PSClub - Hellas

Κινητήρας - 307 - Αλλαγη μοτερ απο 1,4 8V σε 1,6 16V

ΠΕΖΟΥΛΑΣ - Πεμ 06 Σεπ 2007, 08:46:33
Θέμα δημοσίευσης: 307 - Αλλαγη μοτερ απο 1,4 8V σε 1,6 16V
Σκεφτομαι εδω και καιρο το ενδεχομενο να αλλαξω κινητηρα. Κοιταξα σχετικα στο φορουμ αλλα υπαρχουν ακομα ερωτηματικα οποτε θα ηθελα την βοηθεια σας.
Το μοτερ μου ειναι το γνωστο 1,4 8V με τα 75 άλογα. Αυτο που θα ηθελα ειναι να του βαλω μοτερ 1,6 16V του 307, (σχετικα φτηνη και αξιοπιστη μετατροπη πιστευω).
Σε περίπτωση τετοιας μετατροπής φανταζομαι θα πρεπει να βρω τουλάχιστον μοτερ και εγκεφαλο.
θελω την αποψη σας και τις γνωσεις σας στα παρακατω:
- πρεπει να αλλαξω και σασμαν;
- η αλλαγη εγκεφάλου ποσο ευκολη και αξιόπιστη ειναι (το αμαξι ειναι multi-plex);
- χρειαζεται αλλαγη σε φρενα, αντλια κ.α;
- το ψυγειο πρεπει να αλλαχθει;
- τι αλλο χρειαζεται να αλλαχθει;

για ολα τα παραπανω δεν θελω να κανω πατεντες. ειναι εφικτο η δεν θα ταιριαζουν καποια τμηματα.
tolis307 - Τρι 29 Ιαν 2008, 22:07:48
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπέρα είμαι και εγω κατοχος 307 1.4 με τους 75 ιππους και του κάνω την μετατροπη που θες θα σου πω τα εξης απλα πραγματα
όλα έχουν να κάνουν με τον ηλεκτρολόγο που θα ασχοληθεί με το αυτοκίνητο και ποσο γνωστης είναι του θεματος
όσο αφορα τη μετατροπή οπως ανέφερες είναι η ποιο φθηνή λυση σε 1.6 και ο λόγος είναι (εχω ψαχτεί πολυ για αυτο) οτι δεν χρειάζεται να ΄κάνεις καμια αλλαγη απο αυτές που θέλεις πχ φρενα αντλίες κτλ και αυτο γιατι η μετατροπη αυτη οπως μου το εξηγησαν απλα τη σηκωνει και μόνο με 2.0 κινητηρα πρέπει να κάνεις τις αλλαγές
για το σασμαν εχω ακουσει πολλα οτι δηλ με το οχταβαλβιδο ειναι ποιο οικονομικο και οι σχεσεις ειναι κοντες και κανει το αυτοκινητο γρηγορο αλλα μπορει και να τα φτυσει σε μακρος χρονου ....
βαζοντας του 16V το σασμαν αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να το πειραξουν να κανουν κοντες τις σχεσεις τις τρεις πρωτες ταχυτητες και να πηγαινει εξισου καλα
και τελος με τον εγκέφαλο που ειναι και το συμαντικοτερο αν ειναι ξεκλειδωμενος κανουν παπαδες σε διαφορετικη περιπτωση χρειαζεται καποια διαδικασια χρονοβορα
σε μενα εβαλαν και ηλεκτρικό γκαζι με ποντεσιομετρο εξισου δυνατο
παντως ολα ειναι θεμα τυχης αν θα βγει καλη η μετατροπη και εξαρταται και ποσο μαστορας ειναι αυτος που θα σου κανει τη δουλεια
206 groupA - Τρι 29 Ιαν 2008, 23:26:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ντουκ εγω θα σου προτεινα να βρεις κομπλε τροπετο απο rallye κατα την γνωμη μου θα ειναι η πιο καλη και πιο αποδοτικη λυση.
ΠΕΖΟΥΛΑΣ - Τετ 30 Ιαν 2008, 09:41:08
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά σας ευχαριστω και τους δυο για τις απαντησεις σας αλλα μετα απο πολυ ψαξιμο αποφασισα να αλλαξω αυτοκινητο μιας και αυτο ειχε 90000χλμ περιπου χωρις προβληματα βεβαια αλλα τι να πω δεν πηγαινε με 3 ατομα και καμια βαλιτσα ηταν βασανο. Thanks Anyway.
nikolakis_xpam - Τρι 07 Οκτ 2008, 05:53:50
Θέμα δημοσίευσης:
206 groupA έγραψε:
Ντουκ εγω θα σου προτεινα να βρεις κομπλε τροπετο απο rallye κατα την γνωμη μου θα ειναι η πιο καλη και πιο αποδοτικη λυση.


Καλημέρα φίλε μου, και εγώ τα ίδια προβλήματα έχω με τον φίλο... Θα ήθελα να μου πεις πόσο περίπου θα κοστίσει όλη η φάση με τον κινητήρα του ραλλυ, αν γνωρίζεις..

και ο άλλος φίλος που θα βάλει τον 1.6 (16v) πόσο του βγήκε και αν το έχει ήδη φορέσει πως του φαίνεται;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Pughell - Τρι 07 Οκτ 2008, 08:49:43
Θέμα δημοσίευσης:
Εσυ ετσι και αλλιως δεν μπορεις να βαλεις τον κινητηρα του Rallye ελεω multiplex... Sad
Μονο αν βρεις κανενα κομπλε σετακι απο 307 ιδιας χρονολογιας με τα 110 αλογα.
ΠΕΖΟΥΛΑΣ - Τρι 07 Οκτ 2008, 09:31:29
Θέμα δημοσίευσης:
nikolakis_xpam έγραψε:
206 groupA έγραψε:
Ντουκ εγω θα σου προτεινα να βρεις κομπλε τροπετο απο rallye κατα την γνωμη μου θα ειναι η πιο καλη και πιο αποδοτικη λυση.


Καλημέρα φίλε μου, και εγώ τα ίδια προβλήματα έχω με τον φίλο... Θα ήθελα να μου πεις πόσο περίπου θα κοστίσει όλη η φάση με τον κινητήρα του ραλλυ, αν γνωρίζεις..

και ο άλλος φίλος που θα βάλει τον 1.6 (16v) πόσο του βγήκε και αν το έχει ήδη φορέσει πως του φαίνεται;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων


Φίλε Νίκο απο οσο το ειχα ψαξει τοτε που ελεγα να αλλαξω μοτερ ειχα βρεί τροπετο του 1,6 με τα 110 άλογα και η αγορα του πηγαινε καπου 2.500€ με τοποθετηση και οτι άλλο μπορει να εβγαινε στην πορεια θα πηγαινε κοντα στο 5χίλιαρο.
Οπότε αποφασισα και το πούλησα 7500€ και αντι να δώσω +5000 για μετατροπή, εβαλα κατι παραπάνω και πηρα το λεον το tsi.
Δεν το μετανιωσα και πιστευω οτι αν ειχα κανει την μετατροπη σε βαθος χρονου θα εχανα και εγω και ο πεζουλας μου θα ζηταγε μαστορεματα.
Peugeotναύτης - Κυρ 23 Νοέ 2008, 22:02:39
Θέμα δημοσίευσης: 307 - Παρακαλώ πολύ ΒΟΗΘΕΙΑ!
Γεια σας!
Ο Πέζουλάς μου με τα 75 μαμα δεν παει μια...τι προτεινετε??θα ηταν καλη λυση ενα 1.6 με τα 120?
307 S16 - Δευ 24 Νοέ 2008, 17:10:33
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια γεια σας. εγω την αλλαγη την εκανα. σε σχεση με τα 75 το η διαφορα ειναι τεραστια. εβαλα σκοπο να κανω και κατι ψιλα περιφερειακα (προγραμμα-εκκεντροφορους), φοραω και χταποδι ηδη και θα ειμαστε μια χαρα. το σημαντικο οπως αναφερθηκε ειναι να κατεχει τι αθλημα ο ηλεκτρολογος.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr