PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Βλάβη Βεντιλατέρ

DrJekyll - Δευ 23 Ιούλ 2007, 21:27:29
Θέμα δημοσίευσης: Βλάβη Βεντιλατέρ
Σήμερα πρέπει να τα έπαιξε ο ανεμιστήρας...
Το A/C δουλεύει κανονικά...όταν το ανάβω ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα...

Από ότι μου είπε ηλεκτρολόγος χάλασε το μοτέρ από το ανεμιστηράκι (σαν αντίσταση είναι η οποία είναι ψιλομαύρη στην ένδειξη 4) και κάηκε ένα κομμάτι καλώδιο (πλεξούδα το είπε)...

Είναι δυνατόν να κάηκε κομμάτι πλεξούδα/καλώδιο και να μην το έβγαλε σαν σφάλμα λόγω multiplex???
rolland206cc - Τρι 24 Ιούλ 2007, 08:05:17
Θέμα δημοσίευσης:
μαλλον σου καηκε το ανεμιστηρακι και ο τυπος προσπαθει να σε βαλει να πληρωσεις εργατικα για αντικατασταση του δηθεν καμενου καλωδιου
Touristas - Τρι 24 Ιούλ 2007, 11:18:33
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή δεν γνωρίζεται κάποια πράματα καλό είναι να μην βγάζεται έτσι εύκολα συμπεράσματα.
Θέλεις αντίσταση μοτέρ καλοριφέρ και την πλεξούδα.
Εχουν καεί η επαφές και μαζί και η πλεξούδα της αντίστασης.
DrJekyll - Τρι 24 Ιούλ 2007, 11:39:57
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Επειδή δεν γνωρίζεται κάποια πράματα καλό είναι να μην βγάζεται έτσι εύκολα συμπεράσματα.
Θέλεις αντίσταση μοτέρ καλοριφέρ και την πλεξούδα.
Εχουν καεί η επαφές και μαζί και η πλεξούδα της αντίστασης.


Σε ευχαριστώ Αργύρη.

Μου είπε τιμές για την παραπάνω ζημιά (η οποία συμβαίνει κύριως μου είπε σε 307) 75€ η αντίσταση/μοτέρ και 55€ ένα κομμάτι της πλεξούδας...+ 50€ εργατικά...= Σύνολο 180€...να το κλείσω λες?
Touristas - Τρι 24 Ιούλ 2007, 21:29:19
Θέμα δημοσίευσης:
ok είναι οι τιμές.
DrJekyll - Τετ 25 Ιούλ 2007, 06:49:56
Θέμα δημοσίευσης:
Έκλεισε το topic... Wink
tsosmoulis - Τετ 25 Ιούλ 2007, 16:10:36
Θέμα δημοσίευσης:
στις ευθείες φυσάει ρε μιτς...τ'ι το θες το a/c?
χο0χο0οχ0οχ0οχ0οχ0οχ0οχ0

άντε να το δούμε το μοτέρ και από κοντά

ΣΚ θα είμαστε Ιωάννινα. έλα ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
tsikis - Δευ 16 Ιούν 2008, 20:43:58
Θέμα δημοσίευσης:
Δυο μερες τώρα έχω αρχίσει να έχω ψηλές θερμοκρασίες σε πορεία και όταν τουρμπίζω π'εφτουν .
Δεν μπορώ να καταλάβω οταν πηγαίνω με 100 - 120 σταθερα να έχω θερμοκρασία 100 βαθμους και οταν το πατάω να πέφτει στους 80 .
Πρεπει λογικα να υπάρχουν 2 ενδεχομενα
1. να θέλει εξαέρωση
2. να έχει χαλάσει η πρώτη σκάλα του βεντιλατερ και να ανοίγει κατευθείαν στους 100 !

Υ.Γ. το παραφλου είναι κενουριο

μπορεί να συμβαίνει κάτι αλλο ?
tsikis - Τρι 17 Ιούν 2008, 13:01:03
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα εχει χαλασει η πρωτη σκαλα στο βεντιλατερ και πιανει κατευθειαν η δευτερη στους 100 βαθμουν . τι μπορω να κανω εκτως απο το να το παω σηνεργειο ?
Giannis307 - Τρι 24 Ιούν 2008, 08:40:17
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα επαθε το αντιθετο...κολλησε η μικρη σκαλα και δουλευε ολη την ωρα....αποτελεσμα να δουλευει 80 βαθμους συνεχεια και μονο σε σκισημο να τραβαει 90αρια αλλα και πλαι με το που αφηνα παλι κρυωνε....
drdino - Τρι 24 Ιούν 2008, 09:58:49
Θέμα δημοσίευσης:
H μικρή στους πόσους εμπλέκεται;
Giannis307 - Τρι 24 Ιούν 2008, 10:42:09
Θέμα δημοσίευσης:
90+ και αμα δει τα σκουρα στους 98 παρα κατι παιρνει στο φουλ...
Γιαυτο και αν παρατηρησεις οταν εχεις ανοικτο το a/c ενω θα επρεπε να εχεις μεγαλη θερμοκρασια λογο του επιπλεον φορτιου εχεις σταθερα χαμηλοτερη απο οτι θα ειχες με το a/c κλειστο...
drdino - Τρι 24 Ιούν 2008, 10:54:31
Θέμα δημοσίευσης:
Nαι, το τελευταίο που λες το έχω παρατηρήσει. Aπλά έχω την εντύπωση πως και εμένα έχει ένα θεματάκι με την μικρή σκάλα. Confused Θα το παρατηρήσω λίγο.
Giannis307 - Τρι 24 Ιούν 2008, 11:07:31
Θέμα δημοσίευσης:
Τσεκαρε το γιατι μλκια θα ειναι να καει κανα βεντιλατερ.....οπως και να γινει δεν ειναι φτιαγμενο να δουλευει συναιχεια αλλα παροοδικα και μονο....χωρια που εχεις και καταναλωση παραπανω γιατι διαβαζει ο εγκεφαλος ημιζεστο μοτερ και ανεβαζει το ρελαντι....οταν το κανει εμενα αυτο δουλευει σταθερα 900rpm ενω κανονικα 780 800
drdino - Τρι 24 Ιούν 2008, 11:10:15
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εννοούσα ότι δουλεύει χαμηλές θερμοκρασίες το μοτέρ, μια χαρά είναι πλέον αφότου άλλαξα τον θερμοστάτη. Απλά έχω την εντύπωση πως η μικρή σκάλα δεν δουλεύει, και παίρνει μια και καλή η μεγάλη 98 αν ανεβάσει θερμοκρασία.
drdino - Σαβ 16 Αύγ 2008, 21:46:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρει κανείς στους πόσους μπαίνει η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ στο 307;
Touristas - Κυρ 17 Αύγ 2008, 07:02:44
Θέμα δημοσίευσης:
98 γιατί????
android - Κυρ 17 Αύγ 2008, 10:23:25
Θέμα δημοσίευσης:
απορεια στο 207 μου οταν εποιανα 220 κ τα περνουσα στο ταξιδι δεν δουλευε ο κλιματισμος αλλα ο αερας...οταν το αφηνα στα 210 215 τοτε επερνε μπρος
Touristas - Κυρ 17 Αύγ 2008, 12:17:32
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
απορεια στο 207 μου οταν εποιανα 220 κ τα περνουσα στο ταξιδι δεν δουλευε ο κλιματισμος αλλα ο αερας...οταν το αφηνα στα 210 215 τοτε επερνε μπρος

Τι εννοείς δούλευε μόνο ο αέρας κι όχι ο κλιματισμός?
Μήπως δεν δούλευε το Α/C θες να πεις και δεν έβγαζε κρύο αέρα?
makis106 - Κυρ 17 Αύγ 2008, 12:56:48
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή ξέρω που θέλει να καταλήξει ο Αργύρης, στο ότι δηλαδή όταν είναι τσίτα το αμάξι απο στροφές, αποσυμπλέκει τον συμπιεστή του a/c. Ετσι δεν είναι? Έγώ θέλω να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις πότε γίνεται αυτή η αποσύμπλεξη, όταν ξεπεράσει κάποιες στροφές, ή όταν δει μεγάλο φορτίο στον κινητήρα, πχ τέρμα γκάζι?
Και ρωτάω για να βγάλω συμπέρασμα, για το αν είναι αναγκαίο κάθε φορά που χρειάζεσαι πλήρη ισχύ (πχ. για μια δύσκολη προσπέραση), να κλείνεις το a/c, ή το κάνει απο μόνο του?
206_dim - Τετ 07 Ιούν 2017, 15:18:53
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν μάγκες. Θα τρελαθώ. Έχω ένα 206. Πριν απο 4 μήνες μου ανέβασε 5 φορές στιγμιαία θερμοκρασία. Άλλαξα θερμοστάτη. Τα ίδια. Άλλαξα βαλβίδα θερμοκρασίας. Τα ίδια. Άλλαξα πριν ένα μήνα ξανά θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας, βαλβίδα βεντιλατέρ και άλλη μια.

Σήμερα πάλι τα ίδια. Το πήγα στον μηχανικό μου και μου είπε το αμάξι πρέπει να το δει ηλεκτρολόγος. Έχετε καμία ιδέα κανείς;
pavlosk - Σαβ 21 Δεκ 2019, 21:02:38
Θέμα δημοσίευσης:
206_dim έγραψε:
Λοιπόν μάγκες. Θα τρελαθώ. Έχω ένα 206. Πριν απο 4 μήνες μου ανέβασε 5 φορές στιγμιαία θερμοκρασία. Άλλαξα θερμοστάτη. Τα ίδια. Άλλαξα βαλβίδα θερμοκρασίας. Τα ίδια. Άλλαξα πριν ένα μήνα ξανά θερμοστάτη, βαλβίδα θερμοκρασίας, βαλβίδα βεντιλατέρ και άλλη μια.

Σήμερα πάλι τα ίδια. Το πήγα στον μηχανικό μου και μου είπε το αμάξι πρέπει να το δει ηλεκτρολόγος. Έχετε καμία ιδέα κανείς;

Κάλλιο αργά παρά ποτέ Laughing
Δες τα ρελέ των βεντιλατέρ Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr