PSClub - Hellas

Μετάδοση - ..

DrJekyll - Δευ 02 Ιούλ 2007, 11:41:50
Θέμα δημοσίευσης: ..
...
Steve - Δευ 02 Ιούλ 2007, 11:45:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αν εργοστασιακά φοράς Sachs όπως και εγώ, βάλε τον ίδιο. Ούτως ή άλλως, είχε και κάποια χιλιόμετρα ΠΡΙΝ κάνεις την μετατροπή, οπότε μια κούραση παραπάνω υπήρχε.

Επίσης κοίτα και για Valeo από Eltrekka που έχουμε και καλύτερη τιμή. (ε Μάνθο?)
drdino - Δευ 02 Ιούλ 2007, 11:56:47
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί να μην βάλει από κανένα diesel αν μπαίνει;
DrJekyll - Δευ 02 Ιούλ 2007, 12:27:54
Θέμα δημοσίευσης:
..
drdino - Δευ 02 Ιούλ 2007, 12:33:58
Θέμα δημοσίευσης:
DrJekyll έγραψε:
drdino έγραψε:
Γιατί να μην βάλει από κανένα diesel αν μπαίνει;

Από ότι έχω ρωτήσει δεν μπαίνει... Mad


Eπειδή έχουμε διαφορετικά κιβώτια, ε; Κρίμα.
Steve - Δευ 02 Ιούλ 2007, 13:33:28
Θέμα δημοσίευσης:
DrJekyll έγραψε:
Και κάποιος άλλος από τα παιδιά μου είπε να αφήσω τον ίδιο - θα κρατήσει καμιά 20.000χλμ...αλλά σκοπεύω να το σηκώσω -όταν αρχίσουν τα κρύα- στο 0,7 βάζωντας σφυρήλατα οπότε κάτι σε πιο σκληρό θα ήταν καλύτερη επιλογή...


Σήκωσε το και 1,5 αν βαστάει. Για τον δίσκο το θέμα είναι πόσο κανίβαλος είσαι εσύ στις αλλαγές. Τα 26-27 κιλά (από τα 15 που ήσουν), θα τα αντέξει μια χαρά, απλά θα μειώσεις τον χρόνο ζωής του στο μισό (το λιγότερο) αν πλακώνεις 1ες-2ες, καρφωτές κλπ. συνέχεια.


DrJekyll έγραψε:
Αυτός της VALEO από ELTREKKA - υπάρχει κάποιος που να τον έχει δοκιμάσει σε τουρμποκατάσταση??? Τι λέτε θα αντέξει 26-27 κιλα ροπή??Τιμή πάνω - κάτω ξέρουμε?


Ίδιος είναι, απλά απ' ότι είχα ρωτήσει στην αρχή του έτους έχει πέραν του εργοστασιακού και έναν "heavy duty" για τα Peugeot. Αυτό δεν ξέρω όμως κατά πόσο ισχύει διότι δεν το έχω ψάξει παραπάνω.
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Δευ 06 Αύγ 2007, 22:50:53
Θέμα δημοσίευσης:
Για μενα καλυτερο θα ηταν να φταξεις εναν! Εγω εχω παρει απο τον Τσωρο ενα τετραφτερο με μονοχτενο σκληρο πλατο με αποτελεσμα το πεταλ να μην εχει σκληρηνη πολυ, ενα ψιλο σκορτσαρισμα στο ξεκινημα το εχει και σηκωσα και 2bar πιεση και δεν την ακουσε καθολου! Wink
DrJekyll - Τρι 04 Σεπ 2007, 19:39:41
Θέμα δημοσίευσης:
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε:
...και σηκωσα και 2bar πιεση και δεν την ακουσε καθολου! Wink
Shocked
tsikis - Δευ 19 Νοέ 2007, 11:52:12
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάλι άκουσα ότι τα τρίφτερα τετράφτερα δεν την παλεύουν και πολύ μέσα στην κίνηση ... οπότε ψάχνω έναν πεντάφτερο ... αλλά δεν βρήσκω πουθενά !! Μήπως να αλλάξω βολαν και να βάλω του 206 RC και μετά να πετάξω ένα δίσκο εκεί πάνω ? Ξέρει κανείς αν γίνεται αυτο ?
DrJekyll - Δευ 19 Νοέ 2007, 13:26:49
Θέμα δημοσίευσης:
Πρόσεξε ποιόν δίσκο θέλεις να διαλέξεις γιατί μπορεί να μην ταιριάζει με το βολάν...και ίσως θα πρέπει να κάνεις πατέντες με τρυπήματα και ζυγίσματα μετά...
tsikis - Δευ 19 Νοέ 2007, 13:31:00
Θέμα δημοσίευσης:
Αρχισα να ψάχνω λίγο και έχω βρει ότι έχουμε το ίδιο καρέ (18) με το δίλιτρο και με το Rc και με ντιζελ .. αλλά αλάζει η διάμετρος του βολάν απο 200mm που έχουμε εμείς σε 228 και έτσι θα υπάρχει μεγαλύτερη επειφάνεια τριβής ... αν πάρω κομπλέ σετ απο το 2λιτρο ντιζελ βολαν δισκο πλατο ... πιστεύω να αντέξει ! πρέπει να βρω αποδώσεις που έχει και κυρίος τα κιλά ροπής !
Steve - Δευ 19 Νοέ 2007, 13:36:49
Θέμα δημοσίευσης:
Έλεος πια με αυτά τα 4ψήφια άλογα σας... όλους τους δίσκους τους λιώνετε Rolling eyes
tsikis - Δευ 19 Νοέ 2007, 13:37:13
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον το ντιζελ έχει 32 κιλα ροπής και 136 άλογα .. οπότε θα μοιυ κάνει ???
ακούω γνώμες ....
MEMsound - Δευ 19 Νοέ 2007, 13:45:28
Θέμα δημοσίευσης:
είστε σίγουροι ότι ο πιο μεγάλος δίσκος χωράει μέσα στο καβούκι του κιβτίου σας?
tsikis - Δευ 19 Νοέ 2007, 13:57:16
Θέμα δημοσίευσης:
όχι πρέπει να το βρω κάπου όμως ίσως να μου απαντήσει η lion σ'αυτή την ερώτηση ή μπα ?

αν ξέρει κάποιος ... ας απαντήσει
106 T16 - Τρι 20 Νοέ 2007, 23:07:19
Θέμα δημοσίευσης:
Exω βάλει εγώ Valeo Competition σε αρκετά τουρμπάτα!Είναι πολύ καλος.Αντέχει ανετα πανω απο 30 κιλά ροπή και ίσως και 35-37!Βάλτο άφοβα Wink
106 T16 - Τρι 20 Νοέ 2007, 23:10:05
Θέμα δημοσίευσης:
tsikis έγραψε:
λοιπον το ντιζελ έχει 32 κιλα ροπής και 136 άλογα .. οπότε θα μοιυ κάνει ???
ακούω γνώμες ....

Το ντίζελ έχει αλλο βολάν και σίγουρα διαφορετικο δίσκο,οπότε μην το σ΄κεφτεσαι γιατι θα μπλέξεις
DrJekyll - Τρι 20 Νοέ 2007, 23:55:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ο συγκεκριμένος θέλει μικρή πατέντα στο βολάν (δεν ταιριαζε στο δικό μου το βολάν)...τον έχω κανα μήνα επάνω και είμαι υπέρευχαριστημένος...είναι μαλακός - δεν πατινάρει - τουλάχιστον μεχρι αυτά τα κιλά που είπε και ο Βαγγέλης. Μόνο μειονέκτημα ένα ψιλοσκορτσάρισμα με το που τον αφήνεις αλλά είναι θέμα συνήθειας να τον καταλάβεις και να το ρυθμίσεις μόνος σου πατινάροντάς τον λίγο...
tsikis - Τρι 20 Νοέ 2007, 23:59:45
Θέμα δημοσίευσης:
Για αυτό θέλω 5φτερο ... αλλά δεν έχει βγάλει ακόμα !

θα παω αυριο να ρωτήσω για δίσκο γενικα σε ενα μαγαζάκι που είδα σήμερα που έχει διάφορεσ μάρκες μήπως βρώ κανα πεντάφτερο !

Βασικά τώρα έχει προκύψει και άλλο πρόβλημα ... μάλλον τα έχει παίξει κάποιος δοριφόρος του διαφορικού και μου κάνει θόρυβο .. άντε να δούμε τι είναι Evil Evil !!! Όταν ανοιχτεί θα μάθω !
tsikis - Τετ 21 Νοέ 2007, 22:15:06
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά το παράγγειλα και θα τον έχω μέχρι τέλος του μήνα ( 4φτερος valeo ) και θα δείξει τι θα βγεί !
106 T16 - Τετ 21 Νοέ 2007, 23:08:40
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσο σου είπανε?
tsikis - Πεμ 22 Νοέ 2007, 01:06:17
Θέμα δημοσίευσης:
430
DrJekyll - Πεμ 22 Νοέ 2007, 08:36:22
Θέμα δημοσίευσης:
εμένα 480 + 120 περαστικά..... Mad Mad Mad
γράψε εντυπώσεις μόλις τον κουμπώσεις...
tsikis - Πεμ 22 Νοέ 2007, 13:22:55
Θέμα δημοσίευσης:
το ίδιο είναι ?
Μην ξεχνάς θέλει και αυτό στρώσιμο !!!
για να σου πω είναι valeo performance αυτό , δεν ρώτησα όταν το παράγγειλα !

εσύ απο εντυπώσεις ? ολα καλά ?
DrJekyll - Παρ 23 Νοέ 2007, 08:36:42
Θέμα δημοσίευσης:
θα ρωτήσω ακριβώς τον κωδικό....
στρώσιμο? δεν νομίζω να χρειάζεται και πολύ...
απλά επειδή ακούγεται τραχύς στην αρχή πρέπει να τον ψιλοπατινάρεις για να πάρει μορφή η επιφάνεια τριβής.....σιγά-σιγά θα γίνεται ολοένα και πιο ομαλός....
η πρώτη εντύπωση που με ξαφνιασε είναι ότι είναι πανάλαφρος - ακόμα πιο πολύ από τον μαμά...και το σημείο που γίνεται η αποσύμπλεξη είναι μικρό...θέλει συνήθεια...μεχρι στιγμής είμαι απόλυτα ευχαριστημένος ακόμα και με 0,7 πίεση που ανεβάζει στην 2η πίεση - δεν πατινάρει καθόλου....
[/list]
tsikis - Πεμ 29 Νοέ 2007, 10:33:47
Θέμα δημοσίευσης:
@@@@ρια 4φτερο πήρα ... τελικά ήταν τρίφτερος , δεν εχει βγάλει η valeo 4φτερο για 307 τουλάχιστον .... όσο αντέξει τώρα !!
tsikis - Τετ 09 Ιαν 2008, 13:38:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ακόμα δεν έχω κατασταλάξει αν είναι καλός ή όχι ο δίσκος αυτος
αν είμαι στο 0,3 είναι μια χαρά τα πράγματα , όταν ανεβάζω όμως και το πάω στο 0,5 σαν να μην μου τα λέει και τόσο καλά ! ελπίζω να αντέξει τουλάχιστον και να βγάλει χιλιόμετρα !
Steve - Τετ 09 Ιαν 2008, 13:48:17
Θέμα δημοσίευσης:
tsikis έγραψε:
αν είμαι στο 0,3 είναι μια χαρά τα πράγματα , όταν ανεβάζω όμως και το πάω στο 0,5 σαν να μην μου τα λέει και τόσο καλά !


Δηλαδή?
tsikis - Τετ 09 Ιαν 2008, 16:59:57
Θέμα δημοσίευσης:
πατινάρει λίγο , έτσι τουλάχιστον μου φαίνεται Evil
tsikis - Παρ 22 Φεβ 2008, 09:55:52
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΑΕΙ και αυτός ....

τι άλλο μπορώ να βάλω τώρα ?

Ας με διαφωτίσει κάποιος ..... HELP
MEMsound - Παρ 22 Φεβ 2008, 10:08:07
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΑ κιβώτιο εχεις ή ΒΕ?
volvos - Παρ 22 Φεβ 2008, 10:14:26
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα πρεπει να εχει ΜΑ για να εχει βαλει τριφτερο βαλεο...

στα 106 τα τουρμπακια πρεπει να τσεκαρεις τι βαζουν
συγκεκριμενα στειλε ενα πμ στο 106 κλαμπ στον ntz
εχει ενα 106 τουρμπο περι τα 200αλογα
το οποιο εχει φαει τοση πιστα που ουτε μπορεις να διανοηθεις . . .
οποτε σιγουρα θα εχει βρει τη καλυτερη δυνατη λυση στο θεμα σου...
tsikis - Παρ 22 Φεβ 2008, 10:31:26
Θέμα δημοσίευσης:
Το κιβώτιο είναι σχεδόν καινούριο 2006 μου το είχαν αλλάξει μέσα στην εγγύηση και δεν είναι το κλασικό αλλά περνει τις βαλβολίνες απο πάνω .

Τώρα πιστεύω πως έχει μεγάλη διαφορά 106 με 307 λόγο καθαρα του βάρους του .

Και αν είναι να βρώ μια σωστή λύση είναι της AP που έχει 750 ευρώ μόνο ο δίσκος αλλά είναι υπερβολικό πιστεύω .

Τρίφτερο έχω βάλει γιατί δεν έβρησκα κάτι άλλο τοτε και έπαιρνα βιαστηκές αποφάσεις .

Υ.Γ : ... ούτε 4.000 χλμ δεν έβγαλε .... Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil
volvos - Παρ 22 Φεβ 2008, 15:11:23
Θέμα δημοσίευσης:
an ειναι ΒΕ τοτε κοιτα και πεζο σπορτ....

http://www.boutiquepeugeotsport.com/Catalogue/PNO002_01.aspx?NOM=PL206RC-14&PIECE=RC19701-01&ADD=1
tsikis - Κυρ 24 Φεβ 2008, 07:21:44
Θέμα δημοσίευσης:
τελικά @@@ ΒΕ είναι ...
ένα ΜΑ είναι και όσο αντέξει !
Touristas - Κυρ 24 Φεβ 2008, 07:30:50
Θέμα δημοσίευσης:
Των ίδιο δίσκο φοράνε είτε είναι ΜΑ ή ΒΕ δεν έχουν διαφορά.
Αυτή τη στιγμή το πρόβλημα σου είναι ο το σετ του συμπλέκτη κι όχι το κιβώτιο.
Ερώτηση γιατί δεν θυμάμαι…είχες αλλάξει σετ συμπλέκτη ή μόνο δίσκο?
tsikis - Κυρ 24 Φεβ 2008, 07:32:36
Θέμα δημοσίευσης:
έχω αλλάξει σετ και έιχα βάλει valeo τρίφτερο μαζί με πλατό valeo
tsikis - Δευ 25 Φεβ 2008, 20:19:09
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον μου τον αλλαξαν στην εγγυηση γιατι δεν είχε φυσιολογική φθορά .
Ξέρει κανεις όταν λέμε ενισχιμένο ρουλεμαν στο συμπλέκτη τι εννοούμε και που θα μπορέσω να βρω ?
volvos - Δευ 25 Φεβ 2008, 20:58:01
Θέμα δημοσίευσης:
o giαννης ntz
που ειναι περι τα 260 μου ειπε οτι τα μονα που αντεξαν ηταν το helix και μετα πηγε σε χειροποιητα...

αυτο που μου τονισε ειναι οτι ηταν αρκετα βαρια στη χρηση
δηλαδη το πενταλ βαρυνε αισθητα... οχι ομως οτι δεν οδηγουνταν το αμαξι ή οτι σκορτσαρε στα φαναρια.αλλωστε ολα θεμα συνηθειας ειναι
307__:)(dimitris) - Παρ 15 Μάϊ 2009, 08:48:19
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια καλημερα εχει κανενας δοκιμασει αυτον τον δισκο http://www.helix-autosport.com/groupn_fulllist.asp?Make=PEUGEOT&Model=307+1.6ltr+16v&Submit=Submit , http://www.performanceclutch.co.uk/p0/16ltr-16v-eng-tu5jp4-2001/232977.htm σε 307 η γενικως την helix? Επειδη θελω να αλλαξω δισκο και ο μαμα valeo δεν μου εχει τις καλυτερες εντυπωσεις εχετε βαλει κατι αλλο? Scratch
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Σαβ 30 Μάϊ 2009, 20:23:00
Θέμα δημοσίευσης: τελικα ηταν το βολαν
καλησπέρα

πριν λίγες μέρες έκανα μια επισκευή το οποίο χρειάσθηκε να αλλάξω το σετ συμπλέκτη και το βολαν αυτή την στιγμή έχω 42.000χλμ (πάλι ειχα αλλάξει σετ συμπλέκτη στα 15.000χλμ) το πρόβλημα ήταν στο βολάν γι αυτό χάλασε και τον πρώτο δίσκο. Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε αυτόν που μου έκανε τώρα την επισκευή μόλις του είπα το πρόβλημα κατευθείαν μου ότι φταίει το βολάν κάτι το οποίο σε αρκετά συνεργεία άκουσα τελείως διαφορετικά πράγματα όπως βάση μηχανής με ΑΠΛΑ λόγια ο τύπος ήταν μάστορας και όχι κάστορας.
Θα ήθελα να δώσω τα συλλυπητήρια μου στο πρώτο συνεργείο που μου έκανε την διάγνωση και την επισκευή όπου θα έπρεπε να αναρωτηθούν μα τι φταίει και χάλασε δίσκος στα 15.000 (και νέος να είσαι δεν χαλάει ο δίσκος τόσο νωρίς) αλλά βέβαια επειδή είχα της κατάλληλες διασυνδέσεις και είχα περάσει κατά 6 μήνες την εγγύηση μου το φτιάξανε δωρεάν.
Επειδή μερικοί αναφέρανε εδώ μέσα (δεν κατηγορώ κανένα) για τον τρόπο οδηγήματος καλό είναι να μην βγάζουν συμπεράσματα χωρίς να έχουν στοιχεία.
Επειδή κάποιοι μπορεί να πούνε και που ξέρεις τι σου αλλάξανε και εάν ήταν τελικά αυτό το πρόβλημα επειδή ήμουνα μπροστά σε όλοι την επισκευή ο μάστορας μου έδειξε πως πρέπει να είναι το κανονικό βολάν και πως ήταν το δικό μου.
Αυτά όλα τα λέω είναι για να βοηθήσω εδώ συναδέλφους πεζακηδες εάν έχουν το ίδιο σύμπτωμα.
Έχω ξανά αναφέρει το σύμπτωμα παλιά θα το ξανά πω όταν βάζω πρώτη ή όπισθεν μου σκορτσάρει. Ο δίσκος ήταν άψογος όταν τον λύσαμε για προληπτικούς λόγους τον αλλάξαμε. ΚΟΣΤΟΣ για όλοι αυτοί την υπόθεση είναι σετ συμπλέκτη και βολάν 350 ευρω.
Touristas - Κυρ 31 Μάϊ 2009, 07:08:50
Θέμα δημοσίευσης:
Τι πρόβλημα ακριβώς είχε το βολάν?
Καλό θα ήταν να μην είχες αλλάξει σετ συμπλέκτη για να έβλεπες αν όντως είχε πρόβλημα γιατί τώρα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος από τι στιγμή που όλα είναι καινούργια.
Giannis307 - Κυρ 31 Μάϊ 2009, 10:21:26
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Τι πρόβλημα ακριβώς είχε το βολάν?
Καλό θα ήταν να μην είχες αλλάξει σετ συμπλέκτη για να έβλεπες αν όντως είχε πρόβλημα γιατί τώρα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος από τι στιγμή που όλα είναι καινούργια.


Οντως...το μπορει να επαθε το βολαν ημαλλον να ειχε λαθος ωστε να σου φαει 2 σετ συμπλεκτη..?
Επισης συμφωνω με τον Αργυρη οτι αν ηταν μαστορας και οχι καστορας θα δοκιμαζε το σετακι δισκοπλατου με καινουριο βολαν...με οτι συνεπαγεται αυτο σε περιπτωση που κανει λαθος...

Απο πρωσωπικη αμπειρια παντως το πρωτο μου δισκοπλατο βαρεσε στα 65.000
Και τωρα στα 90.000 απου το αλλαζουμε αναγκαστικα λογο αλλαηγης γενικοτερης στο μηχανοστασιο....
ΑΝΤΩΝΗΣ 307 - Δευ 01 Ιούν 2009, 09:04:10
Θέμα δημοσίευσης: βολαν επισκευη
ΚΑΛΗΜΕΡΑ

θα μπορουσε να γίνει και αυτο που λέτε αλλα επειδη μιλαμε για μια επισκευη που δεν απλη για να κανεις δοκιμες.
Ο τεχνικος μου ειπε οτι αμα θέλω μπορω να αφησω επανω τον δικο μου δισκο αφου δεν ηταν πολυ ταλαιπωρημενος αλλα επειδη δεν μιλαμε για μεγαλο κοστος του ειπα να τον αλλαξει δεν νομιζω οτι θα μου εδεινε αυτη την επιλογη εαν ηθελε να βγαλει χρηματα απο τον δισκο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr