Giannis307 έγραψε: |
Ωραια...Και γιατι απλα δεν το πας σε αλλο μη εξουσιοδοτημενο αλλα με σωστους τεχνικους συνεργειο....?Γιατι απο εξουσιοδοτημενα μονο τετοια εχεις! |
Touristas έγραψε: |
Η ντίζα του συμπλέκτη με την εξάτμιση δεν έχουν καμία σχέση.
Από τη ακριβώς έμεινες από ντίζα ή από δίσκο…. Πήγες δοκιμή μαζί για να τους πεις τι ακριβώς ακούς.? |
volvos έγραψε: |
πανω στα νευρα σου βασικα εχεις μπερδευτει ![]() α. εμεινες απο συμπλεκτη λες. δηλαδη? εμεινες απο δισκο πλατο? αν ναι τι σχεση εχει με την θερμοασπιδα? αν θεωρεις οτι πειραξαν ντιζες λεβιε και απο εγινε κακο τοτε λαθος καθως θα πρεπε πανω απο ολα να μη κουμπωνουν ταχυτητες αφου το πηρες β, αν εννοεις ντιζα συμπλεκτη ?τοτε ουτε αυτο ειναι κοντα γ. αν εννοεις το λεβιε ταχυτητων και το μοχλικο συστημα που ειναι ουσιαστικα κατω απο λεβιε και το οποιο ναι οντως περναει διπλα εξατμιση τοτε ναι εχεις δικιο ισως εκει να εγινε μαμακια καθως ειναι ολα αυτα διπλα! ![]() |
STELIOS έγραψε: |
Αμα ο συντονισμος ειναι μεταξυ 2000 και 3000 rpm υπαρχει μεγαλη περιπτωση να ειναι το πλαστικο διακοσμητικο της κεφαλης του κινητηρα. Για δοκιμασε να το βγαλεις για λιγες μερες. |
Road_Runner έγραψε: |
Αν και δεν ημουν εγω αυτος που αλλαξε τον τιτλο θα μιλησω εκμερους της ΜOD team
Για ποιον λογο ο τιτλος να ειναι αυτος με το Customer Care πως το ελεγες και να μην ειναι το προβλημα που εχεις? Εγώ αυτο με το Customer Care δεν το ειχα διαβασει και δεν επροκειτο. Αλλα αυτο με το θορυβο συντονισμου μου κινησε το ενδιαφερον και ειπα να το διαβασω μηπως μπορω να βοηθησω... Και επίσης ο τιτλος αλλάχτηκε για να μπορεί καποιος στο μελλον που θα εχει το ιδιο προβλημα να ψαξει λυση. Τωρα αν εσύ θες απλά να παραπονεθεις μπορεις να ανοιξεις ενα νεο τοπικ με τον τιτλο που ειχες και να γραψεις το κειμενο σου, αλλα να μην καταληξει η συζήτηση πάλι στα ιδια..... Τωρα αν θες να αποχωρήσεις, αυτό ειναι δικο σου θέμα.... Εκ της Mod team Road_Runner |
GiorK έγραψε: |
Και για αυτό και γράφω αυτό και αυτό το POST, για να ρωτήσω μήπως κάποιος ξέρει να μου συστήσει κάποιο καλό συνεργείο κάποιο καλό μάστορα, που να ξέρει να φτιάξει το αμάξι μου... |
volvos έγραψε: |
αν το point ειναι τα παραπονα μπορουμε να μεταφερουν οι μοντερετορες το αρχικο σου ποστ και εδω
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=184 οπου μιλαμε γενικα για παραπονα απο αντιπροσωπειες και παραλληλα να υπαρχει και αυτο μπας και βοηθηθεις να βρεις το προβλημα.. προβληματα με αντιπροσωπειες εχουμε ΟΛΟΙ και οχι μονο απο λαιον ή γενικα μονο απο πεζο... για αυτο και τα γραφουμε ολα μαζεμενα.... |
volvos έγραψε: |
α. εχει ληξει η εγγυηση?
β. μηπως να εκανες ενα φαξ που θα το εστελνες στο καταλληλο στη λαιον οπου θα εγραφες τα ιδια οτι εχεις παει 7 φορες εχεις μονος σου πλεον εντοπισει το προβλημα και οτι ΤΟΥΣ ΚΑΘΙΣΤΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΒΛΑΒΗ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΖΜΑΝ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ... Γ.επισης θα τους καθιστας και υπευθυνους για οποιαδηποτε βλαβη σωματικη και υλικη στο αμαξι προκληθει απο τη δικια τους αδιαφορια σε περιπτωση που προκληθει ατυχημα απο την εν λογω δυσλειτουργια... κλπ κλπ δικηγοριστικα γαρ....... συνηθως μονο ετσι τρεχουν...απο τη στιγμη που εχεις εγγυηση ή εισαι στα τελειωματα καλο ειναι να μην πας αλλου αφου ειναι ευθυνη αντιπροσωπειας και πρεπει καλως ή κακως ΑΥΤΟΙ να το τελειωσουν που το αρχισαν....μετα κοιτας για αλλου ![]() γνωμη μου εε |
Sidobre έγραψε: |
Ετσι, και για να βοηθήσουμε να βρεις πιο εύκολα την λύση του προβλήματός σου, άλλαξα τον τίτλο που σίγουρα έτσι θα προσέλκυε κι'άλλους που ή έχουν ήδη αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα (λέγοντάς σου την λύση) ή κάποιους άλλους που στο μέλλον μπορεί να πάθουν το ίδιο πράγμα. |
GiorK έγραψε: |
Όσον αφορά το πρόβλημα του συμπλέκτη είναι το εξής:
Το πετάλ μένει κάτω και ο συμπλέκτης σε σύμπλεξη, δηλαδή με την ταχύτητα μέσα... σηκώνω το πετάλ με το πόδι μου και ξαναδουλεύει, μέχρι να ξαναμείνει κάτω... |