PSClub - Hellas

Κινητήρας - 205 cti..Αλλαγή μοτέρ

makis2O5 - Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:45:12
Θέμα δημοσίευσης: 205 cti..Αλλαγή μοτέρ
Παίδες καλησπέρα και συγχαρητήρια για το πολύ οργανωμένο site σας..!!

Αντιμετωπίζω ένα μεγάλο προβληματισμό και γιαυτό χρειάζομαι τις γνώσεις
σας γύρω από το θέμα της αλλαγής μοτέρ στον πέζουρά μου τον καλό...!

Εδώ και καιρό έχω αποφασίσει να αλλάξω μοτεράκι για να κάνω το αμάξι μου
πιο αξιοσέβαστο στα μάτια μου αλλά και στο δρόμο..αυτή την στιγμή είναι 75
ίππους(1.400cc) και ψήνομαι για μετατροπή μοτέρ σε 1.6 ραλλύ 16v ή κάτι
σε αυτή την κατηγορία...Μην ξεχνάτε ότι το αμάξι είναι και cabrio οπότε ο
σκοπός δεν είναι να το κάνω αγωνιστικό αλλά να γίνει "σφαιράτο"...!! Wink

Το πρόβλημα είναι το εξής.....και εδώ είναι που χρειάζομαι τις συμβουλές σας
για να καταλάβω επιτέλους ποιός λέει την αλήθεια και ποιός μας κοροιδεύει..!

Καταρχήν η μετατροπή σε 1,3 ραλλύ μου λένε πως δεν αξίζει γιατί είναι "μία η αλλη"
και δεν θα κερδίσω τίποτα το σημαντικό,,έξοδα δίχως λόγο.

Μου λένε για μετατροπή 1,6 ραλλύ 16v ότι το μοτέρ δεν χωράει και θέλει
αλλες βάσεις καθώς επίσης και το σασμάν κάποια πατέντα και ότι όλη η
δουλειά θα κοστίσει τουλάχιστον 2.500Ε.Σχεδόν σε όλες τις ιδέες για
μετατροπή,μου λένε για προβλήματα στα ημιαξόνια..??...

Για κινητήρες παλαιότερης τεχνολογίας δεν το συζητάνε καν καθότι είναι
δεδομένη η προβήματική τους φύση σε σχέση με τους καινούργιους...

Αν υπάρχει κάποιος καλός άνθρωπος να με βοηθήσει και να
μου εξηγήσει πέντε πράγματα θα τον ευχαριστούσα πολύ...

Επίσης πόσο κοστίζει ολόκληρη η μετατροπή σε 1,6 ραλλύ..??
Εννοώ όλο το πακετο κινητήρα-σασμάν-πλεξούδα-μονάδα,,,ολα..???

Ευχαριστώ προκαταβολικά... Exclamation
Σέρμπης Κώστας - Κυρ 23 Σεπ 2007, 18:56:35
Θέμα δημοσίευσης:
γιατι δεν ψαχνεις για το μοτερ το 1.9 gti απο 205?
δλδ τον κινητηρα XU9J1 η τον XU9JAZ(που ειναι και πιο καινουργιος
και δεν καιγεσαι για καμια μετατροπη
makis2O5 - Κυρ 23 Σεπ 2007, 21:10:27
Θέμα δημοσίευσης:
Eίναι ναι μεν και αυτή μια επιλογή αλλά μετά με 1,9 κινητήρα θα
έχω πρόβλημα με ασφάλειες,σήματα,κτλ...δηλαδή θα ανέβει πολύ
η συντήρηση....

Γενικά το 1,6 είναι το πιο λογικό όριο και του αυτοκινήτου
και του πορτοφολιού μου...
Smile Smile Smile
fotis-84 - Κυρ 23 Σεπ 2007, 21:26:44
Θέμα δημοσίευσης:
μια χαρα ταιριαζει το μοτερ του 16v 106 .οσο για ημιαξονια μονο απο 205 rallye 1300.θα χρειαστεις και ψυγειο απο 205 ραλλυ ή απο 205 gti..
δεν εχει κοψε-ραψε οποτε μην αγχωνεσαι ,το 16v τελικα ειναι μονοδρομος...μην ψαχνεις για τιποτε αλλο...
makis2O5 - Κυρ 23 Σεπ 2007, 22:25:45
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ...αρχίζω και βγάζω μια άκρη...
Ευχαριστώ για την βοήθεια σου..!!

...έχεις κάνει κι εσύ την ίδια μετατροπή..???
Με την πλεξούδα,,την ηλεκτρονική μονάδα τι γίνεται..???

Το κόστος της μετατροπής πόσο είναι και το κυριότερο
ξέρετε εσείς κάποιον άνθρωπο-μηχανικό που να είναι
σωστός και ικανός να αναλάβει την μετατροπή..?
RALLOS8 - Δευ 24 Σεπ 2007, 04:28:26
Θέμα δημοσίευσης:
ενα μοτερακι 1600 16v με σασμαν,πλεξουδα εκγεφαλο κατω απο 1500 δεν το βρισκεις με τιποτα.
μπορεις με τα μισα λεφτα να παρεις 1600 8v απο rallye.
εγω πιστευω οτι οποια και απο τις δυο μετατροπες να κανεις το δυσκολο κοματι ειναι ο ηλεκτολογος και οχι ο μηχανικος.
και τα δυο μοτερ μπαινουν πανω σχετικα ευκολα.
αν βρεις ηλεκτρολογο που το κατεχει το αθλημα η εχει ξανακανει την μετατροπη δεν θα σου παρει και πολλα.
απο οτι καταλαβα εχεις σκοπο να το δηλωσεις κιολας......
makis2O5 - Δευ 24 Σεπ 2007, 04:58:04
Θέμα δημοσίευσης:
Nαι σωστά μάντεψες...θέλω να είμαι νόμιμος και να έχω το κεφάλι
μου ήσυχο..έτσι κι αλλιώς αν δεν κάνω λάθος δεν είναι τίποτα υπερβολικό
οι διαδικασίες για να το δηλώσεις ούτε κοστίζει χρήματα πολλά...
είναι λίγο τρέξιμο βέβαια...αλλά αναγκαίο///

Πράγματι ο ηλεκτρολόγος είναι μεγάλη υπόθεση αλλά έχω κάποιες
άκρες και θα δω τι μπορώ να κάνω...!!ευχαριστώ για τις συμβουλές..!! Thumb Left

Προτιμώ 16v γιατί είναι 1 μοτέρ βάση για εξέλιξη και
εγώ που δεν έχω σκοπό να του κάνω τίποτα παραπάνω
από ένα φίλτρο και μια εξάτμιση,,θα ζήσει για πάντα απροβλημάτιστο..!!

Οπότε λογικά έτσι όπως μου τα λέτε με 2 ημιαξόνια από 205 ραλλύ 1,3
και το μοτέρ κομπλέ είμαι έτοιμος για την μετατροπή....αρκεί να υπάρχει
και ένας "μαγκάκος" ηλεκτρολόγος...

μου διαφεύγει τίποτα..?? Scratch
Pughell - Δευ 24 Σεπ 2007, 08:54:17
Θέμα δημοσίευσης:
Υπολογισε οτι τα ηλεκτρολογικα μονο ευκολη δουλεια δεν ειναι Confused ,εκτος και αν συμβιβαστεις με το γεγονος οτι το μισο ταμπλο σου δεν θα δουλευει. Laughing

Εγω παντως αν ειχα τετοι,θα επελεγα εναν 1600αρη κορμο απο 8v Rallye,θα εβρισκα και μια κεφαλη απο 205 Rallye με τα διπλα καρμπυρατερ,και αντε γεια! Wink
Εξαιρετικα χαμηλο value for money,ευκολη τοποθετηση και φοβερος ηχος με περιπου 130 αλογα,ισως και παραπανω αν αλλαξεις και εναν εκκεντροφορο. Shoot
Σιγουρα δεν θα ειναι 16v μοτερ αλλα και παλι δεν θα ειναι αργο. Rolling eyes
Εκτος αυτου φαινεται ολοιδιο με το δικο σου και με καποια "μαιμουδια" δεν χρειαζεται ουτε δηλωμα,ουτε τιποτα.
Το 16v κανει "μπαμ" στο οτι δεν ειναι το εργοστασιακο του,οποτε πρεπει να το δηλωσεις κανονικα. Sad

Απο εκει και περα,στο σασμαν,επειδη υποψιαζομαι οτι εχεις τις "ανοιχτες" σχεσεις,θα χρειαστει να βρεις ενα ολοκληρο σασμαν απο 1600αρι 8v Rallye για να εισαι με σωστη κλιμακωση και το βημα του διαφορικου σου να ειναι σχεδον ιδιο με των 16v 106.
Το 205 εχει μεγαλυτερο τροχο οποτε το να βαλεις αυτουσιο ενα 16v σασμαν θα σου προκυψει "μακρυτερο" απο αυτο που θα επρεπε να εχεις.
Οσο για ημιαξονια,οπως στα ειπαν ειναι... Sad
netblaster - Δευ 24 Σεπ 2007, 10:26:06
Θέμα δημοσίευσης:
Το ειχα ψαξει κεγω το θεμα παλιοτερα, καθως ειχα το ιδιο αμαξι...

Οντως γινεται να βαλεις το 16ν απο θεμα χωροταξιας, αλλα θελουν αλλαγη και μερικα περιφερειακα, τρομπα βενζινης, servo φρενων, θες υδραυλικη κρεμαγιερα (αν δεν εχεις), θες αλλα φρενα μπροστα, με λιγα λογια πρεπει να βρεις ενα τροπετο απο gti, να του παρεις ολα τα περιφερειακα και να κουμπωσεις πανω το μοτερ με τα ηλεκτρικα του...

Επισης, τα gti και cti ειχαν διαφορα στη μπροστινη αναρτηση σε σχεση με τα απλα!!!

Μοτερ 16ν υπαρχουν πολλα, τροπετα απο Gti ομως..."μονο ενα" και αντε βρες το... Εκει κολλησα και το αφησα το ζητημα...

Αλλη λυση ειναι να βαλεις το 1,6 8ν του προηγουμενου 106 rallye (με τα 105 νομιζω)...Η διαφορα θα ειναι τεραστια σε σχεση με τωρα!!!

Ενδεικτικα θα σου πω οτι ειχα βαλει κοντρα μενα 205cj που ηταν 1,4 μεν, αλλα το παιδι ειχε βαλει τον Mpi (πολλαπλου ψεκασμου) και με ειχε ανετα...
Timour21 - Δευ 24 Σεπ 2007, 11:17:42
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ στην θέση σου, θα το έψαχνα περισσότερο για το 1.9 που είπε και κάποιος άλλος, τα τέλη είναι ακριβώς τα ίδια με το 1.6 και η διαφορά στην ασφάλεια δεν θα είναι πολύ μεγάλη. Άσε που το 1.9 θα δηλωθεί ποιο έυκολα απ'ότι το 1.6 16v μιας που το πρώτο το φοράγανε κάποια 205 ενώ το 16v κανένα.
Για την απόλυτη δύναμη πάντως κοίτα και την λύση του αλουμινένιου 1.9 16v με τα 160 άλογα που φορούσαν τα 405 Mi16 , στο εξωτερικό το φοράνε αρκετά 205. Κάνεις και μια μικρή ενίσχυση στο σασί (για να μην κοπεί σε καμιά στροφή Wink ) και είσαι έτοιμος!
Pughell - Δευ 24 Σεπ 2007, 15:23:36
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια εψαξα στην λιστα του μηχανολογικου και βρηκα ιδια μετατροπη,απο 1400 σε 16v(απο 106) μοτερ.
Οποτε δηλωνεται η μετατροπη...
Το θεμα ειναι τι θα πληρωσει. Sad

Σχετικα με το 19αρι μοτερ παντως,2 φιλους που εχω με γνησια αυτοκινητα ειπαν το ιδιο. Confused
"Αν πεσεις σε καλο μοτερ,παει σαν μαμα 16v απο 106 αλλα με πολυ καλυτερη αποκριση...".
"Αν πετυχεις μαπα μοτερ,σε περνανε και τα 1400αρια...". Sad

Ο ενας ειχε γνησιο που το ηξερε απο καινουργιο και ηταν σε αριστη κατασταση και ο αλλος το εφερε μεταχειρισμενο απο Ιταλια(γνησιο παλι).
makis2O5 - Δευ 24 Σεπ 2007, 17:10:58
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ........

Λοιπόν ένα ένα... Smile

Καταρχήν το αμαξι δεν το πάω για αγώνες ούτε κόντρες φανάρι με
φανάρι οπότε δεν χρειάζεται 160 ίππους....μετά θα είναι πολύ γρήγορο!!
Μην ξεχνάτε ότι είναι και κάμπριο,,,και με παραπάνω από 135 ίππους θα
αρχίσει να αποσυντήθεται!!! Laughing

Για να δηλώσεις την μετατροπή χρειάζεσαι μια διαπίστωση από τον μηχανικό
που στο φτιάχνει και η δήλωση στην αρμόδια υπηρεσία κοστίζει 70Ε,,,,δεν
είναι τίποτα τραγικά έξοδα...!!

Έχω άκρες για οτιδήποτε ανταλλακτικό θέλω,,και τροπέτο ή μέρη από
gti μπορώ να βρώ...οπότε η 1,6 16v φαντάζει η καλύτερη λύση.....
Απλά βγαίνει μεγάλο το κουστούμι υπολογίζοντας τα...!!ΌΛΑ ΜΑΖΙ
με αναρτηση,,φρενα,,κτλ κτλ τουλάχιστον 3.000Ε....όσο κάνει το αμάξι..!?
Sidobre - Δευ 24 Σεπ 2007, 21:24:48
Θέμα δημοσίευσης:
makis2O5 έγραψε:
Έχω άκρες για οτιδήποτε ανταλλακτικό θέλω,,και τροπέτο ή μέρη από
gti μπορώ να βρώ...οπότε η 1,6 16v φαντάζει η καλύτερη λύση.....
Απλά βγαίνει μεγάλο το κουστούμι υπολογίζοντας τα...!!ΌΛΑ ΜΑΖΙ
με αναρτηση,,φρενα,,κτλ κτλ τουλάχιστον 3.000Ε....όσο κάνει το αμάξι..!?


Eφ'όσον έχεις τις άκρες, θα μου άρεσε και εμένα αυτό που είπε ο Στέλιος πιο πάνω. 1,6 κορμό (βρίσκεις και σχετικά φτηνά) με το καπάκι του καρμπυρατεράτου ραλλύ και έφυγες. Δεν νομίζω ότι θα βγάλει όσα λέει ο Στέλιος, αλλά πιστευω ότι με 115 έως 120 άλογα το αμάξι θα κάνει και σούζες. Το καλύτερο σε αυτή την μετατροπή είναι ότι τα πράγματα είναι πιο εύκολα και στα ηλεκτρικά/ηλεκτρολογικά αλλά και στο να ρυθμίζεις καρμπυρατέρ. Αχχχ όλοι αυτό λέμε ότι εκείνη η τεχνολογία ήταν πιο "αλήτικη", τώρα με όλα τα ηλεκτρονικά τα πάντα έχουν φλωρέψει!

Το κόστος πάντως με τα παραπάνω αγγίζει το 500άρικο + τα μηχανικά (το πολύ να αγγίξει το 1000άρικο όλα μαζί (υπολογίζοντας και τίποτα έκτακτο μαζί και ψιλολοϊδια).
makis2O5 - Δευ 24 Σεπ 2007, 23:45:55
Θέμα δημοσίευσης:
Iσως να είναι και αυτή μια λύση...οπότε θα μιλήσω με τα "κονέ" μου
και θα δώ τι με συμφέρει περισσότερο...και τι υπάρχει κιόλας από όλα
αυτά τα ανταλλακτικά///πάντως από πλευράς τεχνολογίας και οικονομίας,,
με τα καρμπυρατέρ θα είμαι σαν αεροπλάνο του δευτέρου παγκοσμίου
πολέμου σε ήχο και κατανάλωση!!!! Laughing Exclamation

Ξανατονίζω ότι το "κάμπριο" δεν έχει φτιαχτεί για πολλά άλογα και
τραβήγματα μοτερίσια γιατί στην ουσία είναι ""συναρμολογούμενο""
με τόσα λάστιχα και πλαστικά και οροφές....

Σκοπός είναι να κάνω κάτι που σε 3 μήνες δεν θα έχει
ξηλώσει το μισό αμάξι και θα τρίζουν τα σύμπαντα... Very happy
RALLOS8 - Τρι 25 Σεπ 2007, 04:17:20
Θέμα δημοσίευσης:
για τους λογους που λες σκεψου το 8v.για εμενα προσωπικα το να ακνει σαν αεροπλανο β παγκοσμιου σε ηχο δεν θα με χαλαγε καθολου.τωρα για την καταναλωση θα το σκεφτομουν.με ενα καλο ρυθμισμα στα καρμπυρατερ και εκει κατι θα γινονταν.
παντως και αυτουσιο το 8v 1600 με τα 105 του rallye δεν ειναι ασχημη λυση και πολυ οικονομικη.το εχει κανει φιλος και το ξερω γι αυτο στο λεω.
εχω και φιλο με την μετατροπη που ειπε καποιος με το δυλιτρο 160 αλογα αλλα ειναι ακομα στα σκαρια εδω και δυο χρονια.
makis2O5 - Τρι 25 Σεπ 2007, 04:55:14
Θέμα δημοσίευσης:
Το θέμα είναι ότι όταν κάνεις κάτι θα πρέπει να το κάνεις σωστά και
μελετημένα,,αλλιώς μετά θα γίνουν τα πράγματα χειρότερα...γιαυτό
προσπαθώ να βρώ την πιο καλή και λογική λύση...

Θα μιλήσω αυριο μεθαυριο με τα κονέ μου και θα ξέρω τι είναι
διαθέσιμο,,πρακτικά εφαρμόσιμο και θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ..!!

Πάντως το όριο του 205 cabrio είναι τα 120-130 άλογα...
Το οδηγώ τώρα 3 χρόνια και του έχω κάνει τα πάντα,,μέχρι τα 80
στρίβει παντού,,στα 100+ είναι ελέγξιμο με καλές αντιδράσεις....
Μετά τα 120 νιώθεις στην κύλησή του την παλαιότητα και την τεχνολογία
της προηγούμενης δεκαετίας....και λογικό είναι,,,,,ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ
CABRIO...το κλειστό είναι άλλη δουλειά...!!

Αυτό που θέλω να φτιάξω στο αμάξι είναι --όχι-- το "μπάμ" και τα 0-400...
αλλά την κίνηση του μεταξύ ταχυτήτων...να τραβάει καλά και να μην
χρειάζεται να παλεύω τόσο με το λεβιέ λόγω έλλειψης "καθαρόαιμων".. Exclamation Very happy
fotis-84 - Τρι 25 Σεπ 2007, 05:50:04
Θέμα δημοσίευσης:
σε ενα αυτοκινητο βολτας ,δεν ειναι δυνατον να μιλαμε για καρμπυρατερ..

καλυτερο θελουμε να το κανουμε κ οχι χειροτερο...

σε αγωνιστικο ειναι πολυ καλη λυση αλλα σε πολιτικο μου φαινεται υπερβολικο...
Pughell - Τρι 25 Σεπ 2007, 08:28:10
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμπληρωσω σε αυτα που σωστα ειπε ο Τασος οτι εξαρταται απο το τι ψαχνει ο καθενας... Confused

Ναι,οντως με τα καρμπυρατερ θα καιει σαφως περισσοτερο.Επισης θα ειναι καπως ζορικο οσο ειναι κρυο το μοτερ.
Απο εκει και περα ομως εγω μονο θετικα βλεπω τα υπολοιπα καθως σε γκαζι,αποκριση,ηχο,συντηρηση και κοστος ειναι κυριολεκτικα αλλου.

Ειναι επισης αληθεια οτι ειμαι πολυ "ρομαντικος" τυπος Laughing αλλα αυτες ειναι οι χαρες των παλιων αυτοκινητων... Rolling eyes
Touristas - Τρι 25 Σεπ 2007, 10:40:23
Θέμα δημοσίευσης:
Βάζεις ένα μοτερ από 106 1.6 8V και το μόνο που ΔΕΝ θα δουλεύει είναι το στροφόμετρο.
Pugobios - Τρι 25 Σεπ 2007, 14:26:11
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Βάζεις ένα μοτερ από 106 1.6 8V και το μόνο που ΔΕΝ θα δουλεύει είναι το στροφόμετρο.

Και 16 v να βάλει πάλι δε θα δουλεύει Laughing Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα εδώ και ένα χρόνο Laughing Η μόνη λύση γι αυτο είναι πάντρεμα με την ηλεκτρονική πλακέτα απο το καντράν του 106.Μόλις το κλάνω θα έχω νέα Laughing Τεσπα επειδή είπατε για 16 8v που για μένα είναι μαλ***α γιατι μπορεί κάλιστα να κάνει το δικό του 16άρι βάζοντας μπιέλες στρόφαλο απο το 16άρι του κάνει κ ένα ολικό ρεβθιλδ κ έχει ολοκαινούργιο 16άρι μοτέρ Wink
Pughell - Τρι 25 Σεπ 2007, 15:01:53
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
...Τεσπα επειδή είπατε για 16 8v που για μένα είναι μαλ***α γιατι μπορεί κάλιστα να κάνει το δικό του 16άρι βάζοντας μπιέλες στρόφαλο απο το 16άρι του κάνει κ ένα ολικό ρεβθιλδ κ έχει ολοκαινούργιο 16άρι μοτέρ Wink

Αυτο πως θα το κανει ρε γιατρε; Question
Αντε και εβαλε στον TU του(1400 ειναι,ε!!!! Exclamation ) στροφαλο απο 16αρι,τον κορμο(στην καλυτερη περιπτωση που ειναι μαντεμι) πως θα τον μεγαλωσει;
Και αντε,ειναι μαντεμι και τον μεγαλωσε,πιστονια θα βαλει του 1400;
Γιατι πρεπει να καλυψει και μια μικρη διαφορα στην διαμετρο των πιστονιων μεταξυ 1400 και 1600. Rolling eyes

Εκτος και αν στεγανοποιησει τα κενα των ελατηριων με...παρμπριζοκολλα! Laughing Laughing Laughing
STELIOS - Τρι 25 Σεπ 2007, 15:16:47
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
Τεσπα επειδή είπατε για 16 8v που για μένα είναι μαλ***α γιατι μπορεί κάλιστα να κάνει το δικό του 16άρι βάζοντας μπιέλες στρόφαλο απο το 16άρι του κάνει κ ένα ολικό ρεβθιλδ κ έχει ολοκαινούργιο 16άρι μοτέρ Wink


Oι μπιελες δεν αλλαζουν τον κιβυσμο στο κινητηρα, το μονο που αλλαζουν ειναι το ανω και κατω νεκρο σημειο της διαδρομης παντα προς την ιδια κατευθηνση. Δηλαδη η διαδρομη μενει ιδια (γιατι εξαρταται απ'την περιστροφη του στροφαλου), απλα αλλαζει το σημειο που αρχιζει και τελειωνει.
Για να αλλαξεις το κιβυσμο θες στροφαλο και πιστονια. Και πες οτι αλλαζεις στροφαλο στο 1400αρι, τα πιστονια του 1600 δεν μπαινουν δυστηχος...
Pugobios - Τρι 25 Σεπ 2007, 15:47:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα γίνοντε μεράκι και τρέλα να χεις Laughing Laughing
RALLOS8 - Τετ 26 Σεπ 2007, 03:44:27
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι και αναλογα το κοστος που θελεις να φτασεις.
τα λεφτα που θα δωσεις για το 16V μπορεις να τα δωσεις για το 8v αφου ειναι πολυ πιο φθηνο και να σου μεινουν χρηματα να βρεις και μια γεφυρα και πισω αξονα απο 1900gti που κρινονται απαρετητα.
με τα ιδια λεφτα το στηνεις και το κανεις και γρηγορο.

μπορεις βεβαια αν θες να δωσεις αρκετα χρηματα να βαλεις ενα 16v και αξονα και γεφυρα και να εισαι ακομα πιο γρηγορος.
makis2O5 - Τετ 26 Σεπ 2007, 06:07:09
Θέμα δημοσίευσης:
Tο αμάξι έχει ήδη πίσω άξονα με δισκόφρενα από το gti...!! Cool Smile
Pughell - Τετ 26 Σεπ 2007, 08:22:10
Θέμα δημοσίευσης:
Pugobios έγραψε:
Ολα γίνοντε μεράκι και τρέλα να χεις Laughing Laughing

Μωρε με τρελα και στα λογια,οντως ολα γινονται και μεχρι και replica Ti16 το κανεις. Laughing

Στην πραξη και με λογικη ομως,το 14αρι δεν γινεται κατι αλλο πλην...1400. Rolling eyes
makis2O5 - Πεμ 27 Σεπ 2007, 00:02:39
Θέμα δημοσίευσης:
Σίγουρα όλη αυτή η έρευνα και σχεδίαση από το εργοστάσιο της PEUGEOT
δεν μπορεί να αντικατασταθεί από κανέναν μάστορα,μηχανικό,ηλεκτρολόγο
με καμία "μετατροπή"...
Γενικά δεν πιστεύω και δεν μου αρέσουν τα πολλά --πειράγματα--,γιατί μετά
είσαι μέρα παρα μέρα στο συνεργείο και ψάχνεις να δεις τι φταίει σε χίλιες
ζημιές που θα πάθεις...Την ίδια άποψη έχω και για τα τρακαρισμένα
αυτοκίνητα..αν το τρακάρεις γερά ίσιο δεν ξαναγίνεται..γιαυτό πάντα
ψάχνω και αγοράζω ατρακάριστα,,το πολύ 1 φτερό....
Smile

Το αμάξι έχει κάποια όρια στην βελτίωση και τις περισσότερες φορές αν
θες "το σωστό" TUNING θα πρέπει να το πληρωσεις ακριβά..

Στην περίπτωσή μου το αυτοκίνητο έχει κάποια προκαθορισμένα περιθώρια
βελτίωσης και ψάχνω να βρω το πιο αξιόλογο.. Exclamation
WilDuck - Πεμ 27 Σεπ 2007, 09:20:21
Θέμα δημοσίευσης:
makis2O5 έγραψε:
Πάντως το όριο του 205 cabrio είναι τα 120-130 άλογα...


Εάν πραγματικά το πιστεύεις αυτό,
και επειδή δε μου φαίνεσαι "κοντράκιας",

με το 1.6 8ν θα είσαι άρχοντας.

Το βρίσκεις με 500-600Ε,
με τοποθέτηση θα σου πάει γύρω στο 1000άρικο,
+ημιαξόνια, τρόμπα βενζίνης 400.

Με 1.500Ε περίπου καθαρίζεις. (Αφού έχεις και πίσω δισκοφρενάτο άξονα).


Επειδή, όμως, είμαστε αχόρταγοι, ένα 16ν είναι καλή βάση για πολλά άλογα.

Εξαρτάται από το τι ζητάς.


Ημιαξόνια να βάλεις πάντως.
Δε θέλεις να σου μείνει στη μέση της Εθνικής.


Α! Και μια φιλική συμβουλή.
Μη νομίζεις ότι βάζοντας ένα μοτέρ τελειώνουν τα βάσανά σου.
Χρειάζεται συντήρηση, δεν ξέρεις σε τι μοτέρ θα πέσεις, θα βγουν στη φόρα και άλλα προβληματάκια μετά.

Γενικά, θα έχεις τρέξιμο.

Πίστεψέ με όμως, όταν κατεβάζεις 7άρες θα τα ξεχνάς όλα αυτά... Very happy Very happy Very happy
makis2O5 - Πεμ 27 Σεπ 2007, 17:35:05
Θέμα δημοσίευσης:
Δίκιο έχεις....δεν είμαι κοντράκιας γιατί μέχρι οι άλλοι να στήσουν
την κόντρα εγώ έχω φτάσει ήδη στον προορισμό μου...!! Laughing Very happy

Δεν ασχολούμε καθόλου πια με φανάρι--φανάρι,,γιατί συνειδητοποίησα
ότι το πραγματικό "rally" είναι με τον ίδιο σου τον εαυτό,,πάνω σε κάτι απλό
και φορτσάτο όμως το 6ταχυτο κάρτ μου,,,,!!! Smile

Από στροφές έχω ξεπεράσει τις 7αρες προ πολλού...πέρα από το κάρτ μου
που έχει αλλαγή στις 15.000 στροφές αν θέλω αμάξι,,,παίρνω του αδερφού
μου το Honda Integra Type R που φτάνει 9.800 στ/λ.... Twisted evil
MEMsound - Πεμ 27 Σεπ 2007, 17:37:01
Θέμα δημοσίευσης:
απλά...

σωστός... Wink Wink Wink
oresths - Δευ 15 Οκτ 2007, 20:14:32
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπων φιλε μακη επειδει τυχαινει να εχω κανει κ εγω αυτην την μετατροπη(16ν) πριν λιγους μηνες θα σου πω τι χρειαζεται κ διαβασε τα καλα!!!!
χρειαζεσαι μοτερ πλεξουδα εγκεφαλο κ σασμαν,δεν χρειαζεται να αλλαξεις ουτε ημιαξονια ουτε ψυγειο θα χρειαστει μονο να φτιαξεις μια βαση(την επανω που πιανει διπλα στον θολο)!αντλια γιατι γιατι αυτην που εχεις ειναι μικρη κ δεν θα πηγαινει καλα το αυτοκινητο!τον εγκεφαλο εγω τον συνδεσα μονος μου αλλα εσυ καλητερα πηγαινε σε εναν ηλεκτρολογο,λιγο κοψε ραψε την εξατμιση κ αμα παρεις μοτερ απο σαξο θα χρειαστει κ ενα κολαρο με δυο μικροτερες υποδοχες για τα σωληνακια που ερχονται απο το φιλτρο λαδιου!οσο για την βαση του ρουλεμαν του ημιαξονιου θα βγαλεις απο το παλιο σου μοτερ κ θα βαλεις μιας κ τα μπλοκ ειναι σχεδιαστικα σχεδον ιδια!
οσο για κατι υδραυλικα τιμονια,σεβρο κ δεν ξερω κ εγω τι αλλο δεν εχουν καμια σχεση με την μετατροπη!απλα καλο ειναι να βαλεις μια αναρτηση κ να βελτιωσεις τα φρενα βαζοντας απο 106 δαγκανες κ δισκους! Exclamation

παντως αν θελεις παρε με τηλ να σου πω πως μπορεις να κανεις πολυ ευκολα τις λιγες μετατροπες που χρειαζεται!! Wink
sfikas205 - Παρ 02 Νοέ 2007, 18:18:35
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα.εχω 205...και το εχω 16valve ηλεκτρογκαζο...οτι γουσταρεισ...χωρισ κοψε-ραψε...λιγο στα ρευματα αλλα ολα κομπλε...ραβει το εργαλιο
sfikas205 - Παρ 02 Νοέ 2007, 18:20:59
Θέμα δημοσίευσης:
ακομα και το 2λιτρο...ευκολα μπαινει φτανει να βρεισ τα σωστα μαστορια
sfikas205 - Παρ 02 Νοέ 2007, 18:28:14
Θέμα δημοσίευσης:
...οσο για το σασμαν βαζεισ το αντιστιχο του μοτερ που θα διαλεξεισ...αλλα θα ειναι λιγο κοντο λογο του βαρουσ του 205.( 750-8ΟΟ ΚΙΛΑ).ΠΙΟ ΟΡΕΞΑΤΟ ΘΑ ΕΛΕΓΑ
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr