PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Προβλήματα στην εκκίνηση

racing-girl - Πεμ 13 Φεβ 2003, 19:55:23
Θέμα δημοσίευσης: Προβλήματα στην εκκίνηση
Τις τελευταίες μέρες ξεκινώντας την μηχανή ακούγεται ένας θόρυβος σαν γρατζούνισμα και το τιμόνι είναι πολύ σκληρό για κάποια ώρα. Επίσης το ρελαντί έχει ανεβασμένες στροφές και μέχρι να πέσει πρέπει να πατάω αρκετά το γκάζι γιατί σβήνει.. Αυτό βέβαια δεν είναι τωρινό πρόβλημα αλλά γενικώς αισθάνομαι σαν να οδηγάω νταλίκα κι έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι!! Μήπως συμβαίνει και σε κανέναν άλλο το ίδιο λόγω χαμηλής θερμοκρασίας?? Για πείτε καμμιά ιδέα ρε παιδιά
christhehealer - Πεμ 13 Φεβ 2003, 22:11:01
Θέμα δημοσίευσης:
Δοκίμασε κάποιο πρωί να το ανάψεις με κλειστά air cordition ή clima (ανάλογα τι έχεις), radioCDκασσετόφωνο και έχοντας πατημένο τον συμπλέκτη.

Το τιμόνι και εμένα είναι βαρύ στο ξεκίνημα (δυο φορές κόντεψα να στουκάρω στο απέντι πεζοδρόμιο) αλλά με ένα #$%^^&&*^%(^% φτιάχνει.
racing-girl - Πεμ 13 Φεβ 2003, 22:30:36
Θέμα δημοσίευσης:
Με κλειστά τα πάντα το ξεκινάω γιατί τρέχω πανικόβλητη να προλάβω. Το A/C, ραδιο κ.τ.λ μπαίνουν στο πρώτο φανάρι. Πάντως δε νομίζω το τιμόνι να στρώνει λόγω της τακτικής του βρισίματος Very happy Αν είναι έτσι έχω να ρίξω πολύ βρίσιμο, να μην αισθάνομαι μόνο σαν νταλικιέρης!! Very happy
DimiP - Πεμ 13 Φεβ 2003, 22:42:05
Θέμα δημοσίευσης:
παλια δεν παταγα συμπλεκτη γιατι δεν θεωρουσα πως παιζει ρολο.
Ειδικα τις κρυες μερες του Χειμωνα ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ.
Τωρα παντα με συμπλεκτη. Παιρνει μπρος πολυ ποιο ομαλα.
Να ρωτησω αν ξερει κανεις :
Εχετε παρατηρησει πως αν ανοιξετε στην 1η -2η σκαλα δηλ. να παιρνει ρευμα και να εχετε οργανα αλλα δεν βαλετε εμπρος με τη μιζα , και το αφησετε για 1 λεπτο, (η και περισσοτερο , οσο περισσοτερο τοσο καλυτερα) και μετα βαλετε μπρος , οτι παιρνει πιο ευκολα και πιο γρηγορα ;;
Παιρνει αμεσως και το κλειδι το κρατας στιγμιαια, μετα το αφηνεις.
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙ΅ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ;;; ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;
Αλεξ@νδρος - Πεμ 13 Φεβ 2003, 23:50:23
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Εχετε παρατηρησει πως αν ανοιξετε στην 1η -2η σκαλα δηλ. να παιρνει ρευμα και να εχετε οργανα αλλα δεν βαλετε εμπρος με τη μιζα , και το αφησετε για 1 λεπτο, (η και περισσοτερο , οσο περισσοτερο τοσο καλυτερα) και μετα βαλετε μπρος , οτι παιρνει πιο ευκολα και πιο γρηγορα ;;
Παιρνει αμεσως και το κλειδι το κρατας στιγμιαια, μετα το αφηνεις.
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙ΅ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ;;; ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;

Aυτο γινεται γιατι δινεις τον χρονο στην αντλια βενζινης να προωθησει βενζινη και στον εγκεφαλο να κανει τα Check
Ntinos - Παρ 14 Φεβ 2003, 07:20:37
Θέμα δημοσίευσης:
o logos pou to timoni sou einai skliro kata tin ekkinisi einai kaki leitourgia tis tropmas tou idraulikou kiklwmatos tou timoniou,alla an pas se sinergeio kai to peis 8a gelane kai oi toixoi stin ellada.an den xalasei teliws na min strivei den sto allazoun.pantos tsekare kai ta ygra tou timoniou kalos i kakos na eisai isihi
i strofes tou kinitira 8a prepei na einai ligo anevasmenes gyrw sto ena lepto otan ksekinas to amaksi einai apo entoli tou eggefalou kati san automato choke sta palia wste o kinitiras na vre8ei se sin8ikes omalis leitourgias.twra oti sou svinei eukola einai allo maniki kai mallon to aiwnio provlima twn peugeot me tin trompa venzinis (to exw pa8ei sto 106 mou se 2 diaforetika moter kai sto 206 mou prosfata).
alxdr74 - Παρ 14 Φεβ 2003, 10:42:03
Θέμα δημοσίευσης:
Alexandros έγραψε:
DimiP έγραψε:
Εχετε παρατηρησει πως αν ανοιξετε στην 1η -2η σκαλα δηλ. να παιρνει ρευμα και να εχετε οργανα αλλα δεν βαλετε εμπρος με τη μιζα , και το αφησετε για 1 λεπτο, (η και περισσοτερο , οσο περισσοτερο τοσο καλυτερα) και μετα βαλετε μπρος , οτι παιρνει πιο ευκολα και πιο γρηγορα ;;
Παιρνει αμεσως και το κλειδι το κρατας στιγμιαια, μετα το αφηνεις.
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙ΅ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ;;; ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;

Aυτο γινεται γιατι δινεις τον χρονο στην αντλια βενζινης να προωθησει βενζινη και στον εγκεφαλο να κανει τα Check

Επισης σε περιοδικο διαβασα οτι αφηνοντας το ραδιωφονο να παιξει για μισο λεπτο (αυτο και τιποτα αλλο π.χ κλιματισμος) δινεις χρονο και στη μπαταρια να "ζεσταθει" και αυτο βοηθαει πολυ στην εκινηση.
alemao - Παρ 14 Φεβ 2003, 12:29:09
Θέμα δημοσίευσης:
Alexandros έγραψε:
DimiP έγραψε:
Εχετε παρατηρησει πως αν ανοιξετε στην 1η -2η σκαλα δηλ. να παιρνει ρευμα και να εχετε οργανα αλλα δεν βαλετε εμπρος με τη μιζα , και το αφησετε για 1 λεπτο, (η και περισσοτερο , οσο περισσοτερο τοσο καλυτερα) και μετα βαλετε μπρος , οτι παιρνει πιο ευκολα και πιο γρηγορα ;;
Παιρνει αμεσως και το κλειδι το κρατας στιγμιαια, μετα το αφηνεις.
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙ΅ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ;;; ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;

Aυτο γινεται γιατι δινεις τον χρονο στην αντλια βενζινης να προωθησει βενζινη και στον εγκεφαλο να κανει τα Check

Πάντα πρέπει να αφήνουμε το κλειδί στην μίζα ένα λεπτάκι να κάνει όλα τα τέστ αυτοδιάγνωσης (αερόσακους, λάδια κλπ) πριν βάλουμε μπροστά.
Και όχι απότομες αλλαγές (και αλλαγές πάνω από 3500rpm) στο σασμάν τα πρώτα 10 λεπτά + να ζεσταθούν τα λάδια του κινητήρα.
Δημήτριος - Παρ 14 Φεβ 2003, 15:13:15
Θέμα δημοσίευσης:
Πολλά πράγματα μπορεί κανείς να κάνει για να προστατεύσει τον κινητήρα απο τον εφιάλτη που λέγεται (ψυχρή κυρίως) εκκίνηση. Πρώτα από όλα πρέπει να αφήνει το μοτέρ να δουλέψει για κάποιο χρόνο ώστε να διοχετευτεί λάδι και στα πιο δυσπρόσιτα σημεία (π.χ. κυλινδροκεφαλή η οποία υποφέρει συχνά από ημιυγρή τριβή).
Σε περίπτωση που έχει κρύο (το ρελαντί πρέπει να κυμαίνεται τότε στις 1000r.p.m., ενώ όταν είναι ζεστό στις 750r.p.m. για τον 1,6 16v) είναι καλό να προθερμαίνεις τον κινητήρα για να ζεσταθεί το λάδι και να γίνει πιο λεπτόρευστο.
Αυτό έχει ιδιαίτερη σημάσία σε κινητήρες με λεπτές μηχανουργικές κατεργασίες (1,6 16v) αφού ένα παχύρευστο λάδι δεν μπορεί να "χωθεί" μέσα στο διάκενο των συναρμογών. Αυτός είναι και ένας λόγος που προτείνεται λάδι 10W-40 ή 5W-40 στον συγκεκριμένο κινητήρα, χωρίς να αποκλείονται και οι άλλοι τύποι.

Ο κινητήρας ο δικός μου χρειάζεται περίπου 1 sec (ή και λιγότερο) για να πάρει μπροστά. Πολύ σπάνια όμως δεν "αρπάζει" με την πρώτη. Η αντιπροσωπεία μου είπε πως φταίει το immobilizer (δεν διαβάζει τον κωδικό από το κλειδί) και έτσι κυκλοφορώ και με τα δύο κλειδιά (το ένα με τον τηλεχειρισμό των κλεδαριών και το απλό). Crying or Very sad
GIANNIS206 - Παρ 14 Φεβ 2003, 21:07:00
Θέμα δημοσίευσης:
Για το υδραυλικό τιμόνι που τώτησα μου είπαν ότι ίσως να είναι και από τα σωληνάκια υψηλής πίεσης!Εγώ ακόμα και 4 μέρες που το άφησα χωρίς να το βάλω μπροστά,πήρε αμέσως όταν το έβαλα!!
racing-girl - Παρ 14 Φεβ 2003, 21:35:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για τις συμβουλές παιδιά, όντως πρέπει να αφηνεις κάποια λεπτά πριν ξεκινήσεις την μηχανή για να κάνει τα τεστ, αλλά εγώ σπάνια το κάνω αυτό, γιατί πάντα βιάζομαι! Επίσης πρέπει κι εγώ να άλλάξω βαλβολίνες για να στρώσει λίγο το σαζμάν, μάλλον θα γίνει με το επόμενο sevice (αλήθεια γράφει στις οδηγίες του κατασκευαστή πως πρέπει να γίνει στα 20.000 km?Δεν θυμάμαι). Κι επίσης ισχύει ότι όταν είναι κρύο το αμάξι πρέπει να γίνονται σε χαμηλές στροφές οι αλλαγές.Ένα πρωί το έσκισα το καημένο (sorry για την έκφραση) και μετά πάταγα γκάζι και αποκρινόταν με τεράστια καθυστέρηση, τόσο που έτρεξα στο συνεργείο πανικόβλητη και μου το είπε κι ο μηχανικός.
Miltellas - Δευ 17 Φεβ 2003, 04:33:29
Θέμα δημοσίευσης:
Αγωνοκόριτσο, για αντλία υδραυλικού τιμονιού σε κόβω (το είπε και ο Ντίνος σε άπταιστα Greeklish). Μήπως το κοπάνησες σε κανα πεζοδρόμιο; Τσέκαρε και τα υγρά του υδραυλικού κυκλώματος τιμονιού.

Αν το έχεις καιρό το 206 (με πάνω από 50000χλμ) άλλαξε προληπτικά τα υγρά, θα γυρνάει πιο εύκολα όταν είναι κρύο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr