PSClub - Hellas
Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 306 - Σήκωμα +2cm
Fotografos - Σαβ 01 Σεπ 2007, 23:47:07
Θέμα δημοσίευσης: 306 - Σήκωμα +2cm
Καλησπέρα και πάλι!!
Έχει σηκώσει κανείς το αμάξι του 2 επιπλέον πόντους απο το εργοστασιακό ύψος?
Αν ναι θα ήθελα να ξέρω τη συμπεριφορά του, και αν το αμάξωμα ψαρεύει στα πολλά χιλιόμετρα λόγω του αέρα που εισέρχετε απο κάτω.
Θα αλλάξω τα αμορτισέρ του 306 μου με koni κίτρινα και θα ήθελα να το κάνω λίγο τερατάκι γιατί μαρέσει να χώνωμαι σε ότι βρώ
Θα ήταν και καλύτερο να τοποθετηθούν μπάρες θόλων μπρός πίσω λόγω του ύψους?
Το αμάξι είχε 5 πόντους χαμήλωμα όταν το πήρα τώρα το σήκωσα 2 πόντους αλλά σκεύτομαι ακόμα 5 πάνω
Δηλαδή +2 του εργοστασιακού.
Όποιος γνωρίζει επί του θέματος ας γράψει τις απόψεις του ή έστω τη γνώμη του
Ευχαριστώ πολύ!
android - Κυρ 02 Σεπ 2007, 00:20:12
Θέμα δημοσίευσης:
φερτο πρωτα στο μαμα υψος να δεις πως θα ναι πρωτα
ετσι παντως αλλαζεις τι διαδρομη που χει το αμορτισερ
οταν αυτα γινετε προς τα κατω σιγουρα δεν δουλευει σωστα τωρα προς επανω θα σε γελασω
οι μπαρες θολων ειναι για περισοτερη ακαμψια του αμαξοματος οποτε τι σαυρα το χεις τι τραγο το ιδιο θα κανει...κατα την γνωμη μου διακοσμηση μονο
γιατι τοσο υψος χωματινες ειδικες κανεις?
Miltellas - Κυρ 02 Σεπ 2007, 00:21:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ώπα μεγάλε! Σε λάθος forum ρωτάς!
Δες εδώ: http://www.4x4ekaliclub.gr/asp/index.asp
Fotografos - Κυρ 02 Σεπ 2007, 00:32:06
Θέμα δημοσίευσης:
Χωμάτινες ειδεικές δεν κάνω! απλά θέλω σιγά σιγά να το κάνω όσο διλαδή μου επιτρέπει η τσέπη μου σαν τα kit car που έτρεχαν χώμα
και μαρέσει να είναι σηκωμένο να περνάω γρήγορα απο (εμπόδια).
Λέσχη 4χ4 περιστερίου forever
(Το τρίχρωμο vitara και Land rover 3.9 αν έχει τύχει να τα δείς
)
brz20 - Κυρ 02 Σεπ 2007, 00:58:49
Θέμα δημοσίευσης:
Πρωτη φορα το ακουω αυτο.
Θα τεντοσουν για τα καλα δηλαδη τα Koni.
Αυτα φοραω και εγω αλλα ποτε δν μπορουσα να φανταστω οτι πανε προς τα πανω.
Fotografos - Κυρ 02 Σεπ 2007, 01:03:14
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά η αλήθεια είναι δεν ξέρω αν θα μπορεί να σηκωθεί αυτό το αμορτισέρ κι άλλο η αν θα χρειαστώ να βάλω άλλα αμορτισέρ για επιπλέον σήκωμα, απλά θεωριτικά θα ήθελα να ξέρω τι προβλήματα θα υπάρχουν, αν και μάλον θα πάω στο εργοστασιακό ύψος, πως είναι τα κίτρινα? έχω ακούσει πως με eibach ελατήρια είναι θεόσκληρο το αμάξι, εσύ τι ελατήρια φοράς?
Miltellas - Κυρ 02 Σεπ 2007, 01:05:18
Θέμα δημοσίευσης:
Όλα καλά, αλλά εσένα ποιός θα σε σώσει δεν ξέρω...
Καταρχήν μπροστά θα χρειαστείς ελατήρια από κάποιο βαρύτερο μοντέλο (306SW μήπως; 406; ) που να ταιριάζουν στο δικό σου, έτσι πιθανόν να σηκωθεί λίγο το αυτοκίνητο. Ιδιοκατασκευές δεν προτείνω.
Πίσω, απλά ρυθμίζεις από ράβδους.
Επίσης σου προτείνω σκληρές αντιστρεπτικές. Εύκολο (πχ GTi).
Από αμορτισέρ, επίσης θα χρειαστείς κάτι που να βγαίνει σε μακρύτερο, αλλά από ποιό μοντέλο; Βλέπω να βασίζεσαι αναγκαστικά σε κάποια δυνατά after market αλλά όχι χαμηλώματος (πχ RSP ή Bilstein Spor), μάλλον ικανοποιητικές λύσεις για +2.
Fotografos - Κυρ 02 Σεπ 2007, 01:07:17
Θέμα δημοσίευσης:
Πίσω πάντως φοράω αντιστρεπτικές και άξονα απο xsara vts.
Χμ κάτι μου λέει να πάει στο μαμά ύψος γιατί θα μαζεύω τα κομμάτια μου!
Miltellas - Κυρ 02 Σεπ 2007, 01:34:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ε, ναι! Για αρχή στο μαμά ύψος καλά είναι να ανέβεις.
brz20 - Κυρ 02 Σεπ 2007, 01:37:57
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικα τα Koni ειναι σκληρα.
Αλλα με καλο ελατηριο ειναι ακομα χειροτερο.
Εγω φοραω ελατηριο FK.
Αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι FK η ειναι κατι αλλο.
Παντως ειναι ψηλοκουτσουρο.
Μονο σε ταχυτητες κατω των 30 χ.α.ω μαλακωνουν.Οσο μπορουνε δηλαδη να μαλακωσουν.
Το ζητημα ειναι οτι υπαρχου ελατηρια για ψηλωμα.
Μονο δεν ξερω κατα ποσο μπορουν να συνεγραστουν με αυτο το αμορτισερ.
Γιατι δεν περνεις να δοκιμασεις με εργοστασιακα μεγαλυτερων μοντελων?
Πιστευω οτι θα ειναι καλυτερα.
Επισης επειδη το εργοστασιακο ειναι πιο μαλακο καλο θα ηταν να βρεις ελατηρια με σπιρες μεγαλου διαστηματος ωστε να εχει περιθωριο για μια μεγαλη διαδρομη και να ειναι καπως σκληρα για να περιοριζει το χαμηλωμα λογο βαρους.
android - Κυρ 02 Σεπ 2007, 13:55:32
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ξερω αν υπαρχη για το μοντελο σου coil over k sport παντως στα μοντελα που βγαζει εχει 10cm διαδρομη....δλδ -8cm κατω και +2cm πανω απ οτι ειναι...α κ παει καπου στα 1300 βεβεα διαφορες στην τιμη αναλογος μαρκας μοντελου αυτοκινητου θα υπαρχουν
Miltellas - Κυρ 02 Σεπ 2007, 14:38:17
Θέμα δημοσίευσης:
Καλή ιδέα! Απλώς κοστίζει...
Fotografos - Κυρ 02 Σεπ 2007, 19:28:09
Θέμα δημοσίευσης:
Καλη ιδέα ναι! αλλά η τσέπη πάει μέχρι koni κιτρινα ελατήρια και τοποθετηση διλαδή 700
Ευχαριστώ πολύ παιδιά!
Θα το σηκώσω μαμά ύψος και βλέπουμε
brz20 - Κυρ 02 Σεπ 2007, 19:51:55
Θέμα δημοσίευσης:
Το καλυτερο που εχεις να κανεις για αρχη.
Μετα αν δεν σου φτανει θα βρεις αλλη λυση.
Παντως νομιζω στο εργοστασιακο θα ειναι ψηλο γιατι το εχουν αυτο.
Εμενα ηταν πολυ ψηλο.
android - Κυρ 02 Σεπ 2007, 21:10:06
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο ειναι σχετικο γιατι αν δωσεις 700 κ θες μετα αλλα ελατηρια κ ιστοριες θα πας στα 1000...κ παλι δεν εχει καμια επαφη μια coil over top mounts αλουμινενια γαιδουρια που δεν ηταν ακουν οπως τα απλα εργοστασιακα καθε εταιριας...ρυθμιση καμπερ καστερ σκληροτητας κ γενικα μια τετοια αναρτηση ακομα κ στο +2 δεν θα ναι βαρκα καθως στο -3 θα ναι καρτ...
αλλα 1300 κανει για κορολλα που χα ρωτηση οπου εχει κ πισω ελατηρια κ γενικα ειναι γονατο κ τα 4 αμορτισερ οποτε ειναι ακριβη η κατασκευη τους...βεβεα δεν εχω ιδεα αν βγαινει για πεζο αλλα κατι παρομοιο θα βγαινει...σε σας μπαινει fk με 850 ευρω στο κορολλα το πιο φτηνο που μπαινει ειναι 1200
volvos - Κυρ 02 Σεπ 2007, 22:56:13
Θέμα δημοσίευσης:
θεωρητικα αν βαλεις και ελατηρια απο διλιτρο θα σηκωθει κανα ποντο απο μαμα δικο σου υψος χωρις τραγικες παρενεργειες σε οδικη συμπεριφορα(σιγουρα θα εχεις καποιες)
Miltellas - Δευ 03 Σεπ 2007, 23:27:54
Θέμα δημοσίευσης:
Φωτογράφε επειδή πρόλαβα και διάβασα το ποστ σου και έκανα τον κόπο και έγραψα, ποστάρω για να σε βοηθήσω στις επιλογές σου...
Από κάποιους καταλόγους αμορτισέρ που έχω βλέπω ότι τα XSARA έχουν κοινούς κωδικούς αμορτισέρ με τα 306 (έχουν κοινούς και με τις ZX - εκτός από τις προ 92 που παίζουν άλλους για μπροστά). Eπίσης έχουν κοινούς κωδικούς στα πισινά και με τα 205 και 309.
Σύμφωνα με τον κατάλογο της KONI (2004-2005) που έχω διαβάζω τους κωδικούς KONI Sport για το 306 που είναι:
87-2601L (αριστερό για όλα τα μοντέλα)
87-2601R (δεξί " " ")
26-1486 (πίσω για τα 1.1-1.8) ή
26-1487 (πίσω για τα 2λιτρα - προφανώς μπαίνει και στα "μικρά" 306 αλλά ως συνήθως η επιλογή έχει να κάνει με τις δυνάμεις των πίσω ράβδων-αντιστρεπτικής)
Για XSARA διαβάζω τα ίδια μόνο που επιπλέον έχει και κωδικούς για μπροστινά που ρυθμίζονται από πάνω (αλλά λογικά κι αυτά θα μπαίνουν και το 306 - δεν ξέρω μήπως για κάποιον λόγο σχεδίασης του τοπ-μάουντ δεν δίνει τα εξ.ρυθμιζόμενα στο 306):
8710-1367L αριστερό
8710-1367R δεξί
για πίσω δεν δίνει τέτοια αλλά δίνει τον 26-1486 ή τον 26-1487 για την XSARA Break
Τους κωδικούς 12-1538 και 12-2700 δεν τους βρίσκω στον κατάλογο που έχω (βρήκα μόνο έναν 80-1538 που είναι για κάτι 30ετίας... PLYMOUTH και DODGE). Μήπως δεν είδες καλά τους κωδικούς;
Όσον αφορά το ότι το ένα αμορτισέρ μένει κάτω όταν το πατάς σημαίνει απλά ότι είναι σκέτο λαδιού (ή έχει πολύ μικρή πίεση αερίου και ανεβαίνει πάρα πολύ αργά). Τα πάτησες μερικές φορές το καθένα για να στρώσουν; Τα αμορτισέρ για πρακτικούς λόγους είναι αποθηκευμένα ξαπλωτά, γι αυτό και το λάδι δεν βρίσκεται στην θέση του οπότε θέλουν μερικά πρεσσαρίσματα με τα χέρια στον πάγκο για να κυκλοφορήσει σωστά το λάδι (σε συνδυασμό με το αέριο) προτού δεις πως δουλεύουν κανονικά.
Fotografos - Τρι 04 Σεπ 2007, 18:31:23
Θέμα δημοσίευσης:
Απλα το έσβησα γιατί άρχισα να ψάχνω τους κωδικούς και εγώ στιν κονι, τελιά εντάξει είναι όλα
Απλά επειδή μπροστά 306 ανάρτηση εξωτερικά ρυθμιζόμενη δεν υπάρχει μου δώσανε απο xsara και όντως 309 205 πίσω είναι ίδιες
Τώρα αποτέλεσμα που θα έχουν αυτές οι αναρτήσεις απο δευτέρα θα ξέρω που θα τις βάλω μαζί με eibach ελατήρια, πιστεύω θα κρατάει ωραία!
Σε ευχαριστώ πολύ πάντως που απάντησες ακόμα και αν το είχα διαγράψει!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group