ArxariosMe206 έγραψε: |
Παιδιά χαιρετώ, και απευθύνομαι στα έμπειρα μέλη για τις συμβουλές τους.
Είμαι τελείως άσχετος στο θέμα των βελτιώσεων. Ξεκίνησα κοιτώντας την τεράστια ποικιλία άρθρων που υπάρχουν στο φόρουμ για τις βελτιώσεις σε κάθε τομέα, καθώς και τα προϊόντα του e-shop, και κατατοπίστικα κάπως. Ωστόσο, ακριβώς επειδή είμαι αρχάριος και ασχετος ήθελα να ρωτήσω κάτι πιο γενικό. Ήθελα να κάνω κάποιες απλές, σχετικά οικονομικές αλλά ουσιαστικές βελτιώσεις στο 206 μου και δεν ξέρω από που θα ήταν καλύτερα να ξεκινήσω. Δεν με ενδιαφέρει η εμφάνιση και η αισθητική βελτίωση (αν και μερικές διακριτικές πινελιές θα ήταν ευχάριστες) αλλά περισσότερο να βελτιώσω την αίσθηση του αυτοκινήτου, το κράτημα, και κυρίως την απόδοση του κινητήρα, και ειδικά την επιτάχυνση εν κινήσει. Με τι προσθήκες πιστεύετε λοιπόν ότι θα ήταν καλύτερα να ξεκινήσω? Σκέφτηκα ότι μια καλή αρχή θα ήταν αναρτήσεις (όπως το κιτ της Peugeot Sport) αλλά και ένα χειροποίητο σύστημα εξάτμισης, αλλά αυτό ήταν απλά μια δική μου σκέψη. Εσείς από που πιστεύετε ότι θα ήταν καλύτερο να ξεκινήσω ώστε να επιτύχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα όσο οικονομικότερα αλλά και πιο αξιόπιστα γίνεται? Ακόμη, μήπως έχετε να προτείνετε κάποια μαγαζιά στην θεσσαλονίκη για να ψάξω το όλο θέμα? Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για την βοήθειά σας! |
ArxariosMe206 έγραψε: |
Όπως είπα δεν έχω ιδέα από βελτιώσεις και λίγα ξέρω από τεχνικά θέματα οπότε δεν κατάλαβα τι ακριβώς είναι το κωρονοπήνιο και τι το quickshift, μάλλον κάτι παρεμφερές εννοείτε και οι 2 υποθέτω. Θα πρέπει να μου εξηγείτε τους τεχνικούς όρους λίγο περισσότερο. |
ArxariosMe206 έγραψε: |
Άρα απ ότι φαίνεται θα ήταν καλή ιδέα να αλλάξω κωρονοπήνιο και να κοντύνω την τελική σχέση μετάδοσης, καθώς νομίζω ότι θα έκανε μεγάλη διαφορά να αποκτήσει λίγη σπιρτάδα το αυτοκίνητο. Έχω την αίσθηση όμως ότι οι σχέσεις του 206 ούτως ή άλλως δεν είναι πολύ μακριές, οπότε μήπως θα το παράκανα αν κόντυνα την τελική σχέση? Δεν ξέρω όμως, εσείς ξέρετε πιο θα είναι το τελικό αποτέλεσμα. |
ArxariosMe206 έγραψε: |
απευθύνομαι στα έμπειρα μέλη για τις συμβουλές τους. |
plaketokofths έγραψε: | ||
οοps... δεν ειχα δει αυτο! δεν ειμαι εμπειρος....αλλα δεν ειμαι και παρθένος! ![]() Θα παρεις κι αλλες απαντήσεις ομως... περιμενε λιγο. |
ArxariosMe206 έγραψε: | ||||
Φίλε εννοούσα έμπειρα σε σχέση με μένα που είμαι εντελώς άσχετος και αν μου πεις ότι το κορωνοπήνιο είναι στέμα που φορούσαν οι βυζαντινοί αυτοκράτορες θα το πιστέψω... ![]() Οπότε δεν ξέρω πόσο έμπειρος είσαι, αλλά σίγουρα με κατατόπισες πολύ καλά και σ' ευχαριστώ θερμά! |
Road_Runner έγραψε: |
Για την αναρτηση μπορω να σου πω 2 λογια.... Αν σου αρέσει το στρίψιμο γενικά και αν μπορείς να διαθέσεις τα λεφτά που κοστίζει αυτή η ανάρτηση, απλά ΠΑΡΤΗΝ. Μην το συζητας. Αν και ειναι λιγο ακριβή, τα αξίζει τα λεφτά της και έιναι ότι καλύτερο για 206... Μιλάω εκ πειρας και ατυτή είνα9ι η προσωπική μου άποψη.... |
ArxariosMe206 έγραψε: | ||
Τόσο καλή ε? Τότε θα σκεφτώ σοβαρά να βάλω το χέρι λίγο βαθύτερα στην τσέπη γι αυτόν τον λόγο. Thanks, Νικόλα Παρεμπιπτόντως ξέρει κανένας φίλος από Θεσ/νίκη ποιο είναι αυτό το μαγαζί στην Κάτω Τούμπα που φέρνει προϊόντα Peugeot Sport? Εναλλακτικά είναι εύκολο να μου παραγγείλουν από άλλο μαγαζί, π.χ. από το συνεργείο που ξέρω και εμπιστεύομαι? Ή μήπως να παραγγείλω από Αθήνα? Ποια λύση θα συνέφερε καλύτερα? |
kane έγραψε: | ||||
Το μαγαζι που ζητας λέγεται Γκαγκασταθης Ντινος.Ειναι επί της μαρτιου. Απο εγνατία στριβεις αριστερα στην μαρτιου και ανεβαινοντας τον βλέπεις στο αριστερο σου χερι.Πηγαινε αργουτσικα ή παρκαρε και ψαξτο ποδαρατος,μιας και δεν θυμαμαι σε πιο οικοδομικο τετραγωνο ειναι. Σιγουρα ειναι η φθηνοτερη λυση στα πεζο σπορτ πράγματα,θα στον υποδείξουν και αλλοι,αλλα και σε αναλώσιμα αυτοκινήτου. Μην μπλέξεις αλλους για αγορα τετοιοων προιοντων (πς) εκτος φυσικα και αν ψωνισεις μονο σου... Υ.Γ. επισης σωστό ειναι,πριν κανεις οτιδήποτε εργασιες στο 206 σου να ρωτας τιμες και να κανεις μια ερωτηση στα παιδια εδω,ωστε να σε κατατοπιζουν σε περίπτωση που καποιος μαστορας θελει να σε "πιασει" κορόιδο... |
netblaster έγραψε: |
Η συγκεκριμενη αναρτηση ειναι κατι αρκετα συγκεκριμενο!!!
Αν το αυτοκινητο σου το χρησιμοποιεις κυριως για καθημερινες μετακινησεις, ταξιδια και αραια και που κανα καλο στριψιμο, προσωπικη μου αποψη ειναι να μη βαλεις μια τετοια αναρτηση!!! Μπορεις να εχεις και ενα καλο αποτελεσμα, βαζοντας ενα πιο sport αμορτισερ απτο μαμα και να παιξεις με τις αντριστρεπτικες και τις ραβδους στρεψης... Πιο φθηνη λυση απτην πρωτη και αρκετα αποδοτικη!!! (Αν κοιταξεις στο forum θα δεις διαφορους συνδυασμους) Οσον αφορα το μοτερ, με απλες λυσεις τραγικη διαφορα δε θα δεις!!! Οποτε, το μονο που μπορεις να κανεις, ειναι να βαλεις ενα πιο ελευθερο φιλτρο και να βγαλεις τον πνιχτη, οπου και θα σου δωσει λιγο στα χαμηλα...(Υπαρχει σχετικο topic στο forum) Βλεπω οτι εχεις την εκδοση Dynamic... Αν εχεις και τριθυρο, τοτε εχεις και το λιγο πιο κοντο σασμαν (απαυτο των πενταθυρων)... Το σασμαν ειναι ηδη κοντο (με 5η και 3000rpm δεν εχεις καν 100Km/h), οποτε αν το κοντυνεις κιαλλο τοτε ναι μεν θα τραβαει καλυτερα, αλλα η πρακτικοτητα του θα μειωθει, καθως θα πρεπει να κινεισαι με ψηλες στροφες γενικα... Με λιγα λογια, τα 1.4 16ν 206 βελτιωνονται σε ολα, εκτος του μοτερ...(αν θες να δεις αποτελεσμα σαυτον τον τομεα, βαζεις το 1.6 16ν και εισαι ηδη καλυτερος απο οποιοδηποτε βελτιωμενο 1.4 16ν, μπορει να φανταζει ακραια λυση, αλλα ειναι και οικονομικα συμφερουσα τελικα) |