PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 207 - Οδηγική συμπεριφορά του 207

mrkaza - Πεμ 26 Απρ 2007, 22:30:43
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και ξεκινάω λάθος καθώς δεν ξέρω πως συμπεριφέρεται το 207 που έχω εδώ και 300 km .

Ρωτάω τα εξεις

1 υπάρχει κανείς που είχε Citroen ax 1.1 μαμά και να το έχει παει στα ορια του ? αν ναι ποσο μοιάζει οταν φεύγει "πάντα ο κώλος έφευγε" με τι συμπεριφορά του 207 ???

2 στο ΑΧ οταν έβαλα ηχοσυστημα ακα αρκετά κιλά πίσω ένιωσα οτι έστριβε καλλίτερα τόσο που όταν μου κάηκε ο ενισχυτής και έβγαλα το Sub γιατί δεν είχα φράγκα το ξαναέβαλα για να κρατάει Exclamation

Αντίστοιχη αλλαγή χωρίς βάρος γίνεται με σφίξιμο μπροστά ή πίσω ?

Ρωτάω γιατί έμαθα στο Αχ ήταν το πρώτο και μοναδικό αμάξι που είχα οδηγήσει όπου ακόμα και όταν ήταν εκτός έλεγχου το έλεγχα και το να ανακαλύψεις ξαφνικά στο Διόνυσο με ΚΜ στο κοντέρ οτι δεν εχει παρόμοια συμπεριφορά δεν είναι οτι καλλίτερο ιδικά αφού δεν εχω μικτή Rolling eyes
Miltellas - Παρ 27 Απρ 2007, 01:54:57
Θέμα δημοσίευσης:
1. Θα υπάρχεις εσύ σε ένα 6μηνο από τώρα για να μας κάνεις σύγκριση το 207 με το AX; Γερός νά'σαι... θα περιμένουμε.
2. Το ΑΧ έφευγε εύκολα πισω αλλά ερχόταν εξίσου εύκολα. Το πλεονέκτημα ενός ελαφρού οχήματος είναι ότι εξακολουθεί οδηγιέται ακόμη και όταν ξεφύγει από τα όριά του. Αυτό απλά ξέχνα το με το 207 και το μόνο που θα μπορούσε να σε βοηθήσει κάπως είναι ο τούρμπο με τα 175...
mrkaza - Παρ 27 Απρ 2007, 02:47:46
Θέμα δημοσίευσης:
ακομα και με τα 60 PS που ειχε ?

Ναι παντα εφευγε και εγω συνέχιζα και με ακουγε με τα 4 με τα 3 ρε οπως και να το πηγενα :D νομζια γιατι 10 χρονια το ειχα μαθει δεν ηταν αυτο λες ? Sad

αυτο παει με το 207 ? ακομα και αν το μαθω ? αμα φυγη παπαλα ? αντιος μουτσατσος παμε για βρουβες τειχο γρεμο ή οτι αλο ειναι στην ευθεια ? Sad
plaketokofths - Παρ 27 Απρ 2007, 03:38:26
Θέμα δημοσίευσης:
Περιμένε να βγάλεις τα συμπεράσμά τα σου μόνος σου σε αυτό το θέμα γιατι ειναι και λίγο υποκειμενικό - θέμα χειριστή δλδ.

Απ' ότι εχω διαβάσει και ελάχιστα που έχω οδηγήσει το 207 εν σχέσει με το 206 και πόσο μάλλον με το ΑΧ είναι πιο ουδέτερο και πιο φιλικό. Πίσω να ξέρεις η φιλοσοφία της ανάρτησης είναι διαφορετική (το μεν 207 εχει ελατήρια τα δε ΑΧ και 206 ράβδους στρέψης).

Πιστεύω το 207 δεν εχει ιδιαίτερες τάσεις υπερστροφής. Αν πάλι σου φαίνεται πως εχει μπορεί να αλλάξει αυτό με πολλούς τρόπους αλλα με μεγάλη πιθανότητα να δημιουργήσεις ανταυτού υποστροφικές τάσεις! Αυτή είναι η γνώμη μου.

Οδήγησε το 207 σου, καλοτάξιδο κιόλας, για κάποια ακόμα χιλιόμετρα, πίεσε το και λίγο να βρεις τα ορια σου σε συνδυασμό με τα όρια του αυτοκινήτου και θα βγάλεις μόνος σου το συμπέρασμα. Very happy
sps - Παρ 27 Απρ 2007, 07:59:27
Θέμα δημοσίευσης:
To ΑΧ ηταν 700 κιλα!
Το 207 ειναι 1250 κιλα!
Οποτε τι συγκρινουμε?

Το βαρος εχει αντικτυπο μεγαλο στην συμπεριφορα!
Κοινως καμια σχεση το ΑΧ με το 207.
Miltellas - Παρ 27 Απρ 2007, 14:17:58
Θέμα δημοσίευσης:
plaketokofths έγραψε:
Περιμένε να βγάλεις τα συμπεράσμά τα σου μόνος σου σε αυτό το θέμα γιατι ειναι και λίγο υποκειμενικό - θέμα χειριστή δλδ.

Απ' ότι εχω διαβάσει και ελάχιστα που έχω οδηγήσει το 207 εν σχέσει με το 206 και πόσο μάλλον με το ΑΧ είναι πιο ουδέτερο και πιο φιλικό. Πίσω να ξέρεις η φιλοσοφία της ανάρτησης είναι διαφορετική (το μεν 207 εχει ελατήρια τα δε ΑΧ και 206 ράβδους στρέψης).

Πιστεύω το 207 δεν εχει ιδιαίτερες τάσεις υπερστροφής. Αν πάλι σου φαίνεται πως εχει μπορεί να αλλάξει αυτό με πολλούς τρόπους αλλα με μεγάλη πιθανότητα να δημιουργήσεις ανταυτού υποστροφικές τάσεις! Αυτή είναι η γνώμη μου.

Οδήγησε το 207 σου, καλοτάξιδο κιόλας, για κάποια ακόμα χιλιόμετρα, πίεσε το και λίγο να βρεις τα ορια σου σε συνδυασμό με τα όρια του αυτοκινήτου και θα βγάλεις μόνος σου το συμπέρασμα. Very happy

Σωστά τοποθετήσαι σε αυτό που λες Γιάννη, αλλά εδώ μιλάμε για όταν χαθεί το όριο τί γίνεται και όχι πριν χαθεί ή πάνω στο σε αυτό. Ο χοντρός καλά πατεί, αλλά αν στραβοπατήσει... κάηκε... και μόνο αν έχει ανάλογη δύναμη για τα κιλά του μπορεί να την παλέψει.
mrkaza - Παρ 27 Απρ 2007, 17:50:44
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω ρωτησα γιατι με το ΑΧ ημουν λιγο καπως μου ελεγε ο φιλος ρε ... με πολλα πας θα σου φυγει και εγω απανταγα εεε και ? ηξερα τι να κανω ενω εδω δεν ξερω και φοβαμαι να το παω στο οριο ισως γιατι ειναι ακομα καινουργιο ενω το αλλο δεν με ενιαζε ... μονο να του βαλω σταυρο εμενε Razz

Με βλεπω να σκαω σε καμια πιστα μολις στρωθη γιατι στα σημεια που συχναζω δεν ειναι για δοκιμες .
MEMsound - Παρ 27 Απρ 2007, 17:58:02
Θέμα δημοσίευσης:
mrkaza έγραψε:
Με βλεπω να σκαω σε καμια πιστα μολις στρωθη γιατι στα σημεια που συχναζω δεν ειναι για δοκιμες .


Thumb right Thumb right Thumb right Thumb right Thumb right Thumb right Thumb right Thumb right Thumb right Thumb right
sotos 207Gt - Παρ 27 Απρ 2007, 20:13:42
Θέμα δημοσίευσης:
Σημερα το απογευμα πιεσα το gt μου σε μια σχετικα γλυστερη διαδρομη και προσπαθησα να του σπασω την προσφυση οσο πιο δυνατα μπορουσα(πλατος δρομου γαρ),γραφοντας στα π@π@ρ!α μου το esp και αυτο που καταλαβα ειναι οτι εχει κλασικη Γαλλικη συμπεριφορα(κατι σαν το ραλλακι μου) αλλα το βαρος εκανε αισθητη την παρουσια του οχι ομως τοσο οσο να με χαλασει.Δεν εχει βεβαια αυτο το floating control του rallye/206 αλλα δεν ειναι και μαουνα.Πιστευω πως με ενα σετακι σκληροτερες αναρτησεις(οχι υπερβολες)θα καλυτερεψει η αισθηση αν και οπως και να εχει η Γαλλια παντα γαλλικα θα βγαζει.... Thumbs Up Thumbs Up
Miltellas - Σαβ 28 Απρ 2007, 12:03:48
Θέμα δημοσίευσης:
Σώτο, πολύ ενθαρρυντικό το ποστ σου. Κι αναρωτιόμουν πόσο να άλλαξε στην ψυχή του το σεταπ των Γάλλων σε αυτό το "γερμανικής" ποιότητας γαλλικό χατσμπακ... Very happy
sotos 207Gt - Σαβ 28 Απρ 2007, 12:48:35
Θέμα δημοσίευσης:
Για τα δικα μου δεδομενα χατσμπακ που γυρναει την ουρα με ταχυτητα κατω των 40 χαω (like rallye Laughing Laughing )μονο Γερμανικο δεν ειναι.Ευτυχως τουλαχιστον απο οσο καταλαβαινω μονο η ποιοτητα ειναι Γερμανια.... Yahoo! Worthy
htanso21 - Δευ 14 Μάϊ 2007, 00:41:04
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως και το δικό μου 207, πατάει μια χαρά στον δρόμο… αυτή την πίσω ανάρτηση να μην είχε… θα ήταν ακόμα καλύτερο.

Φυσικά δεν είναι άσχημη, ούτε είμαι κανένας επαγγελματίας οδηγός αγώνων, αλλά τις διαφορές μπορώ να τις νιώσω.

Στις στροφές κρατάει πολύ καλά, φυσικά τα όρια του δεν τα έχω φτάσει (ακόμα).

Σαν στήσιμο, μου αρέσει πολύ, είναι σκληρό όσο πρέπει να είναι για να μην έχει τάσεις πλεύσης, αλλά ούτε σου φεύγουν τα σφραγίσματα στις ελληνικές λακκούβες / χαντάκια.

Σηκώνει με σχετική ευκολία των εσωτερικό τροχό και δεν χάνει εύκολα την πρόσφυση του. Σε συνδυασμό με ζεσταμένα λάστιχα και καλή άσφαλτο είναι κλασικό γαλλάκι…


Αυτά.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr