PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Μικροπροβληματα και παρατηρησεις για 207Gt

sotos 207Gt - Τετ 20 Ιούν 2007, 11:04:18
Θέμα δημοσίευσης: Μικροπροβληματα και παρατηρησεις για 207Gt
Πριν ενα μηνα ειχα αφησει το Gt για μια μερα σταματημενο και οταν το εβαλα εμπρος αρχισε να κανει ενα μυστηριο θορυβο απο τον κινητηρα(κρρρρρρ).Δεν εδωσα σημασια αλλα ξεκινωντας το μπαρομετρο εδειχνε 1,8 Shocked και το αμαξι δεν πηγαινε οπως επρεπε.Πηγα στην αντιπροσωπεια και μου εκαναν αρχικοποιηση αισθητηρων και το προβλημα λυθηκε.Σημερα το πρωι παλι μετα απο διημερη ακινητοποιηση το ιδιο και ξανα αρχικοποιηση.Εχει τυχει σε κανεναν τιποτα τετοιο??για να προσπαθησουμε κατι αλλο με το μηχανικο σημερα θα κανουμε τηλεφορτωση(Format κοινως)αλλα αν ειχα αλλο προγραμμα θα το πεταγα στα σκουπιδια και τσαμπα τα 500€??????
Καμια ιδεα??
volvos - Τετ 20 Ιούν 2007, 11:13:56
Θέμα δημοσίευσης:
βρισκεις καποιον φορτωνει το προγραμμα σου το πειραγμενο
κανεις τηλεφορτωση στη λαιον τη νεα εκδοση και μετα πας στο τυπο και σου ξαναπερναει το πειραγμενο Wink
sotos 207Gt - Τετ 20 Ιούν 2007, 11:30:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα καλα και αν ειναι κλειδωμενο???
Για το προβλημα καμια ιδεα??
volvos - Τετ 20 Ιούν 2007, 11:32:34
Θέμα δημοσίευσης:
αν εχει περαστει σειριακα δε νομιζω οτι κλειδωνει...αυτα δε τα ξερω καλα θελει ψαξιμο το θεμα.

για το προβλημα

α. μαλλον κανας τουριστας θα σε διαφωτισει
β. μηπως να το βαζαμε βλαβες το θεμα??
sotos 207Gt - Τετ 20 Ιούν 2007, 11:46:00
Θέμα δημοσίευσης:
Οπου να ναι δεν εχω προβλημα ο admin τα κανονιζει αυτα εμενα μου φτανει να βρισκουμε λυσεις.... Wink
MEMsound - Τετ 20 Ιούν 2007, 11:49:34
Θέμα δημοσίευσης:
moved Cool Razz
KouKou - Πεμ 21 Ιούν 2007, 08:37:31
Θέμα δημοσίευσης:
Σωτηρη και μενα μου το κανε μια φορα! οταν οι στροφες ανεβαιναν πανω απο τις 1000 ( εμεινε ακινητοποιημενο σε συνθηκες υψηλης υγρασιας για 24 ωρες) οταν ζεσταθηκε ο θορυβος σταματησε και ουτε τον ξαναεκανε απο τοτε! δεν εδωσα σημασια αλλα αν τον ξανακανει τοτε θα παω να το αναφερω!
sotos 207Gt - Πεμ 21 Ιούν 2007, 09:07:20
Θέμα δημοσίευσης:
Στεφο επειδη εχω το μπαρομετρο,την ωρα που το κανει αυτο ανεβαζει μετα πιεση 1.7bar και βαζοντας και το λαθος του οργανου που δεν συμβαδιζει με την πραγματικη πιεση(θελει μια αντισταση το δουλευω το θεμα) ας υπο θεσουμε 0.2 παρακατω και δεν παει οπως πηγαινε.Πηγαινε να το κοιταξεις γιατι η αυξηση της πιεσης μονο καλο δεν ειναι αν δεν εχεις προγραμμα,μια αρχικοποιηση ειναι 5 λεπτα οχι τηλεφορτωση..
power - Πεμ 21 Ιούν 2007, 09:34:20
Θέμα δημοσίευσης:
Το παρατήρησα και γω στο δικό μου αλλά είχα την εντύπωση πως ακούγεται έτσι επειδή ήταν κρύο το μοτέρ. Μόλις έπεφταν οι στροφές σταματούσε και ο θόρυβος.
Κανονικά στο ρελαντί πόσα bar πρέπει να δείχνει?
Ghost Dog - Πεμ 21 Ιούν 2007, 09:43:07
Θέμα δημοσίευσης:
power έγραψε:
Κανονικά στο ρελαντί πόσα bar πρέπει να δείχνει?

Λογικα στο ρελαντι θα πρεπει να εχετε καπου στο 0.7 ΥΠΟπιεση...
sotos 207Gt - Πεμ 21 Ιούν 2007, 11:39:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ghost Dog έγραψε:
power έγραψε:
Κανονικά στο ρελαντί πόσα bar πρέπει να δείχνει?

Λογικα στο ρελαντι θα πρεπει να εχετε καπου στο 0.7 ΥΠΟπιεση...

Thumb Left
Αλλα επειδη παιρνω απο εντολη αισθητηρα εχω μονο πιεση και οχι υποπιεση
sotos 207Gt - Πεμ 21 Ιούν 2007, 11:42:21
Θέμα δημοσίευσης:
power έγραψε:
Το παρατήρησα και γω στο δικό μου αλλά είχα την εντύπωση πως ακούγεται έτσι επειδή ήταν κρύο το μοτέρ. Μόλις έπεφταν οι στροφές σταματούσε και ο θόρυβος.
Κανονικά στο ρελαντί πόσα bar πρέπει να δείχνει?

Εμενα γενικα μου κραταγε μετα παραπανω πιεση αλλα επειδη υπηρχε διαγνωση καποιας βλαβης δουλευε σε safe mode και για το λογο αυτο παροτι ειχα παραπανισια πιεση ειχα υποδεεστερη ιπποδυναμη
power - Πεμ 21 Ιούν 2007, 12:00:58
Θέμα δημοσίευσης:
Σου άναψε κανένα λαμπάκι για το safe mode ή όταν πήγες στην αντιπροσωπεία στο είπαν?
sotos 207Gt - Πεμ 21 Ιούν 2007, 12:04:38
Θέμα δημοσίευσης:
Για να δεις τι ωραιο που ειναι καμια φορα το tuning το μονο που μου αναψε ηταν το warning του μπαρομετρου που το ειχα σεταρει στο 1,1 Very happy
power - Πεμ 21 Ιούν 2007, 12:23:53
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον πρέπει να βάλω μπαρόμετρο Very happy
KouKou - Πεμ 21 Ιούν 2007, 13:09:35
Θέμα δημοσίευσης:
Για δωσε μια ενημερωση τι εστι αρχικοποιηση????? Shocked
sotos 207Gt - Πεμ 21 Ιούν 2007, 18:35:24
Θέμα δημοσίευσης:
Αρχικοποιηση θεσης πχ αρχη και τελος πεταλουδας γκαζιου.Πχ στο 206 με ηλεκτρικο γκαζι ανοιγουμε διακοπτη περιμενουμε 3 δευτερα παταμε μεχρι τερμα το γκαζι για δυο δευτερα αφηνουμε για τρια δευτερα κλεινουμε το διακοπτη για ενα λεπτο ανοιγουμε βαζουμε μπροστα και ετοιμοι.
Τ παραδειγμα σχετικο καθως ισχυει για τις περισσοτερς μαρκες αυτοκινητων..
dimkeras - Παρ 20 Ιούλ 2007, 16:16:22
Θέμα δημοσίευσης:
Γειά σας κι από μένα και να χαίρεστε τα γκάζια σας!
Το δικό μου GT παρουσίασε τα εξής:
- Χαλασμένος αισθητήρας πίεσης πίσω δεξιά ελαστικού
- Ελαττωματικός γρύλλος παραθύρου συνοδηγού
Αλλάχθηκαν και τα δυο εντός εγγύησης.
Επίσης μου έτυχε και κάτι άλλο που δε ξέρω πως να αντιμετωπίσω. Πέρασε ένα πουλί (ιπτάμενο και φτερωτό εννοώ!) μέσα από τη γρίλλια μπροστά και μου έκανε ζημιά στο ψυγείο του A/C. Τα ανοίγματα της γρίλλιας είναι αρκετά ευμεγέθη και μπορούν να περάσουν διάφορα αντικείμενα από μέσα.
Θα χρεωθώ εγώ τη ζημιά του ψυγείου? Κι αν ξανατύχει?
sotos 207Gt - Σαβ 21 Ιούλ 2007, 09:25:55
Θέμα δημοσίευσης:
Ω ναι εσυ και το νου σου στα πουλια.. Laughing
sotos 207Gt - Σαβ 21 Ιούλ 2007, 09:27:38
Θέμα δημοσίευσης:
power έγραψε:
Το παρατήρησα και γω στο δικό μου αλλά είχα την εντύπωση πως ακούγεται έτσι επειδή ήταν κρύο το μοτέρ. Μόλις έπεφταν οι στροφές σταματούσε και ο θόρυβος.
Κανονικά στο ρελαντί πόσα bar πρέπει να δείχνει?

τελικα ειναι επειδη κατεβαινουν ολα τα λαδια και ακουγεται η καδενα..
MEMsound - Σαβ 21 Ιούλ 2007, 10:29:08
Θέμα δημοσίευσης:
dimkeras έγραψε:
...Τα ανοίγματα της γρίλλιας είναι αρκετά ευμεγέθη και μπορούν να περάσουν διάφορα αντικείμενα από μέσα.
Θα χρεωθώ εγώ τη ζημιά του ψυγείου? Κι αν ξανατύχει?


περίεργο ακούγεται αλλά αφού λες ότι είναι τόσο μεγάλα έτσι θα είναι.
μια λύση είναι να βάλεις μια aftermarket σιτα εμπρός.
υπάρχουν και μαυρες για να είναι διακριτική και να μην κάνει "μπαμ" από μακριά.
android - Σαβ 01 Σεπ 2007, 12:02:27
Θέμα δημοσίευσης:
επειδη ενδιαφερομαι για αγορα 207 τωρα με τα 120 αλογα 150 175<απαπα>δεν ξερω ακομη θα θελα να μου πει οποιος εχει παθει κατι καποιο προβλημα οτιδιποτε ...βεβεα ειναι καινουριο το μοντελο κ καταλαβαινω οτι ειναι δυσκολο να βγαλει κατι τωρα αν βγαζει...
sotos 207Gt - Σαβ 01 Σεπ 2007, 16:04:06
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
επειδη ενδιαφερομαι για αγορα 207 τωρα με τα 120 αλογα 150 175<απαπα>δεν ξερω ακομη θα θελα να μου πει οποιος εχει παθει κατι καποιο προβλημα οτιδιποτε ...βεβεα ειναι καινουριο το μοντελο κ καταλαβαινω οτι ειναι δυσκολο να βγαλει κατι τωρα αν βγαζει...

Γνωμη και συμβουλη:
Θα σου ελεγα με κλειστα ματια τουλαχιστον 150αρι για να μην τρεχεις μετα να κανεις αυτα που δεν θα μπορεις να κανεις με τιποτα και αν σου φαινονται πολλα τα λεφτα παρε την εκδοση rallye που ειναι λιγο φθηνοτερη.
Οσον αφορα τα προβληματα το μονο που εχω καταλαβει ειναι οτι εχουν ψιλοαηδιουλες(κανα αισθητηρα πιεσης ελαστικου κλπ) γιατι απο αξιοπιστια μοτερ πιστεψε με λιγοι του εχουν πιει το αιμα οπως εγω...σιγουρα
android - Σαβ 01 Σεπ 2007, 17:01:40
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα αυτο το "προβλημα" με την πιεση δεν ηταν τιποτα?
ειμαι κολημενος πως τα τουρμπο μοτερ βγαζουν προβληματα ασχετος χωρας προελευσης τα φοβαμαι πολυ
τωρα ενας γρυλος ενα αισθητηρα και πιο δεν βγαζει με τοσα που χουν πανω?
sotos 207Gt - Δευ 03 Σεπ 2007, 08:40:09
Θέμα δημοσίευσης:
Το προβλημα με την πιεση το ειχα εξ αρχης χωρις να το καταλαβω.Το μπαρομετρο μου εδειχνε 1,1 και νομιζα οτι εδειχνε παραπανω λογω του τροπου συνδεσης.Τελικα καποια ρουτινα του προγραμματος ειχε χαθει το μπαρομετρο δεν ειχε προβλημα.Το προβλημα μου το ελυσαν στη Γαλλια οταν τον εστειλα για αυξηση ιπποδυναμης.Τωρα το καρο πεταει με καπου 180+ αλογα 1.0 bar σταθερη και χωρις να μου το εχει ξαναπαρουσιασει ακομα και μετα απο τεσσερις μερες ακινητοποιηση.
Να τονισω οτι η δικη μου περιπτωση ηταν μεμονωμενη και οχι μαζικη πραγμα που σημαινει οτι δεν υπαρχει φοβος για τιποτα τετοιο γενικα στα 207 Gt-RC...απο οσο ξερω τουλαχιστον.. Very happy
dimkeras - Παρ 20 Μάρ 2009, 19:33:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ξεθάβω και αυτό το θέμα γιατί έχω παραχαϊδέψει το gt μου και κάνει ό,τι θέλει.
Ξεκινάω χθες πρωί να πάω στη δουλειά. Ανάβω τα αλάρμ και μου βγάζει "sidebulb lamps faulty". Κατεβαίνω, κάνω γύρω-γύρω το αμάξι και ανάβουν όλα κανονικά. Λολ λοιπόν και συνεχίζω.
Πάω το μεσημέρι να το πάρω από τη δουλειά (8 ώρες αργότερα δηλαδή), ανάβω τον κινητήρα και μου βγάζει πάλι την ίδια βλάβη. Ξανακατεβαίνω, ξανακάνω πάλι γύρω-γύρω το αμάξι αλλά και πάλι ανάβουν όλα κανονικά. Βάζω όπισθεν και το λαμπάκι του μπουτόν για το parking radar μένει αναμένο, στην οθόνη δεν εμφανίζει τίποτα και οι αισθητήρες δε λειτουργούν. Πατάω το μπουτόν και δεν αντιδρά. Σβήνω, αφήνω 2-3 λεπτά, ξαναβάζω μπροστά και λειτουργούν κανονικά. Και όταν ψάχνω για τη βλάβη των λαμπών δεν υπάρχει μέσα (μου γράφει "no fault").
Σήμερα είναι όλα κανονικά και πάλι. Έχετε καμιά ιδέα?
makis106 - Τρι 28 Ιαν 2014, 12:49:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μιας και το διαβασα τωρα, οταν γινεται αρχικοποιηση/εκμαθηση πεταλουδας, ο κατασκευαστης λεει πρεπει να ειναι κρυος ο κινητηρας. Οταν χρειαστηκε πριν απο καιρο να κανω, εγινε με τον κινητηρα ζεστο. Δεν υπαρει καποιο θεμα στη λειτουργία, αλλα αναρωτιεμαι, για ποιο λογο πρεπει να ισχυει αυτο Question και τι αρνητικο θα μπορουσε να προκληθει Question
galetas710 - Τρι 28 Ιαν 2014, 13:11:22
Θέμα δημοσίευσης:
παλι απο πανω τον εχεις! Laughing Laughing Laughing

κι εμενα τα σουργελα ζεστο ηταν οταν μου εκαναν...μετα καναμε μ'ενα φιλαρακι κανονικη αρχικοποιηση Laughing

φανταζομαι οτι το μονο αρνητικο ειναι οτι δεν γινεται η αρχικοποιηση,γιατι οπως κι εσυ δεν ειδα καποιο προβλημα μετα..
makis106 - Τρι 28 Ιαν 2014, 13:17:55
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεμα ειναι αν με μη σωστη αρχικοποιηση δεν αποδιδει τα μεγιστα ή πχ καιει παραπανω.. Rolling eyes

Ασε γιατι θα τα δει, θα θυμηθει, και παμε παλι! Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr