ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Το καλο ειναι οτι ειναι ασπαστο λογο οτι παραμενει ατμοσφαιρικο και βλεπεις και 9400 κοφτη. ![]() ![]() |
kaisaras96 έγραψε: |
Η πικρη αληθεια ειναι οτι με το τουρμπο παιρνεις περισσοτερα αλογα πιο φιλικα(σε χαμηλοτερες στροφες) και ευκολα! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Μητσο μην ξεχνας οτι απο 0.5 Bar στο Turbo για να το ανεβασεις στο 1.5 bar υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα κατα 99% να τα παρεις ολα στα χερια.Για να μην γινει αυτο θα πρεπει να αλλαξεις τα εμβολα,οποτε το κοστος αυξανετε κι αλλο ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Και μην λες για περισσοτερα γκαζια γιατι οπως ξαναειπα και σε αλλο Ποστ τα ΓΚΑΖΙΑ οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ και τα ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ![]() Μιλτο αρχιζω σιγα σιγα και το συνηθιζω το νοημα της Ζωης ![]() ![]() ![]() |
kaisaras96 έγραψε: |
Παιδια μη τρελεναιστε το τετραπεταλουδο δεν ειναι ειδικη κατηγορια βελτιωσης ειναι απλα μια πολυ ελευθερη εισαγωγη!
Δηλαδη ολα οσα ειπατε για πολυ αγριους εκεντροφορους πιστονια κτλ ισχυουν γενικα οταν θελουμε τα παντα απο αποδοση ατμοσφαιρικα! Το προβλημα με το 4πεταλουδο ειναι οτι λιγοι εργοστασιακοι εγκεφαλοι ειναι ανεκτικοι σε τοσο μεγαλες μετατροπες.Οποτε το αγραφο καινουργιο management ειναι απαραιτητο συνηθως και το κοστος ξεφευγει! Δηλαδη και η εισαγωγη της peugeot sport δεν φαινεται να ειναι κατωτερη. Το 4πεταλουδο μπαινει και σε rallye(και εχω διαβασει για τετοια οπως και εχω δει με τα ματια μου) με προδιαγραφες σαν του Danielou αλλα δεν αξιζει να δωσεις τα λεφτα για τον αγραφο εγκεφαλο και την πατεντα για την προσαρμογη του για 160-170 αλογα που φτανει! Δηλαδη οι μπαμπουλες τα αγρια προγραμματα τα σκαμενα πιστονια δεν ειναι αναγκαια! Το 4πεταλουδο ειναι προτιμοτερο σε αυτοκινητα που εχουν την εισαγωγη του κινητηρα προς την μετωπη οπως το 206Gt(δηλαδη οχι τα τα peugeot ως 1600) O λογος ειναι απλος ειναι κριμα να εχεις μια θαυμασια τελειως ελευθερη εισαγωγη και να μην εχει προσβαση σε πολυ και κρυο αερα!(αλλο θεμα που υπαρχουν τοσα rallye με τετοιο) Παντως τα τρελα στροφαρισματα που εχουν ως συνεπεια οι ατμοσφαιρικες βελτιωσεις,ειναι πολυ κακα για την αξιοπιστια!Πολυ ωραιο σχετικο αρθρο εχει το power techniques του μηνα! Ακουγεται οτι υπαρχει 206 2,0 τετραπεταλουδο! Η πικρη αληθεια ειναι οτι με το τουρμπο παιρνεις περισσοτερα αλογα πιο φιλικα(σε χαμηλοτερες στροφες) και ευκολα! |
kaisaras96 έγραψε: |
Παιδια μη τρελεναιστε το τετραπεταλουδο δεν ειναι ειδικη κατηγορια βελτιωσης ειναι απλα μια πολυ ελευθερη εισαγωγη!
Δηλαδη ολα οσα ειπατε για πολυ αγριους εκεντροφορους πιστονια κτλ ισχυουν γενικα οταν θελουμε τα παντα απο αποδοση ατμοσφαιρικα! Το προβλημα με το 4πεταλουδο ειναι οτι λιγοι εργοστασιακοι εγκεφαλοι ειναι ανεκτικοι σε τοσο μεγαλες μετατροπες.Οποτε το αγραφο καινουργιο management ειναι απαραιτητο συνηθως και το κοστος ξεφευγει! Δηλαδη και η εισαγωγη της peugeot sport δεν φαινεται να ειναι κατωτερη. Το 4πεταλουδο μπαινει και σε rallye(και εχω διαβασει για τετοια οπως και εχω δει με τα ματια μου) με προδιαγραφες σαν του Danielou αλλα δεν αξιζει να δωσεις τα λεφτα για τον αγραφο εγκεφαλο και την πατεντα για την προσαρμογη του για 160-170 αλογα που φτανει! Δηλαδη οι μπαμπουλες τα αγρια προγραμματα τα σκαμενα πιστονια δεν ειναι αναγκαια! Το 4πεταλουδο ειναι προτιμοτερο σε αυτοκινητα που εχουν την εισαγωγη του κινητηρα προς την μετωπη οπως το 206Gt(δηλαδη οχι τα τα peugeot ως 1600) O λογος ειναι απλος ειναι κριμα να εχεις μια θαυμασια τελειως ελευθερη εισαγωγη και να μην εχει προσβαση σε πολυ και κρυο αερα!(αλλο θεμα που υπαρχουν τοσα rallye με τετοιο) Παντως τα τρελα στροφαρισματα που εχουν ως συνεπεια οι ατμοσφαιρικες βελτιωσεις,ειναι πολυ κακα για την αξιοπιστια!Πολυ ωραιο σχετικο αρθρο εχει το power techniques του μηνα! Ακουγεται οτι υπαρχει 206 2,0 τετραπεταλουδο! Η πικρη αληθεια ειναι οτι με το τουρμπο παιρνεις περισσοτερα αλογα πιο φιλικα(σε χαμηλοτερες στροφες) και ευκολα! |
Miltellas έγραψε: | ||
Είναι δυνατόν να μην το συνηθίσεις; Δεν σε αφήνουν ούτε οι άγγελοι ούτε τα διαόλια!! ![]() Ευτυχώς για τα πρώτα γιατί τα δεύτερα όλο μαλ***ες κάνουν... ![]() ![]() |
Nikel έγραψε: | ||
Οχι παραπανω απο μια σωστη 100% τοποθετηση τετραπεταλουδου... Επισης μην ξεχνας πως εαν τελικα παιξεις 1.5 bar μιλαμε για περιπου 120% με 150% αυξηση της αρχικης υπποδυναμης σου πραγμα που πλησιαζει αλλα δεν φτανει το τετραπεταλουδο... |
Nikel έγραψε: | ||
Κανεις λαθος Νικο...Περνα καμμια μερα απο τα μερη μου να σου δειξω 2 ραλακια το ενα σπασμενο και το αλλο κυριολεκτικα καμμενο στην μηχανη απο τετραπεταλουδο... Απο τα λιγα που εχω ακουσει (χωρις αυτο να σημαινει οτι ειναι και σωστα) εαν σε μια τουρμπο κατασκευη θελεις μαστορα με φρυδια στο τετραπεταλουδο θελεις 10 φορες καλυτερο μαστορα... |
Nikel έγραψε: | ||
Κανεις λαθος Νικο...Περνα καμμια μερα απο τα μερη μου να σου δειξω 2 ραλακια το ενα σπασμενο και το αλλο κυριολεκτικα καμμενο στην μηχανη απο τετραπεταλουδο... Απο τα λιγα που εχω ακουσει (χωρις αυτο να σημαινει οτι ειναι και σωστα) εαν σε μια τουρμπο κατασκευη θελεις μαστορα με φρυδια στο τετραπεταλουδο θελεις 10 φορες καλυτερο μαστορα... |
danielos έγραψε: | ||||
απολυτα σωστος ο nikel !! ο μαστορας που θα αναλαβει να σου φτιαξει τετραπεταλουδο πρεπει να το εχει σπουδασει σε βαθος το πραγμα!!! οσο για ισχυ κινητηρα μην κανετε συγκρισεις παιδια! το καλο με το τετραπεταλουδο ειναι οτι παραμενει στροφαδικο το αυτοκινητο!απο πλευρας αποδοσης ξεχαστε το! το turbo ειναι πολυ αλλου!!! και δεν μιλαω για τετοιες πολυυ μεγαλες πιεσεις που μιλαει ο nikel.γιατι αν δεν κανω λαθος πρεπει μνα φοραει τουρμπινα δυομισαρα αντε 28αρα.αν βαλεις μεγαλυτερη τουρμπινα μπορεις να παιξεις με 0.5 και 0.7 bar overboost.και μιλαμε για μεγαλα ροπιδια καμια σχεση με ενος ατμοσφαιρικου!! α!επειδη ειχα μια σχετικη συζητηση με μια παρεα χθες.150 ατμοσφαιρικα αλογα δεν συγκρινονται με 150 τουρμπατα.κατι που δεν καταλαβαινουν πολλοι.οπως δεν καταλαβαινουν τις αναλογιες κιλων ανα ιππο.πραγματα πολυ σημαντικα αν θες να λες οτι εχεις εστω μια μικρη σχεση με τα αυτοκινητα! Η ΡΟΠΗ ειναι που μετραει σε ενα αυτοκινητο ΟΧΙ ΤΑ ΑΛΟΓΑ.κατι να υπαρχει να σπρωχνει το αυτοκινητο!!και απο ροπες μεχρι και το ραλλακι μου τις βγαζει πολυυυυ ψηλα!!!!ποσο μαλλον ενα τετραπεταλουδο.μετα απο τις 4000 στροφες αρχιζει καπως να ξυπναει! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Ναι ρε Ντανι αλλα θα πρεπει να δεις και το πως βγαζουν τα αλογα. Στο τετραπεταλουδο τα βγαζει ποιο γραμμικα απο το TURBO και μπορεις να το στριψεις.Πανε να στριψεις το TURBO να δουμε που θα πανε τα μουτρα ![]() Τι συγκρινουμε τωρα δεν μπορω να καταλαβω.Το TURBO ειναι για ανοιχτες καμπες-ευθειες-και ξεκολιματα.Δεν ειναι για μπασιματα σε πεταλα και γενικα σε στροφες.Και αν καποιος εχει αλλη αποψη μπορω στο περτουλι που θα παμε αν βοηθησει και ο καιρος να τον δειξω τι εννοω και με τα μισα αλογα σε σχεση με τα TURBO. ![]() |
danielos έγραψε: | ||||
αν προσεξεις στο προηγουμενο post μου ρε νικο θα δεις οτι το πρωτο πραγμα που ανεφερα ειναι οτι το τετραπεταλουδο παραμενει στροφαδικο παρα την αυξηση της ιπποδυναμης. φυσικα ενα turbo δεν μπορει να μπει το ιδιο με ενα τετραπεταλουδο σε μια στροφη.εξαιρεση καποια ακριβα turbo τετρακινητα που δεν τα πιανεις σε οποιαδηποτε στροφη και εξαπεταλουδο να εχεις!(βλεπε impreza,evo και τα λοιπα κακα τετρακινητα). turbo ιδιοκατασκευες σαν του nikel και του καθε nikel για να μην παρεξηγηθω ειναι απολυτα λογικο οσο και να το στησεις απο μονο σου το αυτοκινητο με αναρτησεις και ολα τα παρεμφερη να μην μπορει να μπει σε ενα πεταλο οπως εσυ ή εγω με το ραλλυ με τα μισα αλογα! και απλως ειπα οτι το turbo μπορει να αποδωσει στις ευθειες και κυριως μιλαω για τα ρεπριζ πιο πολυυυ ωμη δυναμη απο ενα ατμοσφαιρικο. δεν ειναι τυχαιο για παραδειγμα αν οδηγησεις ενα ραλλυ με 170 αλογα ατμοσφαιρα και το ιδιο ραλλυ με 170 αλογα turbo στην ευθεια θα τα καταλαβεις πολυ περισσοτερο με το τουρμπατο.(προσοχη δεν λεω οτι θα εκανα κατι τετοιο στο ραλλυ μου γιατι πιστευω οτι δεν του ταιριαζει το turbo.χανει τον καρτ χαρακτηρα του ρε παιδι μου!πως να το κανουμε!) αλλα επειδη δεν ταιριαζει στο ραλλακι δεν παει να πει οτι δεν ταιριαζει σε παρα πολλα αλλα αυτοκινητα! συμφωνουμε αλλα το λεμε με αλλα λογια!!!!!! ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Nikel σε 120% με 150% αυξηση υπποδυναμης μετα αλλαζεις και αλλα πραγματα στο αμαξι οπως φρενα σασμαν κτλ.Οποτε παλι ασημφορο ειναι. Εγω παντως αν με εβαζες αναμεσα στα 2 θα προτημουσα την ατμοσφαιρικη λυση οπως εχω ξαναπει αρκετες φορες ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||||
Που να δεις εδω σπασμενα μοτερ λογο TURBO. ![]() |
danielos έγραψε: |
Η ΡΟΠΗ ειναι που μετραει σε ενα αυτοκινητο ΟΧΙ ΤΑ ΑΛΟΓΑ.κατι να υπαρχει να σπρωχνει το αυτοκινητο!!και απο ροπες μεχρι και το ραλλακι μου τις βγαζει πολυυυυ ψηλα!!!!ποσο μαλλον ενα τετραπεταλουδο.μετα απο τις 4000 στροφες αρχιζει καπως να ξυπναει! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Στο τετραπεταλουδο τα βγαζει ποιο γραμμικα απο το TURBO και μπορεις να το στριψεις.Πανε να στριψεις το TURBO να δουμε που θα πανε τα μουτρα ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Τι συγκρινουμε τωρα δεν μπορω να καταλαβω.Το TURBO ειναι για ανοιχτες καμπες-ευθειες-και ξεκολιματα.Δεν ειναι για μπασιματα σε πεταλα και γενικα σε στροφες. |
DimiP έγραψε: |
μην ξεφευγουμε παιδια,
ολοι ξερουμε πως δεν αξιζει να κανεις 4πεταλουδο το 1.4 8v, εννοειται! απλα ρωταμε για 4πεταλουδο για να μαθαινουμε τι παιζει. μην αρχισουμε παλι να λεμε τι πιστευει ο καθε ενας πως πρεπει να γινει για βελτιωση του 1.4-αυτα σε αλλο topic που υπαρχει. εδω μιλαμε για πεταλουδες για να μαθαινουμε.! ![]() ![]() ![]() |
danielos έγραψε: | ||
καλα μην βαρας ρε dimipινιο!!!δεν θιξαμε τα 14αρια ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() το πιασες το υπονοουμενο απο καποιον που το εχει ψαξει???????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: | ||||
ρε dany δεν παρεξηγω και το ξερεις. ηθελα μονο ενα topic περι πεταλουδας για να μαθαινουμε εμεις που δεν το εχουμε ψαξει τοσο. |
danielos έγραψε: |
για μενα παιδια αν θελετε προχωρημενες καταστασεις καλο θα ηταν να σκεφτειτε την αλλαγη του μοτερ με ενα 1.6 16V εφοσον υπαρχει η δυνατοτητα |
kaisaras96 έγραψε: |
Για τα 8ν η καλυτερη λυση με διαφορα απο ολες τις αποψεις για την εισαγωγη ειναι η αντιστοιχη απο το RALLYE 1,3!
Αυτο ισχυει απο ενα 1,0 μεχρι και 1,6! Ειναι καταλληλη και για τουρμπισματα σαν σιδερενια και ειναι παντελως ελευθερη και συμβατη! Στα 8ν γενικα ειναι ματαια τα 4πεταλουδα,αφου τα καπακια τους εχουν κακα ροικα χαρακτηριστικα και δεν μπορουν να το εκμεταλευτουν! Γι'αυτο και δεν εχει μεγαλο αποτελεσμα η τοποθετηση του! |
DimiP έγραψε: |
τελικα η καταναλωση βενζινης το κανει απαγορευτικο ;; για τις τσεπες μας;; ειναι πιο βενζινοφορο απο το turbo ;;; εχω ακουσει πως καταπινει τη βενζινη σαν με τα βαρελια
υπαρχει περιορισμος στην ιπποδυναμη που μπορει κανεις να πετυχει ;; Α! ξεχασα και το ποιο σημαντικο! ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ;;;; |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Φιλε KAISARA ειδικα για το 106 σε περιπτωση τοποθετησης τετραπεταλουδο υπαρχει η σκουπα απο το 106 MAXI η οποια ειναι οτι καλυτερο υπαρχει και την εχουν παρα πολυ καλα μελετημενη για την συγκεκριμενη δουλεια ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Το καλο ειναι οτι ειναι ασπαστο λογο οτι παραμενει ατμοσφαιρικο και βλεπεις και 9400 κοφτη. ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Φιλε μου.....9400 και τετραπεταλουδο σημαινει και σφυριλατα εμβολα.Αν γινει δουλεια δηλαδη ας γινει σωστη.Με τετοιες προδιαγραφες βλεπεις πανω απο 9000 τον κοφτη ![]() ![]() ![]() |
giant_killer_AX_drag έγραψε: | ||
1) Λοίπον, περιορισμό στην βενζίνη θα έχεις μόνο αμα περιορίσεις τον εισερχόμενο αέρα και αντίστοιχως κόψεις και βενζίνη. Βέβαια αμά το κάνεις αύτο δεν θα έχεις και τα άλογα ένος καλού τετραπετάλουδου. Επίσης μπορείς να έχεις ένα φιλτροκούτι φιμωμένο, και να έχεις και το αντιστοίχο πρόγραμμα, και όποτε θες να το αλλάζεις..... 2) Τα τετραπετάλουδα δουλεύουν σωστά μόνο με aftermarket εγκέφαλο, και αύτο γίνεται γιατί οι μαμά εγκέγαλοι παίρνουν πληροφορίες απο τον map senror, ενώ για να δουλέψει ενα τετραπετάλουδο ΣΩΣΤΑ, πρέπει να έχεις ποντισιόμετρο στις πεταλούδες. Γι' αυτό και τα τετραπετάλουδα που έχουν τον εγκέφαλο της μάνας τους, καίνε περισσότερο..... 3) Όταν λες ΝΟΜΙΜΟ τι εννοείς ? ? ? Κάρτα καυσαέριων μπορεί και να μην βγάζει... Φιλικά Λουκάς |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εγω μιλαω για σωστη δουλεια.Συμφωνα λοιπον με την PEUGEOTSPORT τα MAXI και KITCAR το οριο περιστροφης τους ειναι καπου στις 9000 στροφες.
Αλλα εμενα γιατι με ρωτατε ![]() ![]() |
giant_killer_AX_drag έγραψε: |
Αυτό ακριβώς....το αμάξι είναι γιατί το θές, όχι τι μπορεί να γίνει....
...γιατί μπορεί να γίνει τα πάντα... Πάντως έχω διαπτυστώσει, ότι έχετε πάρει τα τετραπετάλουδα με "κακό" μάτι. |
Tony έγραψε: |
DimiP opos ksereis eimai kavlomenos me to Turbo giati oti kai na kaneis panta kapios tha se pernaei. Ara ama thes kati grigoro kai kavlotiko tote TURBO.
Tora ego pou rotisa mou eipane 4000euro gia na kano to amaksi turbo me sfirilata pistonia kai ales mpieles. Strofalos den xriazete na to pirakso aplos tha exo ena provlima me tis megales thermokrasies. Malon gia psigio ladiou standar tha valoume kai tha doume ama mporesoume na kseperasoume to 0,8 xoris provlima. Pros to paron den kanw tipota giati den pezoun polla lefta. Pantos tha sas grapso analitika poso stixizoun ola mazi kai posous ipous tha apodidei to amaksi. 0,7 exei vgalei eos 135hp 0,9 pistevoume giro sta 170hp to poly me alla emvola kai mpieles (sto 0,9piesi eno ola tha pigenoun mia xara to provlima einai i thermokrasia giafto den ksero ama to kataferoume gia toso, aplos me pistonia kai mpieles tha eimai poly pio sigouros gia na min mou minei kanena moter sto xeri.) |
STELIOS έγραψε: |
Edited by STELIOS Mod Team (Εσβισα τη πρωτη παραγραφο του κειμενου σου ωστε να υπαρχει μια πιο λογικη συνεχεια.) Συνεχιζουμε με το 4-Πεταλουδο. |
dimitris7 έγραψε: |
κανενα τηλ. για να αγορασω τετραπεταλουδο καινουριο? |
dimitris7 έγραψε: |
ναι φιλε μου θα βαλω αγραφο απλα θελω ενα τηλ να αγορασω καινουριο |
kaisaras96 έγραψε: |
Στα παρανομα αθηναικα στεκια που εχω δει μερικα τετραπεταλουδα ολα απο λειτουργια ειναι χαλια.Καταρχην κανουν υπερβολικο θορυβο ακομα και στο ρελαντι,καλα για φουλ επιταχυνση δεν το συζηταω....τρομαζεις απο 1 χιλιομετρο μακρυα. |
volvos έγραψε: |
οκ πασο
απλα εχε υποψη σου οτι υπαρχουν ατομα που με την εισαγωγη c2 vts με πλακακι για 60αρα μηχανικη πεταλουδα και με μαμα εγκεφαλο, σχετικα ηπια εκκεντρα και αναλογο μαπ βγαλανε 180-190 για πλακα. ο ενας δε περναγε μεχρι και ρυπους-θορυβο κλπ! και ολα αυτα σε 106. οποτε πραγματικα δε ξερω αν εχει νοημα να μπλεξεις με αγραφο τετραπεταλουδα και ιστοριες για αγριους για +20 αλογα (οκ δεν εχεις οριο με το σεταπ που λες αλλα μιλαω για δρομισια προφιλ) |
kpsig έγραψε: |
180 άλογα με ήπια έκκεντρα; μπορείς να πεις χαρακτηριστικά; πιστόνια; |
Tzive έγραψε: | ||
|
kpsig έγραψε: | ||||
ΤΟ ξέρω, αν και εγώ λόγω μεγάλων μπεκ έχω 1000rpm ρελαντί. Αλλά ρωτάω ποια είναι τα ήπια έκκεντρα με τα οποία πιάνεις 180 άλογα... |
manosvit έγραψε: |
Υ.Γ διαχειρηση ΚΜΣ με πολλαπλασιαστη ΚΜΣ,ΑΕΜ γουαιντμπαντ. φλατσιφτ και λαουντς κοντρολ.
Μεταδοση προς το παρων ΜΑ που εχει αρχιση και κουδουναει ![]() |
alfasud έγραψε: |
Για πες specs του τέρμα υδραυλικού (αν είναι ανακοινώσιμα βεβαια)! |
manosvit έγραψε: |
Ασχολίαστο όσον αφορα το σασμάν? |
Tzive έγραψε: |
Λίγες δυστυχώς. Max 8500 ![]() |
Tzive έγραψε: |
Με καλα ελατήρια εύκολα... |
Pughell έγραψε: |
Δεν ειναι τοσο τα υδραυλικα το προβλημα οσο η ραμπα του εκκεντροφορου.
Συν βεβαια και την αδυναμια των υδραυλικων που,κακα τα ψεματα,στις 8500 μετα απο 10 ανοιγματα αρχιζουν να ακουγονται σαν κλακέτες... |
Pughell έγραψε: |
...
Εδω με βολτισια προφιλ χωρις ουσιαστικο overlap(βλεπε πχ Cat 708/743) τα ωστηρια δεν αντεχουν για πολυ λογο της αποτομης ραμπας,σιγα και που θα αντεξουν σε αγριοτερα προφιλ. |