Miltellas έγραψε: |
Όταν τοποθετούμε ζάντα aftermarket συχνά διαπιστώνουμε ότι το offset της είναι διαφορετικό από το εργοστασιακό.
Η προτεινόμενη λύση των ζαντάδων είναι η χρήση spacers (εφόσον δύναται να διορθωθεί με spacers). Γνωρίζει κάποιος εάν υπάρχει κάποια παρενέργεια στην χρήση των Spacers; Στα αγωνιστικά χρησιμοποιούνται Spacers; |
Alex έγραψε: |
Ειναι ορισμενες ζαντες που δεν βγαινουν για μας.. εχουμε 3 λυσεις απ'οσο γνωριζω..
1) Δεν τη βαζουμε 2) Βαζουμε spacers 3) Αν ειναι μεγαλυτερη την "trimmαρουμε" σε τορνο για να φθασει το offset... Εγω εχω κανει το 3.. Ξερετε καμια παρενεργεια? Εγω το μονο που εχω δει ειναι οτι οταν τις ξεβιδωνω εχει πολλα ρινισματα στο σημειο ενωσης ζαντας-αξονα.. δηλαδη απ'τις λακουβες παιζει να χανει κι'αλλο υλικο σιγα-σιγα αλλιωνοντας το offset.. Δεν ειμαι σιγουρος βεβαια γι'αυτο... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Ασε που αν ειναι μεγαλη η προσθηκη τρως τα ρουλεμαν του τροχου ποιο ευκολα. |
pezomania έγραψε: |
Εγώ είμαι κατά των αποστατών! Και γι' αυτο το λόγο, έδωσα κάτι παραπάνω, άλλα έβαλα ζάντες, που είναι ΑΚΡΙΒΩΣ για το 206!!! Οι ζάντες που έβαλα ταιριάζουν απόλυτα, για παράδειγμα, όταν έπαθα λάστιχο έβαλα τα μπουλόνια της αλουμινίου στην σιδερένια και ταίριαζαν απόλυτα!! |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Β.Τ.S στην φοτο που εχει το 106 το αγωνιστηκο το ν/2 αυτο φοραει 15αρες ζαντες ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Στα αγωνιστικά χρησιμοποιούνται Spacers; |
George έγραψε: |
Καλημερα...
Επειδη και εγω ψαχνομαι για ζαντες οπως και αλλοι φανταζομαι αλλα οπως διαβασα υπαρχει το προβλημα του offset ![]() ![]() Θα προτεινα οποιος ξερει ποιες ζαντες (μαρκα ,μοντελο) που δεν χρεαζονται offset να το λεει για να εχουν υποψη τους και οι αλλοι και να επιλεγουμε ζαντες αρχικα απο αυτες.Θα μπορουσε π.χ να φτιαχτει ενας καταλογος ![]() |
nik7 έγραψε: |
re pedia kserete ti pezei me to offset tis oz chronoevolution .......................... perimeno apantisis thanks... |
nik7 έγραψε: |
kai elastiko 195/50/15r se 1.4 quicksilver??? |
PoLiThS έγραψε: |
Το ελαστικό και η διαστασή του δέν επhρεάζουν το offset |
Δημήτριος έγραψε: |
[Το προφίλ του ελαστικού όμως μπορεί να επηρεάσει το κάστερ (το ίχνος του κάστερ)... |
Δημήτριος έγραψε: |
Επίσης η διάμετρος του τροχού (που επηρεάζεται από το προφίλ του ελαστικού) επηρεάζει και το offset.
Νομίζω πως όσο περισσότερο αυξάνουμε την διάμετρό του τροχού, τόσο περισσότερο μειώνουμε το offset, σε σχέση με το εργοστασιακό |
Miltellas έγραψε: |
Η διάμετρος δεν επηρεάζει το offset. Αλλάζει ίσως την ακτίνα κύλισης (ή ίχνος κάστερ όπως είπες) αλλά δεν αλλάζει επουδενί το offset.
Μήπως εννοείς ότι η αλλαγή διαμέτρου επιβάλλει αλλαγή offset; Αυτό στέκει λογικά, αφού με την αλλαγή του offset ίσως διορθώσεις την απόκλιση της ακτίνας κύλισης λόγω της αλλαγής διαμέτρου. ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Αυτό που λές δεν είναι το offset. Το ανέφερες πιο πάνω ως ίχνος κάστερ και νομίζω ότι αυτό είναι και το σωστό. Την γωνία που αναφέρεις την ονόμασα ακτίνα κύλισης (έτσι το έχω διαβάσει σε ένα εκπαιδευτικό βιβλίο). Η σχηματιζόμενη γωνία λέγεται καί γωνία κλίσης βασιλικού πείρου. |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Όσα ανέφερα ανταποκρίνονται στην πλαϊνή όψη. Δηλαδή ο τροχός φαίνεται σαν ορθογώνιο (όχι σαν κύκλος). Τέλος πάντων, επειδή δεν είμαι σίγουρος πολύ, δεν επιμένω. ![]() ![]() |