PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Το XU10J4R ειναι 1.8 ή 2.0??????

Pug_306 - Πεμ 03 Μάϊ 2007, 21:28:57
Θέμα δημοσίευσης: Το XU10J4R ειναι 1.8 ή 2.0??????
Καλησπερα, γενικη απορια καθοτι βρηκα υποψηφιο μοτερ για τον πεζακλα...

Βρηκα ενα που ειναι αποτι μου λενε απο 306 1.8 16v, αλλα ο κορμος γραφει τον παραπανω κωδικο..... ο κωδικος αυτοις παραπεμπει σε ΟΛΑ τα 2.0λιτρα μοτερ του 306 καθως και αλλων μοντελων της εταιρειας ... Οποτε ΤΙ ΣΤΟ καλο συμβαινει?

Καποιος μουπε οτι απλα αυτο το μοτερ φοραει κορμο 2λιτρο με καπακι-εισαγωγη και εγκεφαλο 1.8 και αυτο ειναι απο εργοστασιο!
Αλλα αν ειναι ετσι γιατι σε ολα τα σαιτς ακομα και μεσα στην ιδια τη Πεζω που ρωτησα μου λενε οτι εινα διλιτρο καθαρα?

Ο κολητος εχει ενα Xsara με το ιδιο ακριβως μοτερ και κωδικο και τουχουν πει οτι ειναι 1.8!!! Βοηθεια πριν τρελαθουμε .... Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
brz20 - Πεμ 03 Μάϊ 2007, 23:46:34
Θέμα δημοσίευσης:
The XU10 had a displacement of 2.0 L (1998 cc), with a bore and stroke of 86 mm (3.4 in). Many versions were produced, from a double-barrel carburetted 8-valve to a 16-valve DOHC fuel injected turbocharged model. Output ranged from 115–200 PS (113–197 hp/84–147 kW).



Αυτα απο το Wikipedia.Αν θες περισσοτερα στοιχεια μπορεις να πας στο Wiki και να πατησεις τον κωδικο του κινητηρα σου.
Pug_306 - Παρ 04 Μάϊ 2007, 11:53:32
Θέμα δημοσίευσης:
Μεγαλε μου νασαι καλα για την απαντηση σου αλλα οπως βλεπεις το ερωτημα μου παραμενει για τον εξης λογο:

Οπως προειπα και ο κολητος εχει ενα xsara μαμα εργοστασιακο 1.8 και ο κωδικος του μοτερ ειναι ιδιος με του "δικου" μου δηλαδη XU10 J4R.

Πηγα και στην ιδια τη Πεζω και μου παν οτι ειναι 2λιτρο. Αλλα αν ειναι ετσι γιατι το "βαφτιζουν" 1.8 ??? Και το μοτερ που βρηκα εγω απο 1.8 306 ηταν αλλα εχει το κωδικο του 2λιτρου. Shocked Shocked Shocked Crazy Crazy Crazy Crazy Crazy Crazy
Touristas - Παρ 04 Μάϊ 2007, 12:22:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ο 1.8 16V έχει κωδικό XU7J4
XU10J4R είναι 2λιτρο με 167.
μήπως τον έχουν αλλάξει στου φίλου σου;;;
brz20 - Παρ 04 Μάϊ 2007, 12:25:03
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μπορω να το καταλαβω και εγω.
Τα μοτερ ειναι του PSA Group αρα δεν καταλαβαινω για ποιον λογο να υπαρχει διαφορα αναμεσα σε Peugeot και Citroen.
Ασε που οι κωδικοι πανε ως εξης:XU5 τα 16αρια,XU7 τα 18αρια,XU8 το μοναδικο 18αρι turbo,XU9 τα Disel 19αρια και τελος τα XU10 οπου ειναι 20αρια.
Touristas - Παρ 04 Μάϊ 2007, 14:56:53
Θέμα δημοσίευσης:
brz20 έγραψε:
Δεν μπορω να το καταλαβω και εγω.
Τα μοτερ ειναι του PSA Group αρα δεν καταλαβαινω για ποιον λογο να υπαρχει διαφορα αναμεσα σε Peugeot και Citroen.
Ασε που οι κωδικοι πανε ως εξης:XU5 τα 16αρια,XU7 τα 18αρια,XU8 το μοναδικο 18αρι turbo,XU9 τα Disel 19αρια και τελος τα XU10 οπου ειναι 20αρια.


Τα ΧU9 δεν είναι Diesel αλλά βενζίνη 1.9CC
το Diesel είναι XUD.
Τώρα για το XU8 δεν ξέρω εάν έβγαλε η Citroen κανένα τέτοιο μοτέρ μιας και τόσα χρόνια δεν έχω δει κανένα.
Το τούρμπο είναι 2λιτρο XU10J2TΕ.
brz20 - Παρ 04 Μάϊ 2007, 15:13:17
Θέμα δημοσίευσης:
Συγνωμη.Εκανα λαθος.
Το καταλαβα μετα.
Γενικα η Peugeot βαζει το D πισω απο τα 2 αρχικα γραμματα.
Πχ TUD,XUD και παει λεγοντας.

Παράθεση:
The XU8 had a displacement of 1.8 L (1775 cc), with a bore of 83 mm (3.3 in) and a stroke of 82 mm (3.2 in). Just a single version was produced, the 16-valve DOHC turbocharged XU8 T, which was fitted to the 205 Turbo16. Output was 200 PS (197 hp/147 kW).


Απο οτι καταλαβαινω αυτον τον κινητηρα τον φορουσε το 205 T16.
Σωστα?
Απλα βρησκετε στην οικογενεια των XU.
Touristas - Παρ 04 Μάϊ 2007, 20:36:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι το 205Τ16 ήταν 1800cc 16V.
brz20 - Σαβ 05 Μάϊ 2007, 12:17:35
Θέμα δημοσίευσης:
Μαθαινεις πολλα στο Wiki τελικα.
Να τα λεμε κι αυτα.
Pug_306 - Σαβ 05 Μάϊ 2007, 16:31:49
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια καποιος που εχει ηδη 1.8 306 - 406 η xsara να μας διαφωτισει.

ΟΠΟΥ και να εψαξα λενε οτι τα "XU10J4R" ειναι διλιτρα.
Τα μοτερ και τα 2 που εχουμε το ενα απο το xsara του φιλου και το αλλο αυττο που πηρα γραφουν τον ιδιο κωδικο και τα 2 αλλα ειναι απο 1.8 μαμισιο.

Χθες πηρα το εγχειριδιο του Haynes για 306 και ταντιστοιχο για το xsara και τα 2 μεσα διατυμπανιζουν οτι αυτος ο κωδικος αντισοιτει στα 2λιτρα. Υποψιν τα συγκεκριμμενα 2λιτρα βγαζουν 132-5 αλογα οχι 160 που προειπε ενας φιλος.εκεινο ειναι το "XU10J4RS".

Τα 1.8 ειτε Πεζω ειτε Σιτροεν εχουν κωδικο "XU7JP4".

Παρολα αυτα και ενω εψαχνα το εν λογω βιβλιο καπου επεσα σε ενα "Tip!"
που ελεγε οτι για την αναγνωριση του κινητηρα , ΕΚΤΟΣ απο το Dispacement number δλδ το "XU10J4R" (που στην ουσια ειναι ο κωδικος του μπλοκ μονο) πρεπει να κοιταμε και το "emission number" πουα ποτελειται απο 3 κεφαλαια γραμματα π.χ. "RFY"

Τωρα παλι δημιουργειται μπερδεμα διοτι συμφωνα με αυτο θα επρεπε αφου ο κωδικος του μπλοκ ειναι XU10J4R το emission number Ναναι το "RFV".

Στη δικη μου περιπτωση ειναι το "LFY" που συνοδευει κανονικα τα μοτερ τα 1.8 με κωδικο μπλοκ "XU7JP4".

Σορυ αν σας μπερδεψα αλλο τοσο μπερδεμενος ειμαι και εγω.

Μια πολυ καλη και τακτοποιημενη λιστα με τους κωδικους βρισκεται εδω:

http://mypugclub.tripod.com/id23.html

Απο αυτην φαινεται οτι:

306 1.8i 16v XU7JP4/L3 1997 - 2001 Sagem SL96 112 @ 5500
306 2.0i cabrio XU10J2CL/Z (RFX) 1993 - 1997 Magnetti Marelli 8P 121 @ 5750
306 2.0i 16v XU10J4L/Z (RFY) 1994 - 1997 Motronic MP3.2 152 @ 6500
306 2.0i S16 XU10J4L/Z (RFY) 1994 - 1996 Motronic MP3.2 152 @ 6500
306 2.0i 16v XU10J4R/L3 1997 - 2001 Motronic MP5.2 132 @ 5500
STELIOS - Σαβ 05 Μάϊ 2007, 17:03:58
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου μην μπερδευεσαι, δες το απλα.
Ο κωδικος πανω στο block ειναι αυτος που ειναι και σου λεει οτι τουλαχιστον το block ειναι 2λιτρο. Εδω δεν υπαρχει καμια αμφιβολια !!!
Ειναι δινατον να ειναι λαθος ο κωδικος και να εχουν δικιο οσοι λενε αλλα ? Εγω μαλλον το αναποδο θα υποψιαζομουν.
Pug_306 - Κυρ 06 Μάϊ 2007, 00:06:00
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλτατε εχεις δικιο , και σιγουρα ειναι ευχαριστο να ξερεις οτι το μπλοκ σου ειναι 2λιτρο.. αλλα δε μου λεει τπτ για το καπακι και το τι χρειαζεται για να το κανω να λειτουργησει ως διλιτρο.
Δλδ αν το καπακι ειναι κατα πρωτον για 1.8 η 2.0 .Στη πρωτη περιπτωση απλα αλλαζω καπακι με αυτο του διλιτρου μαζι με εισαγωγες και εγκεφαλο και ειμαι κομπλε? Η μπορω απλα να πειραξω τις βαλβιδες (εαν μονο εκει διαφερουν τα καπακια) εισαγωγης και εξαγωγης και ειμαι εξισου κομπλε?

Και οκ το μπλοκ ειναι 2λιτρο, αλλα ποιος μου λεει οτι τα πιστονια που εχει το συγκεκριμμενο δεν ειναι διαφορετικου "στυλ" με αποτελεσμα να το ριχνουν πραγμματι στα 1.8? Και θα μου πεις "Και δε τανοιγεις?" Ε αν ειναι να το κανω 3.567 κομματακια και βιδες και μετα να το ξαναδεσω, θα μουχει φυγει ενα τουλαχιστον 1000αρικο. Razz Razz

Αλλα και πες οτι τανοιγω και οτι πραγμματι τα μεγεθη των πιστονιων ειναι ιδια, αν αλλαζει η κεφαλη τους?

Πολλα τα "αλλα" και τα "αν" θα μου πειτε , αλλα πιστευω οτι ειναι ευλογα ερωτημματα. Razz Razz

Το πιο τρελο απο ολα ειναι οτι ολοι οι μηχανικοι που μου το παιζαν "ειδικοι" στα πεζω ΑΚΟΜΑ και αυτος που μου το πουλησε ΠΟΤΕ δε τοχαν προσεξει αυτο και δε με πιστευαν μεχρι που τους το δειξα γραμμενο ακομα και σε χαρτια της πεζω! Δλδ πιαστηκαν αδιαβαστοι στη κυριολεξια.Τι να πει κανεις.. αντε καλα ξεμπερδεμματα....
Παρολα αυτα ακομα αναμενω καποιον (καποιος θα υπαρχει) που θαχει 1.8 να μας διαφωτισει
STELIOS - Κυρ 06 Μάϊ 2007, 02:07:05
Θέμα δημοσίευσης:
Το να εχει εντοσθια απο 1800 ειναι μαλλον αδυνατο. Ο κυβισμος εξαρταται απ'τη διαμετρο των πιστονιων και τη διαδρομη τους. Η διαμετρος των 2λιτρων και των 1800 ειναι διαφορετικη. Η διαδρομη καθορηζεται απ'τον στροφαλο. Ποιος θα εχει μπει στη διαδικασια να βαλει πιστονια και στροφαλο απο 1800 σε 2λιτρο block ??? Με ποιο σκοπο ??? Shocked Σαν Ποντιακο ανεκδωτο μου ακουγεται εμενα.
Λογικα εχεις αμφιβωλιες για το καπακι (και καλα κανεις με αυτα που ακους). Γενικα αν εχεις ΣΟΒΑΡΕΣ αμφιβωλιες και δεν υπαρχει τροπος να βεβαιωθεις καλητερα μην προχωρησεις στην αγορα του. Ψαξε ψαξε ολο και κατι αλλο θα βρεις. Δεν ειναι και τοσο δυσευρετα τα 2λιτρα μοτερ, και υπαρχουν μερικα παιδια εδω στο club που εχουν κανει την αλλγη σε 2λιτρο και μπορουν να σε βοηθησουν για το που να απευθηνθεις. Περνα καποια Πεμπτη απ'τη λεσχη μας να το συζητησεις και να δεις παρομιες περιπτωσεις.
Τωρα προσεξα οτι εισαι στη περιοχη του Γερακα, ισως εχεις προσεξει ενα μαγαζι μεταχειρησμενων ανταλακτικων (Peugeot Citroen) στο τελος της Κλεισθενους ? Ρωτα και εκει αν μπορουν να σε βοηθησουν.
Pug_306 - Κυρ 06 Μάϊ 2007, 17:15:35
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα θα γελασουμε Razz Απο εκει το πηρα το μοτερ. ΑΠο τον τρελο τον αγωνιαρη (δε ξερω αν πρεπει να πω ονομα) Το'χω παρει ηδη το μοτερ παντως.
Τεσπα αρκετα σας ζαλισα, αλλα οσον αφορα αυτο που λες οτι κατι μπορει να παιζει πραγμματι και να τ'αποφυγω, ΕΔΩ ειναι το πιο αστειο της ολης φασης! Αυτο που ελεγα για τον φιλο με το Xsara οτι εχει το ιδιο 1.8 μοτερ μαμα εργοστασιακο αλλα και εκεινου ο κορμος εχει το κωδικο του 2λιτρου!

Ω ρε θα τρελαθουμε!!!! Ποιος ειμαι , πως με λενε, που βρισκομαι που πααωωω

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
STELIOS - Κυρ 06 Μάϊ 2007, 18:00:32
Θέμα δημοσίευσης:
Σου ειπε αν το βρικε εδω ή αν το εφερε απο Γαλλια ?
Pug_306 - Κυρ 06 Μάϊ 2007, 18:17:58
Θέμα δημοσίευσης:
Δε θυμαμαι να σου πω την αληθεια με τον πορωμενο , καθε φορα που παω καθομαι 3 ωρες εκ των οποιων τα 10 λεπτα ασχολουμαστε με το θεμα μου Razz
Ετσι ειναι οι αγωνιαρηδες :D.
Παντως λες να παιζει ρολο αν ειναι απο Γαλλια? Οπου αι να ψαξω ρε γμτ ολο τα ιδια βλεπω...
Lef205 - Κυρ 06 Μάϊ 2007, 18:26:15
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
Δε θυμαμαι να σου πω την αληθεια με τον πορωμενο , καθε φορα που παω καθομαι 3 ωρες εκ των οποιων τα 10 λεπτα ασχολουμαστε με το θεμα μου Razz

Απο αυτο και μονο καταλαβα οτι λεμε για τον Φωτη, θα το καταλαβαινα και περιοχη να μην ελεγες . . . και Χωρα να μην ελεγες! Laughing

Τον ειχα μηχανικο στο 205 και ο Stevon στο 106 του!
fotis-84 - Κυρ 06 Μάϊ 2007, 19:09:58
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Pug_306 έγραψε:
Δε θυμαμαι να σου πω την αληθεια με τον πορωμενο , καθε φορα που παω καθομαι 3 ωρες εκ των οποιων τα 10 λεπτα ασχολουμαστε με το θεμα μου Razz

Απο αυτο και μονο καταλαβα οτι λεμε για τον Φωτη, θα το καταλαβαινα και περιοχη να μην ελεγες . . . και Χωρα να μην ελεγες! Laughing

Τον ειχα μηχανικο στο 205 και ο Stevon στο 106 του!


εχω τετοιο γειτονα και δεν τον ξερω? Shocked
Pug_306 - Κυρ 06 Μάϊ 2007, 20:16:08
Θέμα δημοσίευσης:
χεχεχεεχ παντως εγω δεν ειπα τπτ ετσι? Απο τα συμφραζομενα το καταλαβατε Razz RazzRazz
Timour21 - Δευ 07 Μάϊ 2007, 09:16:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ο XU10J4R είναι στάνταρ δίλιτρος με τα 155 άλογα.
Έχει φορεθεί στάνταρ στο 405 Mi16 (το δίλιτρο όχι το 1.9) και στο 306 s16 (το δίλιτρο πεντατάχυτο).
Ο RS (167) έχει φορεθεί μόνο στο GTI6 και στο Xsara.
STELIOS - Δευ 07 Μάϊ 2007, 10:09:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ο Φιλος σου με το μαμα 1.8 το εχει παρει καινουριο ή 2ο χερι ? Γιατι αν το εχεο παρει 2ο χερι σιγουρα καποιος εχει κανει καποιο λαθος (δες στις αγγελιες ποσα 1500αρια 206 παιζουν Confused και θα καταλαβεις).
Τωρα αν το πηρες απ'το Φωτη αυτο ειναι καλο γιατι γενικα δεν τεινει να κανει απατεωνιες (απ'οσο ξερω εγω απο προσωπικη εμπηρια και απο συζητησεις με αλλους).
Προσπαθησε να βρεις αν παιζουν διαφορες στα καπακια του 1.8 και του 2λιτρου ωστε να να ξερεις κ'εσυ τελος παντων τι εχεις στα χερια σου. Γιατι στη τελικη αν ειναι ιδια, Νο Problem.
Timour21 - Δευ 07 Μάϊ 2007, 13:20:21
Θέμα δημοσίευσης:
μα το θέμα είναι οτι δεν μπορείς να δηλώσεις ως 1.8 μοτέρ με νούμερα 2λιτρου...
Κάποιο λάκο έχει η φάβα.
Pug_306 - Δευ 07 Μάϊ 2007, 16:59:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ο φιλος τοχει παρει 2ο χερι, αλλα πηραμε προχθες τηλ στο συνεργεο που του καναν το σερβις οταν το ειχε ο 1ος ιδιοκτητης και μας ειπαν οτι αυτο το μοτερ εχει απο τη μανα του κορμο 2λιτρο και τα υπολοιπα 1.8 . Μα απο ποια μανα του ρε παιδια , οπου και να εψαξα δεν βρηκα κατι τετοιο........

Ο Φωτης επιμενει οτι ειναι 1.8 αφου ο ιδιος αποτι λεει το εβγαλε το μοτερ απο 306 1.8 .
Αλλα και παλι ο κορμος εχει και δευτερο κωδικο μαζι, τον "LFY" αυτος στοχευει σε 1.8 .......

Οποτε? και εγω πες οκ ειμαι κωλοφαρδος και αγορασα 2.0λιτρο μοτερ σε τιμη 1.8 . Ο φιλος με το xsara? εχει και κεινος εργοστασιακο 2λιτρο?

Guys και παλι σορυ αν επιμενω αλλα δε ξερω που να κοιταξω αλλου.
ΑΚομα και σε αγγλικο φορουμ για 306 γραφτηκα και εκει 3 παλικαρια με 306 1.8 μαμισιο μου εκαναν πμ οτι ο κωδικος των μοτερ τους ειναι xu7j*** ,και οτι δεν εχουν ακουσει κατι τετοιο ξανα....

Α ρε Ελλαδαρα YOU RULE!!!!! :D
Touristas - Δευ 07 Μάϊ 2007, 20:28:36
Θέμα δημοσίευσης:
Για να καταλήξουμε τελικά τι είναι θέλω να μου πεις εάν το μπλοκ είναι μαντέμι ή αλουμίνιο?
STELIOS - Δευ 07 Μάϊ 2007, 20:55:18
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Για να καταλήξουμε τελικά τι είναι θέλω να μου πεις εάν το μπλοκ είναι μαντέμι ή αλουμίνιο?


Και πως το βλεπεις αυτο ?

Αν το σηκωνεις με το ενα χερι ειναι αλουμινιο.
Αν θες και τα δυο χερια για να το σηκωσεις, τοτε ειναι μαντεμι.
Laughing Laughing Laughing
Pug_306 - Δευ 07 Μάϊ 2007, 22:56:53
Θέμα δημοσίευσης:
3 ατομα χρειαστηκαν για να σηκωθει το μοτερ και μιλαμε οτι σηκωθηκε σε υψος μισου μετρου για 1ο δευτερολεπτα μετα πηγε συρτο... βγαλαμε απο 10 κοιλες ο καθενας



Να και ο κωδικος οπως ειναι πανω στο μοτερ

Touristas - Τρι 08 Μάϊ 2007, 06:46:48
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Touristas έγραψε:
Για να καταλήξουμε τελικά τι είναι θέλω να μου πεις εάν το μπλοκ είναι μαντέμι ή αλουμίνιο?


Και πως το βλεπεις αυτο ?

Αν το σηκωνεις με το ενα χερι ειναι αλουμινιο.
Αν θες και τα δυο χερια για να το σηκωσεις, τοτε ειναι μαντεμι.
Laughing Laughing Laughing

Δεν χρειάζεται να το σηκώσεις μπαμ κάνει ο κορμός τι είναι.
Εξάλλου φαίνεται και στην φωτογραφία ότι είναι μαντέμι άρα 1.8 δεν είναι με τίποτα.
Τα ΧU μέχρι τα 1.9cc ήταν με αλουμινένιο μπλοκ ενώ τα 2λιτρα ήταν μαντέμι.
Η σειρά EW από τα 1.8 μέχρι τα 2.2 είναι όλοι από αλουμίνιο.
Pug_306 - Τρι 08 Μάϊ 2007, 17:32:52
Θέμα δημοσίευσης:
Οποτε....... εχω διλιτρο? και αν ναι μονο μπλοκ η συνολικα?
Touristas - Τρι 08 Μάϊ 2007, 20:12:16
Θέμα δημοσίευσης:
Εάν είναι μαντέμι το μπλοκ ναι έχεις 2λιτρο
Και ναι είναι ολόκληρο.
Pug_306 - Τετ 09 Μάϊ 2007, 01:38:45
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΙ μπερδεμα ρε παιδι μου.... Shocked Οποτε μονο με ογκομετρηση και δυναμομετρηση θα φανει. Αντε να δουμε! Laughing
Touristas - Τετ 09 Μάϊ 2007, 10:47:24
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
ΤΙ μπερδεμα ρε παιδι μου.... Shocked Οποτε μονο με ογκομετρηση και δυναμομετρηση θα φανει. Αντε να δουμε! Laughing

Συγνώμη αλλά το δύσκολο που είναι ...........Shocked
είναι ποιο εύκολα να κάνεις ογκομέτρηση από το να δεις εάν το μπλοκ είναι μαντέμι ή αλουμίνιο Rolling eyes
Timour21 - Τετ 09 Μάϊ 2007, 16:09:23
Θέμα δημοσίευσης:
ρε φίλε επειδή πνίγεσαι σε μία κουταλιά νερό.
2 φώτος απο τον σιγκεκριμένο κινητήρα - κοιτάς να δεις απλά, αν μοιάζει με τον δικό σου.


[/img]
Pug_306 - Τετ 09 Μάϊ 2007, 17:12:25
Θέμα δημοσίευσης:
Αφεντικο και τα 2 μοτερ που δειχνεις δε μοιαζουν ακριβως με το δικο μου.Τουλαχιστον αποσο μπορω να δω. Απο κει και περα μπορει ναναι οποιοδηποτε XU αποσο φαινεται αφου ειναι dohc και πλαγιασμενο κατα 30 μοιρες. Οι εισαγωγες τους παντως δεν ειναι απο 1.8 απ΄οτι βλεπω.

Με λιγα λογια ειτε οποιοδηποτε 2λιτρο (ακομα και απο gti6) ειτε 1.8 ΙΔΙΑ ειναι εμφανισιακως... Δεν ειναι λοιπον οτι πνιγομαι τσαμπα... Καποιοσ λογος υπαρχει

Razz Και ας ποθμε οτι ειναι μαντεμι. Αν το δυναμομετρησω και βγαλει γυρω στα 110?
Touristas - Τετ 09 Μάϊ 2007, 20:40:28
Θέμα δημοσίευσης:
Εάν είναι μαντέμι ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να είναι 110hp αλλά 138hp.
Η φωτογραφίες που έχει βάλει ποιο πάνω ο Timour21 είναι από το μοτέρ του S16 με τα 155hp και τους μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής.
Pug_306 - Πεμ 10 Μάϊ 2007, 00:24:28
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΚ! Μη βαρατε τον αναρωτουμενο!!! Το αντελειφθειν το ολον θεμα. Αφηστε θα το μπηξω πανω και βλεπουμε απλα βρε παιδια αναρωτιεμαι πως μπορει εργοστασιακα να γινεται κατι τετοιο. Τεσπα ιδωμεν!
Ευχαριστω για απαντησεις νεα συντομα.
Touristas - Πεμ 10 Μάϊ 2007, 06:43:18
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
πως μπορει εργοστασιακα να γινεται κατι τετοιο.

Τι εννοείς με αυτό;
Timour21 - Πεμ 10 Μάϊ 2007, 09:27:08
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Εάν είναι μαντέμι ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να είναι 110hp αλλά 138hp.
Η φωτογραφίες που έχει βάλει ποιο πάνω ο Timour21 είναι από το μοτέρ του S16 με τα 155hp και τους μεταβλητούς αυλούς εισαγωγής.


Γιατί 138, Αργύρη? Γι'αυτό το μοτέρ δεν μιλάμε?
http://www.306inside.com/moteurs/XU10J4R.html και είναι το μοτέρ του S16 που έβαλα ποιο πάνω, κάνω κάποιο λάθος? Cool
Touristas - Πεμ 10 Μάϊ 2007, 14:56:27
Θέμα δημοσίευσης:
Το μοτέρ που έχεις βάλει είναι του S16 με τα 155 το οποίο φόραγαν τα πρώτα 306.
Τα face lift έβγαιναν 1.8 16V με 113hp , 2.0 16V με 138hp και 2.0 16V με 165hp race&Gti
Κανένα facelift 306 δεν φόραγε το μοτέρ με τους μεταβλητούς αυλούς
Pug_306 - Πεμ 10 Μάϊ 2007, 18:21:39
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια το μοτερ ειναι ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΜΑΜΑ. Δεν ειναι μετατροπη. Ακομα και το δικο μου να'ταν πραγμματι μετατροπη, το Citroen το Xsara του φιλου που εχω αναφερει 3 φορες ειναι επισης ΜΑΜΑ 1.8 ΑΛΛΑ εχει επισης τον κωδικο XU10J4R.
Εκει κολαει το "εργοστασιακο". Και γιαυτο τραβαω το ολον θεμα μεχρι τωρα.

Το μπλοκ ειναι μαντεμι με αυτο τον κωδικο, εχει πλαστικη εισαγωγη,τον εγκεφαλο τον sagem sl96 που φοραγαν τα 1.8, και την αντιστοιχη πλεξουδα.

Το μονο που υποδηλωνει κατι για 2λιτρο ειναι το μπλοκ.Ολα τα υπολοιπα μαζι με καπακι φαινεται οτι ειναι απο 1.8.
STELIOS - Πεμ 10 Μάϊ 2007, 23:30:08
Θέμα δημοσίευσης:
Αργυρη αν το δεις απο κοντα (ή απο φωτο), μπορεις να πεις με σιγουρια τι ειναι ? Αντε να βγει μια ακρη εδωπερα...
Touristas - Παρ 11 Μάϊ 2007, 07:04:58
Θέμα δημοσίευσης:
Και ποιος είπε πως το 2λιτρο έχει διαφορετική εισαγωγή ή καπάκι από το 1.8
το gti είναι τελείως διαφορετικό στην εισαγωγή και φαίνεται.
Εάν τα δεις εξωτερικά είναι ίδια μόνο το μπλοκ είναι διαφορετικό.
Και τα δύο έχουν πλαστική εισαγωγή , ( τα πρώτα είχαν αλουμινένια ).

ναι εάν το δω από κοντά ή μια καθαρή φωτογραφία θα σου πω τι είναι.
Και μια καθαρή φώτο με το ταμπελάκι που έχει τα νούμερα του μοτέρ
Pug_306 - Δευ 10 Σεπ 2007, 21:22:08
Θέμα δημοσίευσης:
Σορυ ρε guys που ξανα-σπαμμαρω παλαιο τοπικ αλλα επειδη ακρη ΔΕΝ βρεθηκε μπας και εμαθε-ακουσε κανεις τπτ σχετικα?
Το μοτερ Σιγουρα δουλευει σαν 1.8 αλλα δεν ξερω τι χρεια;ζεται για να το κανω να δουλευει σαν 2λιτρο....
Touristas - Τρι 11 Σεπ 2007, 06:07:58
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν κατάλαβα τι εννοείς…..???
Αν είναι 1.8 για να το κάνεις 2λιτρο θέλεις άλλο μπλοκ.
STELIOS - Τρι 11 Σεπ 2007, 12:44:20
Θέμα δημοσίευσης:
Eνας τροπος υπαρχει για να σιγουρευτεις τι εχεις στα χερια σου.
Απλα ανοιξε το καπακι και μετρα τη διαμμετρο των πιστονιων.
Αν ειναι οντως 1800, για να γινει 2 λιτρο θελει αλλο κορμο (block) με αλλα πιστονια και πιθανοτατα αλλο στροφαλο ή απλα δωστο και παρε ενα 2λιτρο μοτερ να τελειωνεις.
Pug_306 - Τρι 11 Σεπ 2007, 12:50:01
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον το ολο θεμα ειναι οτι ο κωδικος του ειναι κωδικος διλιτρου. Οπου και να ειδα, ιντερνετ, στην πεζω που ρωτησα κλπ λενε οτι ειναι 2λιτρος καθαρα.Απο οτι ρωτησα σε καποια "εξειδικευμενα" συνεργεια ΙΣΩΣ τα τελευταια μοντελα 1.8 του 306 να εβγαιναν χρησιμοποιωντας το block του διλιτρου. Εξου και ο κωδικος αυτος πανω στο block. Το θεμα ειναι, ειναι "αυτουσιο" το block του διλιτρου η εχει καποιες διαφορες?ΑΝ ειναι αυτουσιο, λογικα αν προσαρμοστουν οι βαλβιδες του καπακιου και μπει ο εγκεφαλος του 2λιτρου τοτε ειναι κομπλε.
Touristas - Τρι 11 Σεπ 2007, 18:50:26
Θέμα δημοσίευσης:
Πάλι τα ίδια θα λέμε.
Οι κινητήρες της σειράς XU μέχρι τα 1.9CC έχουν αλουμινένιο κορμό.
Όλοι οι 2λιτροι ο κορμός είναι μαντέμι και μιλάμε πάντα για την σειρά XU.
Pug_306 - Τρι 11 Σεπ 2007, 21:25:11
Θέμα δημοσίευσης:
Μεγαλε μου δε σπαμμαρω παλαιο τοπικ ετσι για την πλακα ουτε για να ζαλισω κανεναν, λοιπον εξηγησε μου πως γινεται σε μαμα 1.8 αυτοκινητο να υπαρχει κινητηρας με αυτο τον αριθμο και να'ναι και μαντεμι. Δλδ πουλουσαν 1.8αρια με μοτερ 2λιτρα στη ζουλα? Σκοπος μου δεν ειανι να γινω ενοχλητικος απλα να μπορεσω να "δω" τι γινεται, διοτι πολυ ευκολα θα μπορουσα να δεχθω οτι ειναι 2.0λιτρος.
Touristas - Τρι 11 Σεπ 2007, 22:58:47
Θέμα δημοσίευσης:
Εάν ο κορμός είναι μαντέμι είναι 2λιτρο.
Εξάλλου εσύ το μοτέρ το πείρες μεταχειρισμένο αν δεν κάνω λάθος οπότε ότι και να σου λέει αυτό που το πείρες ότι είναι 1.8 δηλαδή από την στιγμή που είναι μαντέμι είναι 2λιτρο.
Προφανώς κι εκείνος δεν θα ξέρει της διαφορές που έχουν μιας και με την πρώτη ματιά είναι ίδιοι.
android - Τετ 12 Σεπ 2007, 00:22:42
Θέμα δημοσίευσης:
να πω κ γω την εξυπναδα μου?γιατι δεν κανεις μια δυναμομετρηση να δεις με πιο μοτερ βαζεις κοινα αλογα κοινη ροπη σε κοινες στροφες?
Lef205 - Τετ 12 Σεπ 2007, 01:16:04
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
να πω κ γω την εξυπναδα μου?γιατι δεν κανεις μια δυναμομετρηση να δεις με πιο μοτερ βαζεις κοινα αλογα κοινη ροπη σε κοινες στροφες?

Aυτο που λες ειναι οντως εξυπναδα με την πολυ καλη εννοια μαλιστα.
Οντως ρε'συ Ευαγγελε, γιατι δν κανεις μια δυναμομετρηση να δεις τι γινεται?
brz20 - Τετ 12 Σεπ 2007, 01:45:08
Θέμα δημοσίευσης:
Θυμαμαι αυτο το θεμα οταν ειχε πρωτοδημιουργιθει και ακομα λυση δεν βρεθηκε?
Μαρτυριο να εχεις αμαξι και να μην ξερεις τι ειναι.
Σαν να ειναι καναρινι και πρεπει να το φυσηξεις για να δεις αν ειναι θυλικο η αρσενικο.
Μια δυναμομετρηση θα σου λυση την απορια.
Με μια σχετικη αποκλιση παντα αλλα οχι τοσο ωστε να σε μπερδεψει.
Παντως ο Αργυρης εχει δικαιο που λεει οτι μαλλον αυτος που το εδωσε δεν ηξερε αυτες τις λεπτομεριες.
STELIOS - Τετ 12 Σεπ 2007, 08:39:39
Θέμα δημοσίευσης:
Μεχρι εδω εχουμε μαθει οτι και ο κωδικος του μοτερ και το μαντεμι του block υποδηλωνουν οτι το μοτερ κατασκευαστικα πρεπει να ειναι 2-λιτρο.
Ωραια μεχρι εδω...

Αλλα εξηγησε μας τι ακριβως εννοεις λεγοντας οτι δουλευει σαν 1.8.

Pug_306 έγραψε:
...Το μοτερ Σιγουρα δουλευει σαν 1.8 αλλα δεν ξερω τι χρεια;ζεται για να το κανω να δουλευει σαν 2λιτρο....

Timour21 - Τετ 12 Σεπ 2007, 09:31:44
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα, να πω και γω την εξυπνάδα μου τώρα, μπας και βρούμε καμια άκρη.

Σου είναι εύκολο βρε Βαγγέλη να βάλεις καμια φωτογραφία του μοτέρ μπας και καταλάβουμε ποιο είναι?
Αν δεν γίνεται, γιατί δεν πετάγεσε μέχρι το μαγαζί του Αργύρη για να σου πει ποιο μοτέρ είναι...μας έχει φάει η αγωνία. Very happy
Pug_306 - Τετ 12 Σεπ 2007, 11:55:52
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα, σας εχω ζαλισει guys sorry.Λοιπον οπως εχω ξαναπει εχει πλεξουδα και εγκεφαλο 1.8 . Ηταν πανω σε μαμα 1.8 306. Ακομα και να μην ηταν ειναι και ο φιλος με το xsara που εχει μαμα 1.8 και εχει τον ιδιο κωδικο κινητηρα και εγκεφαλο... Ειναι μπερδεμα. Θα ανεβασω φωτος να το δειτε αν και εχω λυσει εισαγωγη και μπεκιερα.
STELIOS - Τετ 12 Σεπ 2007, 12:53:36
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το 2λιτρο και το 1.8 διαφερουν μονο στο block, τοτε η κεφαλη τους πρεπει να ειναι ιδια οποτε και η πλεξουδα τους πρεπει να ειναι ιδια.
Λογικα θα λειτουργουν με διαφορετικο προγραμμα.

Ομως μας ξαναμπερδευεις με τη Xsara του φιλου σου...
Οι αριθμοι και το μαντεμι λενε 2λιτρο, ο φιλος σου και η Χsara του λενε 1.8. Ομως ΜΟΝΟ ΕΝΑ απο τα δυο γεγονοτα μπορει να ειναι σωστα, δεν γινετε να ισχυουν και τα δυο...Ετσι δεν ειναι ?

Εγω στο ξαναλεω, ο μονος τροπος να δεις τι μοτερ εχεις ειναι να ανοιξεις τη κεφαλη και να μετρησεις τη διαμετρο των πιστονιων. Αν δεν ξερεις πραγματικα ποσα κυβικα εχεις δεν εχει νοημα να κανεις τιποτα και φυσικα οτι και να λεμε, οσο και να το συζηταμε δεν θα βοηθησει σε τιποτα.
Αυτη η απορια δεν λυνεται πια με κουβεντα, θελει να λερωσεις τα χερια σου.
Timour21 - Τετ 12 Σεπ 2007, 13:11:58
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορείς να δείς τουλάχιστον αν ο εγκέφαλός σου είναι ο BOSCH MP 5.2?
Αν είναι αυτός τότε είναι ο ίδιος με του δίλιτρου.

Στέλιο αν είναι αυτό που υποπτεύομαι, τότε η διάμετρος και το ύψος του πιστονιού είναι ίδια με του δίλιτρου, η διαδρομή του πρέπει να αλλάζει ωστε να πέρνει 450cc αέρα σε κάθε κίλινδρο αντί για 500cc το συνηθίζουν αρκετοί κατασκευαστές αυτό. Αν έχει και τον παραπάνω εγκέφαλο τότε η "μετατροπή" του σε 2λιτρο δεν πρέπει να είναι δύσκολη. Φαντάζομαι αλλάζουν οι εκκεντροφόροι για να σηκώνουν τις βαλβίδες ψηλότερα ωστε να πέρνει αυτά τα 50cc παραπάνω αέρα που χρειάζεται και φυσικά να μεγαλώσει και η διαδρομή που κάνει το πιστόνι.
STELIOS - Τετ 12 Σεπ 2007, 13:33:24
Θέμα δημοσίευσης:
Aν οντως εχουν ιδια διαμετρο πιστονιου τοτε αλλαζει η διαδρομη, που σημαινει οτι πρεπει να αλλαχτει ο στροφαλος. Ε δεν ειναι και η πιο απλη μετατροπη...
Αν ειναι να κατεβασεις μοτερ, να ψαξεις να βρεις στροφαλο και εκκεντροφορους 2λιτρου, να τα περασεις πανω, να μεινεις με ενα στροφαλο 1.8 και δυο εκκεντροφορους στα χερια, και να αλλαξεις εγκεφαλο ή να επανα-προγραμματισεις τον υπαρχον..... Ε, καλητερα δωστο οπως ειναι και παρε 2λιτρο κομπλε να τελειωνεις.
brz20 - Τετ 12 Σεπ 2007, 13:36:12
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω οτι τα καλωδια και ο εγκεφαλος δεν μπορουν να δωσουν απαντηση οτι ειναι 1.8.
Το προγραμμα ναι αλλα ολα τα αλλα οχι.
Γνωμη μου.
Εφοσον βεβαια υπαρχει τετοια εμφανεστατη διαφορα μεταξυ 1.8 και 2.0 που ειναι το μαντεμενιο μπλοκ γιατι ψαχνεστε ακομα.
Δυναμομετρηση ειναι η πιο ευκολη λυση.Το να το ανοιξεις και το το μετρησεις και αυτο παιζει αλλα λιγο πιο δυσκολο.
STELIOS - Τετ 12 Σεπ 2007, 15:03:06
Θέμα δημοσίευσης:
Δες τον εγκεφαλο.

Peugeot 306 2000
135hp - Bosch MP5.2 (XU10J4R)
150hp - Magneti Marelli 8P.10 & Bosch MP3.2 (XU10J4L)
167hp - Magneti Marelli 48P.10 & Magneti Marelli 1AP.10 (XU10J4R)

Peugeot 306 1800
100hp - Magneti Marelli 8P.20 & Bosch MP5.1
110hp - Magneti Marelli 8P.22 & Bosch MP5.1.1 & Sagem SL96

Αν οπως λες το μοτερ σου ειναι το XU10J4R απο 306 τοτε ΚΑΝΟΝΙΚΑ πρεπει να εχει εγκεφαλο Βosch MP5.2 (135hp) ή Magneti Marelli 48P.10 (167hp) ή Magneti Marelli 1AP.10 (167hp).
Αν ΔΕΝ εχει εναν απο αυτους τους εγκεφαλους, τοτε προεκιτε για παντρεμα διαφορετικων block-κεφαλης και ΜΑΛΛΟΝ ειναι 2λιτρο με κεφαλη και προγραμμα 1800.

Για περισσοτερες λεπρομεριες δες εδω: http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/specs/vincode.htm
Pug_306 - Τετ 12 Σεπ 2007, 15:17:31
Θέμα δημοσίευσης:
Γι'αυτο ειπα οτι ο εγκεφαλος ειναι γι 1.8, δεν ειναι ο bosch αλλα ο Sagem 96.Το αστειο της ολης φασης και εκει που μου δημιουργειται το κολημα ειναι οτι εχω επισημους καταλογους της Peugeot στα χερια μου και ολα τα 1.8 και του xsara και του 306 ειναι XU7 ΟΧΙ XU10.Οπου Χu10 το εχει στα διλιτρα με τα 135 αλογα.Σιγουρα το πιο απλο ειναι να ανοιχτει και να μετρηθει αλλα ειναι κατι το οποιο δε διακινδυνευω να το κανω, οκ εχω καποιες στοιχειωδεις γνωσεις αλλα οχι να ανοιξω και μοτερ.






nik_marin - Τετ 12 Σεπ 2007, 15:41:56
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Δες τον εγκεφαλο.
167hp - Magneti Marelli 48P.10 & Magneti Marelli 1AP.10 (XU10J4R)



Το 167hp – έβγαινε μονό με Magneti Marelli 1AP.10 (XU10J4R)
STELIOS - Τετ 12 Σεπ 2007, 16:05:49
Θέμα δημοσίευσης:
AAAAAA.... Ρε τοσο καιρο μας μπερδευεις !Δεν ειναι ο XU10J4R.

Ειναι ο LFY 10KJR4 (απο 306 ή Xsara) και ειναι πιθανοτατα κατευθειαν απο Γαλλια (συνηθος απο εκει εισαγει αυτος που σου το εδωσε). Λογικα θα επρεπε να εχει κωδικο XU7JP4.

Κρινοντας απο μια αγγελια στο e-bay, τοτε σιγουρα το μοτερ που εχεις ειναι Γαλλικο 1800.
http://cgi.ebay.fr/MOTEUR-PEUGEOT-306-1,8-L-16v-2001-69000-km-LFY-Xsara_W0QQitemZ290159226049QQcmdZViewItem

Επισης αν δεις εδω http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/specs/vincode.htm στη λιστα EMISSION, LFY εχει μονο ο XU7JP4 (1761) και αν δεις τι εγκεφαλο φοραει....SAGEM SL 96 (ιδιο με το δικο σου).

Οποτε εχεις εναν μαμα 1800 16v me 112 αλογα χρονολογιας (1997-2001)
http://mypugclub.tripod.com/id23.html
STELIOS - Τετ 12 Σεπ 2007, 16:09:49
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
STELIOS έγραψε:
Δες τον εγκεφαλο.
167hp - Magneti Marelli 48P.10 & Magneti Marelli 1AP.10 (XU10J4R)



Το 167hp – έβγαινε μονό με Magneti Marelli 1AP.10 (XU10J4R)


Ναι, νομιζω οι 48P.10 και 1AP.10 πρεπει να ειναι ο ιδιος εγκεφαλος. Απλα αλλαζει η εμπορικη ονομασια αναλογα με τη χωρα γιατι τα βρηκα απο Ελληνικες και Αγγλικες πηγες στο Internet.
brz20 - Τετ 12 Σεπ 2007, 16:45:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι ο XU7JP4.
Βασικα η φωτο γραφει τον κωδικο και αν το ειχα προσεξει απο χθες θα το εψαχνα.
Απλα αυτο που βρηκα ειναι οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας με εγκεφαλο Bosch Motronic MP 7.3 χρησιμοποιουνταν στα Peugeot 406 LX 1.8i 16v, Citroën Xantia SX 1.8i 16v, and Citroën Xsara VTS 1.8i 16v.
Το βρηκα στο Wiki.
Μαλιστα αναφερετε στην Peugeot Persia και ο κινητηρας αυτος στο Ιραν ειναι γνωστος ως L4.
Ειναι 1.8 και αποδιδει 110 αλογα στις 5500.
Αυτα τα λιγα εμαθα.
Δεν μπορω βεβαια να καταλαβω γιατι εκαναν αυτην την αλλαγη και δεν τον εβαζαν και αυτον στην οικογενεια των XU7.
Pug_306 - Τετ 12 Σεπ 2007, 16:56:09
Θέμα δημοσίευσης:
Aυτα ακριβως εγνωριζα και εγω τοσο καιρο απλα με παιδευε το γιατι δεν τον ονομασαν απλα XU7.Να στε καλα ρε παιδια που ψαχτηκατε και σεις στο θεμα, χιλια ευχαριστω.Οποτε χρειαζομαι 2λιτρο μπλοκ,πλεξουδα και εγκεφαλο. Χμμμμμ....
STELIOS - Τετ 12 Σεπ 2007, 17:23:36
Θέμα δημοσίευσης:
Eγω παντως σου προτεινω να ξεχασεις τη μετατροπη σε 2λιτρο.
Για να το μετατρεψεις ουσιαστικα πρεπει να βρεις σχεδον ενα ολοκληρο μοτερ σε κομματια. Δηλαδη γεματο block (στροφαλο - πιστονια), εκκεντροφορους, εγκεφαλο και πιθανοτατα πλεξουδα.
Μην μπεις στη διαδικασια. Δωστο οπως ειναι και παρε 2λιτρο.
DIMCHRI - Δευ 17 Σεπ 2007, 23:05:03
Θέμα δημοσίευσης:
Pug_306 έγραψε:
Aυτα ακριβως εγνωριζα και εγω τοσο καιρο απλα με παιδευε το γιατι δεν τον ονομασαν απλα XU7.Να στε καλα ρε παιδια που ψαχτηκατε και σεις στο θεμα, χιλια ευχαριστω.Οποτε χρειαζομαι 2λιτρο μπλοκ,πλεξουδα και εγκεφαλο. Χμμμμμ....


κάνε μια δυναμομέτρηση να τελειώνουμε ....

Μας έχει φάει η αγωνια... Laughing Laughing Laughing
Pug_306 - Τρι 18 Σεπ 2007, 13:41:09
Θέμα δημοσίευσης:
Λιαν συντομως! Razz Εχετε κανα μηχανικο να μου προτεινετε? Διοτι εδω ολοι την εχουν δει οτι σου κανουν τη σουπερ μετατροπη σε Lamborghini!!!
STELIOS - Τρι 18 Σεπ 2007, 13:56:40
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να τη κανεις τη δηναμομετρηση ? Θα δωσεις 50 ευρω για να επιβεβαιωσεις αυτο που ξερεις ειδη. Το μοτερ που εχεις ειναι 1800 16ν, 112 αλογα μαμα... ολα τα στοιχεια το επιβεβαιωνουν πλεον!
Απ'οτι εχω καταλαβει το εχεις πανω στο αμαξι τωρα. Εισαι ευχαρηστιμενος ?
Αν ναι τοτε ΟΚ, αν οχι βγαλτο και βαλε 2λιτρο να βρεις την υγεια σου.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr