danielos έγραψε: |
νικο κανεις δεν μου σφυριξε τιποτα μην ανησυχεις!!
![]() σημερα που αλλαξα τις ζαντες εκει στον καινουργιο ζαντα που πηγα συστημενος απο τον μηχανικο μου εψαχνα να βρω κανα καινουργιο λαστιχο να βαλω γιατι τα 15αρια δεν κανουν στις σιδερενιες. και εκει που εψαχνα μεταξυ πολλων μου λεει το μαστορι! ρε ψηλε το στριβεις το γκαζι?? λεω ναι και μου απανταει πως υπαρχει κατι ειδικα για τους αρρωστους σε YOKOHAMA και δεν εχει σχεση με τα υπολοιπα λαστιχα που υπαρχουν.το χρησιμοποιουν σε αναβασεις(αγωνιστικο μου ειπε) και εχει παρα πολυ σκληρο μαγουλο κατι το οποιο το διαπιστωσα και εγω. εγω νικο και qlf θα το ριξω αν οχι αυτην την εβδομαδα πανω σιγουρα την αλλη!μπορειτε να περιμενετε και να το τεσταρετε απο κοντα στο touring στη λιμνη γιατι δεν θα λειψω!!! νικο τι λες για τα στενα των 280 λιβρων???μου ειπε στο εντελως φιλικο οτι 300 λιβρες βαζουν στα αγωνιστικα και θα θελει πιο κομψους χειρισμους!!! 275 με 280 στενα APEX θα δεσουν κουτι με τα koni που εχω!! |
pugsang έγραψε: |
Αγαπητέ φίλε danielo,
Εγω θα πρότεινα να βάλεις ενα λαστιχάκι με μαλακά πλαινά (κατι σε Michelin δηλαδή) για να δουλέψει μια χαρα στους δημόσιους δόμους σε συνδυασμό με την σκληρή ανάρτηση που σκοπεύεις να φτιάξεις.Σκληρή ανάρτηση και σκληρή γόμα ελαστικού δεν πανε μαζί (προσωπική άποψη).Το λάστιχο πρέπει να μαγουλιάζει και λίγο για να δουλέψει.Τωρα αυτό για τις 285lbs στενό ελατήριο το βρίσκω παλι ΠΟΛΥ υπερβολικό για βολτίσιο αμάξι.Καλύτερα να βάλεις κάτι απο 230 μέχρι 250 lbs.Εγω φόραγα ελατήρια στενα 250 λιμπρών και νομίζω οτι είναι το άνω όριο για χρήση δρόμου.Απο εκει και πέρα γίνεται αρκετά κουραστικό και δυσκολοδήγητο σε καθημερινές συνθήκες μετακίνησης Τωρα αν σκοπεύεις να τρέξεις αλλαζει το πράγμα...... |
pugsang έγραψε: |
Θα σου φανεί αρκετά φίλε μου οταν θα το σπας καθε μερα στις λακκούβες γιατι θα διαβάζει και την μικρότερη.Μπορεί να μην κοπανάει αλλα θα μπιστάει.Προτείνω να κρατήσεις τα Eibach και να πας στην condor να παρεις 4 αμορτισερ Peugeot sport οταν σου χαλασουν τα ΚΟΝΙ.Προς το παρον νομίζω οτι είσαι μια χαρα με αυτά που φοράς.Πάντως ο Νίκος έχει απολυτο δίκαιο για τα ημισλικ. |
danielos έγραψε: |
με προλαβες παλι νικολη!!!
νικ κασφικης τα ημισλικ εχουν μαλακη γομα???παιζει να σχιστουν??? |
KASFIKIS NIKOS έγραψε: | ||
Αυτο ειναι βεβαιο.. |
danielos έγραψε: | ||||
για πες λιγα ακομα ρε νικο.με το ζορι μου τα λες!! ![]() ![]() ![]() ![]() πλακα ε!!! δηλαδη αν τα βαλω τι πρεπει να προσεξω??μονο σε λακουβα παιζει να σχιστουν ή και σε αλλη περιπτωση?? δωσε οσες πληροφοριες εχεις για να προσαρμοσω τροπο οδηγησης . μου ηρθε και μια απορια!!!στις αναβασεις που τα βαζουν και πεφτουν μεσα σε ταφρους γιατι δεν σκιζονται??? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Θα στο εδεινα να το οδηγησεις αλλα οπως ειπες εισαι 1.90..τοσο και δεν χωρας με τιποτα.Εγω ειμαι 1.74 και οδηγαω τερμα μπροστα.Και οπως καταλαβαινεις τα Bucket ειναι σταθερα.Ουτε μπροστα ουτε πισω ουτε μεση. ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Φιλε ALEMAO ουτε σιδηροδρομος.Ειπαμε FULL A,οχι βολτισιο ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εγω παντως που φοραω τα 720 για βολτα,τα εχω περιπου 20.000 χιλμ και εχουν φαγωθει.Οποτε τι με νοιαζει αν τα Α-032 ειναι το πολυ μεχρι 20.000 χλμ ![]() ![]() |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Εγω παντως που φοραω τα 720 για βολτα,τα εχω περιπου 20.000 χιλμ και εχουν φαγωθει.Οποτε τι με νοιαζει αν τα Α-032 ειναι το πολυ μεχρι 20.000 χλμ ![]() ![]() |
pugsang έγραψε: |
...Σκληρή ανάρτηση και σκληρή γόμα ελαστικού δεν πανε μαζί (προσωπική άποψη).Το λάστιχο πρέπει να μαγουλιάζει και λίγο για να δουλέψει.... |
Miltellas έγραψε: |
Αναγκαστικά θα διαφωνήσω Μάκη. Μόνο μία σκληρή ανάρτηση θα καταφέρει να μαγουλιάσει επαρκώς ένα σκληρό πλαϊνό ελαστικού. Εξάλλου, μία μαλακή ανάρτηση δεν έχει ελπίδα να δουλέψει σωστά με σκληρές γόμες. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο. |
Miltellas έγραψε: |
Προσέξτε το οξύμωρο του σχήματος: Τα αγωνιστικά που τρέχουν σε ράλλυ (ασφάλτου και χώματος αλλά όχι σε πίστα), φοράνε φαρδιά ελατήρια, ΔΕΝ έχουν σκληρή ανάρτηση, θεωρούν τα αμορτισέρ λαδιού ως καλύτερα των αερίου-λαδιού, και δεν είναι χαμηλωμένα (ή είναι ελάχιστα χαμηλωμένα). - Νίκο, κάνω λάθος; -
|
Miltellas έγραψε: |
Επικρατεί στον χώρο των βελτιώσεων μία φήμη που θεωρεί τα στενά ελατήρια ανώτερα των φαρδιών. Γιατί τότε στα αγωνιστικά (rally) δεν φορούν στενά ελατήρια; |
Sidobre έγραψε: | ||
Θα το επιβεβαιώσω και εγώ Μίλτο... Τα ασφάλτινα αυτοκίνητα φοράνε στενά ελλατήρια με σκληρή ανάρτηση. Οταν όμως έχει χώμα τότε μιλάμε για φαρδιά ελλατήρια και πολύ μεγάλες διαδρομές ανάρτησης. Για το λαστιχάκι πάντως θα ήθελα να το δώ από κοντά! Και εμένα μου τράβηξε την προσοχή! Αν το βάλει κάποιος θέλω βόλτα και εντυπώσεις! |
Sidobre έγραψε: | ||
Θα το επιβεβαιώσω και εγώ Μίλτο... Τα ασφάλτινα αυτοκίνητα φοράνε στενά ελλατήρια με σκληρή ανάρτηση. Οταν όμως έχει χώμα τότε μιλάμε για φαρδιά ελλατήρια και πολύ μεγάλες διαδρομές ανάρτησης. Για το λαστιχάκι πάντως θα ήθελα να το δώ από κοντά! Και εμένα μου τράβηξε την προσοχή! Αν το βάλει κάποιος θέλω βόλτα και εντυπώσεις! |
KASFIKIS NIKOS έγραψε: | ||||
Το εχω φορεσει εγω ειναι παρα πολυ καλο για μικρο χρονικο διαστημα. 3 με 4 μηνες,μετα ξεραινεται και αρχιζουν τα γλυστρηματα. Εχει πολυ μεγαλα περιθωρια προσφυσης σε σημειο που μπορεις να παρασυρθεις πολυ ευκολα θελει μεγαλη προσοχη.. |
danielos έγραψε: | ||||||
πως ξερενεται το λαστιχο?? ο λαστιχας μου ειπε οτι εχει διαρκεια 17.000 με 20.000 χιλιομετρα το πολυ.μετα θελει αναγκαστικα αλλαγη! εχει οντως τοσο μεγαλα περιθωρια προσφυσης.για σκισιμο δεν ανησυχω τοσο πολυ! στο βρεγμενο τι συμπεριφορα εχει???? ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Επικρατεί στον χώρο των βελτιώσεων μία φήμη που θεωρεί τα στενά ελατήρια ανώτερα των φαρδιών. Γιατί τότε στα αγωνιστικά (rally) δεν φορούν στενά ελατήρια; Προσέξτε το οξύμωρο του σχήματος: Τα αγωνιστικά που τρέχουν σε ράλλυ (ασφάλτου και χώματος αλλά όχι σε πίστα), φοράνε φαρδιά ελατήρια, ΔΕΝ έχουν σκληρή ανάρτηση, θεωρούν τα αμορτισέρ λαδιού ως καλύτερα των αερίου-λαδιού, και δεν είναι χαμηλωμένα (ή είναι ελάχιστα χαμηλωμένα). - Νίκο, κάνω λάθος; - Μήπως εν αγνοία μας υπερβάλουμε σε κάποια πράγματα; Μήπως υπερβάλλοντας φτιάχνουμε ένα αυτοκίνητο κατάλληλο για πίστα με τέλεια άσφαλτο και ακατάλληλο για δημόσιους δρόμους με το απρόβλεπτο οδόστρωμα; |
GIANNIS206 έγραψε: |
Αγωνιζόμενοι με 106 και τώρα πλέον με 206!! ![]() |
GIANNIS206 έγραψε: |
Α εδώ θέλει ψάξιμο!από την ανάρτηση σαν αίσθηση είσαι ευχαριστημένος?
με τον Μίλτο που έχουμε ίδιο αμάξι όταν ήταν νορμαλ και το δικό του είχαμε ακριβώς το ίδιο φάγωμα στα λάστιχα!αυ΄τός το χαμήλωσε και πατάει τώρα όλο το πέλμα και καταλαβαίνει τι λάστιχο έχει Ρ7000! Daniele δύσκολη υπόθεση να βγάζεισ off ανάρτηση από rallye θα δούμε!Πες μου αυτά που σου λεώ είναι σωστά η εχω λάθος για να ξέρω και που βρίσκομαι! |
danielos έγραψε: | ||
απο τξν αναρτηση σαν αισθηση ειμαι ευχαριστημενος μονο που θα ηθελα λιγο πιο σκληρο το πισω μερος.απο το τιμονι δεν ειμαι τοσο πολυ αλλα τα λαστιχα που φοραω ειναι ελλεινα (pirelli p700 τα 'μαμα'). με τα προηγουμενα τα yokohama ειχα πολυ πιο σαφες τιμονι!!! |
danielos έγραψε: |
GIANNIS206
το προβλημα ειναι ρε γιαννη οτι οταν ο μηχανικος που εφτιαξα το αυτοκινητο (ο οποιος τρεχει και ο ιδιος σε αγωνες ) οδηγησε το αυτοκινητο με τα λαστιχα που ειχα με τις 15 αρες (yokohama v102) μου ειπε : το αμαξι εχει πολυ γκαζι και βγαζει την αναρτηση οff.(κιτρινα koni με ελατηρια eibach 2.5-3 ποντους).θελεις αλλη αναρτηση για να μπορεσεις να παρεις ολη τη δυναμη του κινητηρα σωστα και απροβληματιστα! και για αυτο το σκεφτομαι μηπως το λαστιχο κραταει πολυ καλα αλλα η αναρτηση δεν σταθει στο υψος των περιστασεων!!γι αυτο ψαχνομαι και στην αναρτηση.οχι να το κανω αγωνιστικο αλλα να το κανω πιο βεντουζα απο οτι ειναι τωρα!!! εχεις καμια ιδεα?? sps αντιθετα εγω πιστευω λογω του οτι εχει μαλακη γομα το λαστιχο οτι δεν χρειαζεται πολυ ζεσταμα το ημισλικ ελαστικο. μπορει να κανω λαθος!!οποιος ξερει ας διορθωσει!!! |
Sidobre έγραψε: |
Aπ'ότι κατάλαβα εγώ πάντως είναι όντως φοβερά αλλά για δεύτερα ελλαστικά και όχι καθημερινά!
Αν κερδίσω το λαχείο θα τα φοράω μαζί με τις δεύτερες ζάντες μου... ![]() Eτσι για αν ονειρευόμαστε και λίγο.... ![]() ![]() ![]() (Αμα την πιάσω αυτήν που διάβασε το χέρι μου και είπε ότι θα κάνω λεφτά.... την έκατσε!) |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||
Τασο η ζαντα που φαινετε στην εικονα εχει εναν κωδικο.Διασταυρωσε σε παρακαλω αν ειναι ο σωστος κωδικος της ή κοιτα πρεπει να εχει καποιον αλλον κωδικο. Περιμενω απαντηση σου για να δωσω τον κωδικο στον Ντινο και να την αγορασω. ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||||
ΘΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΩΡΟ;;; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Οι συγκεκριμένες είναι από την Αγγλία και είναι 6Jx15" Προσφορά με 533.33 ευρώ όλες. Ο κωδικός τους στην Αγγλία είναι "wheeloffer" Από εκεί και ύστερα υπάρχουν οι: 106 cup 6J x 14 με κωδικό 1460 και τιμή 158.33 η μία ![]() Kαι οι 7J x 16 με κωδικό 3262 και τιμή 258.33 η μία!!! Θα δω αν έχει τις ίδιες και στην Γαλλία και θα σου πω... Οι τιμές βέβαια της Αγγλίας είναι σχεδόν διπλάσιες από αυτές της Γαλλίας αλλα μερικά προϊόντα τα φτιάχνουν οι ίδιοι οι Αγγλοι. |
KASFIKIS NIKOS έγραψε: | ||||
Το εχω φορεσει εγω ειναι παρα πολυ καλο για μικρο χρονικο διαστημα. 3 με 4 μηνες,μετα ξεραινεται και αρχιζουν τα γλυστρηματα. Εχει πολυ μεγαλα περιθωρια προσφυσης σε σημειο που μπορεις να παρασυρθεις πολυ ευκολα θελει μεγαλη προσοχη.. |
GIANNIS206 έγραψε: |
Τασούλη πες μας τα νέα!!!!Έχω μεγάλη απορία! ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Ο τάσος θα σου πει να δεις την διεύθυνση http://www.peugeotsportboutique.com/bps/ai/index.asp και θα καταλάβεις... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Εργοστασιακα.
Δινεις 200Ε περιπου και εισαι jet. |