PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 106 - Το 'ΜΑΜΑ' ειναι και το καλυτερο τελικα!!!!

danielos - Δευ 03 Φεβ 2003, 22:00:07
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Το 'ΜΑΜΑ' ειναι και το καλυτερο τελικα!!!!
τελικα οταν παθαινεις μαθαινεις.
εβαλα και εγω στο ραλλυ τον Σεπτεμβρη τα 15αρια ζαντολαστιχα αλουμινιου για να δειξει πιο ομορφο το αυτοκινητο και αφετερου να κερδισει σε κρατημα και στησιμο.
ελα ντε ομως που πεντε μηνες μετα καταλαβα ποσο λαθος εκανα τοτε.το μονο που κερδισα ηταν η ομορφια.
δυστυχως ομως τα βασανα μου ηταν πολυ και πολλα περισσοτερα.καθε λιγο και λιγακι για ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση εξ αιτιας του χαμηλου προφιλ του λαστιχου που στην παραμικρη ελληνικη λακουβα εχανε το μπουσουλα.
τρεμουλο στο τιμονι γιατι δεν ειχαν κατσει καλα οι προσθηκες(ξενα σωματα στο αυτοκινητο και το στησιμο του).και αλλα πολλα τα οποια μου στοιχησαν παρα πολλα λεφτα που θα μπορουσα να τα εχω αξιοποιησει αλλου.
και τελικα σημερα εβγαλα τις περιφημες 15αρες πολυδιαφημισμενες ζαντες και εβαλα τις ασχημες μουτσουνες τις 14αρες τις εργοστασιακες(σιδερενιες).
και το αποτελεσμα τερμα το τρεμουλο και αλλη αισθηση το τιμονι(δεν ξερω ανειναιπιο καλη ή πιο κακη αλλα παντως διαφορετικη απο πριν).βεβαια σε ομορφια οχι απλα υστερουν αλλα χανονται σε συγκριση με τις αλλες.ομως εχει αναλογιστει κανεις αν αξιζει να θυσιαζουμε τα παντα για την ομορφια ή το δικο μας μερακι πανω στο αυτοκινητο με ανταλλαγμα την ηρεμια μας αλλα και κατ επεκταση την αρμονικη συνυπαρξη με το αυτοκινητο μας ???
βρηκα και κατι λαστιχαρες που θα βαλω...αστα να πανε.ειδικα σχεδιασμενα για τρελους στροφακηδες(ακουτε ΝΙΚΟΣ,ΜΙΛΤΕΛΛΑ,SIDOBRE????).
KAMIA σχεση με οτιδηποτε εργοστασιακο ευρειας παραγωγης.μιλαω για αγωνιστικα λαστιχα(που ανετα γινονται και βολτισια) με τιμη λιγο τσιμπιμενη.για την δικια μου διασταση 185/55-14 εχουν 400ευρω!ειναι της YOKOHAMA (δεν θυμαμαι τυπο).απλως δεν εχουν καμια σχεση με τα υπολοιπα λαστιχα.θα αναρωτηθειτε μα καλα αφου ειναι αγωνιαρικα δεν θα ειναι λιγοτερο ανετα στο δρομο??και ομως εδω παιζει ρολο το μεγαλο προφιλ(55) που σε γλυτωνει απο τα διαρκη μπαπα-μπουπα.δεν ξερω αν ζεσταινονται ευκολα.αλλα μετα ... η εντος λιγων ημερων επιλογη μου.
ασε που με εψησε ο γιατρος για τα στενα της APEX .οταν ομως του ειπα για 300 λιβρες τοτε διαφωνησε θεωρωντας το λιγο υπερβολικο γιατι το αυτοκινητο θα ειναι αρκετα απολυτο στο οριο.για γρηγορο βολταδικο μου προτεινε 275 το παρα πολυ 280 λιβρες. τιμη που μου εδωσε:360 ευρω τελικη τιμη με τοποθετηση και το κλειδι στο χερι..χεχεχεχεεχ Laughing Laughing Laughing Laughing γιατι καλα τα γκαζια αλλα αν δεν περναν στο δρομο τζιφος το πραγμα!!μεγαλη ανακουφιση παντως μετα το σημερινο!!!
ΝΙΚΟΣ - Δευ 03 Φεβ 2003, 23:43:20
Θέμα δημοσίευσης:
Εππππ............Ντανι αγορι μου.......σου σφυριξε κανενας δικος μας για τα YOKOHAMA Question Question Question Question Laughing Laughing Laughing Laughing

Εμενα γιατι κατι μου θυμιζει...... Question Question Question G.L.Fffffffff Question Question Question Question

Μηπως εβαλες το χερακι σου Question Question Laughing Laughing Laughing

Ντανι βαλτα και πες εντυπωσεις γιατι στο τσαφ ειμαι και εγω Wink

Για πες μου λιγο.Στο 106 σου αυξησες και συμπιεση φανταζωμαι ετσι Question Question Question

Με πλανιαρισμα αν δεν κανω λαθος Question Question Question

Πωσα δεκατα..(ΠΡΟΣΟΧΗ....ξαναλεω.......δεκατα) σου κατεβασε το καπακι Question Question Question
glf - Τρι 04 Φεβ 2003, 00:04:21
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ δεν είπα τίποτα Smile αλλά και μεις ίδια τιμή έχουμε, για τα Α032 185/55/14




αν τα βάλεις danielo να μας πεις πως σου φάνηκαν και αν μαγουλιάζουν (ο μεγάλος φόβος μου)
glf - Τρι 04 Φεβ 2003, 00:07:45
Θέμα δημοσίευσης:
Νίκο άμα βρώ χορηγό θα πάρω και μια τετράδα από δαύτα

Υοκο Α005
ΝΙΚΟΣ - Τρι 04 Φεβ 2003, 00:16:21
Θέμα δημοσίευσης:
Νικο και απο διαρκεια ζωης τι γινετε Question Question

Και κατι ακομα.......αν πατησεις τιποτα νερα μετα Question Salute ...μην τον ειδατε.. Question Question Question

Παντως δεν πιστευω να μαγουλιαζουν....Κανενα απο αυτα τα ελαστικα που ειναι τετραγωνα δεν μαγουλιαζουν.Ασχετα αν φαινοντε μαλακά.

Αληθεια......Σε 15 αρα μπαινουν Question 195-45-15.Αν ξερει κανεις και τιμη......

Για εναν φιλο μου ρωταω,οχι για μενα Laughing Laughing Laughing
danielos - Τρι 04 Φεβ 2003, 04:23:22
Θέμα δημοσίευσης:
νικο κανεις δεν μου σφυριξε τιποτα μην ανησυχεις!!
Cool
σημερα που αλλαξα τις ζαντες εκει στον καινουργιο ζαντα που πηγα συστημενος απο τον μηχανικο μου εψαχνα να βρω κανα καινουργιο λαστιχο να βαλω γιατι τα 15αρια δεν κανουν στις σιδερενιες.
και εκει που εψαχνα μεταξυ πολλων μου λεει το μαστορι!
ρε ψηλε το στριβεις το γκαζι??
λεω ναι και μου απανταει πως υπαρχει κατι ειδικα για τους αρρωστους σε YOKOHAMA και δεν εχει σχεση με τα υπολοιπα λαστιχα που υπαρχουν.το χρησιμοποιουν σε αναβασεις(αγωνιστικο μου ειπε) και εχει παρα πολυ σκληρο μαγουλο κατι το οποιο το διαπιστωσα και εγω.
εγω νικο και qlf θα το ριξω αν οχι αυτην την εβδομαδα πανω σιγουρα την αλλη!μπορειτε να περιμενετε και να το τεσταρετε απο κοντα στο touring στη λιμνη γιατι δεν θα λειψω!!!
νικο τι λες για τα στενα των 280 λιβρων???μου ειπε στο εντελως φιλικο οτι 300 λιβρες βαζουν στα αγωνιστικα και θα θελει πιο κομψους χειρισμους!!!
275 με 280 στενα APEX θα δεσουν κουτι με τα koni που εχω!!
danielos - Τρι 04 Φεβ 2003, 04:26:05
Θέμα δημοσίευσης:
νικο δεν ξερω ποσα δεκατα μου πλανισε την κυλινδροκεφαλη!
παντως η συμπιεση ειναι 11.4:1 και δημιουργηθηκε απο πλανισμα και λεπτοτερη φλατζα!!
KASFIKIS NIKOS - Τρι 04 Φεβ 2003, 08:40:18
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
νικο κανεις δεν μου σφυριξε τιποτα μην ανησυχεις!!
Cool
σημερα που αλλαξα τις ζαντες εκει στον καινουργιο ζαντα που πηγα συστημενος απο τον μηχανικο μου εψαχνα να βρω κανα καινουργιο λαστιχο να βαλω γιατι τα 15αρια δεν κανουν στις σιδερενιες.
και εκει που εψαχνα μεταξυ πολλων μου λεει το μαστορι!
ρε ψηλε το στριβεις το γκαζι??
λεω ναι και μου απανταει πως υπαρχει κατι ειδικα για τους αρρωστους σε YOKOHAMA και δεν εχει σχεση με τα υπολοιπα λαστιχα που υπαρχουν.το χρησιμοποιουν σε αναβασεις(αγωνιστικο μου ειπε) και εχει παρα πολυ σκληρο μαγουλο κατι το οποιο το διαπιστωσα και εγω.
εγω νικο και qlf θα το ριξω αν οχι αυτην την εβδομαδα πανω σιγουρα την αλλη!μπορειτε να περιμενετε και να το τεσταρετε απο κοντα στο touring στη λιμνη γιατι δεν θα λειψω!!!
νικο τι λες για τα στενα των 280 λιβρων???μου ειπε στο εντελως φιλικο οτι 300 λιβρες βαζουν στα αγωνιστικα και θα θελει πιο κομψους χειρισμους!!!
275 με 280 στενα APEX θα δεσουν κουτι με τα koni που εχω!!




Καλημερα danielo ...

Επειδη κατα καιρους στα διαφορα αυτοκινητα που ειχα ,ειχα φορεσει αρκετα αγωνιστικα λαστιχα και βροχινα και σλικ ΠΡΟΣΕΧΕ ,τα λαστιχα αυτα θελουν αρκετο ζεσταμα σε αγρια ασφαλτο ,στην αρχη οσο ειναι καινουργια θα σου φανουν τελεια , σε συντομο ομως χρονικο διαστημα το πολυ σε δυο μηνες θα σου καουν και θα γλυστρας χειροτερα απο νορμαλ λαστιχα.
Επισης μην κοιτας το προφιλ που ειναι 55 τα λαστιχα αυτα εχουν πολυ σκληρο σκελετο για να αντεχουν σε εναν αγωνα οποτε οπως καταλαβαινεις
το κοπανημα δεν θα το γλυτωσεις.
pugsang - Τρι 04 Φεβ 2003, 09:46:12
Θέμα δημοσίευσης:
Αγαπητέ φίλε danielo,

Εγω θα πρότεινα να βάλεις ενα λαστιχάκι με μαλακά πλαινά (κατι σε Michelin δηλαδή) για να δουλέψει μια χαρα στους δημόσιους δόμους σε συνδυασμό με την σκληρή ανάρτηση που σκοπεύεις να φτιάξεις.Σκληρή ανάρτηση και σκληρή γόμα ελαστικού δεν πανε μαζί (προσωπική άποψη).Το λάστιχο πρέπει να μαγουλιάζει και λίγο για να δουλέψει.Τωρα αυτό για τις 285lbs στενό ελατήριο το βρίσκω παλι ΠΟΛΥ υπερβολικό για βολτίσιο αμάξι.Καλύτερα να βάλεις κάτι απο 230 μέχρι 250 lbs.Εγω φόραγα ελατήρια στενα 250 λιμπρών και νομίζω οτι είναι το άνω όριο για χρήση δρόμου.Απο εκει και πέρα γίνεται αρκετά κουραστικό και δυσκολοδήγητο σε καθημερινές συνθήκες μετακίνησης Τωρα αν σκοπεύεις να τρέξεις αλλαζει το πράγμα......
danielos - Τρι 04 Φεβ 2003, 10:25:55
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Αγαπητέ φίλε danielo,

Εγω θα πρότεινα να βάλεις ενα λαστιχάκι με μαλακά πλαινά (κατι σε Michelin δηλαδή) για να δουλέψει μια χαρα στους δημόσιους δόμους σε συνδυασμό με την σκληρή ανάρτηση που σκοπεύεις να φτιάξεις.Σκληρή ανάρτηση και σκληρή γόμα ελαστικού δεν πανε μαζί (προσωπική άποψη).Το λάστιχο πρέπει να μαγουλιάζει και λίγο για να δουλέψει.Τωρα αυτό για τις 285lbs στενό ελατήριο το βρίσκω παλι ΠΟΛΥ υπερβολικό για βολτίσιο αμάξι.Καλύτερα να βάλεις κάτι απο 230 μέχρι 250 lbs.Εγω φόραγα ελατήρια στενα 250 λιμπρών και νομίζω οτι είναι το άνω όριο για χρήση δρόμου.Απο εκει και πέρα γίνεται αρκετά κουραστικό και δυσκολοδήγητο σε καθημερινές συνθήκες μετακίνησης Τωρα αν σκοπεύεις να τρέξεις αλλαζει το πράγμα......

ακομα ψαχνομαι για τις λιμπρες φιλαρακι! πρωτα θα ενημερωθω και μετα θα προχωρησω.αργα και σταθερα και οχι οπως πριν.παντως στενα της APEX θα μπουν σιγουρα.οταν εννοεις δυσκολοδηγητα σε καθημερινη χρηση τι εννοεις ακριβως??θα ειναι αρκετα σκληρα??γιατι ηδη με το 45 αρι προφιλ που ειχα πριν στα λαστιχα κοπαναγα πολυ καθως και με τα ελατηρια της eibach (3 ποντα) οποτε ισως δεν μου φανει.αυτο που με εβαλε σε σκεψη ειναι αυτο που ειναι ο νικος κασφ οτι οταν καουν θα γλιστρανε περισσοτερο απο νορμαλ!!!
KASFIKIS NIKOS - Τρι 04 Φεβ 2003, 10:59:10
Θέμα δημοσίευσης:
Το οτι θα σου καουν πολυ γρηγορα απο τις καιρικες συνθηκες και την γυαλι ελληνικη ασφαλτο ειναι σιγουρο.
pugsang - Τρι 04 Φεβ 2003, 11:02:50
Θέμα δημοσίευσης:
Θα σου φανεί αρκετά φίλε μου οταν θα το σπας καθε μερα στις λακκούβες γιατι θα διαβάζει και την μικρότερη.Μπορεί να μην κοπανάει αλλα θα μπιστάει.Προτείνω να κρατήσεις τα Eibach και να πας στην condor να παρεις 4 αμορτισερ Peugeot sport οταν σου χαλασουν τα ΚΟΝΙ.Προς το παρον νομίζω οτι είσαι μια χαρα με αυτά που φοράς.Πάντως ο Νίκος έχει απολυτο δίκαιο για τα ημισλικ.
alemao - Τρι 04 Φεβ 2003, 11:18:40
Θέμα δημοσίευσης:
Τα Bridgestone semi-slick τα είχα βρει 120.000 δρχ, αλλά μου είπαν να τα βάλω λίγο πριν τον αγώνα, όχι σε δρόμο για καθημερινή χρήση γιατί θα τα πάρω στο χέρι, ή θα με μαζεύουν με το κουταλάκι. Shocked
pugsang - Τρι 04 Φεβ 2003, 11:32:28
Θέμα δημοσίευσης:
Αριστείδηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

Που είσαι ρεεεεεεεεεεεεεεεε??????????????
danielos - Τρι 04 Φεβ 2003, 11:32:30
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Θα σου φανεί αρκετά φίλε μου οταν θα το σπας καθε μερα στις λακκούβες γιατι θα διαβάζει και την μικρότερη.Μπορεί να μην κοπανάει αλλα θα μπιστάει.Προτείνω να κρατήσεις τα Eibach και να πας στην condor να παρεις 4 αμορτισερ Peugeot sport οταν σου χαλασουν τα ΚΟΝΙ.Προς το παρον νομίζω οτι είσαι μια χαρα με αυτά που φοράς.Πάντως ο Νίκος έχει απολυτο δίκαιο για τα ημισλικ.

φιλε pugsang αμορισερ peugeot sport δεν θα εβαζα ποτε οχι γιατι δεν εχουν κρατημα(για το οποιο εχω ακουσει πολυ καλα λογια) αλλα γιατι ειναι θεοσκληρα!!!!!!!! Shocked Shocked με τα κονι μπορει να μην εχω το στησιμο οπως θα ειχα με τα pug sport αλλα τουλαχιστον ειναι πολυυυ πιο ανετα.pug sport με eibach θανατος φιλε !!δεν ειναι για αθηνα αυτα.ειδικα που σκεφτομαι για τα ελατηρια της APEX.
Τι εννοεις δεν θα κοπαναει αλλα θα μπισταει??
τωρα για τα ημισλικ ενας φιλαρακος που τα φοραει σε ενα ραλλυ 1.3 μου ειπε οτι οντως τα διαβαζει ολα στο δρομο και θελει να εχεις την προσοχη σου ολη την ωρα για να μην φυγεις αλλου για αλλου σε καμια μεγαλη ανωμαλια του δρομου!!!τωρα πως μπορω να τα παρω στο χερι δεν το καταλαβαινω που ειπε ο φιλος αλεμαο δεν το καταλαβαινω!!!για ριξτε ενα explain!!
pugsang - Τρι 04 Φεβ 2003, 11:38:35
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλάμε πάντα για αμορτισερ usage routier(χρήσης δρόμου) και οχι για Gr.N ή Gr.A .Σε διαβεβαιω οτι δεν είναι καθόλου μα καθόλου μα καθόλου σκληρά όπως φαντάζεσαι.Το set up αυτο φοράω αυτό τον καιρό με έγκυο γυναίκα και πιστεψέ με δεν έχω ακούσει κανένα παράπονο.Πιστεύω μάλιστα οτι θα είναι πολύ πιο άνετα απο τα ΚΟΝΙ

Εννοω οτι με 285Lbs ελατήριο θα αναπηδάει σε κάθε ανωμαλία.Ο Αριστείδης εννοεί οτι θα γίνουν φτέλια πολύ γρήγορα στην καθημερινή χρήση.
ΝΙΚΟΣ - Τρι 04 Φεβ 2003, 11:42:10
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω φιλε Ντανι εχω APEX 300 LBS και το αυτοκινητο οδηγειετε μια χαρα.

Οσο για τα PEUGEOTSPORT τα αμορτισερ δεν ειναι σκληρα.Ρωτα και τον PUGSANG να σου πει.Ειδικα τα μπροστα ειναι ποιο μαλ**α απο ενα ζευγαρι BILSTAIN GROUPN για τον λογο οτι θα πρεπει να βαζει μουρες μεσα.Αρα τα πισω στα 106 ειναι ολη η δουλεια.Τα 106 πισω θελουν σκληρημα.

Παντως αυτα τα περι......δεν οδηγειετε για μενα δεν ισχυουν.Απλα θα γινει ποιο σκληρο. Wink
KASFIKIS NIKOS - Τρι 04 Φεβ 2003, 11:43:59
Θέμα δημοσίευσης:
Σε μια ωραια λακουβα θα κανεις και ενα πολυ ωραιο σκισιμο στην μαλ***α του γομα
danielos - Τρι 04 Φεβ 2003, 11:55:05
Θέμα δημοσίευσης:
ρε νικο για πες τιποτα και εσυ!!!να αρχισουμε να ψαγνουμε γνωμες και αποψεις.τα στενα για να εχουν καλο κρατημα αλλα και να μην εχουμε κοπανημα στο δρομο ποσες λιβρες πρεπει να ειναι???ο pug που τα εχει πανω(εχει και πιο ολοκληρωμεμη αποψη λοιπον) λεει οτι το ανω οριο ειναι οι 250 λιβρες.δηλαδη οι 275 (25 λιβρες παραπανω )εχουν μεγαλη διαφορα???πεστε ειλικρινα γιατι πανω στο θεμα εχω πληρη αγνοια!!!για πες και για τα ημισλικ λαστιχα!!!!
pugsang - Τρι 04 Φεβ 2003, 11:55:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ο Νίκος έχει απόλυτο δίκιο για τα αγωνιάρικα Peugeot sport αμορτισερ.Εγώ φόραγα αυτά του S16 mini groupA και όντως τα μπροστά ήταν αρκετά μαλακά.Τα πίσω όμως ήταν φαρμάκι.Γι αυτό έκαναν και 100 χιλιάρικα το ένα

Αγαπητά φίλε Νίκο,

Το αμάξι μπορείς να το οδηγήσεις και με πάνω απο 300lbs ελατήριο.Αλλα θέλει τα κατάλληλα χέρια και την απαραίτητη προσοχή συνέχεια.Αλλιως σε οδηγεί αυτο στο πλησιέστερο χωράφι/τοίχο/γκρεμι κτλ
danielos - Τρι 04 Φεβ 2003, 11:57:56
Θέμα δημοσίευσης:
με προλαβες παλι νικολη!!!
νικ κασφικης τα ημισλικ εχουν μαλακη γομα???παιζει να σχιστουν???
danielos - Τρι 04 Φεβ 2003, 12:15:34
Θέμα δημοσίευσης:
ελα ομως που μολις μιλησα με το μηχανικο μου και με απογοητευσε.μου ειπε οτι τα αμορτισερ μου δεν παιζουν με τα στενα της APEX.Θελει κατι πιο σκληρο σαν bilstein group N ή peugeot sport!!αρα βλεπω να εγκαταλειπω την ιδεα τουλαχιστον αμεσα για αλλαγη ελατηριων!! γκρρρρ!!!!! Evil Evil
οσο για λαστιχα μου ειπε οτι οντως οπως ειπε ο κασφ τρωγονται πολυ γρηγορα.να με βγαλουν γυρω στα 20000 χιλιομετρα το πολυ!!απο 17000 μεχρι 20000 το πολυ!!
ασε που μου ειπε οτι σε χιονι αν πεσω κολησα!δεν ξεκολας με τιποτα απο κει !!!λογικα δεν πιστευω να πεσω σε τιποτα χιονια.τα διαβαζει ολα στο δρομο και δεν ειναι απαραιτητα σκληρα!!!!μου ειπε εξαρταται απο τον τροπο που οδηγεις!!!
παντως μου τα προτεινε ανεπιφυλακτα!!!
KASFIKIS NIKOS - Τρι 04 Φεβ 2003, 12:20:19
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
με προλαβες παλι νικολη!!!
νικ κασφικης τα ημισλικ εχουν μαλακη γομα???παιζει να σχιστουν???




Αυτο ειναι βεβαιο..
alemao - Τρι 04 Φεβ 2003, 12:23:23
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά η Peugeot κάτι ξέρει που έχει την συγκεκριμένη ΜΑΜΑ ανάρτηση και την συγκεκριμένη διάσταση ελαστικών στο Rallye. Όταν πειραματίζεσαι χάνει τον χαρακτήρα του...
danielos - Τρι 04 Φεβ 2003, 12:29:10
Θέμα δημοσίευσης:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
danielos έγραψε:
με προλαβες παλι νικολη!!!
νικ κασφικης τα ημισλικ εχουν μαλακη γομα???παιζει να σχιστουν???




Αυτο ειναι βεβαιο..

για πες λιγα ακομα ρε νικο.με το ζορι μου τα λες!! Laughing Laughing Laughing Laughing
πλακα ε!!!
δηλαδη αν τα βαλω τι πρεπει να προσεξω??μονο σε λακουβα παιζει να σχιστουν ή και σε αλλη περιπτωση??
δωσε οσες πληροφοριες εχεις για να προσαρμοσω τροπο οδηγησης .
μου ηρθε και μια απορια!!!στις αναβασεις που τα βαζουν και πεφτουν μεσα σε ταφρους γιατι δεν σκιζονται???
danielos - Τρι 04 Φεβ 2003, 13:35:04
Θέμα δημοσίευσης:
ρε που με εχει πιασει αγχος.μεσα στην εβδομαδα πρεπει να τα παραγγειλω γιατι δεν γινεται να ανεβω στο touring με τα λαστιχα της μανας τουυ θα παω αλλου για αλλου.αυτο πουμε ανησυχει ειναι ποσο θα διαβαζει το δρομο και το ποσο ευκολο ειναι να σχιστουν αν πεσω σε καμια λακουβα!!!
pugsang - Τρι 04 Φεβ 2003, 13:44:44
Θέμα δημοσίευσης:
Βάλε Michelin Pilot Exalto 185/55/14
ΝΙΚΟΣ - Τρι 04 Φεβ 2003, 13:59:48
Θέμα δημοσίευσης:
Μακη συμφωνω μαζι σου.

Ντανι γνωμη μου παντα...Βαλε 285 Lbs και μολις θελησεις κατι παραπανω τα βγαζεις και αγοραζεις αυτο που θες.Ετσι και αλλιως τα ιδια χρηματα κανουν μεταξυ τους ασχετως απο το ποσες Λιμπρες ειναι.Απλα αν αργοτερα τα αλλαξεις να κοιταξεις να ειναι η εσωτερικη διαμετρος η ιδια πχ αν βαλεις 60 χιλ....60 χιλ να ειναι και τα αλλα.Γιατι μετα δεν θα ταιριαζει στο πιατελο.Αυτα εχουν αναγραφωμενα τεχνικα επανω στις σπειρες.Εμενα για παραδειγμα γραφουν 210/60/300.Οπου 210 το υψος του ελατηριου...60...η εσωτερικη διαμετρος,και 300 οι λιμπρες.

Καλο θα ηταν να περιμενεις μεχρι το τουρινγκ να σε κανω μια βολτα να δεις πως ειναι το δικο μου για να εχεις μια ποιο ολοκληρωμενη εικονα.

Θα στο εδεινα να το οδηγησεις αλλα οπως ειπες εισαι 1.90..τοσο και δεν χωρας με τιποτα.Εγω ειμαι 1.74 και οδηγαω τερμα μπροστα.Και οπως καταλαβαινεις τα Bucket ειναι σταθερα.Ουτε μπροστα ουτε πισω ουτε μεση. Wink
KASFIKIS NIKOS - Τρι 04 Φεβ 2003, 14:00:27
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
danielos έγραψε:
με προλαβες παλι νικολη!!!
νικ κασφικης τα ημισλικ εχουν μαλακη γομα???παιζει να σχιστουν???




Αυτο ειναι βεβαιο..

για πες λιγα ακομα ρε νικο.με το ζορι μου τα λες!! Laughing Laughing Laughing Laughing
πλακα ε!!!
δηλαδη αν τα βαλω τι πρεπει να προσεξω??μονο σε λακουβα παιζει να σχιστουν ή και σε αλλη περιπτωση??
δωσε οσες πληροφοριες εχεις για να προσαρμοσω τροπο οδηγησης .
μου ηρθε και μια απορια!!!στις αναβασεις που τα βαζουν και πεφτουν μεσα σε ταφρους γιατι δεν σκιζονται???


Πρωτα απο ολα θα μαζευεις απο τον δρομο τα παντα χαλικια ,καρφακια,καπακια απο αναψυκτικα και οτι μπορεις να φανταστεις.
Στο φρεναρισμα θα γινονται και καποια μικρα σκισιματα .
Στους αγωνες τωρα ποιος σου ειπε οτι δεν σκιζονται ,απλως δεν τους νοιαζει.
Οταν τελειωση ο αγωνας ομως , και δεν εχουν προβλημα τα φυλανε σαν τα ματια τους.
alemao - Τρι 04 Φεβ 2003, 14:09:57
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Θα στο εδεινα να το οδηγησεις αλλα οπως ειπες εισαι 1.90..τοσο και δεν χωρας με τιποτα.Εγω ειμαι 1.74 και οδηγαω τερμα μπροστα.Και οπως καταλαβαινεις τα Bucket ειναι σταθερα.Ουτε μπροστα ουτε πισω ουτε μεση. Wink

Εκτός και έχεις βάση με σιδηρόδρομο... Wink
ΝΙΚΟΣ - Τρι 04 Φεβ 2003, 14:12:17
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω παντως που φοραω τα 720 για βολτα,τα εχω περιπου 20.000 χιλμ και εχουν φαγωθει.Οποτε τι με νοιαζει αν τα Α-032 ειναι το πολυ μεχρι 20.000 χλμ Question Question Ενταξει...αν το προσεξεις και λιγο παραπανω θα βγαλει και μερικα ακομα.Ετσι και αλλιως τα 20.000 χιλμ θα τα κανω μεσο ορο σε 1.5 χρονια.Οποτε ουτε γατα ουτε ζημια.

Ντανι αν ειναι οντως μαλακη η αναρτηση σου μην βαζεις ελατηρια γιατι θα γινει οτι να ΄ναι το αμαξι.Γνωμη μου παλι ειναι να τα πυλησεις σε κανεναν γνωστο σου και να βαλεις απο την αρχη αλλη αναρτηση.Ετσι θα μιωσεις και την διαφορα στα χρηματα.Απο οτι μου ειπε ο Ντινος τα μπροστα της PEUGEOTSPORT απο το MINI GROUP A δεν ειναι πολυ ακριβα.Σχεδον τζαμπα.Βαζεις αυτα με τα ελατηρια APEX και πισω βαζεις ενα ζευγαρη BILSTAIN GROUP N που ειναι και ποιο φθηνα απο τα PEUGEOTSPORT.Και ο Ντινος στο αγωνηστηκο ετσι τα ειχε.Οποτε ουτε γατα ουτε ζημια.Απλα μην κανεις καμια βιαστικη κινηση γιατι η αναρτηση ειναι το ζουμη στο 106.Αφου θα βαλεις..Βαλε μια και καλη κατι καλο. Wink
ΝΙΚΟΣ - Τρι 04 Φεβ 2003, 14:15:22
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε ALEMAO ουτε σιδηροδρομος.Ειπαμε FULL A,οχι βολτισιο Wink
pugsang - Τρι 04 Φεβ 2003, 14:22:09
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστός ο Νίκος

Τα πουλάς και συμπληρώνεις για το καλό setup.Φτιαξτο μια και καλή.Μην βιάζεσαι και κανεις λαθη που κοστίζουν.Τα μπροστά του mini group A εχουν 30 χιλιάρικα το ένα.Τα πίσω έχουν 100 χιλιάρικα το ένα.Βάζεις μπροστά τα Peugeot sport και πίσω BILSTΕIN GROUP N. Να προτιμήσεις πίσω αμορτισερ χωρίς uniball γιατί μετα απο καιρό βγάζουν λίγη φασαρία.
alemao - Τρι 04 Φεβ 2003, 14:26:47
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Φιλε ALEMAO ουτε σιδηροδρομος.Ειπαμε FULL A,οχι βολτισιο Wink

στο Α απαγορεύονται οι κινούμενες βάσεις;
danielos - Τρι 04 Φεβ 2003, 14:38:15
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Εγω παντως που φοραω τα 720 για βολτα,τα εχω περιπου 20.000 χιλμ και εχουν φαγωθει.Οποτε τι με νοιαζει αν τα Α-032 ειναι το πολυ μεχρι 20.000 χλμ Question Question Ενταξει...αν το προσεξεις και λιγο παραπανω θα βγαλει και μερικα ακομα.Ετσι και αλλιως τα 20.000 χιλμ θα τα κανω μεσο ορο σε 1.5 χρονια.Οποτε ουτε γατα ουτε ζημια.

το θεμα ομως που με καιει ειναι κυριως το ποσο ασφαλη ειναι ρε νικο.μην ερθω στο τουρ και αντι για να δω την λιμνη παω μεσα.εδω ακουω για ακραια συμπεριφορα και αυτο καπου με ανησυχει οχι λογω των οδηγικων μου ικανοτητων αλλα λογω των απανταχου παλιοδρομων.χθες ημουν αποφασισμενος 200% να τα βαλω και τωρα εχω ενδοιασμους μηπως και παω να σκασω πουθενα!!χτυπα ξυλο.
και αν ειναι στην παραμικρη λακουβα να πρεπει να αλλαζω καινουργιο λαστιχο χεσε μεσα!!!!
ΝΙΚΟΣ - Τρι 04 Φεβ 2003, 20:10:53
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτα τα λαστιχα Ντανι εχουν πολλη ποιο σκληρα πλαινα απο οτιδηποτε κυκλοφορει απο λαστιχα δρομου.Δεν υπαρχει περιπτωση να τα φας απο λακουβα.Γι αυτο ειμαι 1000% σιγουρος.
Απο ακραια συμπεριφορα.....Το μονο που θα πρεπει να προσεξεις ειναι αν ξεκολησει......Εχουν και Γ@μω τα κρατηματα 200% καλυτερο απο τα βολτας.Αλλα αν ξεκολησει και ξαναπιασει εκει θελει προσοχη.Για να γινει αυτο ομως θα πρεπει να πας συνεχεια στις στροφες μπαινω-δεν μπαινω,πραγμα αδυνατον λογο του οτι δεν εισαι σε αγωνα.Αρα τα ορια ειναι πολυ ποιο πανω.Στο κατω κατω αν ειναι να φυγει καποιος απο τον δρομο φευγει και με τα οποια λαστιχα φοραει Wink

Εγω στην θεση σου θα τα εβαζα.....Δηλαδη θα τα βαλω ετσι και αλλιως. Wink
Miltellas - Τετ 05 Φεβ 2003, 02:26:47
Θέμα δημοσίευσης:
Τί τόπικ κι αυτό! Λές και πέρασε βομβαρδιστικό από το Forum!

ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Εγω παντως που φοραω τα 720 για βολτα,τα εχω περιπου 20.000 χιλμ και εχουν φαγωθει.Οποτε τι με νοιαζει αν τα Α-032 ειναι το πολυ μεχρι 20.000 χλμ Question Question Ενταξει...αν το προσεξεις και λιγο παραπανω θα βγαλει και μερικα ακομα.Ετσι και αλλιως τα 20.000 χιλμ θα τα κανω μεσο ορο σε 1.5 χρονια.Οποτε ουτε γατα ουτε ζημια.


Θά 'θελες Νίκο μου! Κι εγώ τα Conti τα είχα φαγωμένα από τα 20000χλμ. Αν με τα Β720 βγάλεις τελικά 30000χλμ (20000χλμ + 10000χλμ της υπομονής μέχρι μα μαζέψεις λεφτά για λάστιχα), πιστεύεις ότι με τα αγωνιστικά θα κάνεις το ίδιο; Τα αγωνιστικά 17-20000χλμ σε δημόσιους δρόμους κάνουν με νορμάλ οδηγούς, όχι με σένα!


pugsang έγραψε:
...Σκληρή ανάρτηση και σκληρή γόμα ελαστικού δεν πανε μαζί (προσωπική άποψη).Το λάστιχο πρέπει να μαγουλιάζει και λίγο για να δουλέψει....


Αναγκαστικά θα διαφωνήσω Μάκη. Μόνο μία σκληρή ανάρτηση θα καταφέρει να μαγουλιάσει επαρκώς ένα σκληρό πλαϊνό ελαστικού. Εξάλλου, μία μαλακή ανάρτηση δεν έχει ελπίδα να δουλέψει σωστά με σκληρές γόμες. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο.


Επικρατεί στον χώρο των βελτιώσεων μία φήμη που θεωρεί τα στενά ελατήρια ανώτερα των φαρδιών. Γιατί τότε στα αγωνιστικά (rally) δεν φορούν στενά ελατήρια;
Προσέξτε το οξύμωρο του σχήματος: Τα αγωνιστικά που τρέχουν σε ράλλυ (ασφάλτου και χώματος αλλά όχι σε πίστα), φοράνε φαρδιά ελατήρια, ΔΕΝ έχουν σκληρή ανάρτηση, θεωρούν τα αμορτισέρ λαδιού ως καλύτερα των αερίου-λαδιού, και δεν είναι χαμηλωμένα (ή είναι ελάχιστα χαμηλωμένα). - Νίκο, κάνω λάθος; -
Μήπως εν αγνοία μας υπερβάλουμε σε κάποια πράγματα; Μήπως υπερβάλλοντας φτιάχνουμε ένα αυτοκίνητο κατάλληλο για πίστα με τέλεια άσφαλτο και ακατάλληλο για δημόσιους δρόμους με το απρόβλεπτο οδόστρωμα;
pugsang - Τετ 05 Φεβ 2003, 08:03:44
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:

Αναγκαστικά θα διαφωνήσω Μάκη. Μόνο μία σκληρή ανάρτηση θα καταφέρει να μαγουλιάσει επαρκώς ένα σκληρό πλαϊνό ελαστικού. Εξάλλου, μία μαλακή ανάρτηση δεν έχει ελπίδα να δουλέψει σωστά με σκληρές γόμες. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο.


Σωστό αυτό Μίλτο αλλα ισχύει σε πίστες ή σε δρόμους με τέλεια άσφαλτο.Νομίζεις οτι μια σκληρή ανάρτηση θα μπορέσει να μαγουλιάσει ενα σκληρό πλαινό σε γλιστερό καθημερινό δρόμο?Επίσης με σκληρό πλαινό πρέπει να δουλέυεις τις πιέσεις γύρω στα 28psi για δουλέψει το λάστιχο
GIANNIS206 - Τετ 05 Φεβ 2003, 08:33:05
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ νομίζω ότι είναι λάθος να το τοποθετηθούν αγωνιστικά ή ημιαγωνιστικα λάστιχα σε αυτοκίνητο βόλτας.ΤΑ λάστιχα αυτά για να δουλεύουν θέλουν θερμοκρασίες και ειναι δύσκολο να είμαστε συνέχεια τέζα!Η γόμα τουσ σκληραίνει απο τον καιρό και βγαίνει γρήγορα off.Τέλος υπάρχει μια περίπτωση,αν δουλέψουν τέλεια τα λάστιχα΄,να φύγουμε απο υπερκράτημα!!!! Exclamation
pezomania - Τετ 05 Φεβ 2003, 09:01:52
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Προσέξτε το οξύμωρο του σχήματος: Τα αγωνιστικά που τρέχουν σε ράλλυ (ασφάλτου και χώματος αλλά όχι σε πίστα), φοράνε φαρδιά ελατήρια, ΔΕΝ έχουν σκληρή ανάρτηση, θεωρούν τα αμορτισέρ λαδιού ως καλύτερα των αερίου-λαδιού, και δεν είναι χαμηλωμένα (ή είναι ελάχιστα χαμηλωμένα). - Νίκο, κάνω λάθος; -


Δέν με λένε Νίκο, αλλά νομίζω ότι κάνεις λάθος. Το 206 WRC το ασφάλτινο, δεν ξέρω αν φοράει στενά ή φαρδυά ελατήρια, αλλά είναι ένα με το έδαφος!!
GIANNIS206 - Τετ 05 Φεβ 2003, 09:32:49
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ νομίζω ότι δεν φοράει στενά!Θα συμφωνήσω με τον μίλτο!
ΝΙΚΟΣ - Τετ 05 Φεβ 2003, 09:52:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια.....Στην ασφαλτο φορανε στενα ως επι το πλειστον.Γι αυτο ειμαι σιγουροτατος.Αλλο το χωμα και αλλο η ασφαλτος.Στο χωμα θελουν διαδρομη τα αμορτισερ.

Μιλτο εχεις δικαιο για τα λαστιχα οτι τα φαγωνω ευκολα. Laughing

Να ξεκαθαρισουμε ενα πραγμα για το Α-032.Το λαστιχο αυτο δεν ειναι 100% αγωνηστικο.Ειναι ενα STREET LEGAL (καπως ετσι τα λενε),και οι περισοτεροι συμφωνουνε στο οτι ειναι καλυτερο απο το πχ 720 και στον βρεγμενο.Εγω παντως θα το βαλω και οτι πιασω.Εννοητε οτι δεν θα εβαζα καθαρο σλικ στο αυτοκινητο,αλλα το συγκεκριμενο ειναι ντεμι και τα βγαζουν και για βολτα....αρα κατι ξερουν περισοτερο.Απλα εγω θελω ενα λαστιχο με πολυ σκληρα πλαινα γιατι η αναρτηση μου τα ξεμπερδευει στο αψε-σβησε Wink
glf - Τετ 05 Φεβ 2003, 17:36:40
Θέμα δημοσίευσης:
και μη ξεχνάμε ότι πχ το Evo φοράει από τη μάνα του από την ίδια σειρά της Yokohama (semi-slick, street legal), το μπακλαβαδωτό πέλμα Smile)
Sidobre - Τετ 05 Φεβ 2003, 18:01:24
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Επικρατεί στον χώρο των βελτιώσεων μία φήμη που θεωρεί τα στενά ελατήρια ανώτερα των φαρδιών. Γιατί τότε στα αγωνιστικά (rally) δεν φορούν στενά ελατήρια;


Θα το επιβεβαιώσω και εγώ Μίλτο...

Τα ασφάλτινα αυτοκίνητα φοράνε στενά ελλατήρια με σκληρή ανάρτηση.
Οταν όμως έχει χώμα τότε μιλάμε για φαρδιά ελλατήρια και πολύ μεγάλες διαδρομές ανάρτησης.


Για το λαστιχάκι πάντως θα ήθελα να το δώ από κοντά! Και εμένα μου τράβηξε την προσοχή!
Αν το βάλει κάποιος θέλω βόλτα και εντυπώσεις!
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 06 Φεβ 2003, 01:35:51
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Επικρατεί στον χώρο των βελτιώσεων μία φήμη που θεωρεί τα στενά ελατήρια ανώτερα των φαρδιών. Γιατί τότε στα αγωνιστικά (rally) δεν φορούν στενά ελατήρια;


Θα το επιβεβαιώσω και εγώ Μίλτο...

Τα ασφάλτινα αυτοκίνητα φοράνε στενά ελλατήρια με σκληρή ανάρτηση.
Οταν όμως έχει χώμα τότε μιλάμε για φαρδιά ελλατήρια και πολύ μεγάλες διαδρομές ανάρτησης.


Για το λαστιχάκι πάντως θα ήθελα να το δώ από κοντά! Και εμένα μου τράβηξε την προσοχή!
Αν το βάλει κάποιος θέλω βόλτα και εντυπώσεις!


Παιδια φορανε στενα γιατι στα στενα μπορεις να παιξεις με τις λιμπρες.

Στα κανονικα οι λιμπρες ειναι στανταρ και δεν εχεις μεγαλη γκαμα για να διαλεξεις. Wink
KASFIKIS NIKOS - Πεμ 06 Φεβ 2003, 08:17:55
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Επικρατεί στον χώρο των βελτιώσεων μία φήμη που θεωρεί τα στενά ελατήρια ανώτερα των φαρδιών. Γιατί τότε στα αγωνιστικά (rally) δεν φορούν στενά ελατήρια;


Θα το επιβεβαιώσω και εγώ Μίλτο...

Τα ασφάλτινα αυτοκίνητα φοράνε στενά ελλατήρια με σκληρή ανάρτηση.
Οταν όμως έχει χώμα τότε μιλάμε για φαρδιά ελλατήρια και πολύ μεγάλες διαδρομές ανάρτησης.


Για το λαστιχάκι πάντως θα ήθελα να το δώ από κοντά! Και εμένα μου τράβηξε την προσοχή!
Αν το βάλει κάποιος θέλω βόλτα και εντυπώσεις!


Το εχω φορεσει εγω ειναι παρα πολυ καλο για μικρο χρονικο διαστημα.
3 με 4 μηνες,μετα ξεραινεται και αρχιζουν τα γλυστρηματα.
Εχει πολυ μεγαλα περιθωρια προσφυσης σε σημειο που μπορεις να παρασυρθεις πολυ ευκολα θελει μεγαλη προσοχη..
danielos - Πεμ 06 Φεβ 2003, 08:42:08
Θέμα δημοσίευσης:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Επικρατεί στον χώρο των βελτιώσεων μία φήμη που θεωρεί τα στενά ελατήρια ανώτερα των φαρδιών. Γιατί τότε στα αγωνιστικά (rally) δεν φορούν στενά ελατήρια;


Θα το επιβεβαιώσω και εγώ Μίλτο...

Τα ασφάλτινα αυτοκίνητα φοράνε στενά ελλατήρια με σκληρή ανάρτηση.
Οταν όμως έχει χώμα τότε μιλάμε για φαρδιά ελλατήρια και πολύ μεγάλες διαδρομές ανάρτησης.


Για το λαστιχάκι πάντως θα ήθελα να το δώ από κοντά! Και εμένα μου τράβηξε την προσοχή!
Αν το βάλει κάποιος θέλω βόλτα και εντυπώσεις!


Το εχω φορεσει εγω ειναι παρα πολυ καλο για μικρο χρονικο διαστημα.
3 με 4 μηνες,μετα ξεραινεται και αρχιζουν τα γλυστρηματα.
Εχει πολυ μεγαλα περιθωρια προσφυσης σε σημειο που μπορεις να παρασυρθεις πολυ ευκολα θελει μεγαλη προσοχη..

πως ξερενεται το λαστιχο??
ο λαστιχας μου ειπε οτι εχει διαρκεια 17.000 με 20.000 χιλιομετρα το πολυ.μετα θελει αναγκαστικα αλλαγη!
εχει οντως τοσο μεγαλα περιθωρια προσφυσης.για σκισιμο δεν ανησυχω τοσο πολυ!
στο βρεγμενο τι συμπεριφορα εχει???? Rolling eyes
KASFIKIS NIKOS - Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:23:22
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Επικρατεί στον χώρο των βελτιώσεων μία φήμη που θεωρεί τα στενά ελατήρια ανώτερα των φαρδιών. Γιατί τότε στα αγωνιστικά (rally) δεν φορούν στενά ελατήρια;


Θα το επιβεβαιώσω και εγώ Μίλτο...

Τα ασφάλτινα αυτοκίνητα φοράνε στενά ελλατήρια με σκληρή ανάρτηση.
Οταν όμως έχει χώμα τότε μιλάμε για φαρδιά ελλατήρια και πολύ μεγάλες διαδρομές ανάρτησης.


Για το λαστιχάκι πάντως θα ήθελα να το δώ από κοντά! Και εμένα μου τράβηξε την προσοχή!
Αν το βάλει κάποιος θέλω βόλτα και εντυπώσεις!



Το εχω φορεσει εγω ειναι παρα πολυ καλο για μικρο χρονικο διαστημα.
3 με 4 μηνες,μετα ξεραινεται και αρχιζουν τα γλυστρηματα.
Εχει πολυ μεγαλα περιθωρια προσφυσης σε σημειο που μπορεις να παρασυρθεις πολυ ευκολα θελει μεγαλη προσοχη..

πως ξερενεται το λαστιχο??
ο λαστιχας μου ειπε οτι εχει διαρκεια 17.000 με 20.000 χιλιομετρα το πολυ.μετα θελει αναγκαστικα αλλαγη!
εχει οντως τοσο μεγαλα περιθωρια προσφυσης.για σκισιμο δεν ανησυχω τοσο πολυ!
στο βρεγμενο τι συμπεριφορα εχει???? Rolling eyes



Ξεραινετε και σκληραινει η γομα του πελματος επισεις αποκτα και μια ωραια γυαλαδα απο τους ελληνικους δρομους,στο βρεγμενο ειναι παρα πολυ καλο.
sps - Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:34:00
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:


Επικρατεί στον χώρο των βελτιώσεων μία φήμη που θεωρεί τα στενά ελατήρια ανώτερα των φαρδιών. Γιατί τότε στα αγωνιστικά (rally) δεν φορούν στενά ελατήρια;
Προσέξτε το οξύμωρο του σχήματος: Τα αγωνιστικά που τρέχουν σε ράλλυ (ασφάλτου και χώματος αλλά όχι σε πίστα), φοράνε φαρδιά ελατήρια, ΔΕΝ έχουν σκληρή ανάρτηση, θεωρούν τα αμορτισέρ λαδιού ως καλύτερα των αερίου-λαδιού, και δεν είναι χαμηλωμένα (ή είναι ελάχιστα χαμηλωμένα). - Νίκο, κάνω λάθος; -
Μήπως εν αγνοία μας υπερβάλουμε σε κάποια πράγματα; Μήπως υπερβάλλοντας φτιάχνουμε ένα αυτοκίνητο κατάλληλο για πίστα με τέλεια άσφαλτο και ακατάλληλο για δημόσιους δρόμους με το απρόβλεπτο οδόστρωμα;


Ειναι θεμα ομολογκασιον.
Στα ραλλυ πρεπει να εχεις τη διαταξη της νορμαλ αναρτησης στο gr N.
Αρα,αν απο το εργοστασιο βγαινει με φαρδυ ελατηριο,τοτε και στο ραλλυ θα τρεξει με φαρδυ.
Δεν ειμαι 100% σιγουρος γι αυτο που λεω,ας με διορθωσει καποιος που ξερει καλυτερα.
Το σιγουρο ειναι οτι στα ραλλυ διατηρειται το υψος της αναρτησης.
Επισης τρεχουν με πιο μαλ**ες? ρυθμισεις απο πιστα,γιατι εξω ειναι δρομος.
Εχει πηδηματα,λακουβες,γλιστραει,βρεχει κοκ.
Στην πιστα εχεις απολυτο οδοστρωμα,συνηθως χαλί και κυνηγας το απολυτο.
Επισης,εκει επιτρεπεται απο τον κανονισμο το χαμηλωμα.
danielos - Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:42:29
Θέμα δημοσίευσης:
kasfikis μου ανεστειλες ενα απο τους φοβους που ειχα και ηταν το βρεγμενο.εγω περιμενα να μην εχει τοσο καλη προσφυση στο βρεγμενο!
δηλαδη οτι με την πρωτη βροχη θα αρχιζε να κανει τα δικα του με δυσαρεστα αποτελεσματα!
το οτι εχει μικρη διαρκεια ζωης ειναι ενα μειονεκτημα αλλα τι να κανουμε δεν μπορουμε να τα εχουμε και ολα!
παντως σε στεγνο το λαστιχο θα πρεπει να ειναι απλα τρομερο ε???
Sidobre - Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:59:47
Θέμα δημοσίευσης:
Aπ'ότι κατάλαβα εγώ πάντως είναι όντως φοβερά αλλά για δεύτερα ελλαστικά και όχι καθημερινά!

Αν κερδίσω το λαχείο θα τα φοράω μαζί με τις δεύτερες ζάντες μου...



Eτσι για αν ονειρευόμαστε και λίγο.... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

(Αμα την πιάσω αυτήν που διάβασε το χέρι μου και είπε ότι θα κάνω λεφτά.... την έκατσε!)
GIANNIS206 - Πεμ 06 Φεβ 2003, 10:01:27
Θέμα δημοσίευσης:
Αγωνιζόμενοι με 106 και τώρα πλέον με 206!! Very happy μου είπαν ότι το αγωνιστικό σλικ δεν σε προειδοποιεί για γλιστρήματα!Εξάλου τα αγωνιστικά το γράφουν!ότι απαγορεύεται ή χρήση εκτός αγώνων!
danielos - Πεμ 06 Φεβ 2003, 10:04:52
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Αγωνιζόμενοι με 106 και τώρα πλέον με 206!! Very happy μου είπαν ότι το αγωνιστικό σλικ δεν σε προειδοποιεί για γλιστρήματα!Εξάλου τα αγωνιστικά το γράφουν!ότι απαγορεύεται ή χρήση εκτός αγώνων!

δεν πιστευω γιαννη οτι αυτα που λεω ειναι καθαρα αγωνιστικα σλικ λαστιχα!αυτα οντως δεν μπορεις να τα βαλεις στο δρομο.
αυτα που λεω ειναι ημισλικ λαστιχα!αρα οχι τοσο πολυ απολυτα στο δρομο!
GIANNIS206 - Πεμ 06 Φεβ 2003, 10:13:03
Θέμα δημοσίευσης:
DANIELE νομίζω ότι ναι έχεισ δίκιο!Να σε ρωτήσω όμως δεν υπάρχει περίπτωση να φύγεις από υπερκράτημα?Δηλάδη να λάστιχα να έχουν περιθώρια αλλα να έχει τελειώσει η ανάρτηση?Για το rallye δεν τίθεται θέμα αλλά για μένα 206 1.6 16ν νορμαλ?
sps - Πεμ 06 Φεβ 2003, 10:13:49
Θέμα δημοσίευσης:
Tα ημι σλικ λαστιχα ,θελουν παρα πολυ ζεσταμα για να δουλέψουν σωστα.
Και ειναι λογικο ετσι?
Οποτε απο το σπιτι μεχρι τη δουλεια,δεν προκειται να δουλεψουν με τιποτα,και αν σου τυχει μια στραβη "χτυπα ξυλο" και θες φρενα,αντε να σταματησεις με κρυο λαστιχο.
Ακραιο παραδειγμα αλλα θελω να πω,πως για μεσα στους γλιστερους δρομους της πολης ειναι λιγο επικινδυνα.

Βεβαια εξαρταται ποσα και τι χιλιομετρα κανει ο καθενας.
Μπορει ο danielos πχ να μενει στην πεντελη και να θελει καθε μερα να ανεβοκατεβαινει κομματια.
danielos - Πεμ 06 Φεβ 2003, 10:23:55
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206
το προβλημα ειναι ρε γιαννη οτι οταν ο μηχανικος που εφτιαξα το αυτοκινητο (ο οποιος τρεχει και ο ιδιος σε αγωνες ) οδηγησε το αυτοκινητο με τα λαστιχα που ειχα με τις 15 αρες (yokohama v102) μου ειπε : το αμαξι εχει πολυ γκαζι και βγαζει την αναρτηση οff.(κιτρινα koni με ελατηρια eibach 2.5-3 ποντους).θελεις αλλη αναρτηση για να μπορεσεις να παρεις ολη τη δυναμη του κινητηρα σωστα και απροβληματιστα!
και για αυτο το σκεφτομαι μηπως το λαστιχο κραταει πολυ καλα αλλα η αναρτηση δεν σταθει στο υψος των περιστασεων!!γι αυτο ψαχνομαι και στην αναρτηση.οχι να το κανω αγωνιστικο αλλα να το κανω πιο βεντουζα απο οτι ειναι τωρα!!! εχεις καμια ιδεα??
sps
αντιθετα εγω πιστευω λογω του οτι εχει μαλακη γομα το λαστιχο οτι δεν χρειαζεται πολυ ζεσταμα το ημισλικ ελαστικο. μπορει να κανω λαθος!!οποιος ξερει ας διορθωσει!!!
GIANNIS206 - Πεμ 06 Φεβ 2003, 10:42:16
Θέμα δημοσίευσης:
Α εδώ θέλει ψάξιμο!από την ανάρτηση σαν αίσθηση είσαι ευχαριστημένος?
με τον Μίλτο που έχουμε ίδιο αμάξι όταν ήταν νορμαλ και το δικό του είχαμε ακριβώς το ίδιο φάγωμα στα λάστιχα!αυ΄τός το χαμήλωσε και πατάει τώρα όλο το πέλμα και καταλαβαίνει τι λάστιχο έχει Ρ7000!
Daniele δύσκολη υπόθεση να βγάζεισ off ανάρτηση από rallye θα δούμε!Πες μου αυτά που σου λεώ είναι σωστά η εχω λάθος για να ξέρω και που βρίσκομαι!
danielos - Πεμ 06 Φεβ 2003, 10:54:27
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Α εδώ θέλει ψάξιμο!από την ανάρτηση σαν αίσθηση είσαι ευχαριστημένος?
με τον Μίλτο που έχουμε ίδιο αμάξι όταν ήταν νορμαλ και το δικό του είχαμε ακριβώς το ίδιο φάγωμα στα λάστιχα!αυ΄τός το χαμήλωσε και πατάει τώρα όλο το πέλμα και καταλαβαίνει τι λάστιχο έχει Ρ7000!
Daniele δύσκολη υπόθεση να βγάζεισ off ανάρτηση από rallye θα δούμε!Πες μου αυτά που σου λεώ είναι σωστά η εχω λάθος για να ξέρω και που βρίσκομαι!

απο τξν αναρτηση σαν αισθηση ειμαι ευχαριστημενος μονο που θα ηθελα λιγο πιο σκληρο το πισω μερος.απο το τιμονι δεν ειμαι τοσο πολυ αλλα τα λαστιχα που φοραω ειναι ελλεινα (pirelli p700 τα 'μαμα').
με τα προηγουμενα τα yokohama ειχα πολυ πιο σαφες τιμονι!!!
KASFIKIS NIKOS - Πεμ 06 Φεβ 2003, 11:08:16
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Α εδώ θέλει ψάξιμο!από την ανάρτηση σαν αίσθηση είσαι ευχαριστημένος?
με τον Μίλτο που έχουμε ίδιο αμάξι όταν ήταν νορμαλ και το δικό του είχαμε ακριβώς το ίδιο φάγωμα στα λάστιχα!αυ΄τός το χαμήλωσε και πατάει τώρα όλο το πέλμα και καταλαβαίνει τι λάστιχο έχει Ρ7000!
Daniele δύσκολη υπόθεση να βγάζεισ off ανάρτηση από rallye θα δούμε!Πες μου αυτά που σου λεώ είναι σωστά η εχω λάθος για να ξέρω και που βρίσκομαι!

απο τξν αναρτηση σαν αισθηση ειμαι ευχαριστημενος μονο που θα ηθελα λιγο πιο σκληρο το πισω μερος.απο το τιμονι δεν ειμαι τοσο πολυ αλλα τα λαστιχα που φοραω ειναι ελλεινα (pirelli p700 τα 'μαμα').
με τα προηγουμενα τα yokohama ειχα πολυ πιο σαφες τιμονι!!!


Σου εχω στειλει MAIL με το τηλ. παρε με.
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 06 Φεβ 2003, 15:14:05
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
GIANNIS206
το προβλημα ειναι ρε γιαννη οτι οταν ο μηχανικος που εφτιαξα το αυτοκινητο (ο οποιος τρεχει και ο ιδιος σε αγωνες ) οδηγησε το αυτοκινητο με τα λαστιχα που ειχα με τις 15 αρες (yokohama v102) μου ειπε : το αμαξι εχει πολυ γκαζι και βγαζει την αναρτηση οff.(κιτρινα koni με ελατηρια eibach 2.5-3 ποντους).θελεις αλλη αναρτηση για να μπορεσεις να παρεις ολη τη δυναμη του κινητηρα σωστα και απροβληματιστα!
και για αυτο το σκεφτομαι μηπως το λαστιχο κραταει πολυ καλα αλλα η αναρτηση δεν σταθει στο υψος των περιστασεων!!γι αυτο ψαχνομαι και στην αναρτηση.οχι να το κανω αγωνιστικο αλλα να το κανω πιο βεντουζα απο οτι ειναι τωρα!!! εχεις καμια ιδεα??
sps
αντιθετα εγω πιστευω λογω του οτι εχει μαλακη γομα το λαστιχο οτι δεν χρειαζεται πολυ ζεσταμα το ημισλικ ελαστικο. μπορει να κανω λαθος!!οποιος ξερει ας διορθωσει!!!


Danielo εννωητε οτι θες αλλη αναρτηση Wink Wink Και καλο ειναι να το βιαστεις.

Απο εκει και περα θα ηθελα να πω σε ολους οτι το συγκεκριμενο λαστιχο ειναι σαφως ανοτερο απο τα αλλα ελαστηκα δρομου αλλα δεν φτανει στα επιπεδα ενως καθαρου αγωνιστηκου ελαστικου. Wink
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 06 Φεβ 2003, 15:42:17
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Aπ'ότι κατάλαβα εγώ πάντως είναι όντως φοβερά αλλά για δεύτερα ελλαστικά και όχι καθημερινά!

Αν κερδίσω το λαχείο θα τα φοράω μαζί με τις δεύτερες ζάντες μου...



Eτσι για αν ονειρευόμαστε και λίγο.... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

(Αμα την πιάσω αυτήν που διάβασε το χέρι μου και είπε ότι θα κάνω λεφτά.... την έκατσε!)


Τασο η ζαντα που φαινετε στην εικονα εχει εναν κωδικο.Διασταυρωσε σε παρακαλω αν ειναι ο σωστος κωδικος της ή κοιτα πρεπει να εχει καποιον αλλον κωδικο.
Περιμενω απαντηση σου για να δωσω τον κωδικο στον Ντινο και να την αγορασω. Wink
Sidobre - Πεμ 06 Φεβ 2003, 18:57:50
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Aπ'ότι κατάλαβα εγώ πάντως είναι όντως φοβερά αλλά για δεύτερα ελλαστικά και όχι καθημερινά!

Αν κερδίσω το λαχείο θα τα φοράω μαζί με τις δεύτερες ζάντες μου...



Eτσι για αν ονειρευόμαστε και λίγο.... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

(Αμα την πιάσω αυτήν που διάβασε το χέρι μου και είπε ότι θα κάνω λεφτά.... την έκατσε!)


Τασο η ζαντα που φαινετε στην εικονα εχει εναν κωδικο.Διασταυρωσε σε παρακαλω αν ειναι ο σωστος κωδικος της ή κοιτα πρεπει να εχει καποιον αλλον κωδικο.
Περιμενω απαντηση σου για να δωσω τον κωδικο στον Ντινο και να την αγορασω. Wink


ΘΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΩΡΟ;;; Surprised Shocked Shocked Birthday Multi color Multi color Multi color Multi color ΄

Οι συγκεκριμένες είναι από την Αγγλία και είναι 6Jx15" Προσφορά με 533.33 ευρώ όλες. Ο κωδικός τους στην Αγγλία είναι "wheeloffer"

Από εκεί και ύστερα υπάρχουν οι:

106 cup 6J x 14 με κωδικό 1460 και τιμή 158.33 η μία





Kαι οι 7J x 16 με κωδικό 3262 και τιμή 258.33 η μία!!!

Θα δω αν έχει τις ίδιες και στην Γαλλία και θα σου πω...
Οι τιμές βέβαια της Αγγλίας είναι σχεδόν διπλάσιες από αυτές της Γαλλίας αλλα μερικά προϊόντα τα φτιάχνουν οι ίδιοι οι Αγγλοι.
Sidobre - Πεμ 06 Φεβ 2003, 19:11:16
Θέμα δημοσίευσης:
Η Γαλλία ΔΕΝ έχει τις ίδιες. Οι Compomotive είναι της Αγγλίας. Η Γαλλία έχει τις Speedline.

Αλλά έχω νέαααααααα

Που να το γράψω δεν ξέρω από την χαρά μου!

Νέα προϊόντα ανεβάζει τώρα με 1600 16v για 2001 μοντέλα!!!!!

Giannis206, Pezomania και λοιποί ακούτεεεεεεεε

Καλά έχω χαζέψει από την χαρά μου!!!!!

ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 06 Φεβ 2003, 21:40:46
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Aπ'ότι κατάλαβα εγώ πάντως είναι όντως φοβερά αλλά για δεύτερα ελλαστικά και όχι καθημερινά!

Αν κερδίσω το λαχείο θα τα φοράω μαζί με τις δεύτερες ζάντες μου...



Eτσι για αν ονειρευόμαστε και λίγο.... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

(Αμα την πιάσω αυτήν που διάβασε το χέρι μου και είπε ότι θα κάνω λεφτά.... την έκατσε!)


Τασο η ζαντα που φαινετε στην εικονα εχει εναν κωδικο.Διασταυρωσε σε παρακαλω αν ειναι ο σωστος κωδικος της ή κοιτα πρεπει να εχει καποιον αλλον κωδικο.
Περιμενω απαντηση σου για να δωσω τον κωδικο στον Ντινο και να την αγορασω. Wink


ΘΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΩΡΟ;;; Surprised Shocked Shocked Birthday Multi color Multi color Multi color Multi color ΄

Οι συγκεκριμένες είναι από την Αγγλία και είναι 6Jx15" Προσφορά με 533.33 ευρώ όλες. Ο κωδικός τους στην Αγγλία είναι "wheeloffer"

Από εκεί και ύστερα υπάρχουν οι:

106 cup 6J x 14 με κωδικό 1460 και τιμή 158.33 η μία





Kαι οι 7J x 16 με κωδικό 3262 και τιμή 258.33 η μία!!!

Θα δω αν έχει τις ίδιες και στην Γαλλία και θα σου πω...
Οι τιμές βέβαια της Αγγλίας είναι σχεδόν διπλάσιες από αυτές της Γαλλίας αλλα μερικά προϊόντα τα φτιάχνουν οι ίδιοι οι Αγγλοι.


Τασο εχω χασει τον υπνο μου με ακους βρεεεεεεεεεε Question Question Question Question Question

Τι ζανταρες ειναι αυτες Evil Evil Onfire Onfire Onfire Onfire

Δες απο Γαλλια εστω και σε SPEEDLINE μου φαινετε ειναι ιδιες.Ειναι οι μοναδικες που εχουν 6Jx15 ολοι οι αλλοι δινουν απο 6.5 και πανω.

Δες για 15 αρα και την πηρα Evil Twisted evil Evil Twisted evil Evil

Αντε γιατρε του INTERNET κανε κατι Wink
Miltellas - Σαβ 08 Φεβ 2003, 03:36:35
Θέμα δημοσίευσης:
Προσέξτε ότι η μαμά δεν υπερβάλλει ποτέ στα μεγέθη. Το φάρδος ας πούμε στις 15άρες είναι 6 ακόμη και στις αγωνιστικές!
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 08 Φεβ 2003, 10:15:12
Θέμα δημοσίευσης:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Sidobre έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Επικρατεί στον χώρο των βελτιώσεων μία φήμη που θεωρεί τα στενά ελατήρια ανώτερα των φαρδιών. Γιατί τότε στα αγωνιστικά (rally) δεν φορούν στενά ελατήρια;


Θα το επιβεβαιώσω και εγώ Μίλτο...

Τα ασφάλτινα αυτοκίνητα φοράνε στενά ελλατήρια με σκληρή ανάρτηση.
Οταν όμως έχει χώμα τότε μιλάμε για φαρδιά ελλατήρια και πολύ μεγάλες διαδρομές ανάρτησης.


Για το λαστιχάκι πάντως θα ήθελα να το δώ από κοντά! Και εμένα μου τράβηξε την προσοχή!
Αν το βάλει κάποιος θέλω βόλτα και εντυπώσεις!


Το εχω φορεσει εγω ειναι παρα πολυ καλο για μικρο χρονικο διαστημα.
3 με 4 μηνες,μετα ξεραινεται και αρχιζουν τα γλυστρηματα.
Εχει πολυ μεγαλα περιθωρια προσφυσης σε σημειο που μπορεις να παρασυρθεις πολυ ευκολα θελει μεγαλη προσοχη..


Νικο για το θεμα γυαλαδα υπαρχει ενας τροπος που μου τον ειχε δειξει πρωτη φορα ο Κωστας ο Πανουργιας που ετρεχε με CLIO.Αυτοι επαιρναν μια λιμα και τα λιμαριζαν για ναφυγει η γυαλαδα.Βεβαια ενας αλλος φιλος με WILLIAMS αγωνιζωμενος μου ειχε πει οτι τα κανεις μια νορμαλβολτα για μερικα χιλιομετρα και η γυαλαδα φευγει απο μονη της
GIANNIS206 - Κυρ 09 Φεβ 2003, 22:12:32
Θέμα δημοσίευσης:
Τασούλη πες μας τα νέα!!!!Έχω μεγάλη απορία! Rolling eyes
Miltellas - Δευ 10 Φεβ 2003, 05:26:03
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Τασούλη πες μας τα νέα!!!!Έχω μεγάλη απορία! Rolling eyes


Ο τάσος θα σου πει να δεις την διεύθυνση http://www.peugeotsportboutique.com/bps/ai/index.asp και θα καταλάβεις... Very happy
ΝΙΚΟΣ - Τετ 12 Φεβ 2003, 10:56:52
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Τασούλη πες μας τα νέα!!!!Έχω μεγάλη απορία! Rolling eyes


Ο τάσος θα σου πει να δεις την διεύθυνση http://www.peugeotsportboutique.com/bps/ai/index.asp και θα καταλάβεις... Very happy


Σωστοςςςςςςς Wink Wink Wink

Ποιο πολλες φορες μπαινω εκει παρα στο σπιτι μου Laughing Laughing Laughing
GIANNIS206 - Τετ 12 Φεβ 2003, 20:56:53
Θέμα δημοσίευσης:
Εύχαριστώ Μίλτο και Τάσο!!!! Wink
Scrooge - Τετ 12 Νοέ 2008, 08:57:39
Θέμα δημοσίευσης: Αμορτισέρ για RALLYE
Γειά χαρά.
Τι αμορτισέρ θα προτείνατε για RALLYE 1.6 16V ?
Δε θέλω κάτι πολύ σκληρό, καθώς το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται ως οικογενειακό οπότε θέλω να είναι και άνετο.
Pughell - Τετ 12 Νοέ 2008, 11:08:06
Θέμα δημοσίευσης:
Εργοστασιακα.
Δινεις 200Ε περιπου και εισαι jet.
Lef205 - Τετ 12 Νοέ 2008, 15:47:41
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Εργοστασιακα.
Δινεις 200Ε περιπου και εισαι jet.

+1000 !!!!!

ΥΓ αχ σημερα αλλαξα τελικο..... εβαλα ΜΑΜΑ καινουργιο! Laughing
jimsid - Παρ 28 Νοέ 2008, 19:23:30
Θέμα δημοσίευσης:
Και μονο εργοστασιακα!!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr