volvos έγραψε: |
το μοτερ του 207 ειναι ιδιο με το 90αρι του 206.
τετοιο ειχαν ο steve-bathomet οι οποιοι ειχαν δοκιμασει σχεδον τα παντα σε φιλτροσκουποεξατμισειςπρογραμματα με αμφιβολα εως ελαχιστα αποτελεσματα... κοινως θα δωσεις κανα χιλιαρικο και θα παρει το πολυ 5-7αλογα... αστο. |
volvos έγραψε: |
βαλε κανα φιλτρο ελευθερο στο κουτι
βαλε και καμια βαβουρα εξατμιση να σου φυγει η καυλα και μη δινεις αλλα λεφτα.κρατα τα για το επομενο....οτι αλλο κανεις μετα θα τα κλαις ![]() |
STELIOS έγραψε: |
Το ελευθερο φιλτρο ειναι καλη επιλογη και γινεται ακομη καλητερη με την αφαιρεση του πνιχτη (πριν το φιλτροκουτο), και τη τοποθετηση ενος ευκαμπτου αλουμινο-σωληνα ωστε να παιρνει το φιλτροκουτο αερα απο καπου στη μετοπη ή τη γρηλια του προφηλακτηρα. |
Steve έγραψε: |
...
Εγώ έχω απλά δοκιμάσει ότι έχει υπάρξει σε εισαγωγή για να καταλήξω στο ελεύθερο φίλτρο στο εργοστασιακό φιλτροκούτι με αφαίρεση του πνίχτη που παρεμβαλλόταν και αντικατάσταση με ένα μεταλλικό σωλήνα για να τραβάει αέρα από εκεί που εγώ θέλω... |
grpap έγραψε: |
Εγω δοκιμασα και σκουπα της πεζο σπορ και φιλτρο K&N στο φιλτροκουτι.Τιποτα δεν μου αρεσε.Η σκουπα μολις ζεσταινοταν αρκετα το μοτερ ρουφουσε και καυτο αερα απο τη μηχανη με αποτελεσμα να χανω αντι να κερδιζω.Αν δε εμπλεκα σε κινηση το αυτοκινητο σερνοταν.Το φιλτρο K&N στην αρχη εδειχνε διαφορα χαμηλομεσαια και ψηλα εδειχνε στεγνο ειδικα σε πολλα χιλιομετρα.Αυτα μεχρι που σιγα-σιγα προσαρμοστηκε και ο εγκεφαλος ελεω 2ου λαμδα και η διαφορα εξανεμιστηκε.Οταν εβαλα το μαμα χαρτινο φιλτρο (purflux) το μοτερ ηρθε στα ισια του.Γνωμη μου λοιπον οτι σε multiplex 206 (το ιδιο ειναι και το 207)με 2 λαμδα οτι και να μπει στην εισαγωγη χωρις προγραμμα παει χαμενο.Μη δινεις ασκοπα λεφτα αν δεν βαλεις και προγραμμα.Ασε που με το ελευθερο φιλτρο και τη σκουπα περναει και ψιλη σκονη μεσα και αυτο το καταλαβαινεις αν βγαλεις το σωληνα και δεις ενα λεπτο στρωμα σκονης στο εσωτερικο.Το μονο που δινει ειναι ενα custom τελικο και λιγοτερο ενα universal ελευθερο.
Νοητο ειναι οτι με ενα μονο βελτιωτικο προιον και ιδιως σε μικρου κυβιοσμου κινητηρες δεν προκειται να δεις τιποτα αντιθετως μαλιστα ισως και να χασεις. Επισης για τη σκονη δεν εχω να πω πολλα αλλο του οτι μπαινει ακομα και σε αδιαωροχα ρολογια 100 μετρων. Ομως οντως το ποιο ελευθερο φιλτρο αυτη την δουλεια κανει ακριβως το να ειναι δηλαδη πιο ελευθερο και γενικοτερα οταν εισχωρουμε στο χωρο του tuning πρεπει να ξερουμε οτι δεν φτιαχνουμε κατι και επαναπαυομαστε αλλα κανουμε πιο τακτικους ελεγχους.Τιποτα δεν κρατα για μια ζωη την αρχικη του κατασταση σιγουρα... ![]() ΥΓ Να ανατρεξεις και να διαβασεις προσεκτικα παλιοτερα ποστ και αλλων χρηστων για το θεμα.Παιρνει χρονο αλλα ειναι πολυτιμα.Θα βγαλεις αρκετα συμπερασματα. |
red_storm έγραψε: |
Γειά σας! Έχω και εγώ 207 1,4 16V και σκέφτομαι να βάλω το φιλτροκούτι της bmc. Τι λέτε? Είναι καλό? Θα κάνω τίποτα ή τσάμπα τα λεφτά? |
MEMsound έγραψε: |
σε μερικά αυτοκίνητα δουλευει
σε άλλα οχι γιατί χαλαει τελείως τους συντονισμούς της εισαγωγής πόσα λεφτά κάνει? κάτι θυμάμαι για άνω των 200ε... σε τελείως μαμά ατμοσφαιρικό αμάξι θεωρώ ότι δεν αξίζει τα χρήματα που κάνει |
power έγραψε: |
http://www.bmcairfilters.com/VisModel.asp |
Κώδικας: |
2008 PEUGEOT 207 1.4L L4 F/I - 95BHP Automotive Air Filter 33-2941
2007 PEUGEOT 207 1.4L L4 F/I - 95BHP Automotive Air Filter 33-2941 |
MEMsound έγραψε: |
90 ή 95 αλογα? |
red_storm έγραψε: |
Αν ξέρεις τι είναι το L4 το F/I και κάτι άλλα... όχι δεν θέλει μυαλό. |
red_storm έγραψε: |
Και επίσης έχω να πώ ότι αυτά που πρότεινες φίλε steve είναι πολύ λεπτά σε πλάτος και δεν κάνουν για φιλτροκούτι 207.
Φιλικά, Γιώργος |
MEMsound έγραψε: |
εγω ηξερα οτι ειναι διαφορετικό μοτερ το 90άρι/206-207 από το 95αρι/207? |
MEMsound έγραψε: |
αρα εισαι 100% σιγουρος οτι εχουν το ιδιο φιλτροκουτι? |
MEMsound έγραψε: |
ET3J4 ειναι ο 90αρης που φοραγε το 206, σωστα?
ειναι ο ιδιος που στα 207 βγάζει 95? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() εγω ηξερα οτι ειναι διαφορετικό μοτερ το 90άρι/206-207 από το 95αρι/207? |
Pughell έγραψε: |
Ο πρωτος βασιζεται στον παλιο TU3 ενος ο δευτερος στον νεο ΕΡ6. ![]() |
Παράθεση: |
K&N Applications for 33-2941
Replacement Air Filter Product Information and Specifications for K&N Part 33-2941 2008 PEUGEOT 207 1.6L L4 F/I - Non-Turbo, 120BHP 2008 PEUGEOT 207 1.4L L4 F/I - 95BHP |
Steve έγραψε: | ||||||
Το 1.4 και τα 95hp είναι ότι χρειάζεσαι για να επιλέξεις το φίλτρο σου.
Επίσης, μερικές φορές, στα ελεύθερα φίλτρα τύπου γάζας, αρκετοί κατασκευαστές, δεν έχουν την πραγματική φωτογραφία του προϊοντος στα website τους, οπότε μην βασίζεσαι σε αυτό. Και αν δεις στις εφαρμογές, http://www.knfilters.com/search/applications.aspx?Prod=33-2941 Είναι για όλη την σειρά του ΕT3J4 που φοράς, ακόμα και στα mini. Θέλεις κι άλλα? Καλημέρα. |
Driver ///M έγραψε: |
Δυστυχώς το λινκ που μου έδωσες δεν λειτουργεί. Τι πιστεύετε πάντως, αξίζει το κόστος 300 περίπου ευρώ (αφού μου είπες να υπολογίζω τα διπλάσια) για ένα τελικό στο 207 μου? Από ήχο αξίζει? Επίσης σε συνδιασμό με φίλτρο δίνει καθόλου σπιρτάδα παραπάνω ?
|
bagosgt έγραψε: |
green ![]() |
power έγραψε: |
http://www.bmcairfilters.com/
Κανε μια αναζητηση στα αριστερα εκει που λεει car |
bagosgt έγραψε: |
οτι κ να βαλεις απο αυτα,θα ειναι καλυτερα απο τα χαρτινα.κ γλυτωνεις κ λεφτα,μιας κ το καθαριζεις κ δε χρειαζετε αντικατασταση ![]() |
power έγραψε: | ||
Ναι αλλά δεν θα ρουφά και περισσότερο σκόνη από το μαμα? |
Pughell έγραψε: |
48 max(εξωτερικη)... |
Driver ///M έγραψε: | ||
Δηλαδή Στέλιο η 50άρα του παιδιού δεν κάνει? Επίσης, των rallye ξέρεις πόσο είναι και αν κάνουν? |
Pughell έγραψε: |
50αρα οριακα θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει στον EP3 αν και παλι θα ηταν υπεραρκετη για τις δυνατοτητες του.
Στον ET ειναι υπερβολικη μιας και παρα την 16v κεφαλη,το υπολοιπο setup του ειναι πολυ ηπιο για να αξιοποιησει τετοια διατομη. ![]() |
red_storm έγραψε: |
Έχω αγοράσει ελεύθερο φίλτρο της K&N για το φιλτροκούτι. Είναι ώρα καθαρισμού. Έχω αγοράσει και το kit καθαρισμού. Το καθαρίζω όπως λένε οι οδηγείες έτσι? Δεν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος πιο σωστός. |
bagosgt έγραψε: |
για να μη ποσταρονται συνεχεια τα ιδια ![]() |
Samer έγραψε: |
Πηγαινε σε ενα βενζιναδικο και φυσα το με αερα πρωτα, απο αποσταση ομως. |
Gotcha έγραψε: |
Αστο να μουλιασει μεσα σε μια λεκανη με το καθαρηστικο και νερο για κανα 10λεπτο, |
Gotcha έγραψε: |
Αφου Σταυρε ετσι λενε οι επισημες οδηγιες για τα ΚΝ. Λεκανη με νερο και καθαρηστικο για 5-10 λεπτα και μετα ξεπλυμα |
makis106 έγραψε: |
Οι επίσημες οδηγίες λένε αυτό: http://www.knfilters.com/cleaning.htm |
Steve έγραψε: |
Μήπως το πήρες απο καναν Πακιστανό ή από καναν μαύρο; ![]() ![]() |
Gotcha έγραψε: |
Αν σου δειξω το manual μεσα στο κιτ μου θα δεις πως λεει να το βαλεις μεσα σε λεκανη με νερο για κανα 10λεπτο μαζι με το καθαριστικο ... |
Steve έγραψε: |
Για να το κλείνουμε το θέμα, και για να ξαναγράφουμε τα ήδη χιλιογραμμένα, ΑΝ το βάλετε σε λεκάνη να μουλιάσει, η μπίχλα που θα ανακατευτεί στο νερό και θα γίνει όλο το νερό ένα γκρι πράμα, θα μεταφερθεί και στο "καθαρό μέρος" της γάζας του φίλτρου. (ναι, για όσους δεν το έχουν καταλάβει ΑΚΟΜΑ, στα τύπου panel φίλτρα είναι η πλευρά που κοιτάει προς την πεταλούδα και στα κωνικού τύπου - χοάνες είναι η εσωτερική τους πλευρά)
Αυτό ακριβώς είναι αυτό που θέλουμε να αποφύγουμε. Όλα τα καθαριστικά, δεν χρειάζονται λεκάνη με νερό. Βρέχετε το φίλτρο με φορά αντίθετη από αυτή που ρουφάει τον αέρα μέσα στο φιλτροκούτι, το ψεκάζετε, το αφήνετε 10 λεπτά να δράσει το καθαριστικό και ξεπλένετε. ΑΝ ΔΕΝ καθάρισε καλά, επαναλαμβάνετε το πολύ ακόμα 1 φορά. |
makis106 έγραψε: |
μπόουθ σάιντς! |