WilDuck έγραψε: |
Ότι και να κάνεις, μην πάρεις 1400 κινητήρα πάντως. ![]() |
WOODAKOS έγραψε: |
.........Golf GT Sport 1400/140HP (Κόσοτς 21,350 + χρώμα + τέλη)
Θα ήθελα να μου πείτε αιτιολογημένα την γνώμη σας. ΜΦΧ |
drdino έγραψε: |
Μήπως να κοιτάξεις και το λεον με τον 1,8 tfsi; |
abaleo έγραψε: |
Δεν αναφέρθηκε από κανέναν το γεγονός ότι τα Golf TSI και Megane GT έχουν 6-τάχυτο κιβώτιο (όπως κάθε "σπορτίφ" έκδοση θα έπρεπε να είχε), ενώ το 207 GT (όπως επίσης και το Rallye και το RC) αρκούνται σε 5άρι.
Μήπως στο θέμα του κιβωτίου η Peugeot βρίσκεται λίγο πίσω;; Pourqoi? να ρωτήσουμε τους Γάλλους |
georgio3gr έγραψε: |
Οσον αφορα την αξιοπιστια του 207 GT...Οταν το ιδιο το group PSA και η BMW δηλωνει οτι ο ιδιος κινητηρας ΜΟΝΟ με διαφορετικη χαρτογραφιση θα αποδιδει 218 αλογα και θα κινει το ΜΙΝΙ S Works και επισης εχει τοποθετηθει στα πρωτοτυπα 308 RC Z και C5 airspace αυτο πιστευω λεει πολλα σχετικα με το ποσο χαλαρα-αξιοπιστα δουλευει το μοτερ οταν αποδιδει μονο 150 αλογα... |