volvos έγραψε: |
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ |
nik_marin έγραψε: |
ΤΡΙΑ (3)
http://www.rallye-info.com/carspecs.asp?car=375 |
Lef205 έγραψε: |
τα ραλλια ηταν 2, το 205 και το 106, και στους δυο τριτος σε χωρει |
Lef205 έγραψε: | ||
Εστω αλλα το μπασταρδεμενο γκολφοειδες τι το θελει το ονομαααααααααααα?????????????????? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lef205 έγραψε: |
οτι και να κανουν αυτο το υπερβαρο γκολφοειδες φορτωμενο με esp μπρικια ψησταριες δορυφορικες κλπ δεν προκειται να θυμιζει τις προηγουμενες εκδοσεις . . . σεβασμος στο ονομα και την ιστορια που κουβαλαει! |
STELIOS έγραψε: | ||
Θα συμφωνησω, οι εκδοσεις Rellye σημαιναν γρηγορος κινητηρας ΧΩΡΙΣ χαζο-αξεσουαρ (περιτα gadgets και περιτο βαρος). Δηαλδη τα βασικα που χρειαζεσαι για την απολαυστικη οδυγηση. Τωρα φαινεται πως και το ονομα Rallye θυσιαστικε στο βωμο του Marketing. |
MEMsound έγραψε: |
...Δεκτό ότι το 207 είναι βαρύ και μεγάλο κλπ κλπ αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα αν γίνουν οι σωστές εργοστασιακές επεμβάσεις/προσθαφαιρέσεις σε στήσιμο/εξοπλισμό/κινητήρα/ηλεκτρονικά μπλιμπλικια... ![]() |
volvos έγραψε: |
Επισης οι εκδοσεις ραλλυ παντα σχεδον τις ακολουθουσαν και αγωνιστικες εκδοσεις.... |
volvos έγραψε: |
αν θυμαστε το 106-σαξο εχει 1.5 αστερι παθητικη ασφαλεια (με αεροσακο αυτο)
καθε αυτοκινητο κρινεται απο την εποχη του.... απο οσο θυμαμαι ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΝΙΑΝΙΑΡΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...οταν βγηκε το 106 το ραλλυ ειχε δεχθει αρκετη κριτικη... ειδικα δε το 16ν.... ηταν παρααααααααα πολλοι αυτοι που το συνεκριναν με τα 205-309 και το κατεκριναν...ομως στην πορεια αυτα ξεχαστηκαν και σιγα σιγα το 106 εγινε θρυλος συγκρινομενο με τα υπολοιπα αμαξια της εποχης του... με το 206rc τι εγινε? οταν πρωτοβγηκε ολοι το εθαβαν και σιγα σιγα εφτασαν να το θεωρουν οτι καλυτερο σε σφιχτο ορεινο στροφιλικι συγκρινομενο ακομα με φιεστα-κλιο αν θυμαστε το αρθρο των 4τ? γιατι? μα γιατι δεν υπηρχε κατι καλυτερο στην εποχη του...ομως η σταμπα του 106 δεν το αφησε να εδραιωθει στη συνειδηση των πολλων... το 207 βαζω στοιχημα οτι θα γινει χιτ .... το κενο απο το 106 16ν κοντευει τη δεκαετια πλεον ολα στη κατηγορια του ειναι για γελια... οι περισσοτεροι σημερινοι δημοσιαγραφοι εχουν δει τα 106-205 μονο σε αφισες και αγωνες, ενω εχουν οδηγησει αντρικα αυτοκινητα μονο στο πλαισταισιον η τιμη ειναι απλα απαιχτη αν λοιπον ειναι 100+κιλα κατω απο gt οπως λενε φημες και αποδειχθει αρκετα στριφτερο τοτε για την εποχη του ναι θα ειναι το ραλλυ της... |
Παράθεση: |
αλλά όταν από μια μαλ@κία δικιά σου ή κάποιου άλλου στο δρόμο(ελπίζω να μην τύχει σε κανέναν..), βρεθείς με το σάκο στα μούτρα, ξεζαλιστείς, ανοίξεις την πόρτα και βρεθείς το ίδιο καλοκαίρι με την παρέα σου αμέριμνος να κάνεις διακοπές, θα κάνεις την προσευχή που κάποιοι έχουν φροντίσει για σένα σαν καταναλωτή… |
volvos έγραψε: |
Επισης οι εκδοσεις ραλλυ παντα σχεδον τις ακολουθουσαν και αγωνιστικες εκδοσεις....
εκτος απο το 106 ραλλυ 1.6 16ν.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
brz20 έγραψε: |
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι μου ειπε οτι μπορει να στρειβει καλυτερα απο πολυ πιο ακριβα σπορ αμαξια.Ποια ειναι αυτα? |
crusader έγραψε: |
Ρε παιδιά, αυτό το rallye είναι ελληνική πατέντα;
Ρωτάω γιατί δεν βρίσκω ούτε μισή αναφορά στο internet γι' αυτό... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
μόνο το 16v φορουσε τον top κινητήρα της εποχής ..
αρχικά το 106 S2 rallye φορούσε τον 1,6 8ν με τα 105 και τον 1,6 16ν το 106 gti το ίσιο ισχυε και για το 106 S1 -> rallye 1,3 8v κάτω από 100ps, XSI 1,4 8ν 95ps αρχικά και στην συνέχεια 1,6 8ν 105ps ομοίως και το 205 -> rallye 1,3 και gti 1,6 / 1,9 η φιλοσοφία των εκδόσεων rallye ήταν το στήσιμο και το στήσιμο και ο λιγότερος εξοπλισμός για λόγους βάρους (σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του ίδιου μοντέλου) και όχι η απόλυτη ιπποδύναμη ή η επίδοση στην ευθεία... όπως είπε και ο Μάκης δεν αποκλείεται σε λίγο καιρό (τουλάχιστον χρόνο) να βγει και 207 rallye με τον 175άρη |
Road_Runner έγραψε: |
Γιατι, τι διαφορά είχε σε στήσιμο το s16 με το ραλλυ? |
Ghost Dog έγραψε: |
Απ'οτι εχει παρει το αυτι μου,δεν ειναι ελληνικη πατεντα... ![]() |
volvos έγραψε: |
http://www.peugeot.gr/configurator/exterior.php?model_code=T2-37&model=207&ekdosh=RALLYE&engine=1.6%2016V%20TURBO%20150HP&doors=3&timh=17900
:ysterical: :ysterical: :ysterical: :ysterical: :ysterical: :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed: ![]() ![]() ![]() ![]() ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΙ ΕΞΤΡΑ ΕΧΕΙ... οι κομπλεξαρες ουτε ηλεκτρικα παραθυρα και κλειδαριες δε γραφουν οτι εχει για να φανει οτι ειναι ραλλυ ![]() ![]() βαλτε στο configurator πορτοκαλι ...να δειτε τι ωραιο που ειναι το γλυκουλι μουυυυυυυ ΑΙΣΧΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ (ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ...) |
Lef205 έγραψε: |
Τι συγκρινεις βρε παπαρα για να μη σου πω τιποτε χειροτερο?
Τι σχεση εχει ενα αγωνιστικο αυτοκινητο με βουτες και λιμανακια? Και ποιος σου ειπε οτι θα βρεις στο δρομο ποτε Group A 106? Αυτα πατανε μονο στις ειδικες, εκει που τα abs ebd dsg esp και λοιπες σαλιαρες δεν υπαρχουν, εκει που τα Γερμανικα φλορέ χατζμπακ δεν περνανε ουτε απ'εξω ρε! Παντως γουσταρω που συγκρινετε τα παντα με ενα αυτοκινητο που πρωτομπηκε στη γραμμη παραγωγης το '92 και βγηκε πριν απο 4 χρονια με ενα αυτοκινητο που μπηκε χτες στη γραμμη παραγωγης και οχι πχ με 206 RC . . . ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ ΑΚΟΜΗ! Αν και εχω σοβαρες ενστασεις αν ενα καλο 106 Group A με 180+ αλογα ,με σειριακα με προφλεξ με με με, αξιζει να ασχοληθει με κατι τετοιο,που δεν προκειται, γιατι οταν βλεπουμε τους τζελωμενους πουκαμισιασμενους φλουφλιδες επιδοξους Βατανεν με χορηγο το esp, οδηγους τους μονο γελαμε, αν και σου ξαναλεω πως τα παραπανω αυτοκινητα δεν προκειται να συναντηθουν με 106 Α στο δρομο ποτε Προσωπικως χεστηκα αν με περναει και απο πανω, ετσι κι αλλιως δεν θα εχω καποιο κοινο σημειο επαφης με τον ιδιοκτητη του. |
volvos έγραψε: |
σορυ λευτερη και πανο αλλα αυτα που λετε ισχυουν σε γλυστερο ορεινο δρομο....εκει ναι και εγω μαζι σας...
αλλα σε πιο ανοιχτη διαδρομη με 3ες και 4ες και 130+++++ εκει τα 106 τα σμπρωχνω και εγω ακομα ![]() το 106 ειδικα στα πολλα δεν ειναι βραχος σταθεροτητας... εχει τυχει και εχω κυνηγησει 106 Α με s3 το παλιο στις καμπες του αιλαντ και το λυπηθηκα το 106... εμεις απο πισω με το s3 με 160+ να ειμαστε με μισο γκαζι και μπροστα ο φιλος μου με το 106 να χαροπαλευει και να εχει μονιμα τη μια ροδα ειτε στο αντιθετο ειτε μεσα στα νεροφαγωματα για να κρατησει το αμαξι... |
volvos έγραψε: |
εχει τυχει και εχω κυνηγησει 106 Α με s3 το παλιο στις καμπες του αιλαντ και το λυπηθηκα το 106...
εμεις απο πισω με το s3 με 160+ να ειμαστε με μισο γκαζι και μπροστα ο φιλος μου με το 106 να χαροπαλευει και να εχει μονιμα τη μια ροδα ειτε στο αντιθετο ειτε μεσα στα νεροφαγωματα για να κρατησει το αμαξι... |
Ronin έγραψε: |
Κατα τα άλλα σε ανοιχτό δρόμο ,ισχύουν αυτά που είπες (με κάποιες εξαιρέσεις βέβαια γιατί κάπου εδώ γύρω κυκλοφορεί και ο pugsang ![]() |
volvos έγραψε: |
το 106 ειδικα στα πολλα δεν ειναι βραχος σταθεροτητας...
εχει τυχει και εχω κυνηγησει 106 Α με s3 το παλιο στις καμπες του αιλαντ και το λυπηθηκα το 106... εμεις απο πισω με το s3 με 160+ να ειμαστε με μισο γκαζι και μπροστα ο φιλος μου με το 106 να χαροπαλευει και να εχει μονιμα τη μια ροδα ειτε στο αντιθετο ειτε μεσα στα νεροφαγωματα για να κρατησει το αμαξι... |
Lef205 έγραψε: |
Γιατι δε βυθισες το γκαζι στο πατωμα να τον περασεις απο πανω? ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Τον ενοχλούσε ο carbon αχινός ![]() |
Baphomet έγραψε: |
η σύγκριση είναι εντελώς off...όπως και όλα αυτά είναι off topic...
αν θέλετε σύγκριση με το S3 να το συγκρίνετε με το megane r26 να δούμε τι κάνουν τα "γαλλικά κουτάκια" απέναντι στους "αυτοκινητιστικούς κολοσσούς" ![]() ![]() |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Καλά ότι νά ναι....
Λευτέρη αγόρι μου τι επίθεση είναι αυτή?? Να προσέχεις τους χαρακτηρισμούς σου. Τι να με πονέσει? Μάλλον αλλού αναφέρεσαι, δεν έχω τέτοια κολλήματα, άλλοι μπορεί να έχουν και το ξέρεις. Επειδή σε βλέπω πολύ εριστηκό να σου πώ πως το 206(ανεξαρτήτου μοντέλου) είναι πολύ πιο σταθερό και εξεληγμένο όχημα από το 106. Απλή μηχανική είναι. Οπως και το 207 από το 206. Το 106 είναι(ήταν) πολύ καλό για αυτό που είναι(ήταν). Και για αγωνιστικό θαρρώ είναι πολύ καλό, αν και δεν έχω εμπειρία. φλωράμαξα πολύ ανώτερα στο δρόμο(γιατί για αυτόν φτιάχτηκαν) και απο ορισμένες αγωνιστικές κατασκευές. Επίσης να τονίσω πως δεν αξίζει να έχουμε εμμονή-κόλλημα με μία εταιρεία σαν την πεζό. Ας μην κολάμε με τα οχήματά μας γιατί υπάρχουν και πολύ ανώτερα. . |
vinman έγραψε: |
Θα παρακαλούσα να επανέλθουμε στα του 207 Rallye....
Εκ της ModTeam Vinman |
Lef205 έγραψε: |
απλα . . . ΚΟΙΤΑΧΤΕ ΤΟ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.peugeot.gr/configurator/exterior.php?model_code=T2-37&model=207&ekdosh=RALLYE&engine=1.6%2016V%20TURBO%20150HP&doors=3&timh=17900 ΕΛΕΟΣ! ![]() |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Αν είναι και θέλεις κάτι σαν το LW τότε αγοράζεις LW ![]() Το οποίο όμως δεν είναι έκδοση δρόμου ![]() |
Lef205 έγραψε: |
απλα . . . ΚΟΙΤΑΧΤΕ ΤΟ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.peugeot.gr/configurator/exterior.php?model_code=T2-37&model=207&ekdosh=RALLYE&engine=1.6%2016V%20TURBO%20150HP&doors=3&timh=17900 ΕΛΕΟΣ! ![]() |
marios206 έγραψε: |
Ας μην γελιόμαστε ...
Όλοι ξέρουμε πως λειτουργούν τα περιοδικά. ότι πληρώσεις αυτά θα σου γράψουμε... Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν αυτοκίνητα στην αγορά μαούνες όπως το νέο FORD mondeo με 1600 κυβικά και υποτίθετε 125 άλογα, στον δρόμο να μην πάει μια,( το έχω οδηγήσει ) αλλά τα έμπειρα περιοδικά να μην τα χώνουν στην FORD αλλά να γράφουν ότι κινεί αξιοπρεπώς το αμάξωμα, η το VW GOLF 1,4 με 75 και 90 άλογα που δεν πάνε μία αλλά παρόλα αυτά να βγαίνουν πρώτα στα συγκριτικά, η να αξιολογείτε ακόμα το FORD KA και να παίρνει πρώτες βαθμολογίες σε πολλούς τομείς ύστερα από 15 χρόνια στην παραγωγή.Ξαφνικά όταν άρχισε η αναδιάρθρωση της FORD στην ελλάδα από το 2000 και μετά και ξεκίνησε να τα στάζει στον Τύπο χοντρά, άρχισαν να βγαίνουν ξαφνικά ξεχασμένα μοντέλα και να παίρνουν καλές κριτικές.. Θυμάστε όταν παρουσιάστηκε το 407 στο εξωτερικό? Σχόλια..θεικά φρένα ( 120-0 45 μέτρα) ...ρίχνει το mondeo από την κορυφή και άλλα τέτοια ξεχάστηκαν όταν το αυτοκίνητο ήρθε στην Ελλάδα. Πόσα περιοδικά κάνανε μία σωστή παρουσίαση στο GT....μία σωστή δοκιμή. Κανένα.Γιατί?..Γιατί η Λάιον έχει καβούρια στην τζέπη και δεν τα στάζει αδρά στον Τύπο.Και από την άλλη καλά κάνει γιατί στο δρόμο δείχνει ένα αυτοκίνητο τι αξίζει και όχι μέσα από τα άρθρα που γράφουν κάποια μαϊμούνια που είναι πιτσιρικάδες και θέλουν να λέγονται δημοσιογράφοι.Αλλά και αυτοί παίρνουν εντολές από τα αφεντικά τους οι οποίοι είναι μεγαλύτερα μαίμούνια.Αξιολογείς ένα αυτοκίνητο γαι την συνολική του εικόνα, στήσιμο, ασφάλεια, ποιότητα, εξοπλισμό, εμφάνιση, διαχρονικότητα και όχι για το πόσο γρήγορα κάνει τον γύρο της πίστας στις Σέρρες. Είναι κοινό μυστικό ότι εταιρείες όπως VW, OPEL, FORD, TOYOTA, HYUNDAI και πρόσφατα ΚΙΑ (βλέπε HYUNDAI) πληρώνουν τεράστια κεφάλαια για να προωθήσουν τα μοντέλα τους.Δεν είναι δυνατόν τώρα ένα αυτοκίνητο σαν το KIA ceed να παίρνει τις καλύτερες βαθμολογίες σε πολλούς τομείς , ένα μοντέλο που σε 3 μήνες δεν θα προκαλεί κανένα ενδιαφέρον σαν αυτοκίνητο σε κανέναν.Το 206 πάει να κλείσει τα 9 χρόνια και ακόμα πουλάει και σε όλους αρέσει. Και εγώ έχω το 207 GT το οποίο κατά την άποψη μου έχει θεικό πάτημα στο δρόμο και ότι και να μου πούνε και ότι και να γράψουν εγώ γνώμη δεν αλλάζω, γιατί είμαι στα 37 μου, έχω οδηγήσει του κόσμου τα αυτοκίνητα, και την αίσθηση που σου δίνει ο Γάλλος δεν σου την δίνει κανένας.Πέρασαν όλα τα rallye απο τα χέρια μου και το 306 race και έχω άποψη. Και αν ο Γάλλος κάνει τα αυτοκίνητα πιο βαριά και πολύ πιο ασφαλή και βάζει και το ESP χωρίς δυνατότητα απενεργοποίησης στα πιο απλά μοντέλα, μη του τραβάτε το αυτί.Το κάνει προς τιμήν όλων αυτών που στον βωμό της οδηγικής απόλαυσης αγόρασαν ένα γρήγορο αυτοκινητάκι και νομίζοντας ότι είναι οι άρχοντες του δρόμου με το πρώτο λάθος την πάτησαν και όχι μόνο χτύπησαν την πόρτα του Άγιου Πέτρου αλλά την πέρασαν και με μεγάλη ταχύτητα. Αυτά! ![]() |
marios206 έγραψε: |
Ας μην γελιόμαστε ...
Όλοι ξέρουμε πως λειτουργούν τα περιοδικά. ότι πληρώσεις αυτά θα σου γράψουμε... Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν αυτοκίνητα στην αγορά μαούνες όπως το νέο FORD mondeo με 1600 κυβικά και υποτίθετε 125 άλογα, στον δρόμο να μην πάει μια,( το έχω οδηγήσει ) αλλά τα έμπειρα περιοδικά να μην τα χώνουν στην FORD αλλά να γράφουν ότι κινεί αξιοπρεπώς το αμάξωμα, η το VW GOLF 1,4 με 75 και 90 άλογα που δεν πάνε μία αλλά παρόλα αυτά να βγαίνουν πρώτα στα συγκριτικά, η να αξιολογείτε ακόμα το FORD KA και να παίρνει πρώτες βαθμολογίες σε πολλούς τομείς ύστερα από 15 χρόνια στην παραγωγή.Ξαφνικά όταν άρχισε η αναδιάρθρωση της FORD στην ελλάδα από το 2000 και μετά και ξεκίνησε να τα στάζει στον Τύπο χοντρά, άρχισαν να βγαίνουν ξαφνικά ξεχασμένα μοντέλα και να παίρνουν καλές κριτικές.. Θυμάστε όταν παρουσιάστηκε το 407 στο εξωτερικό? Σχόλια..θεικά φρένα ( 120-0 45 μέτρα) ...ρίχνει το mondeo από την κορυφή και άλλα τέτοια ξεχάστηκαν όταν το αυτοκίνητο ήρθε στην Ελλάδα. Πόσα περιοδικά κάνανε μία σωστή παρουσίαση στο GT....μία σωστή δοκιμή. Κανένα.Γιατί?..Γιατί η Λάιον έχει καβούρια στην τζέπη και δεν τα στάζει αδρά στον Τύπο.Και από την άλλη καλά κάνει γιατί στο δρόμο δείχνει ένα αυτοκίνητο τι αξίζει και όχι μέσα από τα άρθρα που γράφουν κάποια μαϊμούνια που είναι πιτσιρικάδες και θέλουν να λέγονται δημοσιογράφοι.Αλλά και αυτοί παίρνουν εντολές από τα αφεντικά τους οι οποίοι είναι μεγαλύτερα μαίμούνια.Αξιολογείς ένα αυτοκίνητο γαι την συνολική του εικόνα, στήσιμο, ασφάλεια, ποιότητα, εξοπλισμό, εμφάνιση, διαχρονικότητα και όχι για το πόσο γρήγορα κάνει τον γύρο της πίστας στις Σέρρες. Είναι κοινό μυστικό ότι εταιρείες όπως VW, OPEL, FORD, TOYOTA, HYUNDAI και πρόσφατα ΚΙΑ (βλέπε HYUNDAI) πληρώνουν τεράστια κεφάλαια για να προωθήσουν τα μοντέλα τους.Δεν είναι δυνατόν τώρα ένα αυτοκίνητο σαν το KIA ceed να παίρνει τις καλύτερες βαθμολογίες σε πολλούς τομείς , ένα μοντέλο που σε 3 μήνες δεν θα προκαλεί κανένα ενδιαφέρον σαν αυτοκίνητο σε κανέναν.Το 206 πάει να κλείσει τα 9 χρόνια και ακόμα πουλάει και σε όλους αρέσει. Και εγώ έχω το 207 GT το οποίο κατά την άποψη μου έχει θεικό πάτημα στο δρόμο και ότι και να μου πούνε και ότι και να γράψουν εγώ γνώμη δεν αλλάζω, γιατί είμαι στα 37 μου, έχω οδηγήσει του κόσμου τα αυτοκίνητα, και την αίσθηση που σου δίνει ο Γάλλος δεν σου την δίνει κανένας.Πέρασαν όλα τα rallye απο τα χέρια μου και το 306 race και έχω άποψη. Και αν ο Γάλλος κάνει τα αυτοκίνητα πιο βαριά και πολύ πιο ασφαλή και βάζει και το ESP χωρίς δυνατότητα απενεργοποίησης στα πιο απλά μοντέλα, μη του τραβάτε το αυτί.Το κάνει προς τιμήν όλων αυτών που στον βωμό της οδηγικής απόλαυσης αγόρασαν ένα γρήγορο αυτοκινητάκι και νομίζοντας ότι είναι οι άρχοντες του δρόμου με το πρώτο λάθος την πάτησαν και όχι μόνο χτύπησαν την πόρτα του Άγιου Πέτρου αλλά την πέρασαν και με μεγάλη ταχύτητα. Αυτά! ![]() |
volvos έγραψε: |
ε σορυ αλλα αν περασε 306 race απο τα χερια σου και θεωρεις το 207 θεικο παατημα.
ΧΙΟΥΣΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΑΑΑ...... |
marios206 έγραψε: |
...Και αν ο Γάλλος κάνει τα αυτοκίνητα πιο βαριά και πολύ πιο ασφαλή και βάζει και το ESP χωρίς δυνατότητα απενεργοποίησης στα πιο απλά μοντέλα, μη του τραβάτε το αυτί.Το κάνει προς τιμήν όλων αυτών που στον βωμό της οδηγικής απόλαυσης αγόρασαν ένα γρήγορο αυτοκινητάκι και νομίζοντας ότι είναι οι άρχοντες του δρόμου με το πρώτο λάθος την πάτησαν και όχι μόνο χτύπησαν την πόρτα του Άγιου Πέτρου αλλά την πέρασαν και με μεγάλη ταχύτητα... |
marios206 έγραψε: | ||
δεν με έπιασες μάλλον... σε αυτά που γράφω μιλάω για συνολικό πακέτο.. Καλά και τα rallye...τέλειο και το race....αλλά ζούμε πλέον σε εποχές που πρώτο ρόλο παίζει η ασφάλεια...το 207 έχει την μεγαλύτερη ασφάλεια από όλα...5 αστέρια 35 βαθμούς..κανένα άλλο δεν έχει την συνολική βαθμολογία του 207 στο Euroncap....και επειδή θέλω να είμαι σίγουρος ότι μετά από ένα ξε**υλωμα θα γυρίσω σπίτι μου το βράδι...ναι ...θέλω να έχω και το esp να με βοηθήσει στην πρώτη ταρζανιά που θα κάνω....και τους αισθητήρες πίεσης μη τυχόν έχω κανένα καρφί σε κάποιο λάστιχο και στην πρώτη στροφή μπώ στα χωράφια για αποψήλωση και τους αισθητήρες υαλοκαθαριστήρων γιατί μπορεί να θέλω να βγάλω γούστα και στην βροχή και τα στατικά φώτα στροφής γιατί δεν ξέρεις την νύχτα τι κρύβετε στο σκοτάδι....και το διζωνικό κλίμα να μη μου σπάει τα νεύρα η γυναίκα μου στο ταξίδι..όποτε για όλα αυτά και πολλά άλλα...ναι...το 207 έχει θεικό πάτημα...βοηθάει τον άπειρο..δεν τρίζει...δεν χτυπάει...πάει αέρα .και έχει και ρεζέρβα 17¨ αλουμινίου να μην χαλιέμαι όταν παθαίνω λάστιχο και βλέπω μάυρο σίδερο..έχει ατέλειωτη ροπή και ξέρω ότι η οικογένεια μου δεν θα με ψάχνει στα χωράφια. Πάνε οι καλές εποχές με τα ξερά...οι νέες εποχές ζητάνε ασφάλεια και για όλα αυτά..ναι..το 207 έχει το πάτημα του Γάλλου...απλά θεικό. |
MEMsound έγραψε: |
Συμφωνώ πλήρως αλλά θα ήθελα να υπάρχει και μια εκδοσή που να θυμίζει λίγο περισσότερο τα παλιά
για όσους θα μπορούσαν/ήθελαν να την εκμεταλλευτούν... ίσως αυτή να είναι η 207 rallye, ίσως η 207rc. έτσι για τους ρομαντικούς (και προσεκτικούς...) ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
μανθο απλα σκεψου το 206 σου με μονιμα ανοιχτο το esp.... |
drdino έγραψε: |
Η σημερινή που επίσκεψη στην αντιπροσωπεία, εκτός από ένα 207 1,6 για μία ώρα, απέδωσε την πληροφορία ότι το ραλύ θα έχει τα πάντα ίδια με το gt μηχανικά, μαζί με το μη-απενεργοποιούμενο esp. ![]() ![]() |
volvos έγραψε: | ||
μαλλον επεσες σε αστερι πωλητη.... απο οσα εχει πει ο σταυρος τα πρωτα ειναι στο δρομο...οποτε κοντος ψαλμος....... αρε stevon που εισαιιιιιιιιιιιιιιιιι |
crusader έγραψε: |
τι θα γίνει αυτό το ρημάδι το rallye, θα έρθει????? |
marios206 έγραψε: |
το 207 Rallye είναι ένα 207 GT με πιο απλό εξοπλισμό και τίποτε άλλο διαφορετικό.
Οπότε μιλάμε για τα ίδια αυτοκίνητα. |
Ghost Dog έγραψε: |
ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ειναι τα αυτοκολλητα στις τζαμαριες τις λαιον: "το rallye επεστρεψε" ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
Οντως ετσι οπως τα λεει ο κουμπαρος ειναι τα πραγματα. ![]() (Εχουν ενα μαυρο στον Κηφισο...) ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ειναι τα αυτοκολλητα στις τζαμαριες τις λαιον: "το rallye επεστρεψε" ![]() ![]() ![]() ![]() |
vinman έγραψε: | ||
...πίκρα για τους ΄ραλλάκηδες’ αλλά λογικά θα πουλήσει με αυτό το τρίκ... |
marios206 έγραψε: | ||
Σας τα λεγα..δεν σας τα λεγα? |
Stevon έγραψε: | ||||
Ναί...... Άν και μία μεταβολή στους κωδικούς των αμορτισέρ.... αφήνει....μία ελπίδα...... άν και δέν το βλέπω ...είδωμεν..... ![]() ![]() |
drdino έγραψε: |
Φυσικά, απλά το rallye βασίζεται στην έκδοση sport + 17" ζαντες και esp. |
nickzotos έγραψε: | ||
Το rallye ειναι gt χωρις οροφη,φωτα στροφης και κατι αλλα μικρο αξεσουαρ! |
brz20 έγραψε: |
Παιδια μην τα βλεπετε τοσο τραγικα τα πραγματα.
Αλλο τοτε αλλο τωρα. Αυτο πρεπει να ξεκαθαριζετε.Τοτε τα τεστ δεν ηταν τοσο αυστηρα. Τωρα για να περασει τα τεστ πρεπει να εχει καποια πραγματα παραπανω απο οτι ειχαν τα 106 το 1996. Οσο για την τιμη μην ξεχνας οτι περνεις 150 αλογα οποτε οσα και να βγουν ποσο να φτασει. Εγω θα το προτημουσα χωρις ESP ουτε καν με κουμπι και θα μου αρεσε να εχει φορεθει μια αναρτηση μελετιμενη ειδικα γι'αυτην την εκδοση. Τοτε θα ελεγα οτι θα εκανε μια διαφορα. Τωρα ειναι ενα GT με αυτοκολλητα Rallye. |
SnakeMJK έγραψε: |
Βασικά αν κάποιος έχει σαν στόχο τα 15-16 χιλιάρικα, |
Lef205 έγραψε: |
Τι συγκρινεις βρε παπαρα για να μη σου πω τιποτε χειροτερο?
Τι σχεση εχει ενα αγωνιστικο αυτοκινητο με βουτες και λιμανακια? Και ποιος σου ειπε οτι θα βρεις στο δρομο ποτε Group A 106? Αυτα πατανε μονο στις ειδικες, εκει που τα abs ebd dsg esp και λοιπες σαλιαρες δεν υπαρχουν, εκει που τα Γερμανικα φλορέ χατζμπακ δεν περνανε ουτε απ'εξω ρε! Παντως γουσταρω που συγκρινετε τα παντα με ενα αυτοκινητο που πρωτομπηκε στη γραμμη παραγωγης το '92 και βγηκε πριν απο 4 χρονια με ενα αυτοκινητο που μπηκε χτες στη γραμμη παραγωγης και οχι πχ με 206 RC . . . ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ ΑΚΟΜΗ! Αν και εχω σοβαρες ενστασεις αν ενα καλο 106 Group A με 180+ αλογα ,με σειριακα με προφλεξ με με με, αξιζει να ασχοληθει με κατι τετοιο,που δεν προκειται, γιατι οταν βλεπουμε τους τζελωμενους πουκαμισιασμενους φλουφλιδες επιδοξους Βατανεν με χορηγο το esp, οδηγους τους μονο γελαμε, αν και σου ξαναλεω πως τα παραπανω αυτοκινητα δεν προκειται να συναντηθουν με 106 Α στο δρομο ποτε Προσωπικως χεστηκα αν με περναει και απο πανω, ετσι κι αλλιως δεν θα εχω καποιο κοινο σημειο επαφης με τον ιδιοκτητη του. |
Steve έγραψε: |
Και να το κάνετε Portal, έχει κάποια σχέση με το test drive που έκανα? ![]() |
grpap έγραψε: |
Αληθεια,εφαγε ξυλο το 207 απο το suzuki;Να δω τι αλλο θα ακουσω ακομα.Αν ειναι δυνατον απο μια εταιρια που φτιαχνει...........καροτσια και τα ονομαζει........Σουλα...συγνωμη Λιανα ηθελα να πω.Τι σου κανουν τα λεφτα στον τυπο και πως μπορουν να εξαπατησουν τους αδαεις............... |
grpap έγραψε: |
Η γνωμη μου ειναι οτι η γνωμη σου ειναι λαθος στον τομεα του κινητηρα.Ειδικα οταν μιλαμε για πεζο.Αλλα δεν ειναι εδω το θεμα.Το θεμα ειναι στην οδικη συμπεριφορα............ ![]() |
grpap έγραψε: |
Ναι,Σουλα και καροτσια.Που ειναι το παραξενο;Μιλαω για μια εταιρεια συνολικα.Και για αλλη μια επισης συνολικα.Η οποια κατ'εμε (πεζο) εχει κανει λαθος απο πλευρας μαρκετινγκ.Αυτο ομως δεν αναιρει το σπουδαιο πλαισιο ουτε και τους μεχρι τωρα σπουδαιους κινητηρες του εργοστασιου.Ναι το συγκεκριμενο σουζουκι ειναι καλο-μακραν καλυτερο του μεσου ορου της ιδιας της σουζουκι,εξ ου και τα καροτσια-αλλα μην ειμαστε και ιεροσυλοι.Για την ακριβεια οχι εμεις αλλα τα περιοδικα.Το panta ειναι αλλου παπα ευαγγελιο και απο μια εταιρια η οποια και σπουδαια ειναι αλλα εχει επιδειξει εξισου σπουδαιες ικανοτητες στο.........χαρακιρι.Καταλαβαινεις τι εννοω....... |
Sidobre έγραψε: |
Τα πάντα είναι σχετικά. Το Corsa OPC, είναι κατά γενική ομολογία ένα καλό αυτοκίνητο αλλά όχι τέλειο. Με την σωστή παρέμβαση γίνεται ακόμα και αυτό όπλο (ας κοιτάξει κάποος ένα Corsa OPC στο GTCC τί έκανε....)
Το 207 Rallye μπορεί να μην είναι εργοστασιακά ένα ραλλύ όπως τα ξέρουμε, είναι όμως με την σειρά του ένα "όπλο" της σημερινής εποχής. Μπορεί να μεταμορφωθεί όμως (παρά το αυξημένο βάρος του) σε κανονικό παιχνίδι. Δεν μπορώ να πω πολλά αλλά σύντομα θα παρουσιάσουμε ένα τέτοιο όπλο που ρίχνει κανονικό "ξύλο" σε όλα αυτά που λέγαμε θρύλους (106 rallye κλπ). Ιεροσυλία; ΟΧΙ: ΕΞΕΛΙΞΗ! ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Τα πάντα είναι σχετικά. Το Corsa OPC, είναι κατά γενική ομολογία ένα καλό αυτοκίνητο αλλά όχι τέλειο. Με την σωστή παρέμβαση γίνεται ακόμα και αυτό όπλο (ας κοιτάξει κάποος ένα Corsa OPC στο GTCC τί έκανε....)
Το 207 Rallye μπορεί να μην είναι εργοστασιακά ένα ραλλύ όπως τα ξέρουμε, είναι όμως με την σειρά του ένα "όπλο" της σημερινής εποχής. Μπορεί να μεταμορφωθεί όμως (παρά το αυξημένο βάρος του) σε κανονικό παιχνίδι. Δεν μπορώ να πω πολλά αλλά σύντομα θα παρουσιάσουμε ένα τέτοιο όπλο που ρίχνει κανονικό "ξύλο" σε όλα αυτά που λέγαμε θρύλους (106 rallye κλπ). Ιεροσυλία; ΟΧΙ: ΕΞΕΛΙΞΗ! ![]() |
Steve έγραψε: |
Αληθεύει γαλλικό με καδένα? |
Steve έγραψε: |
Ω Θεέ... καδένα... ![]() |
elninio149 έγραψε: |
Ενα μονο εχω να πω επι του θεματος.Προσφατα ιδιοκτητης GOLF GTI 200ps αφησε το αυτοκινητο του 2006 μοντελο κι αποκτησε 207 RALLYE.O τυπος επαθε την πλακα του απο τη φανταστικη ροπη του 207.Δεν υπαρχει ανταγωνιστης στα 1600cc ουτε απο θεμα τιμης ουτε απο θεμα επιδοσεων.Μη δισταζετε παιδια δεν ειναι πολλα τα λεφτα. Νικος-Κατερινη(πωλητης). ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
παει ο τοτος στο μπαμπα του και του λεει ο μπαμπας.
τοτε τραβα φερε τις παντοφλες μου. παει ο τοτος στο σαλονι που παιζει η αδερφη του με μια φιλη της και τους λεει. ειπε ο μπαμπας να σας γ****ω και τις δυο... ΑΑΑ τι λες Tοτέ ντροπη φωνζει η αδερφη του. δε με πιστευτε να δεστε. φωναζει ο Τοτος ΜΠΑΜΠΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΙΑ? και ακουγεται ο μπαμπας απο μεσα... ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΡΕ Μ*********Ο ΣΟΥ ΕΙΠΑ. αμα τις γ*****ει ο Τοτος τοτε εχει ελπιδα ο φιλος να πηγε απο γκολφ 5 gti σε 1.6 ραλλυ 207 και να επαθε πλακα με το 207. |
drdino έγραψε: |
Έχεις και διαφορετική οθόνη από τα Gt/CC κιόλας... |
drdino έγραψε: |
Αυτό είναι αυτό που έχει το Gt, το dot matrix. Το rallye έχει με γραμμούλες. |
vavvas έγραψε: |
Οντως στριβει μια χαρα το σιφτακι αλλα ενταξει ποτε δεν θα το επερνα μονο και μονο απο το ονομα. Δλδ σκεφτομαι καπως ετσι, toyota πηρα γιατι ειναι απο τις καλυτερες ιαπωνικες εταιριες αν οχι η καλυτερη, πεζο θελω γιατι θεωρω πως ειναι η καλυτερη στα γαλλικα αυτοκινητα. Σουζουκι δεν θα επερνα ποτε γιατι ποτε δεν την ηξερα σαν πρωτη εταιρια καπου.Ασε που εχω μπει και στο φορουμ τους και εχω διαβασει ΠΟΛΛΑ περιεργα ιδικα για το 1,3 swift.
Τωρα το 207 οντως εχει το μειονεκτημα του esp αλλα προσωπικα δεν περνω αμαξι ωστε να μπω πιστα απλα για να μου δινει ωραια αισθηση οταν το οδηγαω και ξερω πως η πεζο ειναι οτι καλυτερο σε αυτο το τομεα. Το κορολλακι π.χ. το βαρεθηκα αν και ειναι σκυλι. |
Touristas έγραψε: |
Εγώ την γνώμη για το turbo timer για αυτό το αμάξι και έτσι όπως είναι από το εργοστάσιο την έχω πει αλλά πέρα βρέχει.
Η τουρμπίνα ψύχεται και με νερό έχει ηλεκτρική αντλία νερού που ελέγχετε από των εγκέφαλο. Επίσης το πρόσθετο βεντιλατέρ που έχει επάνω στο intercooler είναι για να ψύχη το δυναμό και όχι το intercooler. To 308 δεν έχει πρόσθετο βεντιλατέρ |
makis106 έγραψε: |
Γνώμη μου, μπορεί κ λανθασμένη... |
fynos έγραψε: |
Συμφωνώ μαζί σου, το θέμα είναι αν κάποιος είναι υποχόνδριος και θέλει να την ψύχει παραπάνω . . . . μπορεί να πειράξει την λειτουργία του εγκεφάλου (το χρονικό περιθώριο) ??? |
COOL ALEXIS έγραψε: | ||
Είναι... όλο και μερικές δεκάδες 1.6τ θα έχουν περάσει κι από τα χέρια του ![]() |
to207 έγραψε: |
Από το Peugeot 106 Rallye 1.3 θα περάσω στο 207 Rallye μετά από 13 χρόνια.
Για την ώρα βρίσκομε στο Πεζώ 2. Ξέρει κανείς πόσο τραβάει ο λεγόμενος «τεχνικός έλεγχος» της Lion;;; Είμαι στην δέκατη εργάσιμη (παραγγελία ετοιμοπαράδοτου) και ο πωλητής τις πέντε τελευταίες ημέρες μου λέει ότι το Rallaκι είναι στον «τεχνικό έλεγχο»… Ευχαριστώ. |
to207 έγραψε: |
ξέρεις μήπως και πόσα χλμ είναι το στώσιμο ![]() |
to207 έγραψε: |
...
Ξέρει κανείς πόσο τραβάει ο λεγόμενος «τεχνικός έλεγχος» της Lion;;; Είμαι στην δέκατη εργάσιμη (παραγγελία ετοιμοπαράδοτου) και ο πωλητής τις πέντε τελευταίες ημέρες μου λέει ότι το Rallaκι είναι στον «τεχνικό έλεγχο»… Ευχαριστώ. |
Pughell έγραψε: |
Ηλιθιε... ![]() ![]() ![]() |
to207 έγραψε: |
7 μέρες τεχνικός έλεγχος (πρεσβυωπία) . ![]() 3 μέρες μεταφορά από Ασπρόπυργο (καροτσέρης με άλογο) . ![]() 3 μέρες για να έρθουν τα χαρτιά του από τη Lion.( Γράφουν το κάθε άλογο με το όνομα του) ![]() 3 μέρες για τις πινακίδες (ευγενές μέταλλο). ![]() ΥΓ εργάσιμες μέρες |
Steve έγραψε: |
Μήπως κοιτάς την στιγμιαία κατανάλωση? ![]() |
smoki έγραψε: |
Χθες παρελαβα το rallye μου. Στα πρωτα 100χλμ μου εχει αφησει μονο καλες εντυπωσεις αλλα και μια απορια Η μεση καταναλωση βενζινης γιατι ανεβοκατεβαινει συεχεια? ολη την ωρα μηδενιζει μενει για καμποσα λεπτα στα 6-7 λιτρα και μετα ανεβαινει στα 15 και παλι στο 0. Στο προηγουμενο αμαξι που ειχα (Accent toy '04) εκανα αμαν για να την αλλαξω. Μηπως επειδη εχει λιγα χλμ ακομα? |
to207 έγραψε: |
Το Rallaκι είναι πολύ ωραίο (στο στρώσιμο τουλάχιστον)
Οι ροπές του είναι φοβερές και ο χειρισμός πολύ καλός.Τέρμα το ανακάτεμα της βενζίνης με τον μοχλό των ταχυτήτων, μια γκαζιά και έφυγες. Το σασμανάκι ή το συνήθισα ή στρώνει σιγά σιγά. Μπροστά έχει πολύ καλή ορατότητα εκτός των αριστερών κλειστών στροφών που μερικές φορές θέλει κεφαλάκι μπρός – πίσω γιατί κόβει την οπτική σου η κολώνα. Πίσω τα πράγματα ήταν λίγο χειρότερα γιατί τα παράθυρα είναι πολύ «διαστημικά» αλλά με την βοήθεια των καθρεπτών και της συνήθειας λύνονται τα προβλήματα. |
Pughell έγραψε: |
Αμα στροφαριζε και σαν το 13αρι που ειχες,εκει να δεις γουστα! ![]() |
PASALIMANI έγραψε: |
Σημερα που ειχα ρεπο αποφασισα να to τεσταρω μιας κ ειχα μεγαλη περιεργια να δω πως παει αλλα και να το συγκρινω με ενα μισοτελειωμενο 206 τουρμπο στα 200αλογα που ετυχε να με πανε βολτα πριν μερικες μερες.
Μπαινοντας με την μια κακη εντυπωση που εκανε το φτηνιαρικο ταμπλο κ γενικα τα πλαστικα του κατι που οταν το κοιταζα απεξω φαινοταν ποιοτικο.του 206 xs ειναι σαφως ανωτερο. Ο πωλητης μου λεει οχι παραπανω απο 120 και ξεκινωντας μου εκανε εντυπωση το αποτομο αλλα "φιλτραρισμενο" τραβηγμα απο χαμηλα ενω στις υπολοιπες ταχυτητες φορτωνε αρκετα δυνατα κ πολιτισμενα κατι που θα δυσαρεστησει οποιον εχει συνηθίσει επιδοσεις turbo made in greece.γενικα μου εδωσε την αισθηση να πεταχτω για μπουγατσοκαφε στην σαλονικα και οχι να κοντραριστω με ενα π.χ corsa opc το οποιο δεν εχω οδηγησει.το κιβωτιο μου φανηκε αρκετα καλο για αυτοκινητο δοκιμης αλλα σαφως χειροτερο απο το δικο μου με TRP,ενω η οδικη του συμπεριφορα,ειναι οπως θα επρεπε σε ενα πεζω χωρις ομως να με κανει να τρελαθω οπως σε φοκους 1.6 προηγουμενης γενιας!! Σε στροφες δεν εχω αποψη μιας κ επελεξα διαδρομη με ευθεια. Συγκριτικα με το 206 τουρμπο απλα δεν υπαρχει συγκριση/αισθηση και επειδη δεν θελω να μπω σε λεπτομερειες κατοχοι τετοιων αυτοκινητων να βλεπετε με συμπαθεια κ καλοσυνη τα 207 και τιποτε παραπανω... Τελεινωντας για να προλαβω καποιους που εχουν αρχισει να βγαζουν τα μπαζουκας,το 207ραλλυ θα ειναι το επομενο μου αυτοκινητο(σε περιπτωση που δεν βελτιωσω οπως θελω εγω το δικο μου)και σιγουρα θα γινω πελατης των etuners. Θεωρω οτι ειναι ενα απλα καλο αυτοκινητο για την τιμη του και μια σημαντικη αναβαθμηση για οποιον εχει 206 1.6 αλλα μεχρι κει. |
PASALIMANI έγραψε: |
Σημερα που ειχα ρεπο αποφασισα να to τεσταρω μιας κ ειχα μεγαλη περιεργια να δω πως παει αλλα και να το συγκρινω με ενα μισοτελειωμενο 206 τουρμπο στα 200αλογα που ετυχε να με πανε βολτα πριν μερικες μερες.
Μπαινοντας με την μια κακη εντυπωση που εκανε το φτηνιαρικο ταμπλο κ γενικα τα πλαστικα του κατι που οταν το κοιταζα απεξω φαινοταν ποιοτικο.του 206 xs ειναι σαφως ανωτερο. Ο πωλητης μου λεει οχι παραπανω απο 120 και ξεκινωντας μου εκανε εντυπωση το αποτομο αλλα "φιλτραρισμενο" τραβηγμα απο χαμηλα ενω στις υπολοιπες ταχυτητες φορτωνε αρκετα δυνατα κ πολιτισμενα κατι που θα δυσαρεστησει οποιον εχει συνηθίσει επιδοσεις turbo made in greece.γενικα μου εδωσε την αισθηση να πεταχτω για μπουγατσοκαφε στην σαλονικα και οχι να κοντραριστω με ενα π.χ corsa opc το οποιο δεν εχω οδηγησει.το κιβωτιο μου φανηκε αρκετα καλο για αυτοκινητο δοκιμης αλλα σαφως χειροτερο απο το δικο μου με TRP,ενω η οδικη του συμπεριφορα,ειναι οπως θα επρεπε σε ενα πεζω χωρις ομως να με κανει να τρελαθω οπως σε φοκους 1.6 προηγουμενης γενιας!! Σε στροφες δεν εχω αποψη μιας κ επελεξα διαδρομη με ευθεια. Συγκριτικα με το 206 τουρμπο απλα δεν υπαρχει συγκριση/αισθηση και επειδη δεν θελω να μπω σε λεπτομερειες κατοχοι τετοιων αυτοκινητων να βλεπετε με συμπαθεια κ καλοσυνη τα 207 και τιποτε παραπανω... Τελεινωντας για να προλαβω καποιους που εχουν αρχισει να βγαζουν τα μπαζουκας,το 207ραλλυ θα ειναι το επομενο μου αυτοκινητο(σε περιπτωση που δεν βελτιωσω οπως θελω εγω το δικο μου)και σιγουρα θα γινω πελατης των etuners. Θεωρω οτι ειναι ενα απλα καλο αυτοκινητο για την τιμη του και μια σημαντικη αναβαθμηση για οποιον εχει 206 1.6 αλλα μεχρι κει. |
MHTSOS90 έγραψε: |
Παιδια το rallye απο rc σε τη σιμια κινητιρα και στησιματος διαφερει?(δλδ διαφερει σε καπια χαρτογραφισει και πιο ανθεκτικα ψαλιδια?) Η σε καπιο αλλο πιο κεριο σημιο του αμακσιου. (δεν με ενδιαφερει ο εκσοπλιζμος) |
volvos έγραψε: |
οχι απλα καθισματαρεες
ΤΙΣ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑΡΕΣ συμφωνα με περιοδικα ισως το καλυτερο μπακετ που μπηκε ποτε σε πολιτικο αμαξι ![]() |
MHTSOS90 έγραψε: |
Ευχαριστω για την απαντισε!ι Συμφερει να δωσεις 5000ευρο παραπανω για rc και να μην τα δωσεις αυτα για να το φτιακσεις το RALLYE ακομα καλυτερα??? |
PASALIMANI έγραψε: |
Μακη αυτην την εντυπωση μου εδωσε αλλα θα το ξαναδω την επομενη φορα πιο προσεκτικα. |
Jim207GT έγραψε: |
1700€ κάνουν τα μπάκετ 370€ τα όργανα θές να συνεχίσω....... |
smoki έγραψε: | ||
Καθε μερα προσευχομαι να αρχισουν τα τροπετα του rc να παρω τα bucket... |