bakclima έγραψε: |
τα σουπερ μαρκετ πουλανε ενα καθαριστηκο που λεγε sweep (θα παρεις αυτο με το διαφανες μπουκαλι που φαινετε το μπλε υγρο) θα το διαλυσεις με νερο, οπου θα κανει πλουσιο αφρο και με ενα βουρτσακι ή σφουγκαρι θα το τριψεις, επισεις γεμισε με νερο το δοχειο μεχρι να το πας στο συνεργειο και μην αναψεις το καλοριφερ γιατι θα ξεναγεμισεις νερα-υγρα ![]() |
drdino έγραψε: |
Γιατί, δεν θα έβλεπες τα παλιά ανταλλακτικά; ![]() |
BLACK DREAM έγραψε: |
αδελφε πολυ κριμα που ειδα τοσο αργα το προβλημα σου.. ![]() ![]() ![]() ![]() |
BLACK DREAM έγραψε: |
αδελφε πολυ κριμα που ειδα τοσο αργα το προβλημα σου.. ![]() ![]() ![]() ![]() |
NikolasG έγραψε: |
BLACK DREAM καλησπέρα.
Δεν είχα δει ότι κι άλλοι είχαν το ίδιο πρόβλημα και άνοιξα άλλο topic, SORRY. Λοιπόν κι εμένα τα ίδια παιδιά. Είδα και τις σταγόνες να στάζουν απο την ένωση των σωλήνων που έρχονται απο τη μηχανή με το ψυγείο του καλοριφέρ. Εκεί είδα ΜΙΑ βίδα( απο τη μεριά του οδηγού η οποία κρατάει την ένωση) την οποία και σφίξαμε στο συνεργείο αλλα και πάλι χάνει. Εσύ λες για 3 βίδες αλλά εμένα το κρατάει μόνο μια βίδα. Οι άλλες 2 υποδοχές είναι κενές χωρίς βίδες!!!!! http://i270.photobucket.com/albums/jj103/nikolasGG/102_11682.jpg Μου είπαν για αλλαγή των o-rings ( στην ένωση) και στη χειρότερη για αλλαγή ψυγείου. Πάντως για μια διαρροή στην ένωση ( όχι στο ψυγείο) αλλάζουνε το ψυγείο? ΕΛΠΙΖΩ να είναι κάτι απλό τελικά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ[/img] |
NikolasG έγραψε: |
Καλησπέρα σας,
Λοιπόν rm_307. Πήγα σε δικό μου μάστορα. Μου έβαλε καινούργια o-rings ( ήταν διαφορετικά απο αυτά που βγάλαμε) και το πρόβλημα δε λύθηκε εν μέρη διότι η διαρροή ελλατώθηκε δραματικά. Άρα το πρόβλημα δεν είναι στο ψυγείο του καλοριφέρ αλλά στα λαστιχα αυτά(o-rings). Πήγα στη PEUGEOT για να τα παραγγείλω και όντως δεν πωλούντε μόνα τους αλλά μαζι με τον σωλήνα και τη ΜΙΑ ( ΟΧΙ τρείς) βίδα( το είδα με τα μάτια μου στον Η/Υ των ανταλλακτικών), σύνολο 11.5 €. Περιμένω το ανταλλακτικό και μετά θα δούμε αν ήταν όντως αυτά. Θα σας κρατήσω ενήμερους. |
action_peugeot έγραψε: |
Όταν τρέχει το ψυγείο δεξιά από το πετάλι του γκαζιού θα δεις υγρασία προληπτικά δεν νομίζω να το αλλάζουν πολλοί |
sharevoc2005 έγραψε: |
ετσι αλλαζεται και στο 307cc ????? η χρειαζεται να βγει ταμπλο....
http://www.307online.com.ar/manuales/reparacion/307/info/gr/C5HG33FB.HTM |
reselie-206 έγραψε: |
Επαναφέρω...
ΥΠάρχει η οποιαδήποτε βαλβίδα εκτόνωσης μέσα στη καμπίνα? Τι σκ**ά μπορεί να φταίει που πριν 3 μήνες βρήκα λίγο βρεγμένη τη μοκέτα του οδηγού και σημάδια παραφλού κάτω απο το καλοριφέρ και απο τότε δε ξανάτρεξε εώς και πριν 3 μέρες που γύρω στα 400ml παραφλού αλώνιζαν στο πατάκι μου?????? απο τότε έβαλα και χαρτί πάνω απο τη μοκέτα και κάτω απο το καλοριφέρ και δεν έχει τρέξει σταγόνα....>!!!! |
AlienHack έγραψε: |
ολο μικρο μαλ***ες τετοιες βγαζουν και μας ξενερωνουν.. |
reselie-206 έγραψε: |
Επαναφέρω...
ΥΠάρχει η οποιαδήποτε βαλβίδα εκτόνωσης μέσα στη καμπίνα? Τι σκ**ά μπορεί να φταίει που πριν 3 μήνες βρήκα λίγο βρεγμένη τη μοκέτα του οδηγού και σημάδια παραφλού κάτω απο το καλοριφέρ και απο τότε δε ξανάτρεξε εώς και πριν 3 μέρες που γύρω στα 400ml παραφλού αλώνιζαν στο πατάκι μου?????? απο τότε έβαλα και χαρτί πάνω απο τη μοκέτα και κάτω απο το καλοριφέρ και δεν έχει τρέξει σταγόνα....>!!!! |
greenpug106 έγραψε: |
Και εγώ παραφλού στο πάτωμα του οδηγού και του συνοδηγού.
Στην αρχή νόμιζα ότι έτρεχε μόνο με τη σόμπα ανοικτή. Σήμερα που ήρθα δουλειά είχα πάραφλου στο ένα παπούτσι ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Λιγδιασμένα κωλόχαρτα το εσωτερικό, αλλά το μπλοκέ, μπλοκέ... ![]() |
sps έγραψε: |
Απο τοτε που αλλαξα παραφλου, αρχισε η διαρροη στο πατωμα του οδηγου.
Παρατηρησα πως αν το αυτοκινητο κινειται καθημερινα, σταματα η διαρροη. Αν κατσει 2-3 μερες ξαναξεκινα η διαρροη. οποτε εχει σιγουρα να κανει με το τι θερμοκρασια και πιεση δουλευει το κυκλωμα. αυριο θα ξαναχασω χρονο απο την εργασια μου να δω αν φταει το ταυ η οι σωληνωσεις, και αυτα μονο θα αλλαξω. Ψυγειο καλοροφερ και ταπμλω δε βγαζω για το μπουρδελο που λεγεται 206 ![]() |
Steve έγραψε: |
Το κάνεις και μόνος σου μέσα σε μισή ώρα.
Τα 3-4 χρόνια, είναι καλά για να το αλλάξεις γιατί έχει "κουραστεί" και δεν αποδίδει όπως θα έπρεπε. Επίσης θα είναι ευκαιρία μήπως δεις καμιά "λάσπη" ή άλλα καφέ-μαύρα πραματάκια μέσα που θα σου μαρτυρήσουν αν είσαι για αλλαγή φλάντζας κεφαλής. Δε βγαίνει ταμπλώ. Ένα 5λιτρο περίπου σε καλύπτει και μένει κι όλας κανα μισό λίτρο αν θυμάμαι καλά. Σου προτείνω ανεπιφύλακτα αυτό που έχει στα Praktiker μάρκας "Guard", με 7-8 ευρώ έχεις καθαρίσει. Τσιμουχάκια δε θέλει. Αυτά ![]() |
sps έγραψε: |
Ρε ψηλε τι προτεινεις απο το πρακτικερ?
Αυτα με -5 θα εχουν γινει παγακια! |
Steve έγραψε: | ||
![]() Guard είπαμε, πράσινο, δοκιμασμένη λύση 6-7 ευρώ το 4 ( ![]() |
BLACK DREAM έγραψε: |
αδελφε πολυ κριμα που ειδα τοσο αργα το προβλημα σου.. ![]() ![]() ![]() ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Πάντα βέβαια υπάρχει και η "λύση" της κατάργησης του καλοριφέρ κάνοντας bypass, απομονώνοντας δλδ το κύκλωμα που παρουσιάζει διαρροή.
+ Δεν κοστίζει τίποτα. - Δεν θα έχεις θέρμανση στο χώρο των επιβατών. |
Παράθεση: |
μπορώ να χρησιμοποιώ το καλοριφέρ στα πόδια μέχρι να το φτιάξω για να στεγνώσει λίγο η μοκέτα ή θα μου βγάλει κ άλλα νερά??? |
katerina05 έγραψε: |
πάντως γνώστες του θέματος μου είπαν ότι μπορείς να βρεις μόνος σου ψυγείο valeo καινούριο με 50 ευρώ κ να πληρώσεις και 50 για εργατικά οπότε σου βγαίνει φθηνότερα...αυτά για τους γνώστες βέβαια...
κ μένα μου φαίνεται καλή η τιμή τα 160 αν κ μου είπαν ότι στο 206 δεν βγαίνει όλο το ταμπλό απλά ανοίγουν απο΄κάτω λίγο την κονσόλα για να βγει το ψυγείο κ ότι είναι μια ώρα δουλείά... |
Steve έγραψε: |
Τα βγάζεις όλα ![]() |