PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - 206 1,6 16v / Μοτέρ από 207 1,6 120hp?

kammenos - Δευ 03 Σεπ 2007, 14:26:22
Θέμα δημοσίευσης: 206 - 206 1,6 16v / Μοτέρ από 207 1,6 120hp?
Γειά σας παιδια.Λοιπόν ανοίγω αυτό το topic επειδη δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο στην αναζήτηση. Τι διαφορά έχει το μοτέρ του 206 1,6 16v με τα 110hp με αυτό του 207 με τα 120hp? Γιατί πιστεύω πως θα ήταν πιο αξιόπιστη με τέτοια μετατροπή σε σχέση με κάποια after market. Δεν ξέρω και σε ποιό επίπεδο θα φτάνει το κόστος μιας τέτοιας εργασίας όμως.
netblaster - Δευ 03 Σεπ 2007, 14:39:11
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ απλα ειναι αλλο μοτερ!!!

Αλλη τεχνολογια...

Μην ξεχνας οτι το 1,6 του 206 βελτιωνεται αρκετα ευκολα και αξιοπιστα παντως!!!

Αν ψαξεις στο forum θα βρεις ενα σωρο δοκιμασμενες λυσεις!!!
kammenos - Δευ 03 Σεπ 2007, 14:47:04
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Πολυ απλα ειναι αλλο μοτερ!!!

Αλλη τεχνολογια...

Μην ξεχνας οτι το 1,6 του 206 βελτιωνεται αρκετα ευκολα και αξιοπιστα παντως!!!

Αν ψαξεις στο forum θα βρεις ενα σωρο δοκιμασμενες λυσεις!!!


Δηλαδή δεν είναι το ίδιο μοτέρ με μερικές τροποποιήσεισ? Τιποτα εκκεντροφόρους ή κάτι άλλο.Έχω διαβάσει πάρα πολλές γνώμες με τα ανάλογα + και -.
netblaster - Δευ 03 Σεπ 2007, 15:04:06
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εχει σχεση με τα προηγουμενα μοτερ...

Ειναι αμμεσου ψεκασμου καταρχην...

Ειναι απο τα νεα μοτερ που εγιναν σε συνεργασια με την BMW!!!
StorM_GmA - Δευ 03 Σεπ 2007, 18:19:19
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Γιατί πιστεύω πως θα ήταν πιο αξιόπιστη με τέτοια μετατροπή σε σχέση με κάποια after market


για 10 άλογα θα άλλαζες τροπέτο?! λίγο να παίξεις με εισαγωγή/εξαγωγή
και μπορεί να τα πάρεις απο κει (δύσκολα 10...αλλά θα πάρεις)...

να μιλούσαμε για τροπέπο απο τουρμπάτο 207 να πω οκ...πέραν των +40
αλόγων, αλλάζει και το tuning potential...αλλά και πάλι...που θα βρεις
μεταχειρισμένο τουρμπάτο τροπέτο απο 207? εδω δεν κυκλοφορούν καλά
καλά! Ας μην μιλήσουμε για το κόστος που θα έχει ακόμα και να βρεις...

αν θέλεις αξιόπιστα άλογα και μάλιστα 10, υπάρχουν άπειρες δοκιμασμένες
λύσεις να τα πάρεις...ακόμα και παραπάνω να θέλεις (μη μου πεις +100ps Razz )
βάλε έναν στόχο στα άλογα που θέλεις και μετά θα "ζυγίσεις" τις λύσεις που
υπάρχουν στην αγορά για να τα φτάσεις και απο κει και πέρα αποφασίζεις!
netblaster - Δευ 03 Σεπ 2007, 19:03:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ενταξει το 1,6 το τουρμπατο, αλλα, νομικα τουλαχιστον, δεν γινεται τετοια μετατροπη!!!
StorM_GmA - Δευ 03 Σεπ 2007, 19:11:56
Θέμα δημοσίευσης:
απαγορεύεται απο τον νόμο να γίνει τέτοια μετατροπη?! Shocked
άμα βάλω εγώ στο 206 μου τούρμπο aftermarket δηλαδή, τί διαφορά
έχει?!
Ghost Dog - Δευ 03 Σεπ 2007, 20:13:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αριθμο κινητηρα.... Crying or Very sad
StorM_GmA - Δευ 03 Σεπ 2007, 20:16:50
Θέμα δημοσίευσης:
χμ...όντως Very happy
δεν δηλώνεται αυτό?!
StorM_GmA - Δευ 03 Σεπ 2007, 20:17:48
Θέμα δημοσίευσης:
το πολύ πολύ δίνεις κάτι παραπάνω στο κτεο και είσαι οκ Razz Razz Razz
Touristas - Δευ 03 Σεπ 2007, 21:21:41
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Ειναι αμμεσου ψεκασμου καταρχην...

Το ατμοσφαιρικό δεν είναι άμεσου ψεξασμού….
netblaster - Δευ 03 Σεπ 2007, 23:44:21
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
netblaster έγραψε:
Ειναι αμμεσου ψεκασμου καταρχην...

Το ατμοσφαιρικό δεν είναι άμεσου ψεξασμού….


Σωστα, το ατμφαιρικο ειναι αυτο με το Valvetronic και το μεταβλητο χρονισμο...
dimkeras - Τρι 04 Σεπ 2007, 16:43:22
Θέμα δημοσίευσης:
Το ατμοσφαιρικό (ΕΡ6) δεν είναι άμεσου ψεκασμού αλλά έχει μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής και μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής αντί για πεταλούδα γκαζιού (στυλ valvetronic). Αμεσου ψεκασμού είναι τα EP6DT και EP6DTS που φοράνε τα GT και RC. Αλλά έχουν κλασσική πεταλούδα γκαζιού. Και ένα σαλιγκαράκι επίσης Very happy Very happy Very happy
Από βελτίωση το παλιό μοτέρ με τα 110 παίρνει και μάλιστα με αξιοπιστία (διάβασε στο φορουμ πόσοι το έχουν κάνει). Το νέο μοτέρ μάλλον δε θα μπορεί να σκαλιστεί τόσο. Όπως επίσης και το τουρμπάτο του GT, όπου εκεί κάπου στα 170 αλογάκια πρέπει να πιάνει ταβάνι.. Sad Του RC το μοτέρ είναι άααααλλη περίπτωση! (το ίδιο φοράει το cooper s κι έχει αποδόσει πολλά άλογα με λίγες παρεμβάσεις)
Touristas - Τρι 04 Σεπ 2007, 20:32:34
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει και πεταλούδα ο EP6
BTS - Τρι 04 Σεπ 2007, 21:54:23
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Έχει και πεταλούδα ο EP6


Δεν έχει. Το γράφει καθαρά στο επίσημο δημοσιογραφικό σάιτ της Πεζώ. Αντ' αυτού μεταβάλλει το βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής από 0,2 εώς 9,5mm.
drdino - Τρι 04 Σεπ 2007, 22:12:27
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχει πεταλούδα είπαμε ο ΕP6.

Αυτό υποκαθιστά την πεταλούδα:

Touristas - Τετ 05 Σεπ 2007, 05:48:56
Θέμα δημοσίευσης:
Μην επιμένετε………..το ότι έχει vavletronic δεν πάει να πει πως δεν έχει πεταλούδα.
ΕΧΕΙ και λειτουργεί κανονικότατα.
http://i56.photobucket.com/albums/g179/touristas_gr/EP6.jpg
drdino - Τετ 05 Σεπ 2007, 10:49:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μα το valvetronic υποτίθεται πως καταργεί την πεταλούδα. Μήπως αυτό που φαίνεται είναι ο μετρητής αέρα απλα;
Touristas - Τετ 05 Σεπ 2007, 11:02:46
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι δεν είναι απαραίτητο να μην έχει πεταλούδα.
Είναι κανονική πεταλούδα.
drdino - Τετ 05 Σεπ 2007, 13:18:37
Θέμα δημοσίευσης:
Mήπως η φωτό αυτή είναι του EP6DT;
Touristas - Τετ 05 Σεπ 2007, 13:20:11
Θέμα δημοσίευσης:
Μα γιατί επιμένετε καλά μου παιδιά......... Confused
drdino - Τετ 05 Σεπ 2007, 13:23:57
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί η ίδια η πεζό λέει ότι καταργείται η πεταλούδα. Όλα τα άρθρα του συνόλου του ειδικού τύπου αυτό αναφέρουν. Confused
Touristas - Τετ 05 Σεπ 2007, 14:16:25
Θέμα δημοσίευσης:
Λέγανε ότι θα την καταργείσουν αλλά δεν το έκαναν.
Προφανός και ο ειδικός τύπος δεν είναι ενημερωμένος καλά.
drdino - Πεμ 06 Σεπ 2007, 15:37:09
Θέμα δημοσίευσης:
Αργύρη πήρα και το πμ που μου έστειλες.

Εγώ το εξετάζω από μηχανολογικής άποψης επειδή με ενδιαφέρει.

Βλέποντας και το σχεδιάγραμμα του TU5, όντως φαίνεται να είναι πεταλούδα το (4). Από κει και πέρα, δεν μπορώ να καταλάβω τι εξυπηρετεί η πεταλούδα αυτή, δεδομένου το valvetronic ως τεχνολογία την αντικαθιστά. Είναι σαν να έχεις μπεκ άμεσου ψεκασμού στον θάλαμο και παράλληλα να έχεις μπεκ έμμεσου στην πολλαπλή εισαγωγής. Μήπως το σχεδιάγραμμα αυτό είναι λάθος που βλέπουμε; Μήπως έιναι από κανέναν XU ή ΕW;
Ghost Dog - Πεμ 06 Σεπ 2007, 18:24:22
Θέμα δημοσίευσης:
Mη του το κανετε αυτο γιατι τον βλεπω να μπαινει σε κανα τρελοκομειο ο ανθρωπας.... Twisted evil Laughing Laughing
volvos - Πεμ 06 Σεπ 2007, 19:05:08
Θέμα δημοσίευσης:
ayrio πρωι τον βλεπω να ορμαει στη λαιον να πηγαινει στο εκθεσιακο.....
τακα τακα το κατσαβιδι να ξεβιδωνει την εισαγωγη να βγαζει φωτος και μετα να τη ξαναδενει τη πεταλουδα πανω...

οποτε θα ακολουθησει φωτογραφικο υλικο και ελπιζω και εκει να μην τον ρωτατε αν ηταν 207 αυτο που ελυσε Laughing Laughing


υ.γ εγω στο drive ειχα διαβασει οτι πεταλουδα ειχαν ολα και το τουρμπο ακομα
drdino - Πεμ 06 Σεπ 2007, 19:31:24
Θέμα δημοσίευσης:
Μα τα τούρμπο έχουν πεταλούδα, τα ατμοσφαιρικά υποτίθεται πως δεν έχουν. Αν διαβάσεις στο συγκριτικό του γκράντε με το 120αρι 207 θα δεις ότι το λέει. Και η ΒΜW το λέει, και κάθε τεχνικό άρθρο στο ίντερνετ. Laughing [/b]
COOL ALEXIS - Παρ 07 Σεπ 2007, 07:52:56
Θέμα δημοσίευσης:
Άρα τότε μάλλον δεν βλέπει καλά...

Άπιστοι Θωμάδες Twisted evil
drdino - Παρ 07 Σεπ 2007, 14:16:08
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν, μετά από διαβουλεύσεις, βρήκα την άκρη.

Η πεταλούδα υπάρχει, αλλά όχι για τον έλεγχο του αέρα. Όταν δουλεύει το μοτέρ, είναι πλήρως ανοιχτή και δεν κινείται καθόλου. Όταν πάμε να εκκινήσουμε, κλείνει μερικώς για να δημιουργηθεί κενό. Επίσης, αν χαλάσει το valvetronic, λειτουργεί σαν πεταλούδα (safe mode). Δεν ξέρω αν κλείνει όταν αφήνουμε το γκάζι για να έχουμε υποπίεση για το σερβό, ή υπάρχει αντλία όπως στα ντιζελ.
volvos - Παρ 07 Σεπ 2007, 14:20:46
Θέμα δημοσίευσης:
KATI de κολλαει...
δε μπορει να ειναι τοσο παπατζες...
τοσα χρονια στα bmw χωρις πεταλουδα τωρα το θυμηθηκαν να βαλουν για λογους ασφαλειας και ελεγχο ρελαντι?????????????????

εγω παλι υποθετω οτι το valvetronic του μοτερ Bmw-psa δεν ειναι τοσο εξελιγμενο πολυπλοκο οσο της bmw και η πεταλουδα υπαρχει και λειτουργει κανονικα για λογους κοστους...???
drdino - Παρ 07 Σεπ 2007, 14:25:19
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι, αυτή η διάταξη υπάρχει και σε όλα τα μοτέρ valvetronic της bmw, δεν είναι πατέντα για το συγκεκριμένο μοτέρ μόνο.
Touristas - Παρ 07 Σεπ 2007, 19:29:55
Θέμα δημοσίευσης:
Θα το πω για τελευταία φορά…
Η πεταλούδα δουλεύει κανονικά και δεν είναι για safe mode όπως λένε , ανοίγει και κλείνει στο πάτα άσε όπως όλες oι πεταλούδες.
Επίσης υπάρχει για να έχει υπό πίεση στην εισαγωγή για των map μιας και δεν χρησιμοποιούν maf.
Επίσης το μοτέρ έχει αντλία κενού όχι μόνο το ατμοσφαιρικό αλλά και το τούρμπο.
drdino - Παρ 07 Σεπ 2007, 19:33:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραία. Ανοιγοκλείνει στο πάτα-άσε. Έχει και ενδιάμεσες θέσεις;
Touristas - Παρ 07 Σεπ 2007, 19:40:24
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω πως είπα ότι έχει δυο θέσεις μόνο………….
Είναι μια πεταλούδα σαν όλες τις άλλες και δουλεύει όπως όλες οι άλλες.
Δηλαδή ανοίγει όσο πατάς κλείνει όσο αφήνεις και να αφήσεις τελείως πάει στο ρελαντί.
drdino - Παρ 07 Σεπ 2007, 19:44:37
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να πω. Μούφα τότε το valvetronic έτσι όπως το παρουσιάζουν. Παραπλανητικό εντελώς.
Paladin - Σαβ 08 Σεπ 2007, 11:50:39
Θέμα δημοσίευσης:
Ερώτηση: Το μοτέρ του 207 GT ή του 207 RC μπαίνει στο 206 ή θέλει κάποια πατέντα;;;;;
drdino - Σαβ 08 Σεπ 2007, 13:16:08
Θέμα δημοσίευσης:
Χμμμ... από θέμα βάσεων ίσως να μπαίνει, τα ηλεκτρονικά θα είναι το πιο δύσκολο....
Miltellas - Κυρ 09 Σεπ 2007, 10:37:03
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά, είναι πολύ συνηθισμένο στα περιοδικά να λένε ανακρίβειες, τζάμπα παιδεύουμε τον Αργύρη και κουράζουμε τα μυαλά μας. Με δύο-τρεις ερωτήσεις και με ένα-δύο ποστ μας τα λέει και πάμε παρακάτω. Wink
drdino - Κυρ 09 Σεπ 2007, 10:48:10
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν είναι θέμα περιοδικών μίλτο. Προφανώς είναι θέμα ανακρίβειας των press-kit της peugeot (ή και της bmw αν θέλεις). Όλες οι τεχνικές αναλύσεις της τεχνολογίας valvetronic λένε κατηγορηματικά πως καταργείται η πεταλούδα με τον τρόπο αυτό. Εμένα με ενδιαφέρει από τεχνολογικής φύσεως τι συμβαίνει, δεν το έκανα επίτηδες για να ζορίσω των Αργύρη. Embarassed
dimkeras - Κυρ 09 Σεπ 2007, 11:47:24
Θέμα δημοσίευσης:
Ή το θέμα είναι πιο πολύπλοκο απ' όσο το αντιλαμβανόμαστε ή μας δουλεύουν ψιλό γαζί με τη νέα τους τεχνολογία. Όλες οι αναφορές για το valvetronic λένε ότι η πεταλούδα καταργείται. Όπου κι αν διαβάσεις λένε το ίδιο. Δεν πιστεύω ότι ο Αργύρης κάνει λάθος αλλά ότι μεγαλοποιούνται οι "νέες εφευρέσεις" για λόγους μαρκετινίστικους και "τσιμπήσαμε" κι εμείς το δόλωμα..
drdino - Κυρ 09 Σεπ 2007, 11:57:26
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ η ανακοίνωση της peugeot για τον ΕΡ6 γράφει ότι καταργείται. Laughing
dimkeras - Κυρ 09 Σεπ 2007, 12:22:18
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
υ.γ εγω στο drive ειχα διαβασει οτι πεταλουδα ειχαν ολα και το τουρμπο ακομα


Βρήκα το τελευταίο drive τ.131. Στη σελίδα 102 έχει ένα άρθρο-αναφορά στον ΕΡ6 με τίτλο "Tech info II" και αναφέρει ξεκάθαρα "...το σύστημα μεταβλητού βυθίσματος των βαλβίδων εισαγωγής, το οποίο βασίστηκε στο σύστημα Valvetronic της BMW και το οποίο καταργεί την κλασική πεταλούδα γκαζιού. Τα έκκεντρα του εκκεντροφόρου εισαγωγής δεν κινούν απευθείας τα κοκοράκια των βαλβίδων, αλλά με τη βοήθεια ενός σοφιστικέ άξονα, ο οποίος κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που ελέγχεται από το πεντάλ του γκαζιού με αποτέλεσμα να ματαβάλλεται τόσο το βύθισμα όσο και ο χρονισμός των βαλβίδων εισαγωγής."
Άντε βγάλε άκρη...
Touristas - Κυρ 09 Σεπ 2007, 18:53:09
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτά γίνονται στους κινητήρες τις BMW.
Στον συγκεκριμένο κινητήρα ο ενδιάμεσος εκκεντροφόρος δεν ελέγχεται από το πετάλι του γκαζιού αλλά από την ECU. Επίσης ο ενδιάμεσος ελέγχει μόνο το βύθισμα και όχι το χρόνιζμα , αυτό το κάνει το γρανάζι του εκκεντροφόρου , όπως και στων εξαγωγής.
drdino - Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:08:42
Θέμα δημοσίευσης:
Προφανώς και στο drive εννοούν πως αυτό ελέγχεται μέσω της ecu,

In addition to this regulation at the beginning and end of the valve opening
sequences, the lift (distance the valve opens) and duration of the intake valve
opening are also completely variable. This variable valve lift technology is
based on BMW’s VALVETRONIC concept.
It allows the maximum lift of the
intake valves to be regulated each time they are opened. The maximum lift can
vary according to driving style, between 0.2 mm and 9.5 mm and it ensures
that the exact quantity of air and fuel necessary for combustion is provided for
any engine speed.

To achieve this, the intake camshaft does not act directly on the “rocker arm”
actuating the valves. Instead it acts on an intermediate cam follower, the
position of which varies not only according to the rotation of the camshaft, but
also that of an eccentric shaft driven by an electric motor, controlled directly by
the accelerator pedal.

It takes just 300 thousandths of a second for the electric motor to move the
valve indirectly from the maximum to the minimum lift position. This is also the
time needed for the intake camshaft to rotate by 70° and the exhaust camshaft
to rotate by 60°.
Another benefit of this variable lift system is that it combines with the double
VVT system to reduce further piston pumping losses in the inlet system under
partial load.
Last but not least, the engine power is now no longer regulated by a throttle
housing.
This therefore optimises the engine response time under full load
and reduces fuel consumption under partial load (since the engine no longer
has to overcome the resistance created by the throttle butterfly) The system is
therefore controlled by the position of the accelerator pedal, therefore removing
the need for a throttle housing.



Από την ανακοίνωση της peugeot για τον EP6. Rolling eyes Cool
Touristas - Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:40:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ας λένε ότι θέλουν , δεν την έχουν καταργήσει την πεταλούδα.
Ο αρχικός σχεδιασμός ήταν να μην έχει , αποφάσισαν όμως να βάλουν σαν back up σε περίπτωση που πάθαινε βλάβη το valvetronic , τελικά δεν ξέρω τι προέκυψε και η πεταλούδα δεν είναι για back up αλλά δουλεύει κανονικά.
ΑΥΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τώρα εάν θέλετε να επιμένετε να δω τη θα πείτε όταν θα δείτε τις φωτογραφίες.
drdino - Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:41:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Αργύρη, μην το παίρνεις προσωπικά, κουβέντα κάνουμε. Rolling eyes
Touristas - Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:44:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν το παίρνω προσωπικά απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένετε……!!!!????
drdino - Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:49:29
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί προσπαθώ να καταλάβω πώς δουλεύουν τα μοτέρ αυτά τελικά. Smile
Touristas - Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:56:32
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως όλα τα μοτέρ με την διαφορά πως έχουν μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων εισαγωγής αυτό είναι όλο.
Πως είναι το vtec ας πούμε, απλά εδώ δεν υπάρχει άγριο έκκεντρο για να έχει ξαφνικά άγριο προφίλ αλλά ο ενδιάμεσος εκκεντροφόρος ο οποίος καθορίζει το βύθισμα των βαλβίδων.
Smile Smile Smile
drdino - Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:59:13
Θέμα δημοσίευσης:
Άρα εκτός από συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό έχουμε και συνεχώς μεταβαλλόμενο βύθισμα;
Touristas - Κυρ 09 Σεπ 2007, 20:02:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβώς. Smile
sps - Δευ 10 Σεπ 2007, 07:33:50
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Άρα εκτός από συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό έχουμε και συνεχώς μεταβαλλόμενο βύθισμα;

Πω,πω μοτερ για πειραγμα ε? Laughing Laughing Cool
dimkeras - Δευ 10 Σεπ 2007, 22:13:55
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
drdino έγραψε:
Άρα εκτός από συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό έχουμε και συνεχώς μεταβαλλόμενο βύθισμα;

Πω,πω μοτερ για πειραγμα ε? Laughing Laughing Cool


Laughing Laughing Laughing Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr