PSClub - Hellas
Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 206 - Πίσω άξονας
mikerrgp - Κυρ 06 Μάϊ 2007, 22:32:51
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Πίσω άξονας
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΞΩΝΑ? ΕΝΤΕΛΩΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΕΤΑΞΕ ΚΟΛΟ ΜΕ 60 ΧΙΛ ΣΕ ΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΧΑΒΑΛΕ ΜΠΕΝΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΑΝΩ Κ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΙ ΣΤΙΓΜΗ ΚΟΠΑΝΑΕΙ ΤΡΕΛΑ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΙΞΩ Κ ΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΡΑΔΥ ΠΗΓΕΝΑ ΤΕΡΜΑ Κ ΗΤΑΝ ΧΑΡΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΔΕΝ ΟΔΕΙΓΙΕΤΑΙ .
Lef205 - Κυρ 06 Μάϊ 2007, 23:53:46
Θέμα δημοσίευσης:
Τα ρουλεμαν του αξονα σου να κοιταξεις φιλε μου.
drdino - Δευ 07 Μάϊ 2007, 00:18:01
Θέμα δημοσίευσης:
Πίεση στα λάστιχα δες πρώτα.
mikerrgp - Δευ 07 Μάϊ 2007, 08:52:52
Θέμα δημοσίευσης: ΠΙΣΩ ΑΞΩΝΑΣ 206
καλημερα το προβλημα ειναι οντως το ρουλεμαν κ πιθανο κ αξωνας το θεμα ειναι γιατι δεν προηδοποιησε οσο για την πιεση ειναι οκ λαστιχας ειμαι τον εχω αφθονω
STELIOS - Δευ 07 Μάϊ 2007, 09:48:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μας λες και ποσα χλμ εχει το αμαξι ?
Παντως ειναι στανταρ προβλημα τα ρουλεμαν του πισω αξωνα στα 206 (με πολλα χλμ στη πλατη τους).
mikerrgp - Δευ 07 Μάϊ 2007, 14:05:48
Θέμα δημοσίευσης: ΠΙΣΩ ΑΞΩΝΑΣ 206
90000 xil
STELIOS - Δευ 07 Μάϊ 2007, 14:18:45
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΙΣΩ ΑΞΩΝΑΣ 206
mikerrgp έγραψε: |
90000 xil |
Αναμενωμενο...
Miltellas - Τρι 08 Μάϊ 2007, 01:11:13
Θέμα δημοσίευσης:
Στα 90000χλμ αν το πλακώνεις στις στροφές, τα ρουλεμάν "την έχουν ακούσει " 100%. Αλλά πιθανότατα να προλαβαίνεις να σώσεις τον άξονα. Πήγαινε το συντομότερο για αλλαγή ρουλεμάν πίσω ψαλιδιών-άξονα (δεξί και αριστερό σετ). Έτσι θα δεις και την ακριβή κατάσταση του άξονα.
GIANNIS206 - Τετ 09 Μάϊ 2007, 15:17:55
Θέμα δημοσίευσης:
Κάνε το γρήγορα μάλιστα!!Με τα ρουλεμάν δεν έχεις και την ταλαιπωρία να ψάχνεις για άξονα!!!Δεν υπάρχουν μεταχειρισμένοι ούτε για δείγμα!!!
elias - Πεμ 10 Μάϊ 2007, 07:09:50
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει κάποιος τρόπος να καταλάβουμε ότι τα ρουλεμάν είναι στα τελευταία τους? Αν χαλάσουν αυτό γίνεται προοδευτικά ή ξαφνικά? Στα service που κάνω κάθε φορά το ελέγχουν (με μια μεταλική ράβδο κουνάνε τον τροχό) και κάθε φορά μου λένε "είναι οκ, την επόμενη φορά θα το ξαναδούμε". Έχω 151000 km.
mikerrgp - Πεμ 10 Μάϊ 2007, 08:01:36
Θέμα δημοσίευσης: ΠΙΣΩ ΑΞΩΝΑΣ 206
το δικο μου δεν με προηδοποιησε αλλα συνηθος τριζη κ κοπαναει πισω τωρα αν εχεις 150000 χιλ αλλαξετα να γλυτωσεις τον αξονα
elias - Πεμ 10 Μάϊ 2007, 08:08:37
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσο σου κόστισε αυτή η αλλαγή (ανταλακτικά, εργασία)?
mikerrgp - Πεμ 10 Μάϊ 2007, 15:31:48
Θέμα δημοσίευσης: ΠΙΣΩ ΑΞΩΝΑΣ 206
650 ευρο στην νικαια action sport πολυ καλη δουλεια κ καλα παιδια
sps - Κυρ 30 Σεπ 2007, 09:29:36
Θέμα δημοσίευσης:
Μια καλη λυση για να γλιτωσουμε τον αξονα μας απο πιθανο στραβωμα, ειναι να ραψουμε στο μηχανουργειο 2 τριγωνικα κομματια οπως φαινεται στην παρακατω φωτο:
Touristas - Κυρ 30 Σεπ 2007, 14:17:34
Θέμα δημοσίευσης:
Σπύρο στο σημείο που είναι αυτές οι ενισχύσεις δεν στραβώνει ο άξονας.
Το ποιο ευάλωτο σημείο είναι στη εδράσει του ψαλιδιού και σε εκείνο το σημείο δεν μπορείς να κάνεις κάτι.
Από την άλλη εάν φτάσει σε σημείο να στραβώσει ο άξονας εκεί τότε το υπόλοιπο αμάξι τη θα έχει πάθει???
Road_Runner - Κυρ 04 Νοέ 2007, 23:27:12
Θέμα δημοσίευσης:
δεν βρηκα αναλογο τοπικ και ειπα να το κολλησω εδω...
Ξερει κανεις πως κουρδιζεται ο πίσω άξονας?
Ξέρω ότι ξεβιδώνουμε τις 2 τορξοβιδες που κρατανε καθε ραβδο στρεψης.
Βγάλουμε απο μέσα την ασυμμετρη ροδελα.
Ξεβιδώνουμε το καπακι της αντιστρεπτικής....
Και μετα???
προφανως βγαζουμε την ατιστρεπτική και τις ραβδους...
Αφηνουμε ελευθερο το ακρο και ξανατοποθετουμε την ραβδο στρεψης στο επιθυμητί ύψος??
Σωστά?
Road_Runner - Δευ 05 Νοέ 2007, 12:01:29
Θέμα δημοσίευσης:
Κανεις δεν ξερει?
volvos - Δευ 05 Νοέ 2007, 12:06:59
Θέμα δημοσίευσης:
AN an αν θυμαμαι
βαζεις το τριποδο και κραταει κοντρα στο μαμα υψος.
ξεκουμπωνεις τη ραβδο.
μετα πρεσαρεις το τριποδο να ανεβει οσο θες το ακρο αρα να χαμηλωσει το αμαξι και μετα ξανακουμπωνεις τη ραβδο σε οποιο δοντακι ταιριαξει.
δηλαδη το φερνεις στο υψος που θες και ψαχνεις πιο δοντι κουμπωνει τη ραβδο.συνηθως ειναι μερικα πριν ή μετα απο αυτο που ησουν
Road_Runner - Τρι 06 Νοέ 2007, 01:22:28
Θέμα δημοσίευσης:
Να το ψηλώσω ήθελα Τακη...
Τελικά ψήλωσε και με μια πατεντα, προφόρτισα ελάχιστα την ραβδο και εγινε 1 τακ πιο σκληρό , το οποιο θα ειναι καλο πιστευω στο χωμα, σε συνδιασμο με 1 τακ πιο σκληρα αμορτισερ απο τα μαμισια πεζοσπορισια, μιας και θα εχουμε πολλες ανομαλιες και με τις 18ρες στρεψης περσυ, το αμαξι σε πολλα σημεια "καθοταν"
Road_Runner - Τρι 06 Νοέ 2007, 01:33:43
Θέμα δημοσίευσης:
Και μεσα στην βδομαδα θα μπει στην βαση γνωσεων τοπικ για το κουρδισα του αξονα...
Ivang - Παρ 14 Νοέ 2008, 11:45:03
Θέμα δημοσίευσης:
Πήρα σήμερα τηλέφωνο την LION για αλλαγή πίσω ρουλεμάν άξονα (80000 χλμ) και μου είπαν 100 ευρώ ανταλλακτικά + 200 ευρώ εργασία, αλήθεια τόσο πολύ χρεώνουν για αλλαγή ???
SX729 - Σαβ 15 Νοέ 2008, 00:36:43
Θέμα δημοσίευσης:
Κάπου εκεί είναι η τιμή για το πάνω κάτω…
150 πλήρωσα εγώ στα Γιάννενα. Τα ρουλεμάν έχουν περίπου 90Ε.
AlienHack - Πεμ 05 Φεβ 2009, 14:27:01
Θέμα δημοσίευσης:
300E δηλαδη? για αλαγη πισω ρουλεμαν?
ελεως!
οχι τιποτα μεαυτα που διαβασα εδω μεσα εφτασα τα 100.000 κμ και φοβάμαι μην σπασει κανα ρουλεμαν και πάρει και αξωνα μαζι...
επισης να πω οτι καποιο ρουλεμαν μου σφυρίζει, δειχνει τιποτα αυτο? οτι θα τα παιξει σύντομα? σφυρίζουν εδώ και πολυ καιρο κανα 6μηνο - 20.000 κμ..
mikerrgp - Παρ 06 Φεβ 2009, 09:31:18
Θέμα δημοσίευσης:
αλεξανδρε για καλο κ για κακο αλλαξε ενα σετακι ρουλεμανακια να εισαι σιγουρος
AlienHack - Παρ 06 Φεβ 2009, 14:12:21
Θέμα δημοσίευσης:
δεν εχω καταλαβει ακομα ομως ποια σφυρίζουν τα μπροστα ή τα πισω..
με την λογική αυτη επειδγη εχει 100.000 πρεπει να τα αλαξω ολα.. καμια 500αρα δηλαδη.. :-S
donpedro - Τρι 21 Ιούλ 2009, 18:20:02
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά χαμήλωσα το αυτοκινητό μου (206cc) πριν κανένα τρίμηνο.
Εδώ και 15 μέρες περίπου ακούω κάποιους μεταλλικούς θορύβους στον πίσω άξονα,σπάνια και συνήθως σε σαμαράκια.Πήγα σε συνεργείο και μου'παν οτι είναι απο τα ρουλεμάν του άξονα και αυτό έγινε γιατί μετά το χαμήλωμα άλλαξε γωνία λειτουργίας. Απο την αγορά του δούλευε σε μια συγκεκριμένη γωνία κλήσης με αποτέλεσμα να έχει δημιουργήσει μια πατούρα στα ρουλεμάν.
Τώρα (που άλλαξε η γωνία) βρίσκει στην πατούρα και ακούω αυτους τους ήχους.
Μάλιστα μου έιπαν να το αφήσω για λίγο καιρό μήπως φαγωθεί η πατούρα και δεν έχω πρόβλημα...
Ξέρετε κάτι γι'αυτό?
Να το αφήσω οπως μου λένε, η θα φαγωθεί κανενας άξονας?
Πάιζει να μου έχει κανει ζημιά στον άξονα?!? Δεν μου το κάνει συνέχεια...
Αν αλλαχτούν μόνο τα ρουλεμάν μιλαμε για κανενα 300αρι? Αλλιως?!?
Thanks...
mrkaza - Τρι 21 Ιούλ 2009, 19:08:59
Θέμα δημοσίευσης:
Συνηθως οταν αρχισει να κανει φασαρια ενα ρουλεμαν ειναι κοντα στο να παραδωσει σωμα και ψυχη. (εκτος και αν ειναι κεραμικο εχουν ενα περιεργο ηχο :D )
Αν και μιλαω γενικα για ρουλεμαν και οχι για εδω
η Μοναδικη εμπειρια που εχω απο ρουλεμαν ειναι απο ρουλεμαν στροφαλου σε R/C Κηνιτηρα και απο ηλεκτρικο τριφασικο μοτερακη .
Οταν αρχιση να κανει θορυβο εχει αρχισει 1 να εχει τζογους (ελαχιστους) και ειναι θεμα χρονου το ποτε θα σε αφησει .
Εχω αφησει 1 χρονο κηνιτηρα με χαλασμενο ρουλεμαν και δεν εχει κανει κιχ (απλα τραγουδαει ολο και ποιο ζωηρα) και εχω παρει στο χερι κηνιτηρα απο ρουλεμαν που ειχε αρχισει να σκουζη πριν λιγα λεπτα (εφυγε μπιλια) και τα πειρα ολα ομελετα :D
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group