PSClub - Hellas

Φρένα - 206 - Τρομπα Φρενων

volvos - Τρι 10 Ιούλ 2007, 15:03:29
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Τρομπα Φρενων
στα 206 1.6 εχουμε 22.4 (αν θυμαμαι καλα) τρομπα φρενων...

το 22.4 ειναι διαμετρος εμβολου.

τα δε σωληνακια που φευγουν ειναι Μ8 διαμετρο .

η τρομπα μας εχει 2 τρυπες ελεω abs.

στα 1.4 χωρις abs λογικα εχει 4 τρυπες οποτε ακολουθουν λυσεις ακα 106...

τρομπες με 2 τρυπες δεν υπαρχουν πολλες καθως ακομα και το 206rc εχει την ιδια με εμας τρομπα...

το μονο που εχει μεγαλυτερη ειναι το 307 με τα 180 αλογα.
το οποιο ομως δεν ειμαστε 100% σιγουροι οτι εχει ιδια διαμετρο σωληνακια...(θα το διαπιστωσουμε μολις βαλει τετοια τρομπα ο αργυρης αλλα 99% ιδια ειναι)

κοστος αν θυμαμαι καλα κατω απο 100 ευρω...
διαμετρος 23.κατι...

αρα φτηνη αξιοπιστη λυση χωρις αλλα μπλεξιματα...


τωρα στο δικο μου γολγοθα.
σαν γνησιος μαυρογατιδης και μεγας πειραματιστης
εγω ειπα να το παιξω μαγκας και να παρω της πεζο σπορτ.
διαμετρο 25.4...κοινως ΕΝΑ ΤΕΡΑΣ...
κοστος 70ευρω απο ντινο.

ελα ομως που ο γαλλος δινει
αλλο δοχειο
αλλο σερβο
αλλα σωληνακια...

δοχειο σερβο θεωρητικα δε θελετε.
σωληνακια ομως?

η τρομπα αυτη (ακους μπακκλιμα για σενα τα λεω)
εχει 2 τρυπες που η μια ειναι ιδια διαμετρο με τη μαμα μας (Μ8)
η αλλη ομως ειναι Μ12 αν θυμαμαι καλα...
αρα το μαμα μας σωληνακι κολυμπαει...
τι κανουμε?
φτιαχνουμε ενα ρακορ ωστε να κουμπωνει απο τη μια μερια στη τρομπα και απο την αλλη να κουμπωνει πανω του το μαμα σωληνακι...

ελα ομως που εγω το εκανα μεγαλο...αρα εβρισκε πανω του το δοχειο !!!
αρα/? αλλαξα και δοχειο με αλλο απο 106 που ειναι πιο μικρο και δε βρισκει....

αρα. αν παρετε σωνει και καλα αυτη τη τρομπα
α. πηγαιντε στο μηχανουργο και τρομπα και σωληνακι δειγμα και το δοχειο (βρεεστε ενα καβατζα) ωστε να δει οτι το ρακορ που θα φτιαξει θα ειναι οκ σε μεγεθος.
αλλιως ψαξτε δοχειο φρενων απο αλλο αμαξι

θεωρω οτι για το 90% της χρησης η τρομπα του 307 θα ειναι πιο καλη λυση αρκει να μπαινει κουτι ....


με τη τρομπα τι ειδα?
οταν εβαλα τα 283 ειχα αρκετη αρχικη νεκρη διαδρομη.
συν μια χαλια αισθηση...

με το καιρο απλα το συνηθησα και σταματησε νε με ενοχλει τοσο.

συμφωνα με ντινο που εχει πουλησει αρκετα σετ 283
το μυστικο ειναι τα τακακια στην αισθηση.. τα μαμα ειναι χαλι μαυρο...
ομως για νεκρη διαδρομη δε γινεται τιποτα.

με τη τρομπα ολα αυτα λυθηκαν. το πεταλι εχει απιστευτη αισθηση απο το πρωτο εκατοστο και σε συνδιασμο με τα ds2500 kai oreca δισκους το αμαξι νομιζεις οτι θα κανει εντο... (εχω και μαμα αναρτηση εμπρος τωρα)

αρα. αν θελετε ντε και καλα να βαλετε 283 υπολογιστε οπωσδηποτε και τρομπα φρενων στο κοστος καποια στιγμη
+ ενα καλο τακακι....
για να δειτε τις πραγματικες δυνατοτητες αυτων των φρενων...
MEMsound - Τρι 10 Ιούλ 2007, 15:52:01
Θέμα δημοσίευσης:
ηλίθια (μάλλον) ερώτηση αλλά πάντα το είχα απορία:

οταν ενισχύουμε την δύναμη πέδησης (με τακάκια,δίσκους,τρόμπες κλπ) δεν προκαλούμε και πιο ευκολο μπλοκάρισμα στους τροχούς (που όμως λόγω abs δεν συμβαίνει)?

αυτή η συχνότερη επέμβαση του ABS μήπως επηρεάζει αρνητικά την απόσταση φρεναρίσματος?

μήπως για να εκμεταλλευτεί κανείς αυτή την επιπλέον δύναμη πέδησης πρέπει να έχει και φαρδύτερα ή μαλακότερα ελαστικά?

(μπορεί να λέω και βλακίες βέβαια... Embarassed )
volvos - Τρι 10 Ιούλ 2007, 15:56:43
Θέμα δημοσίευσης:
μανθο αυτο ειναι θεωρητικο...
καταρχην οταν εχεις ισχυρη δυναμη πεδησης πατας λιγοτερο το πεταλ για να μη μπλοκαρει θεωρητικα...

σε εμας δε κανεις τιποτα. εχεις το abs..

το οποιο απλα προσαρμοζεται. ναι ναι...

οταν εβαλα τα 283 στην αρχη μπλοκαρε πρωτη μερα για πλακα. μετα μειωθηκε πολυ.
τωρα εβαλα τρομπα τακακια στην αρχη εμπαινε το abs με το που ακουμπυσα το φρενο...τωρα εχει στρωσει αρκετα και μπαινει σπανια οπως παλια. Cool
MEMsound - Τρι 10 Ιούλ 2007, 15:59:53
Θέμα δημοσίευσης:
οκ.
με κάλυψες Wink Wink
ultra-one - Τετ 11 Ιούλ 2007, 10:12:03
Θέμα δημοσίευσης:
Παναγιώτη μου άναψες φωτιές!!!!!!!!!!!!! Rolling eyes

Μετά από 2000χλμ με τα 283 επιτέλους πάτησαν καλά τα τακάκια και τα φρένα είναι μακράν πιο αποτελεσματικά από μαμά.

Όμως το πεντάλ έχει μαλακώσει, έχασε πολύ σε αρχική απόκριση και απέκτησε μεγαλύτερη διαδρομή από μαμά, πρόβλημα που λύνει η μεγάλη τρόμπα!!!!!

Από αυτά που γράφεις μάλλον μόνο η 25,4χιλ θα με ικανοποιήσει πλήρως πιστεύω αφού πέρα από ξυράφι τιμόνι θέλω και ξυράφι φρένα.... Laughing

Ελπίζω να τα καταφέρω να έρθω λέσχη την Πέμπτη (αν πας και εσύ) για να δω τι "Αλχημίες" έκανες για να μπει και να κάνω και ένα τεστ ντραιβ!!!!!! Twisted evil
drdino - Παρ 13 Ιούλ 2007, 02:50:01
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω κάτι τώρα... Δηλαδή το δικό μου 307, που έβγαινε και με 266 χλστ. και με 283, το πρώτο θα είχε καλύτερη αίσθηση στο πεντάλ; Η ακόμα και στο 307 μεταξύ 266/283 αλλάζει η τρόμπα;
Touristas - Παρ 13 Ιούλ 2007, 05:52:33
Θέμα δημοσίευσης:
Εξαρτάτε από το αριθμό παραγωγής και αν έχει ESP η όχι.
Ανάλογα θα έχει 22,2 / 23,8.

Και κάτι άλλο σχετικά με το δοχείο των φρένων που είπε ο Παναγιώτης.
Το καλύτερο είναι να μπει από 106 μιας και εκτός του ότι δεν βρίσκει πουθενά κουμπώνει επάνω στη τρόμπα και δεν χρειάζεται ασφάλεια ή δέσιμο.
volvos - Παρ 13 Ιούλ 2007, 07:40:18
Θέμα δημοσίευσης:
an δεν σε εχει ηδη παρει τηλ...περιμενε τον
οδηγησε το αμαξι χτες ο ultra και παραμιλουσε με τα φρενα!

αργυρη πιστευεις οτι αν δεν ειχα φτιαξει τοσο γαιδουρι ρακορ δεν θα εμπαινε το μαμα δοχειο? επισης αυτο εδω απο 106 δεν ειναι πιο μικρο σε ογκο αρα και σε ποσοτητα υγρου (να εχει σημασια αραγε?)
ultra-one - Παρ 13 Ιούλ 2007, 10:12:09
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
an δεν σε εχει ηδη παρει τηλ...περιμενε τον
οδηγησε το αμαξι χτες ο ultra και παραμιλουσε με τα φρενα!

αργυρη πιστευεις οτι αν δεν ειχα φτιαξει τοσο γαιδουρι ρακορ δεν θα εμπαινε το μαμα δοχειο? επισης αυτο εδω απο 106 δεν ειναι πιο μικρο σε ογκο αρα και σε ποσοτητα υγρου (να εχει σημασια αραγε?)

Ακόμη παραμιλάω!!!!!!!!!! Dizzy2 Dizzy2 Dizzy2

Θελωωωωωω και εγωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!! Silly Silly Silly Silly Silly Silly Silly
Touristas - Παρ 13 Ιούλ 2007, 10:34:29
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

αργυρη πιστευεις οτι αν δεν ειχα φτιαξει τοσο γαιδουρι ρακορ δεν θα εμπαινε το μαμα δοχειο? επισης αυτο εδω απο 106 δεν ειναι πιο μικρο σε ογκο αρα και σε ποσοτητα υγρου (να εχει σημασια αραγε?)


και ποιο μικρό να το είχες κάνει πάλι δεν θα έκανε.
Steve - Παρ 13 Ιούλ 2007, 12:33:58
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΚ με τα 283... με τα 302 τί κάνουμε?

Παίρνουμε δαγκάνες Peugeot, δίσκους ORECA, DS2500 και τρόμπα 307 180 και δοχείο από 106? Rolling eyes
MEMsound - Παρ 13 Ιούλ 2007, 12:47:55
Θέμα δημοσίευσης:
καλά...
βάλε εσύ 302 με μαμά δαγκάνα Peugeot (από 307cc 2,0 180) και μαμά δίσκο μαζί 17άρα και 205 λάστιχο...
και σιγά να μην έχεις τιμόνι της προκοπής μετά...

εδώ βάρυνε το τιμόνι του RC του Άρη με τις "πούπουλο" (για το μέγεθός τους) brembo και τις brembo 305mm δισκόπλακες...

με τις εργοστασιακές κουμούτσες του 307 θεωρώ ότι το τιμόνι θα γίνει χάλια...

για ξανασκέψου του....

(υ.γ. βέβαια θα φρενάρει πάρα πολύ καλά και θα φαίνεται επίσης πολύ ωραία αλλά δεν είναι μόνο αυτό το ζητούμενο νομίζω, ...εκτός και αν είναι..._
Steve - Παρ 13 Ιούλ 2007, 14:29:35
Θέμα δημοσίευσης:
1) Δεν είμαι Χάρης για να έχω πρόβλημα με το τιμόνι του 206 μου σε οτιδήποτε και να γίνει η αν κάνω πάνω σε αυτό. Αντί να προσαρμόσω αυτό σε εμένα, προσαρμόζω εμένα σε αυτό, όταν του κάνω κάποια αλλαγή.

2) Ναι, θα φρενάρει καλά, και θα φαίνεται και πολύ όμορφα. Αν και το αισθητικό κομμάτι, είναι το πρώτο που με ενδιαφέρει, στην παρούσα κατάσταση του αυτοκινήτου ΜΟΥ.

Και επιτέλους, το όλο motorsport-ιλίκι που πιάνετε συνέχεια και διυλίζετε τον κώνωπα για κάθε χιλιοστό αλλαγής, έχει αρχίσει ήδη και μου κάνει τα νεύρα παστίτσιο.

Ναι, είστε καλοί, είστε χρυσοί, είστε ψαγμένοι, σας ευχαριστώ για τις γνώσεις σας, αλλά όταν μιλάμε για αμάξια δρόμου (όπως των περισσότερων μας) και αναλύουμε τόσο το θέμα, καταντάει αηδία. Εμετός συγκεκριμένα.
Sidobre - Παρ 13 Ιούλ 2007, 14:34:55
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Ναι, είστε καλοί, είστε χρυσοί, είστε ψαγμένοι, σας ευχαριστώ για τις γνώσεις σας, αλλά όταν μιλάμε για αμάξια δρόμου (όπως των περισσότερων μας) και αναλύουμε τόσο το θέμα, καταντάει αηδία. Εμετός συγκεκριμένα.


Καλά, όταν θα βγάλεις το δέντρο από το κάθισμα του συνοδηγού, τότε έλα να το ξαναπείς αυτό...

Η μόνη αηδία που κυκλοφορεί ανάμεσά μας, είσαι εσύ, εμετός συγκεκριμένα.
volvos - Παρ 13 Ιούλ 2007, 14:39:50
Θέμα δημοσίευσης:
σταυρο εγω παντως που δεν ειμαι χαρης και δε τη ψαχνω τοσο με το τιμονι σου λεω οτι οταν εβαλα 283 απο 266 που πρεπει να ειναι καμια 10αρια κιλα συνολο βαρυτερο ειδα διαφορα στο τιμονι.
βαρυνε και εγινε πιο ασαφες...
τα δε 302 πρεπει να ειναι αλλα 10+κιλα βαρυτερα απο τα 283 συμφωνα με αργυρη.

σκεψου λοιπον οτι βαραινεις ΠΕΡΙΠΟΥ 10 κιλα αναρτωμενο βαρος την αναρτηση...ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΙΑ!
μετα σκεψου που μας τα ειχες κανει τσουρεκια πριν χρονια για το ποσο ελαφριες ειναι οι τεκνομαγκνεσιο ..... Wink Wink
volvos - Τετ 26 Δεκ 2007, 13:36:59
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.citroen.com/NR/rdonlyres/51C68D84-FA58-484F-B46F-C1EBAFE48859/102526/F63.pdf

to βρηκα κατα τυχη...
οι χαζοι της σιτροεν βαζουν ενα αποστατη και τελειωσε η ιστορια Cool
για να κουμπωσει η 25αρα τρομπα

επισης το σεβρο τους εχει 66ευρω οταν της πεζο σπορτ εχει 100
Touristas - Τετ 26 Δεκ 2007, 19:03:31
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί ρε βαρεμένε στο δικό σου δεν μπήκε…???
Και που ξέρεις πως το σεβρό είναι ίδιο με το δικό σου?
volvos - Τετ 26 Δεκ 2007, 21:39:05
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ρε μπουμπη αλλα βαλαμε αλλο δοχειο γιατι εβρισκε θυμασαι?
αυτοι απλα βαζουν ενα αποστατη τραβανε τη τρομπα πιο εξω και δε βρισκει το δοχειο στο σεβρο...

πεζο σπορτ και σιτροεν σπορτ δινουν ιδιο πραμα 25αρα τρομπα και 200αρι σεβρο...(αααα εχεις να βαλεις και αυτο (εχω παρει το σεβρο του λευτερη απο το xsi))

επισης τι διασταση ειναι οι δισκοι σου χρυσε μου...γιατι η σιτροεν σπορτ εχει με 180 4πιστονες δαγκανες για 302χ26 δισκο αν θυμαμαι καλα
Touristas - Τετ 26 Δεκ 2007, 23:07:56
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ναι ρε μπουμπη αλλα βαλαμε αλλο δοχειο γιατι εβρισκε θυμασαι?
αυτοι απλα βαζουν ενα αποστατη τραβανε τη τρομπα πιο εξω και δε βρισκει το δοχειο στο σεβρο...

Ναι αλλά μετά θέλει ρύθμιση εάν ρυθμίζει ο άξονας του σεβρό για να μην έχεις κενό στο πετάλι.

volvos έγραψε:
επισης τι διασταση ειναι οι δισκοι σου χρυσε μου...γιατι η σιτροεν σπορτ εχει με 180 4πιστονες δαγκανες για 302χ26 δισκο αν θυμαμαι καλα

Τώρα αυτό γιατί μου το είπες …..ναι 302Χ26 είναι ααααααααααααααα
volvos - Πεμ 27 Δεκ 2007, 20:33:40
Θέμα δημοσίευσης:
ωραια...θυμισου να φτιαξεις και το σεβρο μεσα στο 2007 εεεεε

επισης οι αλουμινενιες 4πιστονες μπρεμπο της σιτροεν σπορτ ειναι τοσο ελαφριες που ανετα τις κρεμας στο δεντρο.
ασε που αμα τους βαλεις απο μεσα ενα νεον λαμπακι θα δειχνουν τελειως underground Laughing
MEMsound - Πεμ 27 Δεκ 2007, 20:37:38
Θέμα δημοσίευσης:
....ναι αλλά δεν ειναι ασπρες...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

υ.γ. ειναι για 16άρες ζάντες απ οτι βλέπω πάντως...
volvos - Σαβ 05 Απρ 2008, 19:57:46
Θέμα δημοσίευσης:
telika Η πεζο σπορτ η τρομπα ρυθμισμα δε παιρνει απο εμβολακι

μπηκε 200αρι σερβο 75 ευρω κοστος


φρενα μηδεν αρχικη διαδρομη νεκρη που ειχε παλια

αισθηση αρκετα στιφνη ακομα. βεβαια κατα ενα ανεξηγητο λογο το αμαξι δε μπλοκαρει φρενα με τη καμια πλεον
σημερα πρωι πηγα ενα μερκουρη και τα φρενα ηταν υποδειγματικα σε λειτουργια. ηταν σχεδον αδυνατο να τα μπλοκαρω.
το μονο κακο πλεον ειναι οτι η ενεργη διαδρομη του πενταλ ειναι 3-4εκατοστα που δε σου δινει πολλα περιθωρια να χρησιμοποιειες οπως θες το φρενο μεσα στη στροφη

κατα τα αλλα...ακομα το ψαχνουμε Cool
fynos - Σαβ 25 Απρ 2009, 20:11:29
Θέμα δημοσίευσης:
Το 206 1,6 έχει 22αρα τρόμπα ? το 207 μου ?
Γενικά Αργύρη, οι τρόμπες μεταξύ 206 -207 είναι ίδιες, και αν ναι του 207 1,4 που έχει η αδελφή μου τι τρόμπα φοράει ?
Για να φτιάξει σε αίσθηση του πεντάλ και να μειωθεί η διαδρομή με τα 283 που τις έχω βάλει τώρα, τι πρέπει να κάνουμε ? κόστος ? πότε μπορείς ?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr