PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 207 GT - MEGANE GT - GOLF TSI

WOODAKOS - Πεμ 09 Αύγ 2007, 12:48:36
Θέμα δημοσίευσης: 207 GT - MEGANE GT - GOLF TSI
Αγαπητοί Φίλοι,

Σκέφτομαι να αλλάξω αυτοκίνητο. Μέχρι τώρα στην οικογένεια ειχαμε μόνο
Peugeot (2 106 και 1 307).

Βασικά αυτό που θα ήθελα είναι ένα γρήγορο αυτοκίνητο με πολιτισμένη λειτουργία. Δηλ. GT

Αυτά στα οποία έχω καταλήξει είναι τα ακόλουθα:

207 GT 1600/150HP (Κόστος 20,350 + τέλη + χρώμα)
Megane GT 2000/165HP(Κόστος 24.650 + χρώμα + τέλη - 2,500 προσφορά)
Golf GT Sport 1400/140HP (Κόσοτς 21,350 + χρώμα + τέλη)

Θα ήθελα να μου πείτε αιτιολογημένα την γνώμη σας.

ΜΦΧ
drdino - Πεμ 09 Αύγ 2007, 13:09:28
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν, προσωπικές απόψεις:

Όσον αφορά το megane, χωρίς να έχω οδηγήσει το gt αλλά έχοντας αρκετή εμπειρία με το 1,6, δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Τιμόνι αναίσθητο, επιλογέας με καλό κούμπωμα αλλά σκαλώνει που και που, πίσω σύστημα ακόμα πιο ακούνητο και από το 307. Από κει και πέρα, όσα και αν άλλαξαν, δεν νομίζω να έγινε καμιά αμαξάρα. Confused

Το golf τώρα... οδήγησα το gt dsg και ενθουσιάστηκα. Αλλά με τιμή κοντά στα 28k με ένα δυό πραγματάκια πάνω, απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί και value for money. Κιβώτιο, κινητήρας και πίσω σύστημα είναι φοβερά, αλλά τιμόνι και φρένα κάτω του μετρίου, για τα δικά μου τα δεδομένα. Όσον αφορά την έκδοση που λες εσύ τώρα με τα 140 άλογα, εγώ θα πω το εξής: με τα χίλια, αλλά μόνο αν βάλεις το dsg. Χωρίς το dsg, δεν νομίζω ότι αξίζει, οπότε καταλήγουμε στο 207 GT.

Συμπέρασμα: όχι megane gt, ναι golf gt 140 αλλά μόνο αν είναι dsg, αλλιώς 207 gt. Υπολόγιζε πως το dsg είναι +1700 ευρώ περίπου.
WilDuck - Παρ 10 Αύγ 2007, 10:41:25
Θέμα δημοσίευσης:
Ότι και να κάνεις, μην πάρεις 1400 κινητήρα πάντως. Confused
drdino - Παρ 10 Αύγ 2007, 14:06:14
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί όχι;
DimiP - Παρ 10 Αύγ 2007, 17:50:59
Θέμα δημοσίευσης:
WilDuck έγραψε:
Ότι και να κάνεις, μην πάρεις 1400 κινητήρα πάντως. Confused


σαν να του λες οχι golf - αφου μονο εκει εχει 1400 κυβικα Laughing
bakclima - Τρι 14 Αύγ 2007, 06:49:47
Θέμα δημοσίευσης:
και εγω οχι golf!!!!!!
Steve - Τρι 14 Αύγ 2007, 07:54:23
Θέμα δημοσίευσης:
Αν πάρεις Golf GT, μετά θα ψάχνεσαι όλη την ώρα να το κάνεις GTi, με προγράμματα, τουρμπίνες κλπ.

Αν πάρεις Megane GT, μετά θα ψάχνεσαι όλη την ώρα να το κάνεις RS, με προγράμματα, 4πίστονα φρένα, τουρμπίνες κλπ.

Αν πάρεις 207 GT, ειδικά με την έλευση του Rallye πλέον, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κάνεις πάλι τα ίδια πράγματα με τα 2 ανωτέρω, μέχρι να γίνεις RC: προγράμματα, τουρμπίνες, φρένα κλπ.



Εν πάσει περιπτώσει, αν έχεις τα λεφτά του Megane, πάρτο. Χώροι, άνεση, στήσιμο.

Αν δεν τα έχεις, πάρε το 207 GT. Όπως και να έχει, μην πάρεις Golf Razz Είναι όντως τεχνολογικό επίτευγμα τα 140 άλογα στα 1400, αλλά εκεί είναι το max. Τα άλλα 2 έχουν καλύτερη υποδομή και περισσότερα πράγματα για αλλαγή Smile

Τα περί αξιοπιστίας, δεν μπαίνω στον κόπο να τα θέσω. Όπως φέρεσαι στο αμάξι, έτσι σου φέρεται. Όλοι λέγαν για τα 106/206 και πάσης φύσεως Γαλλικό, ότι έχει προβλήματα με τα ηλεκτρονικά (την ώρα που η Γαλλία κατασκευάζει και αεροπλάνα...), αλλά και μηχανολογικά. Σε πληροφορώ πως στο δικό μου 206 έχω αλλάξει μόνο 2 ζευγάρια μπροστινούς υαλοκαθαριστήρες (λόγω φθοράς) και έναν map sensor την Τετάρτη στα 3+ χρόνια κατοχής μου.

Αυτά τα ολίγα Cool

Γενικώς, ο Γάλλος είναι μπροστά σε όλα (για εμένα)...
DIMCHRI - Τρι 14 Αύγ 2007, 21:39:10
Θέμα δημοσίευσης: Re: 207 GT - MEGANE GT - GOLF TSI
WOODAKOS έγραψε:
.........Golf GT Sport 1400/140HP (Κόσοτς 21,350 + χρώμα + τέλη)

Θα ήθελα να μου πείτε αιτιολογημένα την γνώμη σας.

ΜΦΧ



Από όσα λίγα γνωρίζω το golf GT έχει 170 άλογα.... Wink

οπότε μάλλον είναι μονόδρομος.

Μήπως να περίμενες για το 207 το rc ??

Γιατί το γκολφ αλλάζει και σχήμα σε λίγο καιρό...
WOODAKOS - Τρι 14 Αύγ 2007, 22:08:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις σας. Για να σας βοηθήσω λίγο περισσότερο μάλλον πρέπει να σας περιγράψω πως βλέπω εγώ τα αυτοκίνητα:

207 GT
(+) Πολύ ωραίαο σχέδιο εσωτερικά και εγωτερικά
(+) Επιδόσεις
(+) Βγαίνει και σε 5πόρτο καθώς έχω οικογένεια
(-) Πάντα είχα Peugeot και μάλλον έχω βαρθεθεί (όχι τα αυτοκίνητα αλλά την μονοτονία στις επιλογές μου)
(-) Χώροι μάλλον μικροί για την οικογένεια καθώς έχουμε συνηθίσει στο 307 που έχουμε

Megane GT
(+) Πολύ ωραίαο σχέδιο εσωτερικά και εγωτερικά
(+) Επιδόσεις
(+) Βγαίνει και σε 5πόρτο καθώς έχω οικογένεια
(-) Αναμενόμενη απόσυρση μοντέλου
(-) 2000cc / αυξημένο κόστος χρήσης
(-) Το ακριβότερο απο τα τρία

Golf TSI
(+) Προσλαμβάνουσα αξιοπιστία εταιρείας = υψηλή μεταπωλητική αξία
(+) Επιδόσεις
(+) Βγαίνει και σε 5πόρτο καθώς έχω οικογένεια
(-) Μάλλον αδιάφορο εξωτερικό και εσωτερικό design, αν και τα πράγματα βελτιώθηκαν με την έκδοση GT Sport
(-) Σύντομή απόσυρση μοντέλου

Δεδομένου ότι πλέον δεν είμαι ελέυθερος στις επιλογές μου όγω οικογενειακών περιορισμών (οπότε και θα έπαιρνα Renault Clio 2000cc) μάλλον καταλήγω στο Golf.

Αυτό που με ενδιαφέρει είναι αν έχετε ακούσει για προβλήματα αξιοπιστίας του κινήτήρα TSI. Γενικά η όλη διάταξη compressor και turbo με προβληματίζει καθώς δεν έχω ξανακούσει τέτοιο συνδυασμό απο άλλον κατασκευαστή. Μάλλον η λύση είναι η επέκταση της εγγύησης στα 4 χρόνια (κόστος 350Ε) και μετά η πώληση.
drdino - Τρι 14 Αύγ 2007, 22:19:28
Θέμα δημοσίευσης:
Αν πας για το γκολφ, σφίξου λίγο και πάρε το με dsg. Θα με θυμηθείς. Cool Όσον αφορά την αξιοπιστία του, ο κινητήρας αυτός καθεαυτός δεν έχει παρουσιάσει κάτι. Μεμονωμένα μόνο κάτι προβλήματα με τον συμπλέκτη έχουν ακουστεί, και για ένα μέταλλο που εφάπτεται κάπου στο βολάν και κάνει έναν θόρυβο.
netblaster - Τετ 15 Αύγ 2007, 00:16:19
Θέμα δημοσίευσης:
Η αξιοπιστια σχετικα με τα TSI (αυτα με τα 140) ειναι σε καλη μοιρα!!! Τα πραγματα δεν ειναι τοσο πιεσμενα οπως στα GT (με τα 170) που αποτι φαινεται τσιμπανε παραπανω παραπανω λαδι απο το προβλεπομενο!!! Αυτο απο φιλο μηχανικο σε εξουσιοδοτημενο service...

Βεβαια θα μου πεις, τα περισσοτερα GT μεταχειριζονται πιο "βιαια"¨απο τα περισσοτερα TSI...

Γενικα παντως, αυτο το μοτερ της VW φαινεται να βρισκεται σε καλο δρομο τελικα...Περαν του λαδιου, δεν εχει ακουστει κατι αλλο οσον αφορα μηχανικα!!!

Απο κει και περα, κλασσικο θεωρειται πλεον το προβλημα με τα ηλεκτρικα παραθυρα και με δυο τρια αλλα ηλεκτρικο-ηλεκτρονικης φυσεως!!
bakclima - Πεμ 16 Αύγ 2007, 07:36:37
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παλι εχω ακουσει (2 διαφορετικες περιπτωσεις) οτι τα πιστονια εχουν την ταση να φευγουν απο τι μηχανη και να τρυπουν το καπο, περα τον ηλεκτονικων!!!!!!!
marios206 - Πεμ 16 Αύγ 2007, 08:51:04
Θέμα δημοσίευσης:
Αν καταλήξεις στο Golf, πάρε μαζί και 2 με 3 κιβώτια λαδάκι να τα έχεις σπίτι και να βάζεις όποτε πέφτει η στάθμη λαδιού και πάρε και μερικά μπουκαλάκια motorcote ( έχουν τρελαθεί να το αγοράζουν οι αντιπροσωπείες VW και AUDI και το βάζουν σε όλα τα τύπου FSi και TSi μπας και σταματήσουν την υπερβολική κατανάλωση λαδιού). Η απλά συμβιβάσου με την ιδέα ότι αγοράζεις αυτοκίνητο με κάτι σαν δίχρονο μοτέρ σαν τα σκουτεράκια δηλαδή που καίνε βενζίνη και λάδι μαζί Laughing ..το έχουν μάθει και τα βενζινάδικα και μόλις πάνε για φουλάρισμα τους τσεκάρουν και τα λάδια μήπως θέλουν συμπλήρωμα....
PEPE - Πεμ 16 Αύγ 2007, 09:50:02
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως αναγκαστηκα και αλλαξα μοτερ σε γκολφ του 2002 μοντελο γιατι συμπεριφεροταν σαν διχρονο !!!! αυτο βεβαια μετα απο πολλους καβγαδες και ψυχικη κοπωση.φυσικα οι πρωτες αντιδρασεις του αντιπροσωπου ηταν οτι ειμαι τρελλος και το βραδυ βαζω καλαμακι στο μοτερ και πινω λιγουλακι ετσι για να ξεδιψασω για αυτο και μου σφραγισαν το μοτερ για 1000 χλμ για να βεβαιωθουν οτι τα πραγματα ειναι οπως τους τα ελεγα. φυσικα το αλλαξαν στο τελος ολο το μοτερ και εγω το πουλησα το αμαξι μετα γιατι δεν ηθελα ουτε να το βλεπω μετα απο οσα ειχα τραβηξει. η ιστορια κρατησε 1 χρονο περιπου.
αυτα ειχα να καταθεσω απο την δικη μου εμπειρια απο γκολφ.
φυσικα ειχα και αλλα πολλα προβληματα αλλα το μοτερ ηταν το πιο σημαντικο.
φιλε κωστα εχεις απολυτο δικιο με οσα λες.
ακομα τα ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ και ανατριχιαζω με αυτα που περασα.....
πηρα ενα 207 και μεχρι στιγμης ειμαι απολυτα ευχαριστημενος!!!!!!
και ας μην ειναι gt οπως το δικο σου.
WOODAKOS - Πεμ 16 Αύγ 2007, 14:21:13
Θέμα δημοσίευσης:
Telika mallon kataligo sto exeis:

Theoritika se kathe agora oso enteinete o anatagonismos metaxi etaireion o katanalotis vgainei ofeleimenos logo simpiesis tou kostous kai tou kerdous kathos kai ekmetalefsis tis dinatotitas kainotomias. Afto omos einai dinato mexri kapoio simeio. Apo kei kai pera o poly entonos antagonismos dimiourgei provlimata poiotita idios stous paiktes tis agoras pou itan gnostoi gia tin poiotita kataskevis.

Nomizo oti afto exei propolou simvei stin pagkosima agora aftokinitou. Opoion kai na rotiso gia aftokinito Peugeot, Renault, VW tin teleftaia trietia-pentaetia exei na mou pei kai mia pikri istoria.

Xaraktiristiko paradeigma tou koresmoy einai to fainomeno aftoktonion sta ergostasia. Vlepe akoloutho link:

http://www.forbes.com/markets/2007/07/18/peugeot-citroen-renault-markets-equity-cx_ll_0718markets15.html

Me tetoies sinthikes lete na einai dinaton na vgoun poiotika proionta ???

Iparxei vevaia kai i apopsi oti ta aftokinita below 30,000 einai aplos kouvadakia gia na paizei o laos. Teleftaia vevai mallon katariptete kai aftos o mithos. Sinadlefos pire BMW 320 kai trexei sinexeia sto sinergeio.
Ego exo etairiko Audi A3 1,6 FSI kai akoma prospatho na katalavo giati afto to aftokinito kanei 30,000. An ta eixa plirosei apo tin tsepi mou tha eixa spasei to kefali mou ston toixo.

An einai na doso 20-24,000 den thelo gia ta epomena 5 xronia i 75,000xlm na min pao sto sinergio gia kamia xazovlavi. Ginetai ? Mallon oxi.
netblaster - Πεμ 16 Αύγ 2007, 19:47:36
Θέμα δημοσίευσης:
Η αληθεια ειναι οτι ποτε δεν ξερεις απο που θα σου ερθει...

Αν αρχισει ο καθενας να λεει τι βλαβες εχει δει ή ακουσει για καθε ενα αυτοκινητο θα χρειαστουμε δυο τρια forum ακομα για να χωρεσουν!!!

Παιρνεις αυτο που σε καλυπτει, που σου αρεσει και ευχεσαι να μη σου βγαλει κατι!!!

Οσον αφορα τα αυτοκινητα που γραφεις, σε θεμα χωρων το 207 μενει πισω, καθως και σε ανεση ταξιδιου, απο κει και περα εχει καλυτερο εξοπλισμο και ειναι πιο fun to drive!!!

Το Megane ειναι ο κομπαρσος της υποθεσης...

Το Golf φαινεται να ειναι η περιπτωση τα κανω ολα και συμφερω...

Και εχε υποψιν οτι μετα απο 5 χρονια (αν ολα εχουν παει καλα μεχρι τοτε) το Golf θα το "σπρωξεις" και πιο ευκολα...
drdino - Πεμ 16 Αύγ 2007, 20:42:18
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως να κοιτάξεις και το λεον με τον 1,8 tfsi;
android - Κυρ 02 Σεπ 2007, 14:29:15
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Μήπως να κοιτάξεις και το λεον με τον 1,8 tfsi;

πολυ καλο αλλωστε αυτο το μοτερ φοραει κ το Α3 το μοτερ του gt δεν το φοραει...γιατι αραγε Laughing κ ειδικα αν του βαλεις το seat force γινετε πολυ τουμπανο.....
abaleo - Κυρ 02 Σεπ 2007, 15:34:16
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν αναφέρθηκε από κανέναν το γεγονός ότι τα Golf TSI και Megane GT έχουν 6-τάχυτο κιβώτιο (όπως κάθε "σπορτίφ" έκδοση θα έπρεπε να είχε), ενώ το 207 GT (όπως επίσης και το Rallye και το RC) αρκούνται σε 5άρι.
Μήπως στο θέμα του κιβωτίου η Peugeot βρίσκεται λίγο πίσω;; Pourqoi? να ρωτήσουμε τους Γάλλους
android - Κυρ 02 Σεπ 2007, 15:53:33
Θέμα δημοσίευσης:
abaleo έγραψε:
Δεν αναφέρθηκε από κανέναν το γεγονός ότι τα Golf TSI και Megane GT έχουν 6-τάχυτο κιβώτιο (όπως κάθε "σπορτίφ" έκδοση θα έπρεπε να είχε), ενώ το 207 GT (όπως επίσης και το Rallye και το RC) αρκούνται σε 5άρι.
Μήπως στο θέμα του κιβωτίου η Peugeot βρίσκεται λίγο πίσω;; Pourqoi? να ρωτήσουμε τους Γάλλους


κανε ενα βλεφαρο στο 6αρι του corsa opc κ στο 5αρι του rc κ θα δεις οτι το 6αρι ειναι πολυ πιο μακρι απο το rc ουτε καν η 5η κοφτιαζει στο οpc κ θεωριτικα η 6η του opc ποιανει 302 χλμ...τετοιο 6αρι να μου λειπει....
brz20 - Κυρ 02 Σεπ 2007, 21:51:36
Θέμα δημοσίευσης:
6αρι κιβωτιο εχει και το απλο το 1.6 FSI που εχει 115 αμαξωμα τερας και 16αρα μηχανη.
Δεν εχει να κανει λοιπον στην συγκεκριμενη εταιρια το σπορτιφ που ακουσα παραπανω.
Εγω θα το ελεγα θεματα οικονομιας γιατι ακομα και το ταχυμετρο σε ολα τα Golf φτανουν μεχρι τα 260Km/h.
Εχουν ολα δανιστει κατα καποιον τροπο χαρισματα μεγαλυτερων εκδοσεων.
Ας τα παρουμε ομως απο την αρχη.
Εχω οδηγησει το Golf GT και περαν της ροπης που δειχνει οτι εχει δεν εχει κατι αλλο καλο.
Το τιμονι δεν μου αρεσε.Ανυπακουω σε πολλες περιπτωσεις.
Αυτο που με βαζει σε σκεψη ειναι τα 140 ή τα 170 απο τα 1400 κυβικα.
Και το συγκεκριμενο GT του φιλου μου στους πρωτους 3 μηνες ειχε προβλημα με το κομπρεσορα.

Το Megane το εμπιστευομαι πολυ περισσοτερο και εχω δηλωσει πολλες φορες τελευταια οτι αυτη η εταιρια μερα με την μερα με κερδιζει λογο των κινητηρων που βγαζει αλλα και τις καινοτομιες που εχει βαλει σε πολλα αμαξια της.
Διαχυτη στο Clio ας πουμε ειναι μια απο αυτες.
Σαν σχημα δεν μου αρεσει το Megane αλλα και το εσωτερικο του μου βγαζει κατι φτηνο.Τα πλαστικα του βλεπεις θυμηζουν κορεατικο παρα γαλλικο.
Δεν το εχω οδηγησει και δεν μπορω να το κρινω.
Βεβαια 165 αλογα απο 20αρι κινητηρα ειναι ενα καλο νουμερο που σου δεινει να καταλαβεις οτι θα ειναι και αξιοπιστο λογο του οτι δεν ειναι πιεσμενο.

To 207GT-Rallye(σαν πιο φτηνη λυση) για μενα λεει πολλα.
Πρωτον μου αρεσει πολυ σχδιαστικα και εωτερικα και εξωτερικα.
Εχει χωρους μιας και πιανει το μεγεθος του δικου 307.
Οσο για την σχεση που εχει η αξιοπιστια με τα γαλλικα δεν εχω να πω κατι με εχει καλυψει ο Steve παραπανω.
Δεν το εχω οδηγησει ουτε αυτο(που δεν θα αργησω να το κανω και αυτο)οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη.
Τα παιδια του κλαμπ με GT μπορουν να σου πουνε παραπανω που το οδηγουν καθε μερα.
Παντως 1.6 με 150 αλογα ειναι πολυ καλα.Εχει και καποιες πινελιες απο την BMW οποτε αν δεν εμπιστευεσε τοσο την Peugeot μπορεις να το παρεις γιατι σιγουρα την ΒΜW θα την εμπιστευεσε.
Τελος θελω να πω με μια συντομη ματια που εριξα πανω στα πλεονεκτηματα και στα μειωνεκτηματα ετσι οπως εσυ τα συγκεντρωνεις μαλλον η κοντρα θα ειναι Peugeot-VW
Laughing Laughing Laughing
Για μενα ειναι σαν να συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια και οχι πορτοκαλια με πορτοκαλια.
207GT με κλειστα ματια.
georgio3gr - Κυρ 02 Σεπ 2007, 22:51:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ενας γνωστος μου αγορασε το Golf GT.Στις 4000χλμ εβγαζε λευκο καπνο απο την εξατμιση(δηλαδη εκαιγε λαδια).Μετα απο πολυ ταλαιπωρια με τις αντιπροσωπειες και αφου προσπαθησαν να τον πεισουν οτι ηταν φυσιολογικο και δεν τα καταφεραν του αλλαξαν μοτερ μεσα στην εγγυηση και το νεο μοτερ παλι εκαιγε λαδια...Πολλα λαδια...Ενας αλλος φιλος με Tsi μετα απο 40 χλμ σκισιματος οταν σταματησε ακουσε την τουρμπινα-κομπρεσσορα να κανουν εντονο θορυβο στο ρελαντι...Αποτελεσμα να παει στο συνεργειο και να αλλαξει κομπρεσσορα...
Το ενδεχομενο του Astra 1,6 turbo το σκεφτηκες;Το εχω οδηγησει και μου αφησε καλες εντυπωσεις...Ελαστικος κινητηρας,τραβαει με ολες τις ταχυτητες απο χαμηλα,σφιχτη αναρτηση,ικανοποιητικο τιμονι,μετριο προς καλο επιπεδο εξοπλισμου,αρκετοι χωροι...
brz20 - Κυρ 02 Σεπ 2007, 23:12:32
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι για κουβεντα δηλαδη το Golf.
Εδω τσιμπαει λαδια το 14αρι Polo του κολλητου μου που εχει 75 αλογα.
Αλλα και παλι τιποτα απο ολα αυτα δεν εινα λογικο.
georgio3gr - Δευ 03 Σεπ 2007, 12:35:56
Θέμα δημοσίευσης:
Οσον αφορα την αξιοπιστια του 207 GT...Οταν το ιδιο το group PSA και η BMW δηλωνει οτι ο ιδιος κινητηρας ΜΟΝΟ με διαφορετικη χαρτογραφιση θα αποδιδει 218 αλογα και θα κινει το ΜΙΝΙ S Works και επισης εχει τοποθετηθει στα πρωτοτυπα 308 RC Z και C5 airspace αυτο πιστευω λεει πολλα σχετικα με το ποσο χαλαρα-αξιοπιστα δουλευει το μοτερ οταν αποδιδει μονο 150 αλογα...
brz20 - Δευ 03 Σεπ 2007, 14:03:29
Θέμα δημοσίευσης:
Αν οντως εχουν πει κατι τετοιο εγω δεν μπορω να πω τιποτα αλλο.
Με καλυψες.
Εκτος απο το ποσο χαλαρα δουλευει στα 150 αλογα φαντασου σε ποσο πιο ψηλα νουμερα θα μπορει να φτασει αν καποιος γαργαλισει λιγο αυτα τα 150.
netblaster - Δευ 03 Σεπ 2007, 14:32:34
Θέμα δημοσίευσης:
georgio3gr έγραψε:
Οσον αφορα την αξιοπιστια του 207 GT...Οταν το ιδιο το group PSA και η BMW δηλωνει οτι ο ιδιος κινητηρας ΜΟΝΟ με διαφορετικη χαρτογραφιση θα αποδιδει 218 αλογα και θα κινει το ΜΙΝΙ S Works και επισης εχει τοποθετηθει στα πρωτοτυπα 308 RC Z και C5 airspace αυτο πιστευω λεει πολλα σχετικα με το ποσο χαλαρα-αξιοπιστα δουλευει το μοτερ οταν αποδιδει μονο 150 αλογα...


Το μοτερ που φορανε τα mini και 207rc (με τα 175ps) εχουν αρκετες διαφορες με την "απλη" εκδοση των 150ps!!!

Οποτε, η αξιοπιστια του "απλου" στο πειραγμα απλα μενει να αποδειχτει!!!
brz20 - Δευ 03 Σεπ 2007, 15:02:07
Θέμα δημοσίευσης:
Το απλο.
Μου αρεσε αυτο.
tsikis - Τετ 26 Σεπ 2007, 12:48:46
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ θεωρώ σαν τίμιο αυτοκινητάκι το astra gtc 1,6t με 22500 και το κλειδι στο χέρι ! 6 χρόνια εγγύηση σε μηχανικά και ορισμένα ηλεκτρικά !
απο αίσθηση .. τραβάει πολύ καλα με όλες τις ταχύτητες , σφιχτή ανάρτηση καλή οδική συμπεριφορά !!!

νομίζω ότι αξίζει και τα λεφτά του και την προσοχή σου ! Very happy Very happy
MEMsound - Τετ 26 Σεπ 2007, 13:34:32
Θέμα δημοσίευσης:
...πάντως όσοι το έχουν οδηγήσει το astra και το 1,6τ και το 2,o opc λένε ότι στερούνται αίσθησης στο τιμόνι
αλλά και πρόσφησης γενικώς

πολύ δύναμη μέν αλλά δύσκολα εκμεταλλευσιμη (για τους στροφάκηδες εννοώ)
brz20 - Τετ 26 Σεπ 2007, 15:13:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι στο Astra μονο για την εξωτερικη σχεδιαση.
Αυτο μου ειπε ενας καλος φιλος που το πηρε προσφατα.
Δεν ξερω τι εννοουσε αλλα δεν εδωσε και πιο λεπτομερη αναλυση.
Ματαια προσπαθουσα να του π τι ακριβως εννοει.
Μιλουσε για τιμονι,αναρτησεις-στησιμο,φρενα.Δεν ξερω τι απο ολα αυτα δεν του αρεσε.
tsikis - Τετ 26 Σεπ 2007, 15:22:24
Θέμα δημοσίευσης:
αφου είναι φίλος σου ... μήπως μπορείς να μάθεις κάτι περισσότερο ?
(εγώ πολύ αρνητικό βρήκα τα πανάλαφρα πενταλ του σε σχέση με τα δικά μου)
με ενδιαφέρει Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr