abaleo έγραψε: |
εγώ που έχω βάλει τη σκούπα της simota, δεν είναι βιδωμένη μπροστά, απλά ακουμπάει στο πλαστικό πάνω από το ψυγείο. Στηρίζεται ο σωλήνας που φεύγει από τη σκούπα με ένα λαμάκι βιδωμένο πάνω στον κινητήρα. Έτσι ακόμα και όταν τραντάζεται ο κινητήρας (που απ' ό,τι μου φαίνεται το κάνει πολύ συχνά και κανονικότατα στα πάτα-άσε, λακούβες και αλλαγές στον κόφτη...) κουνιέται ελεύθερα και η σκούπα. Αν είναι βιδωμένη μπροστά λογικό είναι να σπάσει... αν στην αλλάξουν θα πρότεινα να τους πεις να μην στη βιδώσουν μπροστά |
StorM_GmA έγραψε: |
από τις απαντήσεις σας καταλαβαίνω οτι δεν ήταν και τόσο τραγικό που το
άφησε ο μηχανικός στον αέρα...ή είναι ιδέα μου? |
StorM_GmA έγραψε: |
αυτό που σκέφτομαι τώρα οτι θα μπορούσα να κάνω είναι να πετάξω τα πλαστικά
της σκούπας, να κρατήσω το φίλτρο, να αλλάξω σωληνώσεις και να το πάω πίσω απο το ψηγείο... |
StorM_GmA έγραψε: |
και στις καινούριες σωληνώσεις να φροντίσω να βάλω και το άλλο σωληνάκι των αναθυμιάσεων...παίζει να γίνει αυτό ή πάω σε καινούριο φίλτρο? |
StorM_GmA έγραψε: |
πάντως, όταν έβγαλα το πάνω μέρος της σκούπας και "χάλασε" η ροή του
αέρα προς το φίλτρο, έννιωσα μια - μικρή μεν - διαφορά... |
StorM_GmA έγραψε: |
επαναφέρω λίγο το θέμα γιατί ακόμα δεν έχω κάνει τίποτα με την σκούπα μου ![]() ![]() ![]() είδα σε μια φοτο μέλους οτι είχε peugeot sport σκούπα με φίλτρο της Green μέσα...υπάρχει περίπτωση να αγοράσω σκέτη σκούπα χωρίς φίλτρο και να βάλω αυτό που έχω? και αν ναι ξέρει κανείς πόσο θα κάνει περίπου? |