PSClub - Hellas
Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 106 - Αλλαγμένες αναρτήσεις αλλά ..μαμά ελατήρια.
ang3l - Πεμ 30 Αύγ 2007, 14:29:46
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Αλλαγμένες αναρτήσεις αλλά ..μαμά ελατήρια.
Είμαι κάτοχος 106 rallye (1,6 8ν μοντέλο 98) εδώ και περίπου 8 μήνες. Ο προηγούμενος είχε φορέσει στο όχημα Billstein κίτρινα αλλά δεν άλλαξε ελατήρια. Εκτός πόλεως δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα, ίσα ίσα το αυτοκίνητο είναι σα να είναι γατζωμένο στο δρόμο αλλά για μέσα στην πόλη είναι πολύ σκληρή η ανάρτησή μου.
Αυτό είναι χαρακτηριστικό των αμορτισέρ μου ή μπορώ να διορθώσω την κατάσταση με αλλαγή ελατηρίων?
Pughell - Πεμ 30 Αύγ 2007, 15:13:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μονο με αμορτισερ βελτιωνεται αυτο.
Πιθανοτατα αυτα που εχεις ειναι Bilstein motorsport(group N τα λεγομενα) για αυτο και ειναι τοσο κουτσουρο,εκτος και αν ειναι "τελειωμενα" εντελως.
Αν παντως θες να ηρεμησεις εντελως,πηγαινε στην Peugeot,παρε 4 εργοστασιακα αμορτισερ και βαλτα επανω.150Ε κοστιζουν να τα παρεις και θα εισαι μια χαρα.
Ετσι και αλλιως ακομα και με μαμα αναρτηση το Rallye στριβει μια χαρα.
ang3l - Πεμ 30 Αύγ 2007, 15:29:29
Θέμα δημοσίευσης:
Εσύ είσαι καλόοοος και βρίσκεσαι παντού
Δεν θέλω να αλλάξω αμορτισέρ γιατί στην εθνική και γενικα στις μεγάλες ταχύτητες είναι έρωτας. Βασικά αν αλλάξω ελατηρίων τι θα αλλάξει στην συμπεριφορά του οχήματος? Αν κατάλαβα καλά η σκληρότητα παραμένει, οπότε μιλάμε για απόκριση και καμπύλες?
Pughell - Πεμ 30 Αύγ 2007, 16:05:07
Θέμα δημοσίευσης:
Κανονικα ολοι θα επρεπε να ειναι παντου
αλλα
Σχετικα με τα ελατηρια,απο την στιγμη που δεν θελεις να αλλαξεις αμορτισερ για τους λογους σου,αν βαλεις και ελατηρια μαζι,απλα θα σκληρυνει λιγο ακομα χωρις ιδιαιτερο κερδος στην μειωση των κλισεων.
Το προβλημα βεβαια ειναι οτι τα συγκεκριμενα αυτοκινητα εχουν ηδη μικρη διαδρομη αναρτησης οποτε τοποθετωντας ελατηρια την μικραινεις και αλλο με αποτελεσμα το κοπανημα να γινεται πιο εντονο.
Αν θες την συμβουλη μου,επειδη μαζι με πολλους αλλους την πατησα και εγω,κρατα τα μαμα ελατηρια που εχεις και απλα δες ποιος τυπος αμορτισερ ταιριαζει στο στυλ σου.
Υπαρχουν και ρυθμιζομενης σκληροτητας αμορτισερ οποτε μπορεις να κανονιζεις εσυ το ποσο σκληρα θα ειναι απο μια βαλβιδα στον χωρο της μηχανης.
Γενικα παντως μην μπεις στην διαδικασια να αλλαξεις ελατηρια.
Περισσοτερα θα χασεις παρα θα κερδισεις εκτος και αν σε ενδιαφερει το look και θελεις να βλεπεις το rallye σου χαμηλο.
volvos - Πεμ 30 Αύγ 2007, 16:23:05
Θέμα δημοσίευσης:
επισης επειδη εχω κανει παααααααααααρα πολλα χλμ (σχεδον εκει εμαθα να οδηγω) με 1.6 8ν που φορουσε μπιλσταιν γκ.Ν με 175/60/14 λαστιχακια
δεν ηταν τραγικα σκληροτερα
μηπως τα εχει ψιλοδιαλυσει ο προηγουμενος?
παντως με το παραπανω σεταπ το αμαξι ηταν μαγεια σε παιχνιδι...οργιο μιλαμε...
ang3l - Πεμ 30 Αύγ 2007, 16:27:09
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι ήδη χαμηλωμένο και μ' αρέσει έτσι. Αναρτήσεις δεν έχω σκοπό να αλλάξω γιατί απο τη μια δεν έχω φράγκα για χοντρά έξοδα αλλά πρόσφατα που πέρασα ΚΤΕΟ τα νούμερα ήταν μια χαρά
Οπότε αφήνω την κατάσταση όπως έχει και θα συνηθίσω το γκάπα γκούπα.. ήδη οι ελιγμοί για την αποφυγή καπακιών και λακούβων γίνεται αυθόρμητα
volvos - Πεμ 30 Αύγ 2007, 16:34:15
Θέμα δημοσίευσης:
κατι λαθος λες.
μαμα ελατηρια και γκΝ το 8ν ειχε ψηλωσει και 0.5-1ποντο...
ang3l - Πεμ 30 Αύγ 2007, 16:44:10
Θέμα δημοσίευσης:
Για δες, φαίνεται το ύψος? Δεν έχω καμια καλύτερη foto απο πλάγια κι έτσι, αλλά μπορώ να βγάλω..
Pughell - Παρ 31 Αύγ 2007, 07:07:22
Θέμα δημοσίευσης:
Νορμαλ ειναι το υψος ρε,οπως λεει και ο Πανος,αν φορας και αμορτισερ Bilstein,λογο του οτι ειναι αεριου-λαδιου,το αμαξι ψηλωνει και ελαχιστα.
WilDuck - Παρ 31 Αύγ 2007, 09:00:30
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάλι, έκανα το αντίθετο.
Μαμά αμορτισέρ (150) και eibach ελατήρια (140).
Το αυτοκίνητο χαμήλωσε ~3cm, δεν κοπανάει, αντιδράει καλύτερα στις αλλαγές φορτίου, αλλά όχι τέλεια.
Το κακό είναι ότι πιέζονται περισσότερο από όσο θα έπρεπε τα αμορτισέρ, αλλά δεν παίζει να έδινα 400Ε μόνο για αμορτισέρ. (Bilstein Sprint).
Αυτά από εμένα.
Pughell - Παρ 31 Αύγ 2007, 10:17:03
Θέμα δημοσίευσης:
Με μια τεραστια διαφορα...
Του Γιαννη ειναι ηδη Rallye,κοινως εχει μια φορβερη υποδομη οσο αφορα τα αμορτισερ/ελατηρια/αντιστρεπτικες σε σχεση με το δικο σου που ειναι απλο 1400.
Οσο για το ποσο καλυτερα αντιδραει
...εγω για αυτο σου ειπα απο την αρχη να μην το χαμηλωσεις και να βαλεις τα μαμα απο Rallye.
Γενικα τα κλασσικα ελατηρια χαμηλωματος,εκτος απο το look δεν προσφερουν και κατι ουσιαστικο...
Τα αμορτισερ την κανουν την διαφορα αλλα δυστυχως μεχρι να το συνειδητοποιησουμε...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group