο.
Απλα θα βρεις και μεταχειρους με τα μισα χρηματα. Wink

Απο εκει και περα τα μηχανικα μπαινουν ολα(αρκει να ξερει ο μηχανικος),δεν χρειαζεται κοψε-ραψε σε τιποτα...
Τα ηλεκτρικα ειναι το ζορι.
Οσο για τις βασεις,ιδιες ειναι,μην αγχωνεσαι. Very happy
Συμμαχος - Τρι 09 Οκτ 2007, 14:22:13
Θέμα δημοσίευσης:
Αρα σωστά ειπες αν εχεις το μαρουλι....Λοιπον το εχω για να το διαθέσω Laughing Laughing Laughing Θα ενημερώνω συνεχως για οτι κανω πανω στο αυτοκίνητο,οταν ξεκινησω...
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Τρι 09 Οκτ 2007, 14:31:52
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Σύμμαχε,

Συγνώμη για την παρέμβασή μου, αλλα νομίζω ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς με ένα μπροστοκίνητο μπροστόβαρο αυτοκίνητο, πόσο μάλλον μια τέτοια μετατροπή την οποία έχω δεί και οδηγήσει από πρώτο χέρι καθώς την έχει κάνει ένας πολύ καλός φίλος μου.
Το όχημα με ...ελαφρώματα και ανάλογες μηχ.βελτιώσεις θα αποκτήσει πολύ ''γκάζι'' αλλά δυστηχώς ότι και να κάνεις στον τομέα ανάρτησης, μετάδοσης και πλαισίου, εκτός ότι θα σου κοστήσει πάρα πολύ χρήμα και κόπο, ποτέ δεν θα ''περάσει'' σωστά η δύναμη και πάντα θα έχεις ένα όχημα που στο όριό του θα είναι υποστροφικό ή ''τεχνιέντως'' υπερστροφικό.

Το Golf V GTI είναι ένα πολύ καλό all around αυτοκίνητο.
Ενα μπλοκέ Quaiffe , μια σωστή βελτίωση 1ου σταδίου(βλέπε MTM) και μια ανάρτηση θα το μετατρέψει σε άκρως ενδιαφέρον όχημα για χρήση δρόμου και μή.

Προσωπικά αν έχεις τόσο χρήμα και κυρίως όρεξη θα σου πρότεινα να ασχοληθείς με ένα πισωκίνητο κατα προτίμηση κεντρομήχανο όχημα.

Φιλικά,

Δημήτρης. Smile
Συμμαχος - Τρι 09 Οκτ 2007, 14:56:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ως ενα βαθμό εχεις δικιο,αλλα(ο γνωστος ελληνικος αντιθετικος συνδεσμος Laughing )

1)Το κεντροβαρο πισωκλινητο οχημα(mr2 μου ήρθε στο μυαλο οπως και το clio V6) απλα δεν κρατιετε στον δρομο,αποψη μου.Θα προτιμούσα κατι σε 4κίνητο,αλλα εκει ανεβένει πολύ το κόστος του after market π.χ δες τα ανταλακτικα αναβαθμισης για ενα EVO η καποιο αντιστοιχο.

2)Ειλικρινα θα ήθελα τις εντυπώσεις απο τον φίλο σου,απλα να σου αναφερω οτι δεν φτιαχνω το αυτοκίνητο για να το πουλήσω αλλα γιατι ειναι το hobby μου.Οποτε και μου αρέσει το ψαξιμο στον τομεα γενικα..

3)VW Golf GTi Tfsi το πουλαω απο στιγμη σε στιγμη γιατι το αυτοκινητο ναι μεν ειναι ασφαλεστατο,αλλα και το λαμπακι λαδιου στα 6500km και με το αυτοκινητο να καιει μονο 100'' ειναι too much για την ιστορία της vw.Συνεπως ουτε που περναει απο το μυαλό μου το πειραγμα του.

4)Το αυτοκινητο το εχω παρει εδω και 2 εβδομαδες με συγκεκριμενο σκοπο(ο οποιος θα πραγματοποιηθει)και πιστεψεμε δεν εχει κανει ουτε 100km(αφοτου το αγορασα) ειναι αραγμενο στο γκαραζ και εκει θα μεινει μεχρι να συγκεντρωσω τις σωστεσ πληροφοριες για να το κανω σωστό.Το λάθος που εχω κανει,ειναι οτι δεν σας ειπα οτι δεν το θελω για να κινουμε,αρα δεν καιγομαι,οποτε και αν γινει.Το θεμα μου ειναι να γινει σωστα.
Συμμαχος - Τρι 09 Οκτ 2007, 15:03:23
Θέμα δημοσίευσης:
και επειδή ειναι αψυχο το ολο θέμα εδω μέσα και δεν βλεπουμε το πως το λεει ο αλλος.Θελω να σας πω οτι ολες μου οι ενστασεις ειναι καλοπροαιρετες και οτι απο εσας μαθαινω τα παντα για το peugeot μου,αρα σας ευχαριστω όλου για την διάθεση να απαντήσετε στους προβληματισμους μου,εκ των προτερον
φιλικα Γιαννης
mixalis13 - Τρι 09 Οκτ 2007, 15:29:41
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα κ απο εμένα!! κ εγώ έχω το ίδιο αμάξι με εσένα του 2002 κ όλας.. θέλω να μάθω αν τα γόνατα και τα ζαμφόρ είναι ίδια με του rallye.. γιατί σκέφτομαι κ εγώ την σταδιακή όμως μετατροπή σε 16v!! όποιος ξέρει ας βοηθήσει..
Συμμαχος - Τρι 09 Οκτ 2007, 15:32:08
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω λεω να κανουμε ενα ΠΡΩΗΝ QUICKSILVER CLUB Laughing Laughing Laughing

ΚΑΙ
νυν 16V Twisted evil Twisted evil
mixalis13 - Τρι 09 Οκτ 2007, 15:42:21
Θέμα δημοσίευσης:
χαχα!! λες ε? Razz θελω απο θεμα στριψήματος-φρεναρίσματος να γίνω σαν τους μεγάλους αδερφούς!! γι αυτό σκέφτομαι σιγά σιγά και για αναρτησεις(GrN bilstein) και πισω άξονα... και στη συνέχεια τα άλλα!! αν είναι ίδια τα ζαμφορ γονατα πηγαίνω 1 βήμα μπροστα.. Very happy
MEMsound - Τρι 09 Οκτ 2007, 17:56:50
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σας παρακαλέσω να μην επεκταθούμε και στα της ανάρτησης του 106 σε αυτό το τοπικ γιατί θα μπλέξει αρκετά το πράγμα.

Περιοριστείτε στα του μοτέρ εδώ.

Εκ της MOD Team
MEMsound


Στο προκείμενο τώρα...

Συμμαχε εγω μαζί σου όσο αφορά την μετατροπή.
Από την στιγμή που έχεις επιλέξει αυτό το όχημα για να κάνεις το χόμπι σου και δεν το έχεις για κάθε μέρα, και σαν μοναδικό όχημα, μάζεψε όλα τα στοιχεία/πληροφορίες που έχεις και προχώρα.
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ αν ξεκινούσα ενα αντίστοιχο προτζεκτ θα επέλεγα κάτι πισωκίνητο (αν και τελικά βγαίνει πιο ακριβά).
Από την άλλη το 106 εχει τον δικό του μοναδικό χαρακτήρα και γινεται ένα πρώτης τάξεως "οπλάκι" διασκέδασης (παρά τα σχετικά μειονεκτήματα της εμπρός κίνησης και βάρους)
Συμμαχος - Τετ 10 Οκτ 2007, 08:55:40
Θέμα δημοσίευσης:

Σεβαστο..

Επελεξα το συγκεκριμενο μοντελο διοτι εχω ακουσει τα καλύτερα απο θεμα βελτιωσεων,και δεν εκλεινα τα αυτια μου στα ασχημα πραγματα που ακουγα,γιατι πολυ απλα δεν το ειχα το αυτοκινητο.Απλα τα ασημα ηταν πολυ λίγα.

Παρα πολλοι μου είπαν οτι μπορώ να κανω οτι θέλω πανω στο 106 γιατι πια υπάρχει η γνωση,ακουσα μεχρι και μοτερ 2,0cc να μπορουν να μου βαλουν,ολα θα τα αναλυσουμε στην πορεία και σιγουρα μετα απο συζητήσεις μαζι σας,γιατι κακα τα ψεματα αρκετοι απο εσας γνωρίζουν πολυ περισσοτερα πραγματα απο'τι εγω.

Εχθες μίλησα με εναν μηχανικο,και μου ειπε οτι και ο pug,με τα τριφυσα,αλλα μου είπε οτι ειναι και πολυ δύσκολο να βρούμε καλο μοτερακι,εκτος και αν το παρουμε και του κανουμε μια ανακατασκευη (και μια ροικη Laughing Cool ) να ειμαστε σιγουροι,το θεμα μου ειναι οτι αυτος μου ειπε οτι δεν θα εχει κανενα προβλημα για περαιτερο πειραγμα..Τωρα αυτο κατα ποσο ειναι αληθες......Δεν μιλαω για τα αλλα γιατι θα ειμαι off topic
Pughell - Τετ 10 Οκτ 2007, 09:11:05
Θέμα δημοσίευσης:
Κατα την αποψη μου ξεκινα με το τι θες να κανεις στο μοτερ,και ποσο ψηλα σκοπευεις να το φτασεις σε αλογα.
Κακα τα ψεματα σχεδον ολα τα μοτερ 106/Saxo ειναι σκισμενα,λογικο αλλωστε...
Οποτε επειδη ο χρονος δεν ειναι προβλημα,ουτε και το χρημα απο οτι φαινεται,καλο θα ηταν το μοτερ που θα παρεις να το κανεις ενα "φρεσκαρισμα" με μεταλλα σε πιστονια και στροφαλο,φλαντζες,κλπ.
Απο εκει και περα,στο θεμα της "εξελιξης" εχω ξαναπει οτι η ροικη ειναι κοροιδιστικα χρηματα,βεβαια οι αποψεις διχαζονται.
Εγω παντως θα προτιμουσα ενα mild μοτερ με αποδοση 140-150 αλογων που και απροβληματιστο θα ειναι,και θα οδηγιεται κιολας ευκολα σε στριφτερες διαδρομες χωρις να χαζοσπινιαρει απο την επιπλεον δυναμη ή να θελει εξελιγμενη μεταδοση(μπλοκε,σχεσατο σασμαν,κοντο Κ/Π,κλπ).
Afterall ποτε δεν ημουν εντελως των ακρων. Rolling eyes

Για να πω την αμαρτια μου παντως,θα προτιμουσα τριφυσο για να μην μπλεξω με προγραμματα και λοιπες βλακειες...Οπως επισης τωρα πια που η περιοδος "ανωριμοτητας" εχει παρελθει,θα ηθελα κατι ησυχο και ανετο αλλα και σπορ παραλληλα.

Βεβαια η δικη σου περιπτωση ειναι ιδιαιτερη καθως το θελεις μονο για ειδικη χρυση οποτε μπορεις να καταφυγεις σε ακραια πραγματα.
MEMsound - Τετ 10 Οκτ 2007, 09:49:15
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Εγω παντως θα προτιμουσα ενα mild μοτερ με αποδοση 140-150 αλογων που και απροβληματιστο θα ειναι,και θα οδηγιεται κιολας ευκολα σε στριφτερες διαδρομες χωρις να χαζοσπινιαρει απο την επιπλεον δυναμη ή να θελει εξελιγμενη μεταδοση(μπλοκε,σχεσατο σασμαν,κοντο Κ/Π,κλπ).
Afterall ποτε δεν ημουν εντελως των ακρων. Rolling eyes ...

...Βεβαια η δικη σου περιπτωση ειναι ιδιαιτερη καθως το θελεις μονο για ειδικη χρυση οποτε μπορεις να καταφυγεις σε ακραια πραγματα.


Υπάρχει ένα τέτοιο 106.
Του Γιάννη.
Μπορείς να το δεις από κοντά στην Λέσχη κάθε Πέμπτη.

από την άλλη η ειδική χρήση επιτρέπει "ελευθερίες" για ακρότητες...
...και πολύ πιθανό εκεί να είναι η μέγιστη ευχαρίστηση...

να σημειώσω εδώ ότι ειναι αρκετά πιθανό να βρεις λιγότερο σκισμένο μοτερ από saxo vts (αν και όλα σχετικά είναι)

Θα συμφωνήσω με τον Στέλιο ότι πριν αρχίσεις την εγχείρηση να ορίσεις ένα σχετικό "ταβάνι" ιπποδύναμης και κόστους εκτός και αν το πας "ξεκινάμε και βλέπουμε" οπότε βάλε σωστές βάσεις εξ αρχής...
Συμμαχος - Τετ 10 Οκτ 2007, 10:02:48
Θέμα δημοσίευσης:
Το ταβανι σε χρήματα εχει μπει..Σε ιποδύναμη δεν μπορει να μπει ταβανι και το ξερετε πολυ καλα..Δεν ειμαι απο τους τύπους που το κανουν για να το δει ο αλλος.Το κανω διοτι ειναι η λόξα μου Confused Cool

Θα ερθω στη λέσχη στις 8 τιν πεμπτη,αλλα δεν μπορω να κατσω παραπανω απο μια ωρα διοτι εχω μια δουλισα... Wink Wink

Μαλιστα περασα εχθες κατα τις 11 το βραδυ και ειδα ενα μπλε 206 παρκαρισμενο απεξω..

Αν δω οτι δεν τραβαει το πουλαω το αυτοκινητο..ποτε δεν ειμαι απολυτος σε κατι και μου αρεσει να ακουω ανθρωπους που το εχουν δοκιμασει..Αλλα αν ξεκινησω θα το κανω μεχρι τελους.

Οπως ειπε και ο pug οι εποχές των τραβηγμενων πραγματων εχουν περασει,πιστευω οτι τωρα οποιος κανει κατι, ξερει γιατι το κανει.

Μακαρι να προλαβω να σας γνωρισω,αλλιως την αλλη Πεμπτη.
Pughell - Τετ 10 Οκτ 2007, 10:31:45
Θέμα δημοσίευσης:
Απο την στιγμη που εχεις βαλει ταβανι σε χρηματα(αλλα οχι σε αλογα),τοτε ξεκινα και δες πρωτα τι λειτουργει αξιοπιστα και απροβληματιστα(με χαμηλο κοστος συντηρησης) υπο ολες τις συνθηκες και μετα κινησου αναλογα... Wink
WilDuck - Τετ 10 Οκτ 2007, 12:08:31
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Εγω εδωσα πανω απο 11.000Ε για το 13αρι μου και πιστεψε με,το εχω ΣΚΥΛΟΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ!!!!!!!! Sad


+1000.

Εδώ είμαστε!

Φίλε μου, το 106 μου ήταν πρώην 1.4 XR ('96) και τώρα είναι 1.6 8ν.

Το κόστος μέχρις στιγμής ανέρχεται στα 4.500 Ε.

Θα μου πεις, "σαν πολλά δεν είναι για 8ν?"

Φίλε μου, με αρκετή δόση ειλικρίνειας θα σου πω να το ξανασκεφτείς.

Θα παρουσιαστούν βλάβες που ούτε καν έχεις φανταστεί!


Σου έχει κάψει ποτέ εγκέφαλο?
Το οποίο να οδηγήσει στο να περάσει άκαυτη βενζίνη στην εξάτμιση;
Το οποίο να οδηγήσει στο να πάρει φωτιά ο καταλύτης;
Το οποίο να οδηγήσει στο να μαυρίσει η μοκέτα σου και να γλιτώσεις στο τσακ το παρανάλωμα; Laughing

Σου έχει φύγει ποτέ ημιαξόνιο ενώ πηγαίνεις με 180?
Και ενώ έχεις πάρει καινούρια ανακατασκευασμένα ημιαξόνια για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο;

Σου έχει τρυπήσει ποτέ το ομολογουμένως καλό χταπόδι Supersprint?

Και όταν πας να σου φτιάξουν εξάτμιση να "κάτσει" πολύ χαμηλά το ζουάν και να βρίσκει με το παραμικρό κάτω?

Όταν γυρίζεις το τιμόνι, σου κάνει ένα ΝΤΟΥΚ επειδή, μάλλον, δεν έκατσε σωστά η νέα ανάρτηση;



Very happy Very happy Very happy


Αυτά παθαίνεις όταν βάζεις χέρι σε ένα αυτοκίνητο.

Άσε τους άλλους να σου λένε ότι όοοοολα θα πάνε καλά!


Αν είσαι διατεθειμένος να τα περάσεις όλα αυτά, και πολλά χειρότερα, ξεκίνα.

---

Και να πω και την πικρή αλήθεια, για ποιό λόγο να κάνεις ένα Quicksilver (καρότσα S2) 1600?
Ίδια φάτσα έχει με το rallye.

Το να πεις ότι θα έκανες ένα S1 1600, οκ, θα έλεγα ότι έχει μια μοναδικότητα.
Αν και, πιο πολλά 13άρια 16ν θα βρεις στους δρόμους, παρά Ταξί!!!


Αυτά από έναν παθών.


Δε λέω.

Έχει φάση να ταπεινώνεις Golf GT, αλλά όλα έχουν το τίμημά τους.
Pughell - Τετ 10 Οκτ 2007, 12:13:40
Θέμα δημοσίευσης:
WilDuck έγραψε:
...
Αν και, πιο πολλά 13άρια 16ν θα βρεις στους δρόμους, παρά Ταξί!!!

Πως ξεχωριζει ο ανθρωπος που ζηλευει... Laughing Laughing Laughing
WilDuck - Τετ 10 Οκτ 2007, 12:16:47
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
WilDuck έγραψε:
...
Αν και, πιο πολλά 13άρια 16ν θα βρεις στους δρόμους, παρά Ταξί!!!

Πως ξεχωριζει ο ανθρωπος που ζηλευει... Laughing Laughing Laughing


OFF TOPIC, αλλά...

Δε ζηλεύω ρε.

Απλά με πάτησε ένα γυμνό 13άρι 16ν και πικράθηκα. Very happy
Το άτιμο.
750 kg και 16ν.

Τελικά, όντως κάτι παθαίνουν στην 3η και ανοίγουν.
Μέχρι 2ες μαζί, αλλά μετά... bye bye! Twisted evil
Pughell - Τετ 10 Οκτ 2007, 12:21:38
Θέμα δημοσίευσης:
750 κιλα με 16v μοτερ πες του δεν φτανει ουτε στον υπνο του,και ας εχει ξηλωσει και τα φτερα και τον ουρανο... Cool
Καμια 800αρια,μπορει... Wink
Lef205 - Τετ 10 Οκτ 2007, 12:34:24
Θέμα δημοσίευσης:
Για να γυρισουμε στην κουβεντα μας! Very happy
Στελιο γιατι δε μιλατε με τον Συμμαχο να φτιαξετε ενα μοετρακι ιδιο με του Σταυρου?
Αν κουμπωσετε κ ενα σετ πιστονια θα σκοτωνει! Twisted evil
Pughell - Τετ 10 Οκτ 2007, 12:44:11
Θέμα δημοσίευσης:
Μωρο μου Laughing ειλικρινα θα προτιμουσα πιο ηπιους εκκεντροφορους. Smile
Κατα την γνωμη μου,το συγκεκριμενο μοτερ με Ν εκκεντροφορους θα δουλευει αψογα σε ολο του το φασμα και θα βγαλει και πιθανοτατα ευκολα 140 αλογα. Wink
Οι PS δουλευουν "δυνατα" μετα τις 4500 και στο συγκεκριμενο μοτερ κανουν απαραιτητη την χρηση τουλαχιστον ενος 14/60.
Βεβαια εγω μιλαω παντα για everyday car... Sad

Δες μια το συγκεκριμενο μοτερ στο βουνο με 3 ατομα μεσα.
http://www.youtube.com/watch?v=-vbWVV0aXdM

και μονος του ο οδηγος
http://www.youtube.com/watch?v=5w99-JfEwFg

Αν σου αρεσει κατι τετοιο(με μαμα σασμαν ειναι Exclamation ) τοτε προχωρα το. Confused
Gr@lly - Τετ 10 Οκτ 2007, 12:46:57
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
Φίλε Σύμμαχε,

Το Golf V GTI είναι ένα πολύ καλό all around αυτοκίνητο.
Ενα μπλοκέ Quaiffe , μια σωστή βελτίωση 1ου σταδίου(βλέπε MTM) και μια ανάρτηση θα το μετατρέψει σε άκρως ενδιαφέρον όχημα για χρήση δρόμου και μή.

Δημήτρης. Smile


Μπα δεν το νομιζω...

Οσο για το πισωκίνητο θα συμφωνήσω απόλυτα..
Lef205 - Τετ 10 Οκτ 2007, 13:01:22
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μωρο μου Laughing ειλικρινα θα προτιμουσα πιο ηπιους εκκεντροφορους. Smile
Κατα την γνωμη μου,το συγκεκριμενο μοτερ με Ν εκκεντροφορους θα δουλευει αψογα σε ολο του το φασμα και θα βγαλει και πιθανοτατα ευκολα 140 αλογα. Wink
Οι PS δουλευουν "δυνατα" μετα τις 4500 και στο συγκεκριμενο μοτερ κανουν απαραιτητη την χρηση τουλαχιστον ενος 14/60.
Βεβαια εγω μιλαω παντα για everyday car... Sad

Δες μια το συγκεκριμενο μοτερ στο βουνο με 3 ατομα μεσα.
http://www.youtube.com/watch?v=-vbWVV0aXdM

και μονος του ο οδηγος
http://www.youtube.com/watch?v=5w99-JfEwFg

Αν σου αρεσει κατι τετοιο(με μαμα σασμαν ειναι Exclamation ) τοτε προχωρα το. Confused

Αγαπη, καθημερινο αυτοκινητο εχει ο ανθρωπος οποτε μαλλον δεν θα "αποφυγει" το καπισιο μοτερ ουτε το 14/60 ουτε να τον βαλω σε ιδεες την Πεμπτη στη λεσχη να το κανει σωβρακο! Laughing
Pughell - Τετ 10 Οκτ 2007, 13:06:05
Θέμα δημοσίευσης:
Για αυτο λεω ρε ας δει τα βιντεακια και ας κρινει μονος του. Wink
Υποψιν οτι καει μονο 100αρα,ρελαντι εχει οριακα επαρκες,δεν δουλευει καλα με καταλυτη(οριακα δεχεται 100αρι),δεν βγαζει καρτα καυσαεριων και εχει και μεγαλη καταναλωση.
Απο εκει και περα ειναι με μαμα συμπιεση,απλα μπουζι,μια σκουπα του κωλου και το μονο επωνυμο που εχει επανω(εκτος απο τα εκκεντρα και τον εγκεφαλο) ειναι μια Supersprint group N(σωληνας-τελικο) των 50mm.

Αν συμβιβαζεται με αυτα,οι πορτες ειναι ανοιχτες και τα σκυλια δεμενα. Laughing
Συμμαχος - Τετ 10 Οκτ 2007, 13:25:27
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω να το κανω σωβρακο και οτι θες...Αλλα την πεμπτη θα φερω και την κοπελα μου μαζι να της το πεις Laughing Laughing Laughing ...

Αυτο ειναι το μονο πραγματικο προβλημα για να πεταει ακαφτη το αυτοκινητο Laughing Laughing ..

Ασε που πατιναρι και ο δισκος και μου φωναζει αλλαξεμε..

Την Πεμπτη στις 8 λοιπον...

Ολες οι προτασεις ειναι καλοδεχουμενες.. Twisted evil Twisted evil
Pughell - Τετ 10 Οκτ 2007, 13:37:27
Θέμα δημοσίευσης:
Welcome to the club! Laughing Laughing Laughing
Συμμαχος - Τετ 10 Οκτ 2007, 13:42:47
Θέμα δημοσίευσης:

Μιλας για τον δισκο εε???

Η φαση ειναι οτι δεν το εχω κινήση το αυτοκινητο,το ηξερα για να ειμαι ειλικρινης,οτι παει-παει..αλλα παω λες και εχει παγο κατω Laughing Laughing Laughing Scratch [/list][/list]
Pughell - Τετ 10 Οκτ 2007, 13:55:16
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι,δεν λεω για τον δισκο...

Συμμαχος έγραψε:
...Αλλα την πεμπτη θα φερω και την κοπελα μου μαζι να της το πεις Laughing Laughing Laughing ...

Αυτο ειναι το μονο πραγματικο προβλημα για να πεταει ακαφτη το αυτοκινητο Laughing Laughing ..



Laughing Laughing Laughing
Συμμαχος - Τετ 10 Οκτ 2007, 14:21:18
Θέμα δημοσίευσης:
Το καταλαβα,πλακα εκανα Laughing Laughing Laughing
WilDuck - Πεμ 11 Οκτ 2007, 11:32:05
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
750 κιλα με 16v μοτερ πες του δεν φτανει ουτε στον υπνο του,και ας εχει ξηλωσει και τα φτερα και τον ουρανο... Cool
Καμια 800αρια,μπορει... Wink


Μπορεί να έχεις δίκιο. Wink

750 είναι του Μιχάλη με 1.6 8ν.
Pughell - Πεμ 11 Οκτ 2007, 11:35:44
Θέμα δημοσίευσης:
Μωρε ουτε του Μιχαλη ειναι 750 αλλα... Laughing
WilDuck - Πεμ 11 Οκτ 2007, 11:36:36
Θέμα δημοσίευσης:
WilDuck έγραψε:
Pughell έγραψε:
Εγω εδωσα πανω απο 11.000Ε για το 13αρι μου και πιστεψε με,το εχω ΣΚΥΛΟΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ!!!!!!!! Sad


+1000.

όλα έχουν το τίμημά τους.



Με το καλό, λοιπόν!

Εύχομαι υπομονή και μεγάλες τσέπες! Laughing
Pughell - Πεμ 11 Οκτ 2007, 11:48:44
Θέμα δημοσίευσης:
Μπα,εγω σχεδον τελειωσα,μονο μια πιο ησυχη εξατμιση μου εμεινε να βαλω. Confused
Απλα μην την πατησει και κανενας αλλος... Sad
WilDuck - Πεμ 11 Οκτ 2007, 11:51:44
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μπα,εγω σχεδον τελειωσα,μονο μια πιο ησυχη εξατμιση μου εμεινε να βαλω. Confused
Απλα μην την πατησει και κανενας αλλος... Sad


Μe too.

Δεν την κάνω για εσένα την ευχή, αλλά για το παλληκάρι που πάει με 1000 να την πατήσει. Sad
Jean - Πεμ 11 Οκτ 2007, 15:29:47
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω το ιδιο σκευτομουν να κανω και με βαλατε σε σκεψεις για να παρω rallye ή GT-i Rolling eyes
Pughell - Πεμ 11 Οκτ 2007, 16:01:38
Θέμα δημοσίευσης:
GTi... Mr. Green
Jean - Πεμ 11 Οκτ 2007, 16:59:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ελεγα για QS να το κανω 16V αλλα βλεπω να περνω κατευθειαν 16V
WilDuck - Δευ 15 Οκτ 2007, 11:01:45
Θέμα δημοσίευσης:
Και καλά θα κάνεις φίλε μου.

Θα γλυτώσεις χρήματα και ταλαιπωρία.
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Τρι 16 Οκτ 2007, 14:28:14
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
750 κιλα με 16v μοτερ πες του δεν φτανει ουτε στον υπνο του,και ας εχει ξηλωσει και τα φτερα και τον ουρανο... Cool
Καμια 800αρια,μπορει... Wink


Φτάνει φτάνει..... Laughing Laughing
STELIOS - Τρι 16 Οκτ 2007, 15:23:30
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:
Ελεγα για QS να το κανω 16V αλλα βλεπω να περνω κατευθειαν 16V


Γιατι δεν κανεις κατι πιο απλο και φτηνο? Παρε ενα ετοιμο 1.6 16ν (Rallie ή Gti) και "ντησε" οπως το Quick Silver.
volvos - Τρι 16 Οκτ 2007, 15:26:49
Θέμα δημοσίευσης:
fantazesai/?
να παρεις ραλλυ να ξηλωσεις τα ραλλυ και να βαλεις αυτοκολλητα quicksilver Laughing Laughing Laughing
STELIOS - Τρι 16 Οκτ 2007, 15:35:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ε αμα εχεις κολλημα με το QS λογικο δεν ειναι ? Πιο ευκολα και φτηνα κανεις ενα Rallie Qicksilver παρα το αναποδο...
Τα διακριτικα αλλαζεις, αντε κανα εξωτερικο πλαστικο και τις ταπετσαριες μεσα. Τα μισα αν οχι ολα τα κανεις και μονος σου.
Για να κανεις το αναποδο πρεπει να βρεις κινητηρα, αξωνα, αναρτησεις και ενα καλο μηχανικο/ηλεκτρολογο. Και για πληρωνε...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr